kenziner teki sen

Anonyymi-ap

kenziner:phoenix rising on todella timanttia.(jos pidät metallimusiikista kuuntele youtubesta).jos tätä olisi tarjottu euroviisuihin,ei olisi tarvittu naamareita tai käärijöitä voittoon.kuitenkin,ja aika käsittämätöntä,että joku,joka tämän tasoisen biisin on tehnyt,laittaa siihen amatöörimäisen kitarasankarisoolon huonoilla soundeilla .

10

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KenZiner tekee kuulemma uutta levyä. KenZiner Kitaristi Jarno Keskinen taitaa olla Suomen aliarvostetuin muusikko. Mies osaa soittaa mitä vain ja tekee lisäksi kaikki KenZinerin biisit. Mediassa miestä ei näy ikinä?

• Anonyymi

muusikkona onkin todella hyvä,mutta soolokitaristina ei niinkään.valitettavasti.olisin toivonut tyylikkäämpää ja viimeistellympää sooloa soin hienoon biisiin.

• Anonyymi

Nykyään pitää suostua nelonen median älyttömiin ohjelmiin että saat soittoaikaa radiossa yms kyllä mielestäni on tehnyt hyvän ratkaisun jättämällä huoraamisen mitä muut artistit tekee!!

• Anonyymi

Kenzinerin ensimmainen levy Timescape on genressaan varmasti yksi parhaista mita koskaan on julkaistu. Albumin ilmestymisen aikaan 90 luvun lopussa bandi oli melkoisessa nosteessa ympari maailmaa. Jotain outoa siina taytyi tapahtua koska se hiipui toisen levyn jalkeen .

Nain taman Keskisen Virtuocity orkesterin Helsingissa silloisella Nosturi klubilla. Siina oli kanssa sellainen ryhma jolle olisi suonut isompaa nakyvyytta, teknisesta loistavaa livesoittoa.

Oli miten oli niin ihmettelen etta tasta Keskisesta ei oli juurikaan mitaan tietoa missaan saatavilla. Mies on todellinen muusikko, teknisesti loistava, tekee lisaksi hyvia biiseja.
      Toivon todella etta viela tulee uusi albumi ja livekeikkoja.

• Anonyymi

Onko Keskisestä kuulunut mitää?

Viimeisen levy oli silkkaa timanttia. Miksi se ohitettiin mediassa täysin.

• Anonyymi

kenziner jahas pitääpä käyvä kuunteleen! kiitos avauspostaajalle!

oletteko kuulleet koskaan oululaisesta metalliyhtyeestä nimeltä wrestling? Suosittelen! Voitte yllättyä bändin luovasta heittäytymisestä. Ei tietääkseni ole tunnettu yhtye.

• Anonyymi

ihan syystä ei ole tunnettu;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihan syystä ei ole tunnettu;)

No osittain oon sammaa mieltä kanssas mut on sil levyllä myös muutama mielenkiintoinen biisi . Onpa levyllä myös muutama täytebiisi. Kokonaisarvosana levylle 3/5 . Aluksi tuntui että täydellinen levy mutta noin pari viikkoa sitten mielipiteeni muuttui eli annankin 3/5 kun aluksi tuntui että 5/5 =)
        Se yleensä menee niin että pitää kypsytellä aina hieman ennenkuin antaa "viimeisen tuomion" levylle. Pidän yhtyeessä eniten heittäytymiskyvystä. Rymin musasivulla jossa oon käyttäjänä niin siellä levy on saanut mm tällaisia arvosanoja eräiltä käyttäjiltä; 4.5 & 3.5 & 3/5(mun arvosana) & 1.5 joten ei se levy nyt täystyrmäystä ole kuitenkaan saanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No osittain oon sammaa mieltä kanssas mut on sil levyllä myös muutama mielenkiintoinen biisi . Onpa levyllä myös muutama täytebiisi. Kokonaisarvosana levylle 3/5 . Aluksi tuntui että täydellinen levy mutta noin pari viikkoa sitten mielipiteeni muuttui eli annankin 3/5 kun aluksi tuntui että 5/5 =)
        Se yleensä menee niin että pitää kypsytellä aina hieman ennenkuin antaa "viimeisen tuomion" levylle. Pidän yhtyeessä eniten heittäytymiskyvystä. Rymin musasivulla jossa oon käyttäjänä niin siellä levy on saanut mm tällaisia arvosanoja eräiltä käyttäjiltä; 4.5 & 3.5 & 3/5(mun arvosana) & 1.5 joten ei se levy nyt täystyrmäystä ole kuitenkaan saanut.

Sanon...Jarno on kuollut...

• Anonyymi

Suuri sankari kuoli syksyllä 2024. Jarno Keskinen siis.
      Miksi tämäkin on jäänyt nedialta huomioimatta !
      Kiitos Jarno musiikistasi !

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9027
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3539
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      29
      2767
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      81
      2169
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2050
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      363
      1818
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1462
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1221
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      67
      1072
    Aihe