kenziner teki sen

Anonyymi-ap

kenziner:phoenix rising on todella timanttia.(jos pidät metallimusiikista kuuntele youtubesta).jos tätä olisi tarjottu euroviisuihin,ei olisi tarvittu naamareita tai käärijöitä voittoon.kuitenkin,ja aika käsittämätöntä,että joku,joka tämän tasoisen biisin on tehnyt,laittaa siihen amatöörimäisen kitarasankarisoolon huonoilla soundeilla .

26

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KenZiner tekee kuulemma uutta levyä. KenZiner Kitaristi Jarno Keskinen taitaa olla Suomen aliarvostetuin muusikko. Mies osaa soittaa mitä vain ja tekee lisäksi kaikki KenZinerin biisit. Mediassa miestä ei näy ikinä?

• Anonyymi

muusikkona onkin todella hyvä,mutta soolokitaristina ei niinkään.valitettavasti.olisin toivonut tyylikkäämpää ja viimeistellympää sooloa soin hienoon biisiin.

• Anonyymi

no ei osannut tehdä luultavasti elämänsä hiteimpään biisiin edes kelvollista sooloa.kuulosti anybody 10-15 vuotiaan väkipakkoyritykseltä olla kitarasankari.hän todennäköisesti on tuota parempi,oletan siis että laiskuutta tai virhearvio.

• Anonyymi

älä nyt viitsi.soolokitaristina jarno ei ole läheskään valmis.phoenix rising kuitenkin vakuutta.joko hän on visionääri tai sitten yhden hitin ihme.se on kuulkaas niin,että on pienet todennäköisyydet sille että htiibiisi syntyy.sen toistaminen samalta bändiltä on vieläkin epätodennäkösempää.asiaa autta jos on isoa rahaa takana(deff leppard jne).

• Anonyymi

osaa soitaa mitä vain???.edes steve vai ei osaa soittaa mitä vain.vähän realismia vaikka fani tunnut olevan.

• Anonyymi

Nykyään pitää suostua nelonen median älyttömiin ohjelmiin että saat soittoaikaa radiossa yms kyllä mielestäni on tehnyt hyvän ratkaisun jättämällä huoraamisen mitä muut artistit tekee!!

• Anonyymi

Kenzinerin ensimmainen levy Timescape on genressaan varmasti yksi parhaista mita koskaan on julkaistu. Albumin ilmestymisen aikaan 90 luvun lopussa bandi oli melkoisessa nosteessa ympari maailmaa. Jotain outoa siina taytyi tapahtua koska se hiipui toisen levyn jalkeen .

Nain taman Keskisen Virtuocity orkesterin Helsingissa silloisella Nosturi klubilla. Siina oli kanssa sellainen ryhma jolle olisi suonut isompaa nakyvyytta, teknisesta loistavaa livesoittoa.

Oli miten oli niin ihmettelen etta tasta Keskisesta ei oli juurikaan mitaan tietoa missaan saatavilla. Mies on todellinen muusikko, teknisesti loistava, tekee lisaksi hyvia biiseja.
      Toivon todella etta viela tulee uusi albumi ja livekeikkoja.

• Anonyymi

arvostuksesi kuulostaa siltä että sen on kirjoittanut bandin jäsen.kuuntelemani kenzinerin tuotanto on ollut ihan vaan ok.poikkeuksena phoenix rising biisi jonka puolalainen laulaja ns naulaa.siksi se kitarasoolo harmittaa.biisi on hittibiisi siitäkin huolimatta.

• Anonyymi

no ei varmasti ole."get real"

• Anonyymi

jos tykkäät kenzineristä noin kovasti niin suositten sekä dream theateria sekä symphony x:ää.taatusti tykkäät.ja vähän oudompi ehdotus on että kuuntelet rush:signals älppärin.mutta makunsa meillä kaikilla

• Anonyymi

jos kenziner on tehnyt sinuun noin kovan vaikutuksen....suosittelen korvaajaksi dream theateria.aloita vaikka googlettamalla the spirit carries on featuring theresa thomason (sairaalloisen kaunis balladi).toiseksi suosittelen the enemy incide.koko tuotannossa toki on miljoona hyvää biisiä.ja muuten the change of season kannataa kuunnella kun on kiireetöntä omaa aikaa

• Anonyymi

Onko Keskisestä kuulunut mitää?

Viimeisen levy oli silkkaa timanttia. Miksi se ohitettiin mediassa täysin.

• Anonyymi

no epäilen että sun maku on valatavirrasta poikkeava

• Anonyymi

kenziner jahas pitääpä käyvä kuunteleen! kiitos avauspostaajalle!

oletteko kuulleet koskaan oululaisesta metalliyhtyeestä nimeltä wrestling? Suosittelen! Voitte yllättyä bändin luovasta heittäytymisestä. Ei tietääkseni ole tunnettu yhtye.

• Anonyymi

ihan syystä ei ole tunnettu;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihan syystä ei ole tunnettu;)

No osittain oon sammaa mieltä kanssas mut on sil levyllä myös muutama mielenkiintoinen biisi . Onpa levyllä myös muutama täytebiisi. Kokonaisarvosana levylle 3/5 . Aluksi tuntui että täydellinen levy mutta noin pari viikkoa sitten mielipiteeni muuttui eli annankin 3/5 kun aluksi tuntui että 5/5 =)
        Se yleensä menee niin että pitää kypsytellä aina hieman ennenkuin antaa "viimeisen tuomion" levylle. Pidän yhtyeessä eniten heittäytymiskyvystä. Rymin musasivulla jossa oon käyttäjänä niin siellä levy on saanut mm tällaisia arvosanoja eräiltä käyttäjiltä; 4.5 & 3.5 & 3/5(mun arvosana) & 1.5 joten ei se levy nyt täystyrmäystä ole kuitenkaan saanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No osittain oon sammaa mieltä kanssas mut on sil levyllä myös muutama mielenkiintoinen biisi . Onpa levyllä myös muutama täytebiisi. Kokonaisarvosana levylle 3/5 . Aluksi tuntui että täydellinen levy mutta noin pari viikkoa sitten mielipiteeni muuttui eli annankin 3/5 kun aluksi tuntui että 5/5 =)
        Se yleensä menee niin että pitää kypsytellä aina hieman ennenkuin antaa "viimeisen tuomion" levylle. Pidän yhtyeessä eniten heittäytymiskyvystä. Rymin musasivulla jossa oon käyttäjänä niin siellä levy on saanut mm tällaisia arvosanoja eräiltä käyttäjiltä; 4.5 & 3.5 & 3/5(mun arvosana) & 1.5 joten ei se levy nyt täystyrmäystä ole kuitenkaan saanut.

Sanon...Jarno on kuollut...

• Anonyymi

aloittelevien kellaripumppujen suosittelu ei ole ...nolol

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

surkeiden bändien sponssaaminen tällaisessa foorumissa kertoo epätoivosta;)...(wrestling)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

surkeiden bändien sponssaaminen tällaisessa foorumissa kertoo epätoivosta;)...(wrestling)

wrestlingin keikkavideo ykän bupista kertoo wrestlingistä kaiken ....surkea kellaribädi,harhaisten wannabee amisten hallusinaatiosta.katsokaa ihmiset se video.näette ja voitte verrata kenzinerin phoenix rising biisiin.lol

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei kaikki tuntematon musa ole automaattisesti huonompaa että esim Obruthion on huippubändi joka ei ole tunnettu metalliyhtye. No tuo jota aiemmin kehuin niin olen kuunnellut sen nyt kolme kertaa läpi niin ei se ole niin hyvä levy.

• Anonyymi

Suuri sankari kuoli syksyllä 2024. Jarno Keskinen siis.
      Miksi tämäkin on jäänyt nedialta huomioimatta !
      Kiitos Jarno musiikistasi !

• Anonyymi

mistä me tiedetään onko tuo totta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mistä me tiedetään onko tuo totta?

vai musiikista saadun negatiivisen palautten aiheuttamaa itsesääliä?????

• Anonyymi

juutuin alkuaikoinani ittekkin yngwien imitoimiseen ja miksen olisi.se oli siihen aikaan uutta ja "awesome".nyt se kuitenkin on jo aikansa elänyt tyyli ja en voi muillekkin kitaristeille suositella kuin että edes vähän otatte petruccista(kirjoitinkohan oiken?) vaikutteista johnin soitanta on tätä päivää.

• Anonyymi

olen keskustelun aloittaja.olen koittanut saada radioita soittamaan tätä hittibiisiä ja nyt en tiedä onko se edes mahdollista...onko biisi levytetty edes?...sinkku???no bandin joku jäsen vois kommentoida voiko sitä edes saada radiosoittoon.jos voi,teen parhaani

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      440
      3758
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      74
      2996
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      130
      1903
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      121
      1647
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1440
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1407
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      160
      1327
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1244
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      75
      1235
    10. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      18
      1165
    Aihe