Äijä huijas ikänsä

Anonyymi-ap

Profiilissa luki ukkelin ikä, mutta halusin kysyä treffeillä, että milloin on syntynyt. Tällöin rupes kiemurtelee vastauksessa ja hermostuneesti nauraa ja heitti ympäri pyöreetä, josta ei ottanut selvää. Jotain salattavaa asiassa oli, ja epäilin häntä vanhemmaksi, kuin mitä profiili kertoo. Ei luulis sen olevan noin vaikeaa. Vielä kysyi, että seuraako jatkoa. Ja ei itse sano, mitä mieltä on minusta, ja kysyy kierrellen, mitä minä ajattelen. No, pakit, kun on niin outo, ja valehtelee ikänsä. Miten kyseinen ukko kuvittelee aloittavan mitään kenenkään kanssa, kun pitää oleellinen asia valehdella

10

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No katsos kun komeaa mallimiestä kiinnostaa nuoremmat typyt ja ketä nyt ei kiinnostaisi.

      • Anonyymi

        Koetas nyt elää sen asian kanssa että vaikka sinä olet pimperoriippuvainen ja ilkeä vonkaaja, niin kaikki miehet eivät ole.

        Ja etkös ole aiemmin väittänyt että mallimies saa kaiken anteeksi? Olet vakuuttunut siitä tuo äijänketale on mallimies, ja silti hän sai heti kättelyssä pakit kun jäi kiinni valehtelusta. Ei saanut anteeksi.


      • Anonyymi

        Mieskirjoittaja joka puhuu jatkuvasti jännämiehistä, mallimiehistä ja panoalfoista on kaappihomo. Ei miesten ulkonäkö voi kiinnostaa heteromiestä noin paljon.


    • Anonyymi

      Ei ollut oikeastaan mallimies, eikä kauhistuskaan, vaan enemmän tavis. Jos asialla on merkitystä

      • Anonyymi

        Sillä ei ole merkitystä muille kuin palstaprinsseille. Heille se onkin maailman ainoa asia jolla on merkitystä.


    • Anonyymi

      Mistäpäin tää treffikamusi oli? Itsellä tilanne, että miehellä oli kans profiilissa aika paljon nuoremman oloinen kuva kuin millasen sitten lähetti mulle myöhemmin...

    • Anonyymi

      Oli Helsingistä kotoisin

      • Anonyymi

        Asuuko ihan Helsingissä vai siinä lähialueilla? Ja minkä ikäiseksi valehteli itsensä? Munkin treffikamu on Helsingin lähistöltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuuko ihan Helsingissä vai siinä lähialueilla? Ja minkä ikäiseksi valehteli itsensä? Munkin treffikamu on Helsingin lähistöltä.

        Asuu itä-helsingissä, väitti olevan 38. Todellista ikää en tiedä, mutta veikkaan olevan 50 kieppeillä, vaikka on nuoren näköinen. Mutta jutut pyöri poliitikan ympärillä, niin viittas vanhempaan mieheen


    • Anonyymi

      Olen useinkin törmännyt siihen että treffeille tulee aika paljon vanhemman näköinen ihminen kuin valokuvassa. Kun siinä vaiheessa kysyn kuinka vanha profillikuva sinulla on, äijä alkaa kiemurrella. Yksi ei kiemurrella ollenkaan vaan vastasi että onhan se 10 vuotta vanha mutta kun olen edelleen samannäköinen niin ei kai sillä ole väliä...ja hän ilmiselvästi uskoi siihen mitä sanoi. Miehet tyypillisesti arvioivat oman ulkonäkönsä paremmaksi kuin se on. Tällä kaverilla oli todella ryppyinen naama, kuvassa oli sileä iho. Miten hän ei itse nähnyt itsessään mitään muutosta?

      Lihava kalju huonoihoinen perunanenä luulee olevansa tavis.

      Minun ex-poikaystäväni, joka on minua viisi vuotta vanhempi, laittoi eron jälkeen ilmoituksen suomi24-treffipalveluun ja valehteli siellä ikänsä 7 vuotta alemmaksi. Eli yhtäkkiä hän olikin minua kaksi vuotta nuorempi. 😜Hän valehteli siellä muutakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe