Miten löysit oman tyylisi?

utelias

Ihmiset jotka olette löytäneet oman tyylinne miten löysitte sen?(oma tyyli viellä hakusessa)

16

1834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maxell

      En löytänyt tyyliäni, vaan se löysi mut.

    • sdfsdf

      Nuorena hakemalla hain, sitten kasvoin isoksi, lopetin etsimisen ja huomasin tyylini olevan ja pysyvän.

    • miimusta

      etsin, tein lukemattomia virheostoksia, löysin jotain kivaa, sain itsevarmuutta, löysin lisää kivaa,..

      eniten se on sitä, että käytän vaatteita joista pidän piittaamatta siitä onko se sopivaa tai muodikasta. luotan sellaiseen "vaistoon", että pidän sellaisista mitkä minun tyyliini sopivat.paljon olen saanut positiivista palautetta ja joskus myös negatiivista, mutta tuossakin lähdekritiikki on suositeltavaa. :)

    • terhi

      Itse aina palaan niihin vaatteisiin, jotka tuntuvat päällä hyvältä ja muös näyttävät! On sitä tullut kokeiltua hameita, jakkupukua, poikamaista, tyttömäistä, kaikenlaista. Mutta aina vaan palaan farkkuihin, tiukkoihin ylhäältä, väljiin lahkeesta. Riippuen päivästä valitsen tennarit tai korkkarit. Kengistä riippuen valitsen farkkutakin tai trenssin. Pusero voi tyylin mukaisesti olla rento, siisti tai seksikäs.

      Ja siinähän minulla onkin siistimpi ja rennompi tyyli - molempien perustana hyvin istuvat farkut.

      Mieti missä VIIHDYT. Varmasti sinulla on suosikkivaatteita, jotka käytät loppuun asti ja sitten niitä, joita olet käyttänyt ehkä kerran (nyt en puhu juhlavaatteista - nehän ovat tarkoituksensa puolesta harvoin käytössä). Tyylin löytäminen tulee kuin itsestään, valitset ikään kuin vaistomaisesti ne vaatteet, joissa tunnet olevasi kuin kotonasi. Tottakai kaikille tulee virhelyöntejäkin, mutta ajan kanssa ne vähenevät.

    • Iloinen vesseli

      No, hius tyyliäni olen pitänyt samanlaisena pian 20 vuotta. Se on ollut sina aikana kaksi kertaa muodissa. Opetus: Kun löydät hyvän tyylin, pidä siitä kiinni!

    • EIL

      EMALLA

      • utelias

        On kovin vaikeaa löytää vaatteita jotka sekä tuntuvat että näyttävät hyvältä (mahdoton yhdistelmä?)Mielellään en niitä vaatteita laittaisi ihmisten ilmoille missä oikeasti kotosalla viihdyn:mukavissa oloasun housuissa ja t-paidassa.Ihmisten ilmoilla tuntuisi olo sellaisissa vaatteissa epämielyttävältä.


      • typykkä
        utelias kirjoitti:

        On kovin vaikeaa löytää vaatteita jotka sekä tuntuvat että näyttävät hyvältä (mahdoton yhdistelmä?)Mielellään en niitä vaatteita laittaisi ihmisten ilmoille missä oikeasti kotosalla viihdyn:mukavissa oloasun housuissa ja t-paidassa.Ihmisten ilmoilla tuntuisi olo sellaisissa vaatteissa epämielyttävältä.

        Kaikilla on kotivaatteet, ne eivät varsinaisesti ole sitä "tyyliä". Mutta osaat kai sanoa, missä vaatteissa tunnet itsesi itsevarmaksi, mistä vaatteesta haluat päästä pikimmiten eroon. Esim. itselläni tulee aina outo olo hameessa - en vaan osaa käyttää - huokaisen helpotuksesta kun pääsen vaihtamaan housut.

        Monet aikuisetkin käyttävät lettejä - itse tunnen oloni ihan vieraaksi, liian lapsen näköiseksi - ei siis ole minun tyyliä! Näin kokeilemalla huomaat kyllä mikä on tyyliäsi ja mikä ei.

        Oletko joskus pukeutunut niin, että että halusit vajota maan rakoon, vaiikei vaatteet varsinaisesti olleet mitenkään kauheat? Jos, niin se ei ollut tyyliäsi. On siis paljon helpompi sanoa, mikä ei kuulu tyyliin - mutta siitähän on hyvä aloittaa.


      • äyppä
        utelias kirjoitti:

        On kovin vaikeaa löytää vaatteita jotka sekä tuntuvat että näyttävät hyvältä (mahdoton yhdistelmä?)Mielellään en niitä vaatteita laittaisi ihmisten ilmoille missä oikeasti kotosalla viihdyn:mukavissa oloasun housuissa ja t-paidassa.Ihmisten ilmoilla tuntuisi olo sellaisissa vaatteissa epämielyttävältä.

        "Ihmisten ilmoilla tuntuisi olo sellaisissa vaatteissa epämiellyttävältä"

        Joten tuo ei selvästikään ole "julkista" tyyliäsi. Eikös kotityyli ole aina eri asia.


    • tyyli

      Oma tyyli alkaa siitä että heittää farkut roskikseen.

    • oman tyylinsä löytänyt!

      sillai et katoin siit vaatteest et sopiiks se mulle.vai onkse liian kiree tai löysä.väreistä katsoin ekaks mun ihon värii,et näytänks liian kalpeelt...mul vaa nykyäänkin tulee sellane olo ku on shoppailemassa,et kun frendi ehdottaa jotain vaatet mulle nii sanon vaan et se ei sovi mulle.tavallaan siin vaan tulee sellane olo jos joku vvate ei sovi:hei,ei tää oo mun tyylii.

      uskallat vaan ostaa erityylisiä/värisiä vaatteita.niin se alkaa pikkuhiljaa luonnistua:))

    • stylisti

      oma tyyli on se jossa tuntuu hyvältä,ryhti suoristuu ja itsevarmuus kasvaa!

      Omaa tyyli löytyy vain kokeilemalla ja yhdistelemällä,siihen ei ole kaavaa!
      persoonallisuus ja musiikkimaku voi myös vaikuttaa tyyliin,esim.hevarit.

      Oma juttu löytyy yhdistämällä niitä pikku asioita johon on ihastunut(esim.nastavyöt,olkilaukut,joku väri)

    • Anonyymi

      No ihan vaan tykkään siisteistä, näteistä ja mukavista vaatteista. Ostan sellaisia ja pidän sellaisia vaatteita missä tunnen oloni nätiksi.

      • Anonyymi

        Niin Käytän siis enimmäkseen farkkuja tai muita farkut näköisiä housuja, Huom! en todellakaan mitään lepalahkeita, yök! Ja sitten käytän perus trikoopaitoja (joissain on kuviointia), huputtomia, siistejä huppareita ja muita vähän paksumpia siistejä paitoja. Huolehdin aina että housut, sukat ja paita käyvät yhteen (eli värit käyvät)


    • Anonyymi

      mä en ymmärrä tota tyylihöpinää kun itte meen kuten itte haluan eli vapaa oma tahto niin pukeutuminen kuin musamaku eikä massojen kanssa meneminen. olkaa siis vapaasti oma itsenne eikä välttämättä tarvi miettiä omaa tyyliä vaan minä ainaki rohkeasti laitan ylleni mitä tahansa milloin haluan enkä mieti mitä vaatetta ylleni panen kun meen jonneki. Ehkä jonnekin kirkkoon en viitsisi mennä kovin mauttomassa vaatteessa mutta kyllä minä aika mauttomastikin saatan pukeutua koska oon tosi omapäinen ihmistyyppi.

    • Anonyymi

      Syömällä ja juomalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe