Mrna boosterin hakeneille varoitusmerkki

Anonyymi-ap

Miksei boosterin hakeville vois laittaa vaikka kuukaudeksi jonkun pinssin tai vaikka punaisen hatun? Ei oo kivaa kohdata tälläsiä sankareita esim kaupassa, tai vielä pahempi ois esimerkiks leffateatterissa ja joutua taas kokemaan "shedding ilmiötä". Ei vaan jaksa enää. Itsellä tulee huimausta ja pumppuoireita.

16

291

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viikoittain vieläkin näitä haetaan tilastojen mukaan

    • Anonyymi

      Jos rokottamattoma laittaisivat sen punaisen hatun ihan omaan päähänsä että toiset tietäisivät varoa. Sillä sitä voi levittää tautia oireettomanakin

      • Anonyymi

        haha, varoa =). Sinähän otit piikit jottet tartuttaisi muita ja suojellaksesi vanhuksia. Vanhukset jostain kumman syystä alkoivat lakoamaan ja sinä siellä baarissa Levillä muiden passilaisten kanssa aiheutit kunnon pandemian samaan aikaan kun me piikittömät elimme normielämää. HUSkin vihdoin totesi paskojen PCR-testien antavat turhia positiivisia. Te piikitetyt pidätte maailmaa panttivankinanne ja edesautatte digi-ID:n, 15-mitutes cityjen käyttöönottoa ja eriarvoisuutta ihmisten välillä. Samalla kannatatte ikävä kyllä pedofiliaa, ihmiskauppaa, sotaa ja kaikenlaista pahoinvointia ml. ilmaston tahallista myrkyttämistä. Olet sinäkin melkoinen perseennuolija. Ryhmässä helppoa, eikö? Tuskin tulisit torille tapaamaan ja keskustelemaan yksinään kenenkään kanssa joka on toista mieltä. Lyhyesti, olet vellihousu-trolli!


    • Anonyymi

      Pienellä paneutumisellahan tuo hoituu! On paljon aikoja, ja paikkoja, joissa ei tarvitse pelätä törmäävänsä rokotettuihin. Ympäri vuorokauden auki olevat marketit ovat aika hiljaisia aamuyöstä. Jos vielä laitat maskin ja yskit kuuluvasti, ne vähätkään eivät tule lähelle! Leffateatterissa ei ole pakko käydä, vaan yksin tai samanmielisten kavereiden kanssa voi katsoa elokuvan suoratoistosta.

    • Anonyymi

      Jaahas, ja pienet psykoosit sit sieltä.

    • Anonyymi

      Näyttelijä Jamie Foxx sokeutui ja halvaantui – Pakotettiin elokuvan kuvauksissa koronarokotukseen


      Julkkistoimittaja A. J. Benza paljasti äskettäisessä "Ask Dr. Drew" -ohjelmassaan, että Jamie Foxx sokeutui ja halvaantui osittain otettuaan elokuvastudion häneltä vaatiman covid-19-rokotteen. Asia, josta valtamedia vaikenee eikä totuutta suostuta paljastamaan.

      Benza paljastaa, että koko valtamedia valehtelee Foxxin tilasta peitelläkseen totuutta rokotteiden vaaroista ja että Foxxin omat perheenjäsenet suojelevat häntä eivätkä suostu paljastamaan totuutta näyttelijän sairaudesta. Benza kertoo, että hänen lähteensä oli ”huoneessa” Foxxin kanssa (ilmeisesti sairaalahuoneessa), ja kertoo, että Jamie ”ei halunnut rokotusta, mutta koska hän oli mukana elokuvassa, häntä painostettiin ottamaan se”.

      Hän lisää, että ”verihyytymä aivoissa… aiheutti hänen osittaisen halvaantumisensa ja sokeutumisensa”. Tällä hetkellä Foxxin perhe väittää, että Jamie Foxx ”kommunikoi”, mikä voi tarkoittaa, että hän pystyy esimerkiksi puristamaan kädellään tai että hän pystyy jollain tavalla ääntelemään.

      Se, että emme ole nähneet mitään videota Foxxilta itseltään, jossa hän omien sanojensa mukaan julistaa olevansa terve ja kunnossa, viittaa siihen, että Foxx on kärsinyt vakavasta lääketieteellisestä katastrofista rokotteen ottamisen jälkeen. Ei olisi hätiköityä päätellä, että Foxx ei kykene puhumaan johdonmukaisesti, vaikka uudelleenkoulutuksen avulla monet aivohalvauksen uhrit voivat saavuttaa suuria edistysaskeleita puhumisen uudelleen oppimisessa (eli ääntämismotoriikassa).

      Rukoilemme Jamie Foxxin pikaista toipumista, emmekä toivo Foxxille tai muille rokotuksen uhreille mitään pahaa. Itse asiassa olemme omistaneet ponnistuksemme sille, että estämme ihmisiä kärsimästä rokotevaurioista, koska uskallamme kertoa totuuden rokotteiden vaaroista, myrkyllisyydestä ja kuolemantapauksista. Jos Jamie Foxx olisi lukenut valtamediaa haastavia lähteitä, uskomme, että hän olisi hylännyt myrkyllisen rokotteen ja olisi nyt terve.

    • Anonyymi

      Silloin vasta ottaisi oikein kunnolla pumpustasi jos näkisit jollakin tuollaisen pinssin rintapielessä ja pyörtyisit siihen paikkaan.

    • Anonyymi

      Miten jotkut jaksaa uskoa, että toiset levittäisivät jotain ainetta ympärilleen?
      Jos pelottaa, että rokotetut aiheuttaa jotain, niin luulisi, että monet muutkin asiat muissa ihmisissä pelottaisivat, mitäköhän muuta he saattaisivat kehostaan " päästellä "?
      Ehkä olisi parasta hoitaa oma pää kuntoon, ja olla miettimättä olemattomia oireita.

      • Anonyymi

        Sattuu vain olemaan todettu asia. Myrkky yleensäkin tulee ihon läpi, sitä on eritteissä myös. Mikä tässä sinusta on outoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuu vain olemaan todettu asia. Myrkky yleensäkin tulee ihon läpi, sitä on eritteissä myös. Mikä tässä sinusta on outoa?

        Aina on ollut shedding ilmiöitä. Miksi joskus lenssupiikin jälkeen henk perheellä on yhtäkkiä lenssu kaikilla... jep .. kaikki ei ole ihan yksinkertaista. Ehkei sitä sittenkään suojele kuin itseään ottamalla näitä, jos itseäänkään...


    • Anonyymi

      Kun kerran kysyt, mikä mielestäni on outoa, niin vastaan.
      Oudoimpana pidän sitä, kuinka jotkut " oireilevat " kulkiessaan ihmisten joukossa.
      Ei kaikista voi edes tietää, mitä heillä on kehoissaan, tai ei ole.
      Ja suurin osa ihmisistä ei saa minkäänlaisia oireita tavatessaan muita, tuttuja tai tuntemattomia.
      Humpuukia minun mielestäni, vaan eipä minulle kuulu millä tavalla jotkut on outoja, on itsessänikin outouksia ( sitä en kiellä ), mutta en silti usko ihan kaikkiin juttuihin, joiden ajattelen olevan " hömppää ".
      No, kukin tyylillään.

      • Anonyymi

        Eli jos sulla on kaikki hyvin, niin muillakin on?! Tollasten takia oireita saavat leimataan hulluiksi :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos sulla on kaikki hyvin, niin muillakin on?! Tollasten takia oireita saavat leimataan hulluiksi :(

        Ei todellakaan minullakaan ole kaikki hyvin.
        Enkä muuten ole ketään hulluksi leimannut, kerroinhan vain, että pidän itse outona tuota, kun toiset oireilevat jonkun rokotetun lähellä.
        Ja vaikka tuolla aiemmin mainitsin pään kuntoon hoitamisesta, en silläkään tarkoita, että jotkut olisivat hulluja, höpöjä ajatuksia voi olla vaikkei ihminen hullu olisikaan.
        Minun puolestani uskokoon kuka uskoo ja mihin uskoo, ei se ole minulta mitään pois.
        Anteeksi jos kommenttini meni " ihon alle ". En aina muista, että on olemassa todella herkkiäkin ihmisiä, jotka voivat ottaa asioita henkilökohtaisesti, vaikkei niin tarkoitettaisikaan. Ei ole ollut tarkoitus loukata.


      • Anonyymi

        Varmaankin ihmisten kroppa reagoi eritavoin. Toisille oireita, toisille ei. Ei se siltä tarkoita etteikö jonkinlaista sheddingilmiötä tapahtuisi. Samaa myrkkyä herkille ja ei herkille. Itse ikävä kyllä joudun rokottamattomana myöntämään, että kun kaiken päivää olen rokotettujen seurassa, kovin pistää yskimään. Elanto on kuitenkin minunkin saatava vaikka Kurvinen totesikin ettei minulla pitäisi olla ihmisoikeuksia. Siinä vaiheessa kun valtio minun maksamani verot 15-vuoden iästä alkaen palauttaa, voin luovuttaa oman syntymämaani rokotetuille, jos he sitä mieltä ovat. Ei ole ongelma! Toivoisin myös että ihmiset tajuaisivat kkuinka yksipuolista tietoa meidän Journalistiliiton mediat tyrkkäävät. Monasti eiväe edes noudata omia sääntöjään, mutta kukaan ei puutu, koska kansalaiset eivät valita. Miksi eivät?


    • Anonyymi

      En ymmärrä tuota rokotetuista muka tulevaa oireilua, koska mistä kukaan voi tietää esim. kaupassa käydessään, tai missä tahansa ihmisporukoissa liikkuessa, ketkä ovat rokotettuja ja ketkä ei.
      Outoa siinä on se, jos oireet tulevat vain silloin, kun tietää, että joku toinen on rokotettu.
      Jos joku onkin rokotettu, eikä siitä tiedä mitään, niin ei kai niitä oireita silloin tule.
      Pienoinen ristiriita näissä jutuissa kyllä on, sen huomaa varmaan jokainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      124
      9813
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      51
      2871
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2657
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1557
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1488
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe