jääkö muuta mahdollisuutta kuin että Moktar Gubta on itse suomi24?
lällättää salapoliisihommista juu että kuka on hän..
Mainos tulot tuo ?
Tavallaan Ylen kaltaista ohjaamistaHmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?
tämäkin bottiherjaus pakottaa uusiin avauksiin juu
jääkö muuta mahdollisuutta kuin että Moktar Gubta on itse suomi24
74
588
Vastaukset
- Anonyymi
eikö kiinnosta asia?
maahanmuuttoa vaikuttamalla- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17889442t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
kummasti väittää olevansa vanha pappa....
Kuka hän on, tuo tuntematon: laulaa Laila Kinnunen.
Miksipä et kysyisi asiaa suoraan minulta. On kovin turhaa kysellä sivullisilta ja kaikenlaisilta torveloilta, kun he eivät asiasta mitään tiedä. Eivät he tiedä, mutta tursuavat halua valehdella, juu.
Olen järjen valo täällä järjettömyyden pimeydessä. Olen tiedon ääni tyhmyyden autioittamassa erämaassa. Olen virkistävien faktojen raikas virta niille, jotka ovat kyllästyneet pöljyyden seisovaan veteen.
Tässä alkuun muutama faktatieto. Loput selviää kiltisti kysymällä.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
on sulta muutama kysynyt-muka vanha pappa
kovin osaa lällättää kuin 12 vuotias somali? siis toisinaan
suomi24 ovelaa mainospeliä?
MOT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on sulta muutama kysynyt-muka vanha pappa
kovin osaa lällättää kuin 12 vuotias somali? siis toisinaan
suomi24 ovelaa mainospeliä?
MOTMoktar on nmim. Susianalyytikko eli nykyinen kettutyttö Suden.Ystävä
- Anonyymi
mainosvihapoliisi-Raha pontimena
- Anonyymi
Tämä on hätätiedote: Moktar aiheuttaa taas vakavia häiriöitä suomitakaisin24:n rinnakkaistodellisuudessa. On vaarana, että osa persulandialaisista sortuu epäilyn ja itsenäisen ajattelun kurimukseen ja uskaltaa jopa kyseenalaistaa Johtajansa toimet. Kaikki mielipiteenmuokkaajamme on hälytetty korjaamaan häiriöitä ja tilanne palautunee normaaliksi seuraavien tuntien aikana.
Terveisin:
suomitakaisin24:n rinnakkaistodellisuuden piilovaikuttamis- ja mielenmuokkaustiimi - Anonyymi
MuIkku sinä olet. Pieni sellainen.
- Anonyymi
MaailmanMatti
2017-02-11 10:05:16
ärsytys.aikeenaan kirjoitti:
Siis? Voisko turhempaa palstatilanviejää olla kuin MaailmanMatti. Ei. Ja se pakkohymiö joita enemmistö pösilöistä käyttää . Trollaus verhottu tekosuvakin rooliin.
Toisille minä olen huutava järjen ääni tyhmyyden erämaassa. ;D
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14721618/mattiko-trollina#comment-88741265
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14822549/avoin-kirje-suom24-oylle - Anonyymi
MaailmanMatti
2017-02-11 17:52:16
heh.heh.heh kirjoitti:
"Jospa se on ihan oikeasti sitä mieltä, kuten suomalaisten selkeä enemmistö. ;D"
BUAAHHAHAA! "jospa se"... Trollityöryhmä meni nyt vahingossa tunnustamaan, että ON työryhmä:D :D :D
Ei oikea ihminen käytä itsestään nimitystä "se" vaan "minä".
"kuten suomalaisten selkeä enemmistö"
KUOLEN NAURUUN!
Nauretaan yhdessä. Sinä siellä ja me täällä. ;D- Anonyymi
Tuon jälkeen Moktar syntyi palstan iloksi ja Matti jäi eläkkeelle. ;)))
- Anonyymi
Se ainakin selittäisi miksi maahanmuuttajien joukkotuhotöitä pitäisi vain kehua eikä arvostella.
Tällainen kansan sorto on rasismia huipussaan eli moktar on itse rasisti.
Toimii kuten rasistit 1950-luvulla amerikassa ja briteissä. - Anonyymi
Vpn botti
- Anonyymi
Pallero! Ei palleroinen, mikä on hoikka versio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pallero! Ei palleroinen, mikä on hoikka versio.
Onko Moktar pallero?
" Loput selviää kiltisti kysymällä."
Yksinkertaista ja siltikin teille aivan ylivoimaista.
Eiköhän naureta yhdessä. ;)- Anonyymi
Muistakaa että trolli on kananjalkapallero.
- Anonyymi
AI ehdottaa että oikea nimi henkilölle on: relative of Hamid Ansari...
... kuka Moktar Gubta on oikeasti hähäää
selvisi on terroristi irakista :D - Anonyymi
Islamilla aivopesty Simpeleen imaami Moktar Abdulkarim on vain hyödyllinen idi..ttisuvakki rassukka!
Ei sen kummempaa… Minähän jo kerroin, että kiltisti kysyminen on teille aivan ylivoimaisen vaikea suoritus.
Huutonaurua vartti. ;)- Anonyymi
Jätektör kuten maalaiskomediassa
Turvetta ja timantteja - Anonyymi
Mainos tulot tuo ?
Tavallaan Ylen kaltaista ohjaamistaHmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?
tämäkin bottiherjaus pakottaa uusiin avauksiin juu- Anonyymi
suomi24 tietää moktar...olette
- Anonyymi
vanha ukko muka muka kun vastaa sp viestiin...
suomi24 ottaa ylen paikkaa suvakkiasioisssa? - Anonyymi
Kukas tämän osta muutama vuosi sitten aaltosetälältä ?
- Anonyymi
ei. Bonuksena moktar on minfon annaanna
https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=14&t=16561&start=630Ei vanha oikein viitsi emojeita noin urakalla paukuttaa joka kappaleeseen. Kovin lapselliselta tuo kirjoittaja vielä näyttää. Jospa sitten ikä sitten tuo sitä kypsyyttä.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Ei vanha oikein viitsi emojeita noin urakalla paukuttaa joka kappaleeseen. Kovin lapselliselta tuo kirjoittaja vielä näyttää. Jospa sitten ikä sitten tuo sitä kypsyyttä.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Turkkilan tulipippuri ja PS asia taas ykköseksi
yhdessä käänteinen trollaus - Anonyymi
Kyllä!!!!!!
- Anonyymi
jääkö muuta mahdollisuutta kuin että Moktar Gubta on itse suomi24
Anonyymi-ap
2023-06-12 11:07:50
Mainos tulot tuo ?
tämäkin bottiherjaus pakottaa uusiin avauksiin juu
vihan nostatus ja provosointi
mainostulot tykkää - Anonyymi
rakkaus rahaan
mainos - Anonyymi
sodäär ja avoin suomi?
- Anonyymi
niin?"...lällättää salapoliisihommista juu..."
Onko se minun vikani, kun tämän palstan tumpelo wannabe-salapoliisi pyörii ympyrää?
Löytää sokea kanakin jyvän, mutta pöljä ei koskaan. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"...lällättää salapoliisihommista juu..."
Onko se minun vikani, kun tämän palstan tumpelo wannabe-salapoliisi pyörii ympyrää?
Löytää sokea kanakin jyvän, mutta pöljä ei koskaan. ;)koira älähtää kun kalikka kalahtaa...
kiitos suomi24... Anonyymi kirjoitti:
koira älähtää kun kalikka kalahtaa...
kiitos suomi24...Ja ympyrässä pyörimisesi se vain jatkuu. ;)
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Ja ympyrässä pyörimisesi se vain jatkuu. ;)
teidän ryhmällä se vihan pyöritys onkin jo laajempaa
Limnell asioista varoitti kokoomus
eikö suomi24 pitäs turvallisuuden vuoksi lopettaa pelleily?
- Anonyymi
Valtamedia Yle ja HS, pian ex-päätoimittaja saarikosken (tosi on) johdolla kantaa totalirismin ja ajatuspoliisin punaista lippua.
Moktar&Co ovat aina hiljaa kommunismin,stalinismin,islamin ja sosialistien jättämämistä raunioista ja ruumiskasoista.
sosialismi (sdp) on solidaarisuuden viittaan kietoutunut kateus.
Vasemmisto ryöpyttää uutta hallitusta velan määrästä.Kannattaisi avata avata budjettia.
Se tärkeä kohta budjetissa on painotukset tulonsiirroista verohelpotuksiin monilla eri tavoin, joita yrittäjät ja yritykset voivat hyödyntää.
Samaten otettava huomioon Sannan hallituksen velkojen kasvanneet korkomenot (+1,5 mrd) ja Sote-sekoilu (+4 mrd/vuosi). Ryhtiliikkeistä tärkeimpiä on, että me yksityispalveluja käyttävät hyödymme kela-korvauksien tuntuvasta palautuksesta yksityissektorin lääkäriasemien asiakkaille purkaen samalla julkisen hoitojonoja.Sannan hallituksen kateusbudjetti olisi ollut luokkaa 15-20mrd. (Korkean virkamiehen arvio, ministeriössä laskettu)Mielenkiintoista,että sosialistit ja muut luuserit ruikuttavat, että kela-korvausten nosto hyödyttää rikkaita.
Emme me rikkaita ole. Olemme vain hoitaneet asiamme kuten vanhempamme.
Ps.SDPn tulisi ottaa keskioluen hinnanalennus hallituksen kädenojennuksena vähälahjaisille perusdemareille ja duunareille.- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Boring! ;)
Nautin syksystä merenrannalla kesäpaikallani.
Minulle tuottaa iloa sosialistien ja vihreiden tappio, vaikka louskuttavat ja inisevät vielä hetken.
Eniten kuitenkin tunnen syvää iloa ajatellessani noita sosialistien köyhiä lapsia ja maahanmuuttajien jälkikasvua, jotka saavat jo pienestä oppia kärsimään syrjinnästä, nimittelystä ja oppivat, että heistä ei voi koskaan tulla mitään kunnollista vanhempiensa valintojen takia. Siinä sinulle soma ajatus vaimojesi kanssa pohdittavaksi.
- Anonyymi
Minfossa bannattuja nikkejään riittää
Esim. annaanna
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?p=1026889&sid=103d0381daa5f6cd02a39edb37238ef7#p1026889
Onhan sillä Tupla, Korpisoturi ja Ross Sullivan vielä... Mietin tässä sellaista, että jos palstasalapoliisimme juoksee vuositolkulla samaa ympyrää, niin koskahan on tennareista pohja irti?
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
eli olet itse suomi24 omapoliisi?
mainosinfluensseri Anonyymi kirjoitti:
eli olet itse suomi24 omapoliisi?
mainosinfluensseriAiheeseen on vielä lisäkysymys. Jos toisen tennarin pohja putoaa ensin, meneekö juoksu läpsyttelyksi?
Ihmettelee, Moktar. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Aiheeseen on vielä lisäkysymys. Jos toisen tennarin pohja putoaa ensin, meneekö juoksu läpsyttelyksi?
Ihmettelee, Moktar. ;)kysy Jukka Savolaiselta
- Anonyymi
Trolli on trolli.
Turha vastailla sille, etenkään sen ketjuun kommentoiden. - Anonyymi
Miksi moktar hyppii vähän väliä valuuttakauppiashahmolleen öyhöttämään Jerusalemista?
- Anonyymi
Ihmettelyä herättää tämäkin
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14017302/jouluevankeliumi-perseentervaajan-mukaan#comment-133249677
Mikä pakko on jauhaa Jerusalemista??? - Anonyymi
Valuuttakauppias
2025-01-09 13:49:31
UUSI
Älkääpä nyt enää minulle itkekö murheitanne. Teillähän on nyt Jerusalemin Itkumuurin sähköpostiosoite. Kirjoittakaa sinne. ;)))
Äänestä
Kommentoi - Anonyymi
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?p=1745558#p1745558
ValkkuMoktar minfolaisten riesana - Anonyymi
Älkää kommentoiko öyhön ketjuun. Huomiohuora jääköön ilman kultalevyä.
- Anonyymi
mainos influensseri-laillinen vihakiihottaja?
- Anonyymi
Siinä tapahtui sellainen juttu että annaanna bannattiin minfossa ja tämä teki uuden Tupla- nikin heti. Toki aiemmin tehdyt korpisoturi ja ross sullivan toki pysyivät framilla.
Tupla- anna jatkaa mg- tyylillä edelleen, ottaa lättyyn minfossa ja öykkäröi s24: lla naureskellen samaa huutonauruaan. Minfossa on tyypin vilunki huomattu jo aikoja sitten, kova poistelemaan viestejä sielläkin.
- Anonyymi
Katsokaapa moktarin kirjoitusta Tuplana:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?p=1738391&sid=c5e2fbde96841933c0c7be3130e43eee#p1738391- Anonyymi
Nikkejä riittää.
- Anonyymi
Usarissa omalla nimellä, yleinen naurunaihe.
- Anonyymi
Panu Höglund
Taisitte aloittaa hieman etuajassa? Minun tietojeni mukaan harrastelijasalapoliisien kesäleiri pidetään vasta koulujen päättymisen jälkeen, olisiko jo kesäkuun toisella viikolla. Jos oikein kuulin tänä vuonna kokoonnutaan Lentuankosken leirintäalueella. Se on kaunis paikka. Jos salapoliisileikit kyllästyttävät, niin välillä pienet salapoliisit pääsevät koskelle kalaan.
Leikkikää vaan, se on terveyden merkki.
Kyllä ne minfossa tietävät. Narsistiksi sielläkin totesivat.
- Anonyymi
Moktar.Gubta
2025-01-10 08:49:17
UUSI
Anna Kontula on yhteiskuntatieteiden tohtori, sosiologi, kirjailija ja kansanedustaja. Fiksu ihminen hän on. Kyllä Anna tästä maailmasta ymmärtää sentään hieman enemmän kuin joko petteri pintakäsittelijä.
Nauretaan vartti. ;)
Eikös se kannattanut jotain outoja juttuja?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo..eipä ihme että Moktar kehuu:
https://www.ts.fi/uutiset/373946https://keskustelu.suomi24.fi/t/18773613/ei-riita-pelkka-maahanmuuton-vastustaminen-nostamaan-puoluekannatusta#comment-133264347
Täytyyhän sitä nyt... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo..eipä ihme että Moktar kehuu:
https://www.ts.fi/uutiset/373946Aahhahhaaa!!!
- Anonyymi
Tämähän asettaa mokratin ihan uuteen valoon kin Kontulaa kehuu
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2012073115902219- Anonyymi
Hei Moktar...miten meni omasta mielestäsi?
- Anonyymi
Mieltymykset samanlaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummia muistaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähisukulaisiin ainakin?
"... ihan uuteen valoon..."
Nyt taisi pienen salapoliisin muistiinpanoista löytyä virhe. Tarkistapa nyt kaikki johtopäätöksesi vielä kerran.
Muistakaa sätkivä saattohoitomummo...
Tämä on kiistämättä selkeä ja tutkimisen arvoinen johtolanka. Oliko muistiinpanoissasi myös päiväys ja tarkka kellonaika?
Kysyy, Moktar. ;)
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203775Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753271- 991971
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221474Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821404Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396- 1071217
- 471169
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291156- 901129