Saksalaisia radiokanavia löysin kaksin kappalein jotka ovat erikoistuneet soittamaan suuruuksirn musiikkia. Toinen soittaa vain Beethovenin musiikkia ja toinen Mozartin musiikkia. Näiden parissa tulee viivähtämään aikaa tovi jos toinenkin.
Mozartia soittava radio on nimeltään Klassik radio Mozart ja toinen vastaavasti päättyy että Beethoven.
Kauniita säveliä
Löysin Mozartin ja Beethovenin musiikkia soittavat radiot
4
225
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos vihjeestä. Itse olen kuunnellut viime aikoina kaikki Gustav Mahlerin sinfoniat. Mahtavan alkuvoimaista ja rehevää musiikkia. Tänään muuten tulee TV:stä Teema-kanavalta Mahlerin ensimmäinen sinfonia, jossa on tunnettu Jaakko kulta -teema.
- Anonyymi
No eikös suomen radiokanavista yle yksi soitata klassista ja muun muassa mozartia ja beethovenia? Kuuntelen yle yksi radiokanavaa ja on siellä kuullut nuo kax.
Mulle olis teininä ollu aarreaittoja tuollaiset kanavat, kun tuli kuunneltua paljon klassista ja varsinkin Mozartia. Silloin (1990-luvun loppupuolella) oli Ylen klassisen vai oliko Ylen yksi lisäksi yksi muukin klassista soittava radiokanava, jota kuuntelin aika paljon ja sieltä tuli myös Mozartia ja Beethovenia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249