Saksalaisia radiokanavia löysin kaksin kappalein jotka ovat erikoistuneet soittamaan suuruuksirn musiikkia. Toinen soittaa vain Beethovenin musiikkia ja toinen Mozartin musiikkia. Näiden parissa tulee viivähtämään aikaa tovi jos toinenkin.
Mozartia soittava radio on nimeltään Klassik radio Mozart ja toinen vastaavasti päättyy että Beethoven.
Kauniita säveliä
Löysin Mozartin ja Beethovenin musiikkia soittavat radiot
4
285
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos vihjeestä. Itse olen kuunnellut viime aikoina kaikki Gustav Mahlerin sinfoniat. Mahtavan alkuvoimaista ja rehevää musiikkia. Tänään muuten tulee TV:stä Teema-kanavalta Mahlerin ensimmäinen sinfonia, jossa on tunnettu Jaakko kulta -teema.
- Anonyymi
No eikös suomen radiokanavista yle yksi soitata klassista ja muun muassa mozartia ja beethovenia? Kuuntelen yle yksi radiokanavaa ja on siellä kuullut nuo kax.
Mulle olis teininä ollu aarreaittoja tuollaiset kanavat, kun tuli kuunneltua paljon klassista ja varsinkin Mozartia. Silloin (1990-luvun loppupuolella) oli Ylen klassisen vai oliko Ylen yksi lisäksi yksi muukin klassista soittava radiokanava, jota kuuntelin aika paljon ja sieltä tuli myös Mozartia ja Beethovenia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505187Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.712964Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2891480Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721153Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781126Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1291072
- 1711044
- 49924