Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit keskustella kesäillassa maailman ja elämän menon monista kysymyksistä?

-flowersreally-

67

565

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      laajasti asioista kiinnostuneet ihmiset on parhaita keskustelu kumpmppaneita.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­N­­y­m­­­f­o­­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17889015V

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Aika monenkin kanssa. Mutta ehkä siskoni Pirppis nousuu listan kärkeen, meillä on ollut upeita keskusteluja ja viime kerralla ne jäivät vähän piippuun allekirjoittaneen veren huomattavan suuren alkoholipitoisuuden vuoksi. Jos ensi kerralla käyttäisi myös lantrinkia... 😂

      • Anonyymi

        Lantrinki - se on homoille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lantrinki - se on homoille.

        Siksi kai Rande vetikin niin paljon raakana, ei tietääkseni ole homosteluun taipuvainen.

        Vaan sehän tarkoitti tietynnä sitä, että nukkumasa kutsui alta aika yksikön. Jäi vähän keskustelemiset vaiheeseen.
        Meidän kun piti parantaa koko maailma.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Siksi kai Rande vetikin niin paljon raakana, ei tietääkseni ole homosteluun taipuvainen.

        Vaan sehän tarkoitti tietynnä sitä, että nukkumasa kutsui alta aika yksikön. Jäi vähän keskustelemiset vaiheeseen.
        Meidän kun piti parantaa koko maailma.

        Meidän pitää siskoseni ottaa uusi yritys vaikka heinäkuussa. Ja sillä kertaa homostellen eli mitään muuta kuin vissyä ja kahvia ei juoda raakana 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Meidän pitää siskoseni ottaa uusi yritys vaikka heinäkuussa. Ja sillä kertaa homostellen eli mitään muuta kuin vissyä ja kahvia ei juoda raakana 😂

        Viimeksi oli joo homostelut aika kaukana. Eikä muuten menny vissy tai kahvikaan raakana.. 😄

        Juu heinäkuu sopinee .. olen silloin lomalla. Ainakin näillä näkymin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Viimeksi oli joo homostelut aika kaukana. Eikä muuten menny vissy tai kahvikaan raakana.. 😄

        Juu heinäkuu sopinee .. olen silloin lomalla. Ainakin näillä näkymin.

        Niin oli, ehkä koitin todistaa jotain, varmuuden vuoksi? 🤣
        No ei tainnut ihan mennä nekään ei, mutta jos nyt seuraavalla kattauksella olisi allekirjoittaneella kaikkien raakojen viinojen ihanat maut vielä mielessä ja voisi kokeilla millaisia kivoja drinksuja niistä saa eri blandiksilla, vaihteeksi 😂

        Katsotaan kun heinäkuu on lähempänä, mutta nähdäkseni kalenterissani on tilaa pois lukien heinäkuun eka viikonloppu jolloin himmailen mökillä. Ja ellei helteitä tule silloin, niin sitten siellä pitää lorvia joka toinen viikonloppu, mutta joka toinen on silti käytettävissä muihin rientoihin. Elokuu on sitten ihan oma lukunsa...


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin oli, ehkä koitin todistaa jotain, varmuuden vuoksi? 🤣
        No ei tainnut ihan mennä nekään ei, mutta jos nyt seuraavalla kattauksella olisi allekirjoittaneella kaikkien raakojen viinojen ihanat maut vielä mielessä ja voisi kokeilla millaisia kivoja drinksuja niistä saa eri blandiksilla, vaihteeksi 😂

        Katsotaan kun heinäkuu on lähempänä, mutta nähdäkseni kalenterissani on tilaa pois lukien heinäkuun eka viikonloppu jolloin himmailen mökillä. Ja ellei helteitä tule silloin, niin sitten siellä pitää lorvia joka toinen viikonloppu, mutta joka toinen on silti käytettävissä muihin rientoihin. Elokuu on sitten ihan oma lukunsa...

        Juu.. katsellaan. Helteellä mun kämppä on pätsi, kun tuo aarinko tuppaa porottamaan melkein koko päivän. Ja jos tulette käymään, niin ei voi kattotuulettimia käyttää.. joten nesteytyksestä tulee huolehtia tarkoin, sillä yö on kovin hikinen.. joo.. nii.. en sit tarkoittanut sellaista hikisyyttä, mikä tulee kun on kroppa kroppaa vasten.. en harrasta sukurutsausta 😂.

        Ite pidän kesäisin visusti sälekaihtimet päivisin suljettuna, kuten myös pihan oven ja räppänät. Yöksi olen avannut ovet ja ikkunat, että viileä ilma pääsee sisälle. Mutten käypä viilennyskeino, mutta ei oikein passaa jos ja kun tulette kylään.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. katsellaan. Helteellä mun kämppä on pätsi, kun tuo aarinko tuppaa porottamaan melkein koko päivän. Ja jos tulette käymään, niin ei voi kattotuulettimia käyttää.. joten nesteytyksestä tulee huolehtia tarkoin, sillä yö on kovin hikinen.. joo.. nii.. en sit tarkoittanut sellaista hikisyyttä, mikä tulee kun on kroppa kroppaa vasten.. en harrasta sukurutsausta 😂.

        Ite pidän kesäisin visusti sälekaihtimet päivisin suljettuna, kuten myös pihan oven ja räppänät. Yöksi olen avannut ovet ja ikkunat, että viileä ilma pääsee sisälle. Mutten käypä viilennyskeino, mutta ei oikein passaa jos ja kun tulette kylään.

        Kahtellaan juu. Tosin tämä meidänkin luukku on helteellä sauna, tiedän jo nyt että loppuviikosta päivän alin on noin 27 astetta, joten on siihen hiukan totuttu viime vuosina.
        Nesteytys ei liene ongelma, ainakaan jos en yritä taas maistella kaikkea raakana 😂
        Juu, pidetään vaan kädet omissa taskuissa, niin kaikki on hyvin ja vastuu jää kuulijalle 😁

        Katsotaan mitä keksitään noiden riiviöiden kanssa, voi nimittäin käydä niinkin että kiikutan herrasväen mummolaan lomille minusta muutamaksi viikoksi. Jos näin, niin se varmaan on sitten noin heinäkuun alkupuoliskolta elokuun loppupuoliskolle, niin sitten on 4-6 viikkoa kateilla lomaa minusta ja minä saan nyyhkyttää yksin kotona/mökillä 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Kahtellaan juu. Tosin tämä meidänkin luukku on helteellä sauna, tiedän jo nyt että loppuviikosta päivän alin on noin 27 astetta, joten on siihen hiukan totuttu viime vuosina.
        Nesteytys ei liene ongelma, ainakaan jos en yritä taas maistella kaikkea raakana 😂
        Juu, pidetään vaan kädet omissa taskuissa, niin kaikki on hyvin ja vastuu jää kuulijalle 😁

        Katsotaan mitä keksitään noiden riiviöiden kanssa, voi nimittäin käydä niinkin että kiikutan herrasväen mummolaan lomille minusta muutamaksi viikoksi. Jos näin, niin se varmaan on sitten noin heinäkuun alkupuoliskolta elokuun loppupuoliskolle, niin sitten on 4-6 viikkoa kateilla lomaa minusta ja minä saan nyyhkyttää yksin kotona/mökillä 🤣

        Tai minun olkapäälläni.. 😆


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tai minun olkapäälläni.. 😆

        Aaah, veistä haavassa kiertäen, seuraavat 20 tms. vuotta 🤣
        No sitä saa mitä tilaa ja minä tilasin, oikeammin taisin samantien tehdä kestotilauksen 🥳😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaah, veistä haavassa kiertäen, seuraavat 20 tms. vuotta 🤣
        No sitä saa mitä tilaa ja minä tilasin, oikeammin taisin samantien tehdä kestotilauksen 🥳😂

        Juu kestona.. mutta muista .. rakkaudesta se hevonenkin potkii.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Meidän pitää siskoseni ottaa uusi yritys vaikka heinäkuussa. Ja sillä kertaa homostellen eli mitään muuta kuin vissyä ja kahvia ei juoda raakana 😂

        poliisille tämä kirjoitus!


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu kestona.. mutta muista .. rakkaudesta se hevonenkin potkii.

        Jaa'a... Kyllä mä olen siinä käsityksessä että ne potkii vitutuksesta tai pelosta, mutta saatan olla väärässäkin, olenhan vain mies 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Jaa'a... Kyllä mä olen siinä käsityksessä että ne potkii vitutuksesta tai pelosta, mutta saatan olla väärässäkin, olenhan vain mies 🤣

        No.. mä en ole hevonen ja sä olet kummiskin mulle rakas.. joten vinoilen sellaisella lämpimällä ajatuksella. En unohda koskaan sitä lauantaita.. enkä taida antaa sinunkaan unohtaa. Mutta jos haluat,niin unohdan sen vuoksesi...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No.. mä en ole hevonen ja sä olet kummiskin mulle rakas.. joten vinoilen sellaisella lämpimällä ajatuksella. En unohda koskaan sitä lauantaita.. enkä taida antaa sinunkaan unohtaa. Mutta jos haluat,niin unohdan sen vuoksesi...

        Hyvä että muistutat, koska minä en ihan liikaa siitä muista 🤣
        Ja se jankutus-episodi on ihan helmi, varsinkin kun en itse siitä muista yhtään mitään 🥳🤣
        Kyllä kelpaa vähän tökkiä ja käännellä veistä 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Hyvä että muistutat, koska minä en ihan liikaa siitä muista 🤣
        Ja se jankutus-episodi on ihan helmi, varsinkin kun en itse siitä muista yhtään mitään 🥳🤣
        Kyllä kelpaa vähän tökkiä ja käännellä veistä 😁

        Niin.. olen päättänyt ottaa sen ehdottamasi lemmikkilepakon..

        No ei! En vieläkään halua lemmikkiä.
        HEH HEH!


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. olen päättänyt ottaa sen ehdottamasi lemmikkilepakon..

        No ei! En vieläkään halua lemmikkiä.
        HEH HEH!

        Lepakko olisi kyllä kätsy, talvet horrostaa ja vain kesäkauden hurjastelee. Ja monet niistä elävät ällistyttävän vanhoiksi ollakseen vain siivekkäitä hiiriä 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Lepakko olisi kyllä kätsy, talvet horrostaa ja vain kesäkauden hurjastelee. Ja monet niistä elävät ällistyttävän vanhoiksi ollakseen vain siivekkäitä hiiriä 🤣

        No niih.. löytyi siis emäntänsä kaltainen lemmikki..

        Minä kun en vain ole siivekäs, mutta lennokas kun sille päälle satun.. öhöm.. alkoholilla saattaa olla asiansa siinäkin sopassa.. mutta, mutta... Mulla on veli joka voi ottaa sen aina hoitoon kun mä en pysty siitä huolehtimaan.

        Joten tehdäänkö diili.. ota sä se lentävä hiiri, nii mää sit voin leikkiä teitin kanssa.. netin välityksellä. Etäyhteydellä. Skypettää.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No niih.. löytyi siis emäntänsä kaltainen lemmikki..

        Minä kun en vain ole siivekäs, mutta lennokas kun sille päälle satun.. öhöm.. alkoholilla saattaa olla asiansa siinäkin sopassa.. mutta, mutta... Mulla on veli joka voi ottaa sen aina hoitoon kun mä en pysty siitä huolehtimaan.

        Joten tehdäänkö diili.. ota sä se lentävä hiiri, nii mää sit voin leikkiä teitin kanssa.. netin välityksellä. Etäyhteydellä. Skypettää.

        Nooo, niin, kyllä vain.

        Lennokas kyllä olet kun saadaan sutinaa ohjelmistoon, se on nähty jo ja se taisi olla vasta pintaraapaisu.

        Voin mää yhden lepakon ottaa tai ehkä parit samoin tein, olisi sitten toisilleen seuraa. Ja sää saat kyllä ihan livenä tutustua niihin, nehän on ihan mukavia pikkulussukoita, mitä nyt vähän kärkkäitä puremaan, mutta hanskoilla siitäkin selviää 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Nooo, niin, kyllä vain.

        Lennokas kyllä olet kun saadaan sutinaa ohjelmistoon, se on nähty jo ja se taisi olla vasta pintaraapaisu.

        Voin mää yhden lepakon ottaa tai ehkä parit samoin tein, olisi sitten toisilleen seuraa. Ja sää saat kyllä ihan livenä tutustua niihin, nehän on ihan mukavia pikkulussukoita, mitä nyt vähän kärkkäitä puremaan, mutta hanskoilla siitäkin selviää 😂

        Sellaisii verenimijä lepakoita tuolta tropiikista..
        Hiipivät yön hiljaisina tunteina laskimolle ja imevät verta..

        Emäntänsä kaltaisia.. lussukoita.. heh.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sellaisii verenimijä lepakoita tuolta tropiikista..
        Hiipivät yön hiljaisina tunteina laskimolle ja imevät verta..

        Emäntänsä kaltaisia.. lussukoita.. heh.

        No mitä siitä jos vähän nakertaa välillä, kyllähän sitä verta piisaa lussukoille 😁



      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hee.. johan pomppasi.
        Siinä sulle lussukkaa..

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201705302200172790

        No mutta siskoseni, pitäähän sitä nyt rokotukset olla kunnossa 😂
        Herra Souza oli ehkä vähän huithapeli kun ei ollut rokotukset kunnossa eikä kenkiä jaloissa...


      • randombypasser kirjoitti:

        No mutta siskoseni, pitäähän sitä nyt rokotukset olla kunnossa 😂
        Herra Souza oli ehkä vähän huithapeli kun ei ollut rokotukset kunnossa eikä kenkiä jaloissa...

        Kas.. minä kun en saa ottaa eläviä tai puolieläviä rokotteita.

        Keltakuumerokotuksestakin sain pahenemisvaiheen ja laki ei salli hoitsujen edes rokottaa minua vaan piti olla lekuri ja minun piti myöntää ymmärtäväni että saatan sairastua siitä rokotteesta.

        Tosin luin että vesikauhurokote olisi kuollut rokote. Joten joo.. otetaan pari lussukkaa Brasiliasta.. 😄


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kas.. minä kun en saa ottaa eläviä tai puolieläviä rokotteita.

        Keltakuumerokotuksestakin sain pahenemisvaiheen ja laki ei salli hoitsujen edes rokottaa minua vaan piti olla lekuri ja minun piti myöntää ymmärtäväni että saatan sairastua siitä rokotteesta.

        Tosin luin että vesikauhurokote olisi kuollut rokote. Joten joo.. otetaan pari lussukkaa Brasiliasta.. 😄

        Check, tuon ne veijarit heinäkuun sitseihin kissojen tilalle 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Check, tuon ne veijarit heinäkuun sitseihin kissojen tilalle 😂

        Hjyyvä. Mä luulen että ne lussukat jättää mun sängyn kuosin rauhaan, mutta jättänevät kipeitä muistoja. Muista kertoa myös pujottelijalle että tuot lussukoita mulle kylään. Saattaisi ihmetellä puremajälkiä yhteisen viikonloppumme jäljiltä.. 🙄


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hjyyvä. Mä luulen että ne lussukat jättää mun sängyn kuosin rauhaan, mutta jättänevät kipeitä muistoja. Muista kertoa myös pujottelijalle että tuot lussukoita mulle kylään. Saattaisi ihmetellä puremajälkiä yhteisen viikonloppumme jäljiltä.. 🙄

        Niin siis lussukathan jäävät sinulle pariksi viikoksi, niin Pujis varmaan saa tutustua heihin myös, sanoisinko tuntuvasti 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin siis lussukathan jäävät sinulle pariksi viikoksi, niin Pujis varmaan saa tutustua heihin myös, sanoisinko tuntuvasti 😁

        Auts. Riittääköhän minussa verta parille lussukalle. Veri kun ei ole kovinkaan ravitsevaa, niih joutuvat lussukat lutkuttamaan koko yön. Joka yö.

        Parin viikon imennän jälkeen minusta ei ole jäljellä kuin kuiva muumio.

        Josko kuiteskin jätetään ne lussukat hommaamati.. jookos?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Auts. Riittääköhän minussa verta parille lussukalle. Veri kun ei ole kovinkaan ravitsevaa, niih joutuvat lussukat lutkuttamaan koko yön. Joka yö.

        Parin viikon imennän jälkeen minusta ei ole jäljellä kuin kuiva muumio.

        Josko kuiteskin jätetään ne lussukat hommaamati.. jookos?

        No voidaan tehdä niin, että tulevat kissojen sijasta viikonlopuksi vain, pidän ne sitten itselläni ja sinä saat pitää veresi. Minussahan sitä riittää enemmän 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        No voidaan tehdä niin, että tulevat kissojen sijasta viikonlopuksi vain, pidän ne sitten itselläni ja sinä saat pitää veresi. Minussahan sitä riittää enemmän 🤣

        Niin. Minulla on bro, joka hoitaa homman himaan..

        Ny pitänee käydä tuutumaan,
        ( ilman verenimijöitä ).

        Hyvää yötä veliseni.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin. Minulla on bro, joka hoitaa homman himaan..

        Ny pitänee käydä tuutumaan,
        ( ilman verenimijöitä ).

        Hyvää yötä veliseni.

        Hyvät yöt siskoseni!

        Ja vereviä unia 🤭


      • randombypasser kirjoitti:

        Hyvät yöt siskoseni!

        Ja vereviä unia 🤭

        Hmm.. vittuilun makua.. 🤔


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hmm.. vittuilun makua.. 🤔

        Ehkä pientä kuittailua vainen 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehkä pientä kuittailua vainen 😂

        Noh olen ansainnut kuittailusi.. luulisin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noh olen ansainnut kuittailusi.. luulisin.

        Ehkä vähän 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehkä vähän 😁

        Tai sit paljon. Se joka leikkiin lähtee, leikin kestäköön.

        Sitä saa mitä tilaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tai sit paljon. Se joka leikkiin lähtee, leikin kestäköön.

        Sitä saa mitä tilaa.

        "sitä saa mitä tilaa"

        Paitsi meteorologilta 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        "sitä saa mitä tilaa"

        Paitsi meteorologilta 😁

        Mut hei .. tietääkseni sä et työksesi tutki sääkarttoja.. 🤣


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mut hei .. tietääkseni sä et työksesi tutki sääkarttoja.. 🤣

        No en ainakaan niitä, mutta hyvinkin paljon kaikkea muuta. Firman mottonhan on "en ole gynekologi, mutta voin aina vilkaista", se löytyy käyntikorteista ja nettisivuilta yms. 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        No en ainakaan niitä, mutta hyvinkin paljon kaikkea muuta. Firman mottonhan on "en ole gynekologi, mutta voin aina vilkaista", se löytyy käyntikorteista ja nettisivuilta yms. 🤣

        Heh..


    • Anonyymi

      Keskustelisin Harmiksen kanssa kuinka hierotaan rauhaa EU:n ja Venäjän välille ja kuinka Ukraina saa tavoittelemansa itsenäisyyden. Tällä hetkellä Harmiksen propaganda saa aikaan vain enemmän pahaa.

      Niin Harmis, ajatukset vapaasti sinulla. Onko mitään ehdotusta, mikä ei saisi hymyäni kiristymään lisää irvistykseen.

      • Anonyymi

        Putinin kätyristä ei ole muuhun kuin propagandaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinin kätyristä ei ole muuhun kuin propagandaan.

        Annetaan Harmikselle kerralla koko kookospähkinä. Kesää on kolme kuukautta, voin grillata Harmikselle sillä aikaa kotimaista makkaraa, joutsenen lihaa :)


      • Anonyymi

        Ainoa mikä siellä voisi rauhan aikaan saada olisi tehdä jakolinja suunnilleen siihen missä se sodankäyntilinja nyt on, sitten pitäisi järjestää asumisia ja osouhteita sen rajan yli muuttamaan halukkaille niin että ne melko vähät rajalinjan vedossa venäjän puolelle jäävät ukrainamieliset saisi siirtyä ukrainan puolelle uutta rajaa ja venäjämieliset venäjän puolelle. Eläke sun muut hommat pitäisi laittaa hoitumaan myös niin ettei raja niiden maksamiseen vaikuta. Yksi vaihtoehto olisi toki että Donetsk ja Luhansk saisivat tahtomansa itsehallinnon josta ne on vuodesta 2014 taistelleet mutta ne vielä mieluummin varmaan liittyisi Venäjään. Jos saisivat vain itsehallinnon tilanne ennenpitkää palaisi samaan sotimiseen kuin mitä olikin 2014-2022 niin se ei olisi kovin toimiva ratkaisu. "Ukraina saa tavoittelemansa itsenäisyyden." Ukrainahan käsittääkseni on itsenäinen, ollut vuodesta 1991 niin siinähän ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Venäjä voitaisiin rauhoittaa sillä kun se saisi takuut siitä ettei Ukraina liity natoon, samoin voitaisiin luvata perua Suomen natojäsenyys mutta annettaisiin Ukrainalle ja Suomelle EU- ja natomailta sellaiset turvatakuut että niihin voi kuitenkin luottaa. Näin, kun uhkapilvet häviäisi Venäjän rajoilta karhusta tulisi taas mukava nalle ja voitaisiin jatkaa kaupankäyntiä ihan niin kuin ennenkin. USA:ta tietenkin pitäisi rankaista tempuistaan mutta se taitaa olla mahdotonta toteuttaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan Harmikselle kerralla koko kookospähkinä. Kesää on kolme kuukautta, voin grillata Harmikselle sillä aikaa kotimaista makkaraa, joutsenen lihaa :)

        En syö joutsenta :) siitä varmaan seuraisi samanlainen reaktio kuin hanhenmaksasta, nopea vatsan kääntyminen :(

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa mikä siellä voisi rauhan aikaan saada olisi tehdä jakolinja suunnilleen siihen missä se sodankäyntilinja nyt on, sitten pitäisi järjestää asumisia ja osouhteita sen rajan yli muuttamaan halukkaille niin että ne melko vähät rajalinjan vedossa venäjän puolelle jäävät ukrainamieliset saisi siirtyä ukrainan puolelle uutta rajaa ja venäjämieliset venäjän puolelle. Eläke sun muut hommat pitäisi laittaa hoitumaan myös niin ettei raja niiden maksamiseen vaikuta. Yksi vaihtoehto olisi toki että Donetsk ja Luhansk saisivat tahtomansa itsehallinnon josta ne on vuodesta 2014 taistelleet mutta ne vielä mieluummin varmaan liittyisi Venäjään. Jos saisivat vain itsehallinnon tilanne ennenpitkää palaisi samaan sotimiseen kuin mitä olikin 2014-2022 niin se ei olisi kovin toimiva ratkaisu. "Ukraina saa tavoittelemansa itsenäisyyden." Ukrainahan käsittääkseni on itsenäinen, ollut vuodesta 1991 niin siinähän ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Venäjä voitaisiin rauhoittaa sillä kun se saisi takuut siitä ettei Ukraina liity natoon, samoin voitaisiin luvata perua Suomen natojäsenyys mutta annettaisiin Ukrainalle ja Suomelle EU- ja natomailta sellaiset turvatakuut että niihin voi kuitenkin luottaa. Näin, kun uhkapilvet häviäisi Venäjän rajoilta karhusta tulisi taas mukava nalle ja voitaisiin jatkaa kaupankäyntiä ihan niin kuin ennenkin. USA:ta tietenkin pitäisi rankaista tempuistaan mutta se taitaa olla mahdotonta toteuttaa.

        -harmiseikirj-

        Miksi suvereenin, kansainvälisoikeudellisesti tunnustetun itsenäisen maan Ukrainan pitäisi antaa palaakaan maataan laittomalle tunkeutujalle?

        Donbass oli rauhallinen vuoteen 2014 asti, jolloin Venäjä alkoi tukea ja syöttää rajan yli separatisteja. Siitä alkoivat levottomuudet ja ei todellakaan ole mitään oikeudellista, moraalista eikä poliittista syytä miksi Luhansk ja Donetsk pitäisi luovuttaa Venäjälle.

        Mitä tulee Suomen, Ukrainan ja muiden maiden jäsenyyksiin kansainvälisissä järjestöissä, se on niiden oma asia, jota Venäjältä ei tarvitse kysellä.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Miksi suvereenin, kansainvälisoikeudellisesti tunnustetun itsenäisen maan Ukrainan pitäisi antaa palaakaan maataan laittomalle tunkeutujalle?

        Donbass oli rauhallinen vuoteen 2014 asti, jolloin Venäjä alkoi tukea ja syöttää rajan yli separatisteja. Siitä alkoivat levottomuudet ja ei todellakaan ole mitään oikeudellista, moraalista eikä poliittista syytä miksi Luhansk ja Donetsk pitäisi luovuttaa Venäjälle.

        Mitä tulee Suomen, Ukrainan ja muiden maiden jäsenyyksiin kansainvälisissä järjestöissä, se on niiden oma asia, jota Venäjältä ei tarvitse kysellä.

        Siksi kun se olisi oikein niiden alueiden ihmisiä kohtaan, saisivat haluamansa hallinnon ilman pelkoa sorrosta jota ilmenee nyt myös baltian maissa venäjänkielistä väestöä kohtaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun se olisi oikein niiden alueiden ihmisiä kohtaan, saisivat haluamansa hallinnon ilman pelkoa sorrosta jota ilmenee nyt myös baltian maissa venäjänkielistä väestöä kohtaan.

        -harmiseikirj-

        Jopas oli peruste. Ko. halu perustuu ilmeisesti venäläisiin "mielipidemittauksiin", joista on ilmennyt, että 100% donbassilaisista haluaa kuulua Venäjään.. Todellisuudessa tiedetään, että merkittävä osa itsensä venäläisiksi identifioivista nimenomaan ei halua kuulua Venäjään. haluavat toki vaalia omaa kieltään ja kulttuuriaan.

        Ja samassa ilmeisesti tuli oikeutus hyökätä ko. itsenäiseen suvereeniin maahan ja tuhota sen siviili-infrastuktuuria järkyttävällä tavalla. Krimin varastaminen 2014 on samaa maata.

        Et kyllä ole mikään suuri valtio-oppinut, harmis. Koska hyökkäyssodalla ei pidä voida väkisin muuttaa laillisia rajoja.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Jopas oli peruste. Ko. halu perustuu ilmeisesti venäläisiin "mielipidemittauksiin", joista on ilmennyt, että 100% donbassilaisista haluaa kuulua Venäjään.. Todellisuudessa tiedetään, että merkittävä osa itsensä venäläisiksi identifioivista nimenomaan ei halua kuulua Venäjään. haluavat toki vaalia omaa kieltään ja kulttuuriaan.

        Ja samassa ilmeisesti tuli oikeutus hyökätä ko. itsenäiseen suvereeniin maahan ja tuhota sen siviili-infrastuktuuria järkyttävällä tavalla. Krimin varastaminen 2014 on samaa maata.

        Et kyllä ole mikään suuri valtio-oppinut, harmis. Koska hyökkäyssodalla ei pidä voida väkisin muuttaa laillisia rajoja.

        Hyökkäyssodilla niitä rajoja on maailman sivu väkisin muutettu, eihän se muuten onnistuisikaan. Mikä olisi valtio-oppineen tollomaxin idea sitten konfliktin ratkaisuun? vaikuttaa siltä että itket ja poljet jalkaa niin kuin sanna että "rajat pitää palauttaa siihen mitä ne oli ennen hyökkäystä"? Onnistuuko se? ainoa millä voisi onnistua olisi se suurhyökkäys joka nyt käynnissä eikä se tunnu etenevän mihinkään. Miten ajattelisit realistisesti neuvottelemalla saavasi Venäjän perääntymään? No sitähän minäkin et mitenkään eli tuo sinun valtio-opillinen ratkaisu on täysin toteuttamiskelvoton. Onnea vaan neuvotteluihin, menepäs sinne taistelulinjalle ehdottamaan ratkaisuasi.

        No joo, minä voin lisätä vielä omaan ehdotukseen sen koska puola on sitä vailla että ehkä osa ukrainasta voitaisiin liittää puolaan, pääsisivät niiden alueiden ihmiset sitten eu:hun ja natoon. Pitäisiköhän se koko korruptoitunut läntti jakaa Venäjän ja puolan kesken? siinä olisi se etu että jos olisi Venäjä ja sitten natomaa puola jakamassa sillä ehkä voitaisiin estää tulevat konfliktit kun olisi se täällä paljon puhuttu naotpelote sitten mukana ja tietysti se että eu:lta jo rutinoituneesti rahaa lypsävä puola varmaan saisi rahoitettua jälleenrakennuksen koko euroopan piikkkiin, ukrainan kansalle se olisi paljon parempi olla puolalaisia kuin korruptoituneen ja ylivelkaantuneen nykyhallinnon tuhoaman maan kansalaisina.

        -harmiseikirj-


      • Ääni Harmikselle.

        Olisi mukava tietää, että trollaileeko hän vaan menenmään täällä, vai onko oikeasti sitä mieltä mitä on.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Ääni Harmikselle.

        Olisi mukava tietää, että trollaileeko hän vaan menenmään täällä, vai onko oikeasti sitä mieltä mitä on.

        Harmiksen johtava elämän arvo on putinismi.


    • Anonyymi

      Pian kanssa.Aivan mahtava ihminen Oulusta!Hänellä on näkijän ja parantajan kyky!Hän pystyy vaikuttamaan ihmisten parhaaksi.Sillä ihmisellä on onnea,kuka hänet tuntee tai saa mahdollisuuden tavata hänet.Minä olen sen mahdollisuuden kerran saanut.Ja voin sanoa,että hänestä huokuu valtavan suuri voima ja lämpö!Jota harvoin näkee tai kohtaa niin läheltä.

    • Anonyymi

      Ukrainassa on niitä natsimummoja, jotka pitää eliminoida.

    • Noh onhan noita..

      Ehdottomasti pitänee nostaa Lady-E ja Rande listan kärkisijoille. Tokiinsa Disukan kanssa saataisiin varmaankin mehevät keskustelut aikaiseksi.

      Moni muukin varmasti pystyisi kohahduttamaan mieltäni. Siis keskustellen.

    • Anonyymi

      Team turinan kanssa:))

    • Lilliksen kanssa, hän vaan ei enää ole palstalainen, tietääkseni.

      Ja Kepeesti on toinen jonka kanssa on mukava jutella kaikesta.

    • Anonyymi

      En kenenkään tältä planeetalta, vaan pelkästään hauskojen avaruusjuttujen näyttelijätyttöjen kanssa kauniiden niiden kanssa ainoastaan.

      Muutenkin kaikki muut ohjelmat ovat turhia, pelkästään ne ohjelmat joissa on hauskoja avaruussankari-tyttöjä näyttelemässä ovat hyviä.

    • Anonyymi

      Moni kävisi seuraksi kesäiselle aurinkoiselle terassille parin tunnin ajaksi.
      Syvällisempää seuraa tuskin kaipaa monikaan meistä.
      Aivan samoin mitä on mukava keskustella niitä näitä myös täysin tuntemattomien kanssa, ja palstalaisethan kuuluvat tuohon samaan ryhmään.

      AV

    • Anonyymi

      Mikkojuhanin <3

      T. Demisukupuolinen poika/tyttö

    • "keskustella maailman ja elämän menon monista kysymyksistä?"
      -AP

      Harvoin täällä keskustelut nousevat sille tasolle, että niistä ihan innostuisi.
      Tästä syystä minun on vaikea kuvitella tilannetta.

      Onhan täällä fiksuja tyyppejä, mutta harva antaa parastaan tälle palstalle.
      Aiheet ovat liian yksinkertaisia ja monilla ihmisillä on tarve vetää omaa roolia.

    • Tietyllä tavalla on tilausta parantaa oma ja samalla muu maailma. Valmista kun aamu sarastaa ja auringonsäde taittuu kauniisti paksupohjaisen tyhjän tuopin läpi.

      • Anonyymi

        Maailman parannukselle ei ole muuta estettä kuin kaksi kaveria: mutku ja sitku.


    • Anonyymi

      En yhdenkään palstalaisen kanssa.

    • Kyllä meillä YB:n kanssa olisi päivitettävää. Hänellä on sen verran mielenkiintoisia asioita meneillään 👍

      Toki voisin käydä myös vaikka ihastelemassa yhden palstaperheen pihatöitä, mistä olen nähnyt kauniita kuvia 😍

    • Anonyymi

      En oikein kenenkään, mutta ei se ole palstalaisista kiinni. Täällä on monta hyvää keskustelijaa. Minä vaan en itse ole oikein tuota tyyppiä ihminen, vaikka täällä välillä tykkäänkin myös tuollaisista jutuista kirjoitella. Pidemmän päälle mä vaan en jaksa "maailmaa parantaa", edes alkoholin voimalla. Jos se kesäilta olisi juhannua ja jostain kumman syystä saisi kokonkin sytyttään, niin mä mieluiten vaan tuijottelisin tuleen ja vaihtaisin vain vähän sanoja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe