Oon siis 13v tyttö. Olin eilen yksis bileis , jossa mun poikkis teki mulle kolme tatuointia kuulakärkikynällä ja nuppineulalla. Ne sattu ja nyt siin näkyy se teksti ja kuva. Se teki yhen mun kylkeen, toisen käsivarteen ja vikan mun nilkkaan. Ne on suht isoja. Kysyisin vaa et voiks tost tulla joku verenmyrkytys tai jotain muut tyylii?
Terve terve
4
491
Vastaukset
- Anonyymi
Voi tulla verenmyrkytys, mutta ei se todennäköistä ole. Sen sijaan, kun sun nykyinen poikkis ei enää kuulu elämääsi ja olet muutenkin kehittyneempi, sua v*tuttaa noi tuhrut ihollasi. Sit vielä myöhemmin aikuisena sua vaan hävettää ne. Ikävintä tietysti on, että ne voivat sulkea sinulta monta mahdollisuuksien ovea edestäsi. Tatuoimaton pääsee aina edellesi.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17889108v
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Höpöhöpö tarina. Luuleeko joku tosissaan että 13 vuotiaat oikeasti kirjoittelee tällä foorumilla? :D
- Anonyymi
Kyllä 13-vuotiaskin voi vihata kehoaan niin paljon että haluaa tatuoida sitä "paremmaksi". Oikea ratkaisu olisi tietenkin terapia. Kirjoituksista päätellen täällä ei juuri muut kirjoittele kuin lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417397Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393821Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172168- 351416
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261407- 331362
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3371179Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.141992Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23928Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7897