Oon siis 13v tyttö. Olin eilen yksis bileis , jossa mun poikkis teki mulle kolme tatuointia kuulakärkikynällä ja nuppineulalla. Ne sattu ja nyt siin näkyy se teksti ja kuva. Se teki yhen mun kylkeen, toisen käsivarteen ja vikan mun nilkkaan. Ne on suht isoja. Kysyisin vaa et voiks tost tulla joku verenmyrkytys tai jotain muut tyylii?
Terve terve
4
468
Vastaukset
- Anonyymi
Voi tulla verenmyrkytys, mutta ei se todennäköistä ole. Sen sijaan, kun sun nykyinen poikkis ei enää kuulu elämääsi ja olet muutenkin kehittyneempi, sua v*tuttaa noi tuhrut ihollasi. Sit vielä myöhemmin aikuisena sua vaan hävettää ne. Ikävintä tietysti on, että ne voivat sulkea sinulta monta mahdollisuuksien ovea edestäsi. Tatuoimaton pääsee aina edellesi.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17889108v
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Höpöhöpö tarina. Luuleeko joku tosissaan että 13 vuotiaat oikeasti kirjoittelee tällä foorumilla? :D
- Anonyymi
Kyllä 13-vuotiaskin voi vihata kehoaan niin paljon että haluaa tatuoida sitä "paremmaksi". Oikea ratkaisu olisi tietenkin terapia. Kirjoituksista päätellen täällä ei juuri muut kirjoittele kuin lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222658- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189