Katjuskan Pink Boutique kokemuksia

Anonyymi-ap

Esim Hannele Lauri ja Meiju Suvas mainostavat innokkaasti Pink Boutique vaatteita. Nurmijärven Rajamäellä tämä. Liityin FB-ryhmään jossa liveissä myyvät vaatteita, laukkuja, kenkiä, koruja ym.

Siellä myydään esim Snoopy ja Mikki Hiiri kuviollisia vaatteita. Muutenkin näkyy aivan selkeitä kopioita mm Fendi, Versace tyyppisiä logoja ja kuvioita paljon. Laatu on aikamoisen huonoa, polyesteriä ym. keinokuituja, kävin paikan päällä toteamassa "eurooppalaisen laadun" itse, ihan kiinakamaa, selkeästi kiireessä hutiloiden ommeltu. Vastaavia torimyyjillä myynnissä tyyliin bling laukku 10-20e niin tällä myyjällä vastaavia laukkuja 69-79e. Hattua kyllä nostan, että kehtaa pyytää moisia hintoja (ei se hullu kuka pyytää...) ja kauppa käy. Tutu-tyyliset hörsöhameet olleet hitti, olisiko niiden hinta 79e. Aivan samoja saa Wish, Shein jne ~20e. Myös jotain kiinameikkejä myy mitä lie sisältävätkään. Suomessa on todella tarkka lainsäädäntö kosmetiikan tuoteluetteloissa mitä saa sisältää.

Asiakkaat pyytävät verkkokauppaa, Pink Boutiquen mielestä liian monimutkaista ja "Euroopasta tulevia" vaatteita vain muutama kpl per vaate, verkkokauppa ei järkevä. Väitän, että oikeampi syy on se, etteivät voi feikkejään siellä myydä kun jäisivät helpommin kiinni.

Eivätkö asiakkaat ymmärrä mitä ostavat... Pääkohderyhmä sanoisin +50v naiset. Samat lie ostavat jostain Alanyan reissulta "Adidas, LV" jne juttuja. Piratismiin kannattaa tutustua jollei ole tiedossa mitä sen takana on. Sinänsä ilahduttavaa kun FB-ryhmä on positiivinen ja kannustava. Asukuvia laitetaan ryhmään ja vaatteita kehutaan kovasti. Kutsuisin itse niitä lähinnä kiinaräteiksi.

Pinkin porukka: Jatkakaa ihmeessä tuottamaan iloa ihmisille, mutta ne tuotteet, jotka selkeästi aivan kopioita, please jättäkää pois. Maailmaan mahtuu kyllä vaatteita ja asusteita, joissa ei eri merkkien kopiologoja tai kuvioita näkyvissä. Yrittäjyys on hieno homma! :)

243

8889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä tämä liike on? En löytänyt kun kävin Rajamäellä. Näytti tyhjältä liiketilalta vai onko muuttanut?

    • Anonyymi

      Minä tilasin ja petyin. Noilla hinnoilla oisi odottanut saavan jonkin sortin laatua. Boho mekossa oli helmarimssut ommeltu miten sattuu ja purkautunut ja lankoja roikkui🤔.

      • Anonyymi

        Ihania neuleita
        Mutta koostumuksesta ei mitään infoa
        Livessä kysäsin..ohitettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihania neuleita
        Mutta koostumuksesta ei mitään infoa
        Livessä kysäsin..ohitettiin

        Hyvin yleistä että eivät mainitse vaikka kuinka kysyis....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin yleistä että eivät mainitse vaikka kuinka kysyis....

        Joka kerta on vastattu kun kysytään, kaikissa missä olen mukana ollut niin aina kerrottu - tämäkään tieto ei siis pidä paikkaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka kerta on vastattu kun kysytään, kaikissa missä olen mukana ollut niin aina kerrottu - tämäkään tieto ei siis pidä paikkaansa

        Jos vastataan ympäripyöreästi, että tuote ei sisällä villaa, niin sehän ei kerro vielä mitä se tuote sisältää 😀. Tai jos vastataan, että perus t-paita materiaali,niin sekään ei kerro mitään materiaalista, vaihtoehtoja löytyy vaikka miten mitä tuote voi sisältää, tuote voi olla 100% yhtä materiaalia, tai sekoitetta ja kaikki on nykyään yhtä yleisiä 😀! Että ei sieltä rehellistä vastausta vaan aina saa !!

        Ja kyllä asiantunteva myyjä kertoo tuotteen materiaalin heti tuotetta esiteltäessä ihan ilman kysymistäkin,samoin kuin tuotteen hinnan myös!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vastataan ympäripyöreästi, että tuote ei sisällä villaa, niin sehän ei kerro vielä mitä se tuote sisältää 😀. Tai jos vastataan, että perus t-paita materiaali,niin sekään ei kerro mitään materiaalista, vaihtoehtoja löytyy vaikka miten mitä tuote voi sisältää, tuote voi olla 100% yhtä materiaalia, tai sekoitetta ja kaikki on nykyään yhtä yleisiä 😀! Että ei sieltä rehellistä vastausta vaan aina saa !!

        Ja kyllä asiantunteva myyjä kertoo tuotteen materiaalin heti tuotetta esiteltäessä ihan ilman kysymistäkin,samoin kuin tuotteen hinnan myös!

        Minulle on hyvin vastaukset riittäneet - mitta eipä ole mitään allergioita tai muutakaan että tarvis kytätä ihan hulluna - en todellakaan haluaisi missään kivijaljaliikkeessäkään et myyjät juoksis perässä materiaali luettelon kanssa 🤣 - jokainen tyylillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on hyvin vastaukset riittäneet - mitta eipä ole mitään allergioita tai muutakaan että tarvis kytätä ihan hulluna - en todellakaan haluaisi missään kivijaljaliikkeessäkään et myyjät juoksis perässä materiaali luettelon kanssa 🤣 - jokainen tyylillään.

        Kivijalkaliikkeessä sen materiaalitiedon löytää ihan itse siitä tuotteessa olevasta lapusta 😉 ..niin Pinkissä kuin muuallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka kerta on vastattu kun kysytään, kaikissa missä olen mukana ollut niin aina kerrottu - tämäkään tieto ei siis pidä paikkaansa

        Minä taas olen ollut mukana monessa livessä, jossa niitä materiaalitietoja EI ole kerrottu, ei edes kysyttäessä. Joskus taas on kerrottu ja joskus kerrottu vähän sinne päin. Säästyisi kaikilta paljon turhaa vaivaa, kun kertoisi ne materiaalit ihan kysymättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin yleistä että eivät mainitse vaikka kuinka kysyis....

        Kun kysyy materiaalia
        Vastaus:
        VENYVÄÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka kerta on vastattu kun kysytään, kaikissa missä olen mukana ollut niin aina kerrottu - tämäkään tieto ei siis pidä paikkaansa

        Hei
        Milloin tämä kauppa on avoinna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei
        Milloin tämä kauppa on avoinna?

        Ilmeisesti vaan maanantaisin neljä tuntia. On huomannu, että livet kannattaa paremmin kun naiset oikein kilpaa huutaa niiden ylihintaisten rättien perään. Kivijalkaputiikissahan sellaista ei tapahdu, etenkin kun sijaitsee ihan jossain perämettissä. Eikä onnistu sama verkkokaupassakaan. Ja ne livet tapahtuu sitten suljetussa fb-ryhmässä. Kovin on salaista toimintaa.....


    • Anonyymi

      Itse olen huomannut myös tuon kiinankrääsän myynnin. Bongasin Wishin sivuilta samat blingbling-aurinkolasit. Hinta putiikissa 25-35e. Wishillä 1e +postikulut 2e. Ostamani boho myös heikkoa laatua, hinta kuitenkin 79e + postit. Jännää miten liveissä on jotenkin tunnelma että kaikki mitä myydään on saatavissa vain heiltä. Pystyt tilaamaan mm. Paparazin sivuilta samat vaatteet jotka tulevat postikuluineenkin halvemmiksi. No, pyytäähän aina saa ja ostajia näköjään riittää. Positiivista on ainakin ryhmän hyvä henki.

      • Anonyymi

        Hei, tuotteet eivät ole Kiinasta vaan Euroopasta, olen ostanut useaan kertaan. Ovat olleet hyviä ja laadukkaita. Ja oikeasti on ihanaa ettei samanlaiset vaatteet kävele vastaan. Katja näkee paljon vaivaa kun etsii sellaisia vaatteita joita ei saa joka kaupasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, tuotteet eivät ole Kiinasta vaan Euroopasta, olen ostanut useaan kertaan. Ovat olleet hyviä ja laadukkaita. Ja oikeasti on ihanaa ettei samanlaiset vaatteet kävele vastaan. Katja näkee paljon vaivaa kun etsii sellaisia vaatteita joita ei saa joka kaupasta.

        Niitä samoja tuotteita saa ihan verkkokaupasta tilaamalla hurjan paljon halvemmalla.. Esim. Megin huppareita saa tallinnasta yli puolet halevmmalla kun ostamalla Pink Boutiquesta. Eihän ihmiset turhaan tästä ole hälyä nostanut, ainoo live-myynti mistä on tullut näin paljon negatiivista palautetta, ja huipuksi äkkiä poistetaan kuvat rikkinäisestä laukusta ja hakutaan kuvan laittajaa...huh, huh. Hyvä kello kauas kantaa, huono vielä kauemmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä samoja tuotteita saa ihan verkkokaupasta tilaamalla hurjan paljon halvemmalla.. Esim. Megin huppareita saa tallinnasta yli puolet halevmmalla kun ostamalla Pink Boutiquesta. Eihän ihmiset turhaan tästä ole hälyä nostanut, ainoo live-myynti mistä on tullut näin paljon negatiivista palautetta, ja huipuksi äkkiä poistetaan kuvat rikkinäisestä laukusta ja hakutaan kuvan laittajaa...huh, huh. Hyvä kello kauas kantaa, huono vielä kauemmaksi.

        Suomessa moni muukin myy MEGin tuotteita ja hintataso on ollut lähestulkoon sama (+/- 1 euroa) , joten hieman ihmettelen sun kommenttiasi. Toki varmastikin Tallinnasta saat halvemmalla kuten monen muunkin valmistajan/maahantuojan tuotteita saa. Ostaessa ulkomailta, niin reklamaatio tilanteessa Suomen kuluttajasuojalaki ei ole voimassa, riski on tällöin kuluttajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, tuotteet eivät ole Kiinasta vaan Euroopasta, olen ostanut useaan kertaan. Ovat olleet hyviä ja laadukkaita. Ja oikeasti on ihanaa ettei samanlaiset vaatteet kävele vastaan. Katja näkee paljon vaivaa kun etsii sellaisia vaatteita joita ei saa joka kaupasta.

        Onhan siellä monesti näkynyt made in PRC. Materiaalit yleensä polyesteria sun muita halpoja keinokuitua. Vastaavia saa Alanyan toreilta siellähän Pinkki itse mainostaa käyvänsä. Esitellään joku Paparazzi ja perään liuta neuleita jotka ovat "super ihania, tosi pehmeitä eikä kutita". Pelkkää laadutonta keinokuitua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, tuotteet eivät ole Kiinasta vaan Euroopasta, olen ostanut useaan kertaan. Ovat olleet hyviä ja laadukkaita. Ja oikeasti on ihanaa ettei samanlaiset vaatteet kävele vastaan. Katja näkee paljon vaivaa kun etsii sellaisia vaatteita joita ei saa joka kaupasta.

        https://yle.fi/a/3-7998978 siinäpä tarkempaa infoa siitä laadukkaasta eurooppalaisesta muodista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://yle.fi/a/3-7998978 siinäpä tarkempaa infoa siitä laadukkaasta eurooppalaisesta muodista...

        Tällä ei ole mitään tekemistä Pinkin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä ei ole mitään tekemistä Pinkin kanssa.

        No tällä tavoin se sun eurooppalainen muoti luodaan!!! Valmistus Euroopassa kiinalaisissa tehtaissa ns.hikityöpajoissa, missä vaan saadaan halvimmalla ja nopeasti tavaraa tulemaan!! Kannattaa perehtyä vaateteollisuuteen ilman niitä ruusunpunaisia laseja, maalaisjärjellä pohtia asiaa ja siirtää sinisilmäisyys syrjään!!!!

        Tekstiiliteollisuusdessa työ on muutenkin raskasta,saati pikamuodin parissa sitä tuottavilla, missä hinta pitää saada mahdollisimman alas ,tavaraa paljon liikenteeseen nopealla tahdilla!

        Tätähän Pinkin boutique myy, pikamuotia, nopeasti vaihtuvia mallistoja/tuotteita. Halvalla ostetaan ja myydään isolla katteella.

        Ja pinkin boutique second hand:ssa näkee kuinka porukka on tyytyväisiä kalliisiin ostoksiinsa, kun käyttämättömiä vaatteita tai kerran käytettyjä myydään pois!! Siinä sitä kestävää kulutusta kerrakseen, kun kehutaan kuinka uuden tavaran alta pitää pois saada myytyä, vielä parhaimmillaan pyydetään itse maksama ostohinta tuotteesta!!

        Jokainen teköö tyylillään, käyttää rahansa kuinka haluaa,ostaa tuotteensa mistä haluaa!!

        Enkä ole kateellinen yrittäjän menestyksestä, ei oo multa pois millään lailla!! Mutta kyllä kaikkien olisi hyvä tiedostaa tosiasiat tekstiiliteollisuuden ja pikamuodin takana, tekstiiliteollisuus on kumminkin yksi suurimpia luonnonvarojen kuluttajia!! Ja eikä tuo aiemmin mainitsemani second hand malli ,jossa uusia tuotteita myydään uuden tieltä pois, ole sen ekologisempi vaihtoehto !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tällä tavoin se sun eurooppalainen muoti luodaan!!! Valmistus Euroopassa kiinalaisissa tehtaissa ns.hikityöpajoissa, missä vaan saadaan halvimmalla ja nopeasti tavaraa tulemaan!! Kannattaa perehtyä vaateteollisuuteen ilman niitä ruusunpunaisia laseja, maalaisjärjellä pohtia asiaa ja siirtää sinisilmäisyys syrjään!!!!

        Tekstiiliteollisuusdessa työ on muutenkin raskasta,saati pikamuodin parissa sitä tuottavilla, missä hinta pitää saada mahdollisimman alas ,tavaraa paljon liikenteeseen nopealla tahdilla!

        Tätähän Pinkin boutique myy, pikamuotia, nopeasti vaihtuvia mallistoja/tuotteita. Halvalla ostetaan ja myydään isolla katteella.

        Ja pinkin boutique second hand:ssa näkee kuinka porukka on tyytyväisiä kalliisiin ostoksiinsa, kun käyttämättömiä vaatteita tai kerran käytettyjä myydään pois!! Siinä sitä kestävää kulutusta kerrakseen, kun kehutaan kuinka uuden tavaran alta pitää pois saada myytyä, vielä parhaimmillaan pyydetään itse maksama ostohinta tuotteesta!!

        Jokainen teköö tyylillään, käyttää rahansa kuinka haluaa,ostaa tuotteensa mistä haluaa!!

        Enkä ole kateellinen yrittäjän menestyksestä, ei oo multa pois millään lailla!! Mutta kyllä kaikkien olisi hyvä tiedostaa tosiasiat tekstiiliteollisuuden ja pikamuodin takana, tekstiiliteollisuus on kumminkin yksi suurimpia luonnonvarojen kuluttajia!! Ja eikä tuo aiemmin mainitsemani second hand malli ,jossa uusia tuotteita myydään uuden tieltä pois, ole sen ekologisempi vaihtoehto !!!

        Kesko, HM, LV, Chanel yms isommat toimijat ostavat suoraan Kiinasta, joten mielestäni turhaa keskittyä johonkin pieneen yritykseen. Valitettavasti ihmiset ostavat merkki tuotteita tietämättä tuotteiden valmistusmaan olevan Kiina, Thaimaa, Vietman jne. Pienet yritykset eivät edes pysty ostamaan suoraan Kiinasta pieniä eriä. Suomessakin on valmistajia, jotka teettävät osan vaatteistaan Kiinassa ja osan Suomessa. Kiinassa tehdyt vaatteet ovat noin 10 euroa halvempia kuin Suomessa valmistetut. Tällaista toimintaa "harrastaa " moni brändi valmistaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesko, HM, LV, Chanel yms isommat toimijat ostavat suoraan Kiinasta, joten mielestäni turhaa keskittyä johonkin pieneen yritykseen. Valitettavasti ihmiset ostavat merkki tuotteita tietämättä tuotteiden valmistusmaan olevan Kiina, Thaimaa, Vietman jne. Pienet yritykset eivät edes pysty ostamaan suoraan Kiinasta pieniä eriä. Suomessakin on valmistajia, jotka teettävät osan vaatteistaan Kiinassa ja osan Suomessa. Kiinassa tehdyt vaatteet ovat noin 10 euroa halvempia kuin Suomessa valmistetut. Tällaista toimintaa "harrastaa " moni brändi valmistaja.

        Myös suomalainen Marimekko valmistaa tuotteita Kiinassa. Tässä keskustelussa todellakin tarvitaan lisätietoa yleisesti muodin valmistusmaasta. Tavoite on ollut lynkata suomalainen pienyrittäjä tuntematta isoa kuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös suomalainen Marimekko valmistaa tuotteita Kiinassa. Tässä keskustelussa todellakin tarvitaan lisätietoa yleisesti muodin valmistusmaasta. Tavoite on ollut lynkata suomalainen pienyrittäjä tuntematta isoa kuvaa.

        No yleensä näillä isoilla ketjuilla taitaa olla mahdollista jäljittää tuotantoketju jossain määrin,sekä vaikuttaa parempiin tuotanto olosuhteisiin työntekijöille valmistus tehtaissa!! Tunnetulla merkillä on kumminkin joku tae paremmasta laadusta oltava! Vaikka nykyään laatu on myös Marimekolla huonontunut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös suomalainen Marimekko valmistaa tuotteita Kiinassa. Tässä keskustelussa todellakin tarvitaan lisätietoa yleisesti muodin valmistusmaasta. Tavoite on ollut lynkata suomalainen pienyrittäjä tuntematta isoa kuvaa.

        Tässä ketjussa on aika paljon käyty läpi huonoa asiakaspalvelua, mitä asiakkaat ovat saaneet yrityksessä!! Tuotteiden laadullisuuden asiakkaat ovat kokeneet myös huonoksi ihan oman kokemuksen kautta, oli valmistusmaa mikä tahansa!! Se että yrittäjä sanoo tuotteiden tulevan Euroopasta, ei kerro mitään valmistusmaasta tai -olosuhteista tekstiiliteollisuudessa ,kuten yllä olevasta Ylen uutisesta voi lukea jokainen!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesko, HM, LV, Chanel yms isommat toimijat ostavat suoraan Kiinasta, joten mielestäni turhaa keskittyä johonkin pieneen yritykseen. Valitettavasti ihmiset ostavat merkki tuotteita tietämättä tuotteiden valmistusmaan olevan Kiina, Thaimaa, Vietman jne. Pienet yritykset eivät edes pysty ostamaan suoraan Kiinasta pieniä eriä. Suomessakin on valmistajia, jotka teettävät osan vaatteistaan Kiinassa ja osan Suomessa. Kiinassa tehdyt vaatteet ovat noin 10 euroa halvempia kuin Suomessa valmistetut. Tällaista toimintaa "harrastaa " moni brändi valmistaja.

        No nämä isojen ketjujen toimintamallit on tuotu julkisuuteen usein ja ovat kaikille varmasti selvillä! Mielestäni on ihan hyvä että tuodaan esille myös pienempien toimijoiden toimintaa, kumminkin kun yrityksen nimessä on sana boutique, millä on ilmeisesti tarkoitus luoda mielikuvaa laadusta ja hyvästä palvelusta! Ja kun nyt ketjussa esiin tulleiden asiakkaiden kokemus ei vastaa mielikuvaa korkeasta laadusta,eikä hyvästä palvelusta!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nämä isojen ketjujen toimintamallit on tuotu julkisuuteen usein ja ovat kaikille varmasti selvillä! Mielestäni on ihan hyvä että tuodaan esille myös pienempien toimijoiden toimintaa, kumminkin kun yrityksen nimessä on sana boutique, millä on ilmeisesti tarkoitus luoda mielikuvaa laadusta ja hyvästä palvelusta! Ja kun nyt ketjussa esiin tulleiden asiakkaiden kokemus ei vastaa mielikuvaa korkeasta laadusta,eikä hyvästä palvelusta!!

        Minä olen saanut Pinkistä todella hyvää palvelua. Tuotteet olleet hyviä päällä ja olen ollut tyytyväinen - olen käynyt myös liikkeessä - palvelu siellä erittäin ystävällistä. Asiakkaan eteen nähdään paljon vaivaa. Olen myös palauttanut tuotteita, ei mitään valitettavaa. Hyvin on toiminut ja aina onnistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä samoja tuotteita saa ihan verkkokaupasta tilaamalla hurjan paljon halvemmalla.. Esim. Megin huppareita saa tallinnasta yli puolet halevmmalla kun ostamalla Pink Boutiquesta. Eihän ihmiset turhaan tästä ole hälyä nostanut, ainoo live-myynti mistä on tullut näin paljon negatiivista palautetta, ja huipuksi äkkiä poistetaan kuvat rikkinäisestä laukusta ja hakutaan kuvan laittajaa...huh, huh. Hyvä kello kauas kantaa, huono vielä kauemmaksi.

        Minä ostan mielellään Pinkistä kuin lähden varta vasten Tallinnaan seilaamaan - tulee aika kalliiksi tuolla tavalla. Ostan myös mielelläni suomalaiselta yrittäjältä kuin ulkomaisista verkkokaupoista joista nykypäivänä ei tiedä voiko niihin luottaa lainkaan tai saapuuko tavara ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä samoja tuotteita saa ihan verkkokaupasta tilaamalla hurjan paljon halvemmalla.. Esim. Megin huppareita saa tallinnasta yli puolet halevmmalla kun ostamalla Pink Boutiquesta. Eihän ihmiset turhaan tästä ole hälyä nostanut, ainoo live-myynti mistä on tullut näin paljon negatiivista palautetta, ja huipuksi äkkiä poistetaan kuvat rikkinäisestä laukusta ja hakutaan kuvan laittajaa...huh, huh. Hyvä kello kauas kantaa, huono vielä kauemmaksi.

        Olet oikeassa

        Tallinnassa MEGI vaatteet todellakin yli puolet halvemmalla, kokemusta on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä ei ole mitään tekemistä Pinkin kanssa.

        Eli sielläkö ei ole mitään 'made in Italy' vaatteita? Jos on, niin ei voi tietää, paitsi jos pinkki on kiertänyt kaikki valmistajan tehtaat. Ja niihin tuskin ketään ulkopuolista päästetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sielläkö ei ole mitään 'made in Italy' vaatteita? Jos on, niin ei voi tietää, paitsi jos pinkki on kiertänyt kaikki valmistajan tehtaat. Ja niihin tuskin ketään ulkopuolista päästetään.

        Tuskinpa on tehtaita kiertänyt, saati niihin laskettaisiin katsomaankaan, kyllä ne ostot tehdään eri tukuista netin kautta! Itsekkin kehuu että ympäri pyöreetä päivää tekee kun aina pitää asiakkaille uutta etsiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa on aika paljon käyty läpi huonoa asiakaspalvelua, mitä asiakkaat ovat saaneet yrityksessä!! Tuotteiden laadullisuuden asiakkaat ovat kokeneet myös huonoksi ihan oman kokemuksen kautta, oli valmistusmaa mikä tahansa!! Se että yrittäjä sanoo tuotteiden tulevan Euroopasta, ei kerro mitään valmistusmaasta tai -olosuhteista tekstiiliteollisuudessa ,kuten yllä olevasta Ylen uutisesta voi lukea jokainen!!

        Näin juuri,suuri osa tuotteista on Turkista. Näitä toppalaukkuja myy moni paikka 20-30€ mitä Pinkki myy 79€! Ja jos tuote on "Italiasta" ni siellä kiinalaiset paljon valmistavat näitä. Laatu kuraa!! Törkeät hinnat niin pitäisi olla huippulaatua eikä akryyliä tai polyesteriä! Huonosti valmistettuja ..mikäs siinä jos tykkää ommella ja korjailla ostamiaan rääsyjä mut silloin hinnat pitäisi olla niitä mitä torikauppiaat myy! Olen saanut turkkilaiselta torikauppiaalta 5€ lla 2 kpl paitaa mitä Pinkki myy 69€! Lisänä se että Rouva Pinkki valmiiksi valittaa että älkää palautelko niin paljon! Miksiköhän niitä palautellaan?? Ja kaikki ostajat ei halua palauttaa niitä ettei Pinkki suutu! Sitten myyvät second handissä niitä ettei boss lady pahastu. Ja laukut korut pannat aurinkolasit hiuskoristeet ym asusteet ei kuulu vaihto tai palautuksen piiriin mikä on laitonta! Ihme ettei kulutussuoja ole puuttunut asiaan vielä! Yhteen aikaan kenkiäkään ei saanut palauttaa!! Siitä tuli sanomista niin Pinkki vaihtoi kengät palautettavien piiriin mutta nyt en ole varma miten on. Mutta lain mukaan kaikilla tuotteilla pitää olla palautusoikeus,Pinkillä ei ole!! Ja myyjän asenne on huono! Laitellaan niitä ääniviestejä missä jopa ihan naureskellaan tai ivataan jos haluaa peruuttaa oston! Vähintään ollaan tylyjä!


      • Anonyymi

        Just näin, ostin muutaman kerran ja huomasin laadun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri,suuri osa tuotteista on Turkista. Näitä toppalaukkuja myy moni paikka 20-30€ mitä Pinkki myy 79€! Ja jos tuote on "Italiasta" ni siellä kiinalaiset paljon valmistavat näitä. Laatu kuraa!! Törkeät hinnat niin pitäisi olla huippulaatua eikä akryyliä tai polyesteriä! Huonosti valmistettuja ..mikäs siinä jos tykkää ommella ja korjailla ostamiaan rääsyjä mut silloin hinnat pitäisi olla niitä mitä torikauppiaat myy! Olen saanut turkkilaiselta torikauppiaalta 5€ lla 2 kpl paitaa mitä Pinkki myy 69€! Lisänä se että Rouva Pinkki valmiiksi valittaa että älkää palautelko niin paljon! Miksiköhän niitä palautellaan?? Ja kaikki ostajat ei halua palauttaa niitä ettei Pinkki suutu! Sitten myyvät second handissä niitä ettei boss lady pahastu. Ja laukut korut pannat aurinkolasit hiuskoristeet ym asusteet ei kuulu vaihto tai palautuksen piiriin mikä on laitonta! Ihme ettei kulutussuoja ole puuttunut asiaan vielä! Yhteen aikaan kenkiäkään ei saanut palauttaa!! Siitä tuli sanomista niin Pinkki vaihtoi kengät palautettavien piiriin mutta nyt en ole varma miten on. Mutta lain mukaan kaikilla tuotteilla pitää olla palautusoikeus,Pinkillä ei ole!! Ja myyjän asenne on huono! Laitellaan niitä ääniviestejä missä jopa ihan naureskellaan tai ivataan jos haluaa peruuttaa oston! Vähintään ollaan tylyjä!

        Olen huomannut saman, että rouva yrittäjä ei kestä huonoa palautettakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä samoja tuotteita saa ihan verkkokaupasta tilaamalla hurjan paljon halvemmalla.. Esim. Megin huppareita saa tallinnasta yli puolet halevmmalla kun ostamalla Pink Boutiquesta. Eihän ihmiset turhaan tästä ole hälyä nostanut, ainoo live-myynti mistä on tullut näin paljon negatiivista palautetta, ja huipuksi äkkiä poistetaan kuvat rikkinäisestä laukusta ja hakutaan kuvan laittajaa...huh, huh. Hyvä kello kauas kantaa, huono vielä kauemmaksi.

        Joo asiakaspalvelu tuolla aika alhasta. Ystävällistä jos kehut mutta jos vähänkin kysytään tai kyseenalaistat edes kohteliaasti on käytös törkeää! Lisäksi yli 100€ takista hajosi vetoketju ekan käytön jälkeen. Sama hame jota myydään tuolla lähes 80€ kiina kaupoissa tulee vastaan alle 20€...


    • Anonyymi

      Pari kertaa tilannut jotain, hintataso on liian korkea. Kovasti sydämiä ladellaan ja lirkutellaan asiakkaille livessä ja Facessa. Kerran jouduin perumaan tilauksen (ei ollut lähetetty vielä), koska tarkentuneista mitoista selvisi, että koko on väärä. Tyyli muuttui heti tylyksi. Ja muutenkin, livet alkaneet mennä negatiivisempaan suuntaan - asiakkaita komennellaan ja tulee vähän hymyn taakse verhottua arvostelua. Ei jatkoon, en tilaa enää mitään.

    • Anonyymi

      Se piti vielä lisäämäni - kerran kysyin myös tuota verkkokauppamahdollisuutta. Vastaus tuli, ettei ehdi ja tuotteita vain vähän. Yritin ystävällisesti sanoa, että ei monet työaikaan oleviin liveihin ehdi - minut estettiin välittömästi ylläpitäjän toimesta. Onneksi asiakas voi äänestää "jaloillaan".

      • Anonyymi

        Yrittäjyydessä on parasta että jokainen luo oman brändinsä - live ostojen jälkeen en voisi enää ostaa vanhanaikaisesti verkkokaupasta. Verkkokaupassa ei näe mitenkään sitä miten vaate istuu päällä. On ollut mukava seurata Pinkin edelläkävijyyttä.


      • Anonyymi

        Oletko huomannut että live lähetykset nauhoitetaan ja voit katsoa ne milloin tahansa - myös silloin kun kivijalka liikkeeseen ei pääse - eikö olekin hyvä palvelu.
        On ihanaa että kaikilla on valinnanvapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut että live lähetykset nauhoitetaan ja voit katsoa ne milloin tahansa - myös silloin kun kivijalka liikkeeseen ei pääse - eikö olekin hyvä palvelu.
        On ihanaa että kaikilla on valinnanvapaus.

        Kun tuotteita on 1,2- tai 3
        Työssäkäyvät jotka kysyvät illansuussa.. ovat Loppu

        Ei haittaa

        Liven ihan ajanvietteeksi kelailemaan silloin tällöin

        Hupia kerrakseen…. Vain nainen toimii näin..
        Haluan saada ennenkuin lippuu.. ei haittaa sopiiko-vai ei sovi..

        Ei haittaa onko keinokuitua-vai ei

        Ei haittaa mitä maksaa.. laitetaan kovasti tyrkytellylle Klarnalle.. maksetaan kun jaksetaan..


        Seuraavaa liveä odotellessa..
        päivän hupi TV


      • Anonyymi

        Verkkokaupan ylläpitäminen ei ole ilmaista, joten monasti pienet yritykset joutuvat nostamaan kuluttajahintojaan koska heidän on palkattava ammattilaisen hoitamaan työn heidän puolesta. Eräskin pieni kivijalkamyymälä avasi verkkokaupan asiakkaiden toivomuksesta, seurauksena hinnankorotus joidenkin tuotteiden osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjyydessä on parasta että jokainen luo oman brändinsä - live ostojen jälkeen en voisi enää ostaa vanhanaikaisesti verkkokaupasta. Verkkokaupassa ei näe mitenkään sitä miten vaate istuu päällä. On ollut mukava seurata Pinkin edelläkävijyyttä.

        Mitä ihmeen edelläkävijyyttä??? Noita livejä pitää kyllä muutkin, mm. Mervin putiikki. Ja Euroopassa olleet jo paljon aiemmin. Esim. Paparazzi esittelee tuotteitaan liveissä. Eli ei ole Pinkin keksimä kuten moni tuntuu luulevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen edelläkävijyyttä??? Noita livejä pitää kyllä muutkin, mm. Mervin putiikki. Ja Euroopassa olleet jo paljon aiemmin. Esim. Paparazzi esittelee tuotteitaan liveissä. Eli ei ole Pinkin keksimä kuten moni tuntuu luulevan.

        Onhan se nimenomaan edelläkävijyyttä - Verkkokaupat edustavat vanhaa maailmaa. Kanssakäyminen asiakkaiden kanssa tulee muuttumaan digitaalisten alustojen kehittyessä tulevaisuudessa. Ne edelläkävijät jotka ovat nyt lähteneet mukaan, tulevat pärjäämään


      • Anonyymi

        Valikoima on niin laaja ja uusiutuva - verkkokaupassa ei olisi mitään järkeä kun livessä näkee niin hyvin miten vaatteet istuu eri vartalolle. Se näissä onkin ihan parasta!!!! Näkee värin kunnolla ja sen miten vaate laskeutuu tai onko sopivan pitkä tai lyhyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se nimenomaan edelläkävijyyttä - Verkkokaupat edustavat vanhaa maailmaa. Kanssakäyminen asiakkaiden kanssa tulee muuttumaan digitaalisten alustojen kehittyessä tulevaisuudessa. Ne edelläkävijät jotka ovat nyt lähteneet mukaan, tulevat pärjäämään

        Jaa että pitää siirtyä livelähetyksiin tai muuten loppuu bisnekset? Joopa joo.. Toki nuo livet on kyllä siinä mielessä yrittäjälle hyvä, että siellä kauppa käy paremmin kuin samassa ajassa pitämällä liikettä auki. Jengi oikein kilpailee tuotteista ja sit niitä polleana esitellään ryhmässä, että saadaan itseä vähän framille. Mikäpä siinä, kukin tavallaan ja tyylillään.. Tuntuu vaan, että osa on menettänyt järkensä tuossa huutokilpailussa :-D Usein myös sanotaan, että näitä on esim. vain kolme kpl ja kun ne on myyty tuleekin 10 lisää! Se siitä yksilöllisyydestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että pitää siirtyä livelähetyksiin tai muuten loppuu bisnekset? Joopa joo.. Toki nuo livet on kyllä siinä mielessä yrittäjälle hyvä, että siellä kauppa käy paremmin kuin samassa ajassa pitämällä liikettä auki. Jengi oikein kilpailee tuotteista ja sit niitä polleana esitellään ryhmässä, että saadaan itseä vähän framille. Mikäpä siinä, kukin tavallaan ja tyylillään.. Tuntuu vaan, että osa on menettänyt järkensä tuossa huutokilpailussa :-D Usein myös sanotaan, että näitä on esim. vain kolme kpl ja kun ne on myyty tuleekin 10 lisää! Se siitä yksilöllisyydestä!

        Onhan se hienoa että suomalaiset yrittäjät menestyy - minusta on hyvä ettei kaikki ole samaa harmaata massaa ja livessä tuotteet saa hyvin esille. Onhan ne yksilöllisiä edelleenkin. Näin se vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hienoa että suomalaiset yrittäjät menestyy - minusta on hyvä ettei kaikki ole samaa harmaata massaa ja livessä tuotteet saa hyvin esille. Onhan ne yksilöllisiä edelleenkin. Näin se vaan on.

        No se on sun mielipiteesi. Mun mielestä ei ole enää kun niitä tilataan koko ajan vaan lisää ja lisää. Toki vaate itsessään voi olla yksilöllinen. Mutta pelkkä väri tai blingbling ei tee siitä yksilöllistä.
        Se on ilman muuta hieno asia, että yrittäjä menestyy! Vielä kun toimisi lakien mukaan esim. palautusten suhteen. Ja lopettaisi sen valittamisen, itse on yrittäjäksi halunnut. Palvelu tuntuu kyllä olevan hyvin vaihtelevaa, mutta sehän on täysin sallittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjyydessä on parasta että jokainen luo oman brändinsä - live ostojen jälkeen en voisi enää ostaa vanhanaikaisesti verkkokaupasta. Verkkokaupassa ei näe mitenkään sitä miten vaate istuu päällä. On ollut mukava seurata Pinkin edelläkävijyyttä.

        Kyllä näkee, jos pysyy kamera kädessä ja kuvataan jonkun päällä eikä vain hengarissa. Mutta helpommalla pääsee pitämällä vaan niitä livejä. Ja verkkokauppaa pitämällä joutuis varmaan panostamaan kassajärjestelmään ja kirjanpitoon ihan eri tavalla.


    • Anonyymi

      Muitakin livekauppoja on nyt tullut ja halvemmin hinnoin.
      Rättikauppa kannattaa hieman jos osaa esittää ystävällistä, mutta hintoihin ei kannattaisi lisätä kymppien eroja muihin.

      • Anonyymi

        Kohtelu on kyllä kylmää mikäli hiukan antaa palautetta. Edellisessä liikkeessä vaatteita oli kellarissa pitkin lattioita. Osa vaatteista tod huono laatuista. Itse palautin tuotteen ja jestas, että tuli tylyä ääniviestiä takaisin.
        Jauhaa jatkuvasti kiirettä ja kehuu itseään. Pitäisiköhän katsoa peiliin.
        Esim. Laukkuja ei voi palauttaa. Aika härskiä, kun ostaa 150€ laukun. Ihan omat säännöt heillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtelu on kyllä kylmää mikäli hiukan antaa palautetta. Edellisessä liikkeessä vaatteita oli kellarissa pitkin lattioita. Osa vaatteista tod huono laatuista. Itse palautin tuotteen ja jestas, että tuli tylyä ääniviestiä takaisin.
        Jauhaa jatkuvasti kiirettä ja kehuu itseään. Pitäisiköhän katsoa peiliin.
        Esim. Laukkuja ei voi palauttaa. Aika härskiä, kun ostaa 150€ laukun. Ihan omat säännöt heillä.

        Postimyynnissä on aina 14 vrk:n palautusoikeus! Ihan sama mitä myyjä yrittää väittää. Yhteys kuluttaja-asiamieheen, niin muuttuu ääni kellossa..


      • Anonyymi

        Myydäänkö jossain muualla paparazzia? Mitä muita live myyntejä tullut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myydäänkö jossain muualla paparazzia? Mitä muita live myyntejä tullut?

        Mervin putiikki myy paparazzia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtelu on kyllä kylmää mikäli hiukan antaa palautetta. Edellisessä liikkeessä vaatteita oli kellarissa pitkin lattioita. Osa vaatteista tod huono laatuista. Itse palautin tuotteen ja jestas, että tuli tylyä ääniviestiä takaisin.
        Jauhaa jatkuvasti kiirettä ja kehuu itseään. Pitäisiköhän katsoa peiliin.
        Esim. Laukkuja ei voi palauttaa. Aika härskiä, kun ostaa 150€ laukun. Ihan omat säännöt heillä.

        nyt taidat pistää ihan omiasi, minä olen palauttanut vaatteita, eikä mitään ongelmia ole. Johtuukohan siitä että itse aloit rähjäämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Postimyynnissä on aina 14 vrk:n palautusoikeus! Ihan sama mitä myyjä yrittää väittää. Yhteys kuluttaja-asiamieheen, niin muuttuu ääni kellossa..

        on palautusoikeus, tottakai. itsekin palauttanut.


      • Anonyymi

        Nimenomaan, 'esittää ystävällistä'.. Mä lopetin tilaamisen siihen, kun löysin samat housut toisaalta 20 € halvemmalla! Pinkissä 79 € ja eräässä toisessa puodissa 59 €. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää jne. Huvittavaa, että naiset oikein kilpailee noista ylihinnoitelluista tuotteista. Ja sitten niitä ylpeinä esitellään, vaikka eivät edes istu tai käy yhteen. Mutta toisaalta, mikäs siinä, kukin tyylillään tai "tyylillään"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt taidat pistää ihan omiasi, minä olen palauttanut vaatteita, eikä mitään ongelmia ole. Johtuukohan siitä että itse aloit rähjäämään?

        Kuka puhui mistään rähjäämisestä?
        Ihan normi palautus, kun tuote ei ollut sopiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myydäänkö jossain muualla paparazzia? Mitä muita live myyntejä tullut?

        Puolasta itse tilaamalla saa näköjään puolet halvemmalla, jopa enemmänkin. Ja jos on Suomen y-tunnus, niin hintaa ei jää paljon mitään. Tilaahan ihmiset paljon muualtakin, niin ihan yhtä hyvin Puolastakin. Pitävät muuten sielläkin livejä, ovat pitäneet jo paljon ennen Pinkkiä ja muita.


    • Anonyymi

      Sanat sanat kuin muillakin. Mitä ihmeen "merkkejä" nämä Massimot ja Paparazzit :D Materiaalit polyesteria sun muuta halpaa keinokuitua.

      • Anonyymi

        Minun massimoni on aitoa nahkaa. Ja arvostan sitä että niitä ei saa muualta Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun massimoni on aitoa nahkaa. Ja arvostan sitä että niitä ei saa muualta Suomessa.

        Toki on aitoa nahkaa. Massimo Contin laukkuja voi tilata netistä alkaen 35€ . Erittäin helppoa tilata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki on aitoa nahkaa. Massimo Contin laukkuja voi tilata netistä alkaen 35€ . Erittäin helppoa tilata.

        Jokaisella on valinnanvapaus.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hänellä on oma liike missä myydään laadukkaita vaatteita.


      • Anonyymi

        Sai puukkoa selkään, kun perusti oman vaateliikkeen... ..jossa muuten myydään huomattavasti laadukkaampia vaatteita järkevämpään hintaan - eikä ole mitään kopiorättejä :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on oma liike missä myydään laadukkaita vaatteita.

        Samoja hörsöjä näyttää olevan kuin muillakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on oma liike missä myydään laadukkaita vaatteita.

        Tämäkin liike on tainut kaatua vanhanaikaisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin liike on tainut kaatua vanhanaikaisuuteen.

        Mihin vanhanaikaisuuteen?


    • Anonyymi

      Asiakas pöyristyneenä arvosteli kuvien kera jonkun laukun ompeleiden purkautumista Pinkin sivuilla. Laukku oli maksanut 50€ ja käytetty pari kertaa. Viesti poistui 15 min päästä... Laatu on huonoa ja hinnat nousseet pilviin. Kaikki rätit alkaen 79€. En osta.

      • Anonyymi

        Itse näin myös tämän että kuvat ja julkaisu hävinnyt. Miksi ei voi jättää reilusti muiden nähtäville miten he hoitavat vastaavat palautteet.


      • Anonyymi

        Laukku maksoi 30 € ja oli ostettu parisen kuukautta aikaisemmin ale:sta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laukku maksoi 30 € ja oli ostettu parisen kuukautta aikaisemmin ale:sta.

        Laukku maksoi 50€ ( ovh oli 79€) Tämä oli se isompi laukku ja tosiaan 50€ maksoi. Ja se että vaikka laukku oli ostettu aikaisemmin niin ei sitä oltu käytetty kun pari kertaa! On minullakin laukkuja jotka olen ostanut aiemmin mutta en ole vielä käyttänyt! Ei laukku saa parin käyttökerran jälkeen olla hajalla. Ja tylyä tekstiä oli aamukahvilive silloin. Nämä Pinkin fanit innossaan yhtyivät tähän haukkumiseen mistä rouva pinkki oli oikein tyytyväinen ja sitä hakikin. Lapsellista käytöstä kaikilta. Aikuiset naiset....miten ovat noin vietävissä...


    • Anonyymi

      Nyt Pinkin täti raivoaa livessä kuinka kehdataan laittaa negatiivista palautetta.

      • Anonyymi

        Hyvä yrittäjä ottaa myös negatiivisen palautteen vastaan asiallisesti. Tuntui pahalta tämän naisen puolesta kuka oli antanut palautetta rikkoutuneesta laukustaan kun häntä selän takana muut haukkuivat ja syyllistivät livessä ja hänet oltiin laitettu jäähylle ryhmästä ettei hän päässyt kertomaan itse omaa versiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yrittäjä ottaa myös negatiivisen palautteen vastaan asiallisesti. Tuntui pahalta tämän naisen puolesta kuka oli antanut palautetta rikkoutuneesta laukustaan kun häntä selän takana muut haukkuivat ja syyllistivät livessä ja hänet oltiin laitettu jäähylle ryhmästä ettei hän päässyt kertomaan itse omaa versiota.

        Juurikin näin, ei puolustatumismahdollisuutta laukkuilmoituksen tekijällä. Sekä itse Pinkki yllytti puheissaan toisia jäseniä/orjia halveksimaan tuota henkilöä. Tuo jos mikä oli ala-arvoista, vaikka itse ilmoittaa olevankin yltiö-rehellinen ja oikeudenmukainen ?


      • Anonyymi

        Joo ja se kesti puoli tuntia! Itselle riitti siinä vaiheessa ja pistin linjat kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja se kesti puoli tuntia! Itselle riitti siinä vaiheessa ja pistin linjat kiinni.

        Sairasta toimintaa yrityksen puolta. Reklamaatioita tulee joka yrityksessä niin miksi tästä piti nostaa niin iso haloo ja syyttää asiakasta. Alkuun minä pidin tuosta ryhmästä mutta en enään. Kyllä liikkeen pitää pystyä ottaa negatiivinen palaute vastaan eikä hyökätä asiakasta vastaan ja mollata häntä vielä julkisesti livessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta toimintaa yrityksen puolta. Reklamaatioita tulee joka yrityksessä niin miksi tästä piti nostaa niin iso haloo ja syyttää asiakasta. Alkuun minä pidin tuosta ryhmästä mutta en enään. Kyllä liikkeen pitää pystyä ottaa negatiivinen palaute vastaan eikä hyökätä asiakasta vastaan ja mollata häntä vielä julkisesti livessä.

        Minä laitoin kommenttiin yhdestä puserosta että samaa puseroa myydään Kotirouva liikkeessä niin laittoivat heti eston ettei voi kommentoida


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, ei puolustatumismahdollisuutta laukkuilmoituksen tekijällä. Sekä itse Pinkki yllytti puheissaan toisia jäseniä/orjia halveksimaan tuota henkilöä. Tuo jos mikä oli ala-arvoista, vaikka itse ilmoittaa olevankin yltiö-rehellinen ja oikeudenmukainen ?

        Pinkin täti myös suoraan valehteli kun sanoi livessä että aiemmin jo annettu varoitus, ei siis pidä paikkaansa. Mitä yleensä olisi voinut tehdä koska aletuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pinkin täti myös suoraan valehteli kun sanoi livessä että aiemmin jo annettu varoitus, ei siis pidä paikkaansa. Mitä yleensä olisi voinut tehdä koska aletuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa???

        Minusta palautus ja reklamaatio kaksi eri asiaa. Jos tuote on viallinen ei ole kyse palautuksesta vaan reklamaatiosta. Tuotteen myyjä voi pyytää esim. korvausta myös itselleen valmistajalta. Kuluttajaneuvonnan sivuilta voi tutustua siihen mikä on näiden ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yrittäjä ottaa myös negatiivisen palautteen vastaan asiallisesti. Tuntui pahalta tämän naisen puolesta kuka oli antanut palautetta rikkoutuneesta laukustaan kun häntä selän takana muut haukkuivat ja syyllistivät livessä ja hänet oltiin laitettu jäähylle ryhmästä ettei hän päässyt kertomaan itse omaa versiota.

        Surullista

        Erosin tämän takia ryhmästä

        Liika on liikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta palautus ja reklamaatio kaksi eri asiaa. Jos tuote on viallinen ei ole kyse palautuksesta vaan reklamaatiosta. Tuotteen myyjä voi pyytää esim. korvausta myös itselleen valmistajalta. Kuluttajaneuvonnan sivuilta voi tutustua siihen mikä on näiden ero.

        Tuotteen myyjä poisti sivuilta kuvan rikkoutuneesta laukusta, joten eiköhän hän tiedä mitä tuotteita myy ja minkä kuntoisia!! Niin järkyttävää toimintaa, että myydään asiakkaille järkyttävillä hinnoilla niin huonolaatuista. Jos oikeasti ajattelee asiakkaita, niin kyllä tuon toiminnan pitäisi muuttua aika lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yrittäjä ottaa myös negatiivisen palautteen vastaan asiallisesti. Tuntui pahalta tämän naisen puolesta kuka oli antanut palautetta rikkoutuneesta laukustaan kun häntä selän takana muut haukkuivat ja syyllistivät livessä ja hänet oltiin laitettu jäähylle ryhmästä ettei hän päässyt kertomaan itse omaa versiota.

        Tämäkään ei pidä paikkaansa, ei kukaan haukkunut henkilöä. Aika ikävästi vääristelty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkään ei pidä paikkaansa, ei kukaan haukkunut henkilöä. Aika ikävästi vääristelty.

        Kyllähän siinä aamukahvi livessä vaan asiakasta syyllistettiin asiasta aika kovin sanoin!! Ja haettiin taustatukea omalle kannalle muilta asiakkailta!!

        Muka rehellisesti haluttiin asia jakaa kaikkien kanssa, paitsi että reklamaatio tehnyt asiakas oli laitettu jäähylle,jottei pääse seuraamaan ja kommentoimaan asiaa!!

        Ja kyllä katsoin itse liven, tuntui todella pahalta asiakkaan puolesta!! Asiakaspalvelu ja ammattitaito testataan reklamaatio tapauksissa ja mun mielestä tässä siitä ei ollut tietoa, julkisesti nolattiin tarkoituksella reklamaation tekijä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, ei puolustatumismahdollisuutta laukkuilmoituksen tekijällä. Sekä itse Pinkki yllytti puheissaan toisia jäseniä/orjia halveksimaan tuota henkilöä. Tuo jos mikä oli ala-arvoista, vaikka itse ilmoittaa olevankin yltiö-rehellinen ja oikeudenmukainen ?

        Näinhän se juuri meni, asiakas parka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän siinä aamukahvi livessä vaan asiakasta syyllistettiin asiasta aika kovin sanoin!! Ja haettiin taustatukea omalle kannalle muilta asiakkailta!!

        Muka rehellisesti haluttiin asia jakaa kaikkien kanssa, paitsi että reklamaatio tehnyt asiakas oli laitettu jäähylle,jottei pääse seuraamaan ja kommentoimaan asiaa!!

        Ja kyllä katsoin itse liven, tuntui todella pahalta asiakkaan puolesta!! Asiakaspalvelu ja ammattitaito testataan reklamaatio tapauksissa ja mun mielestä tässä siitä ei ollut tietoa, julkisesti nolattiin tarkoituksella reklamaation tekijä!!

        Sama täällä
        Kerkesin nähdä postauksen ja kuvan laukusta
        Tää on surku hupasaa
        Asiakas lytättiin koko Teamin voimin
        Ja suuret fanit komppaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän siinä aamukahvi livessä vaan asiakasta syyllistettiin asiasta aika kovin sanoin!! Ja haettiin taustatukea omalle kannalle muilta asiakkailta!!

        Muka rehellisesti haluttiin asia jakaa kaikkien kanssa, paitsi että reklamaatio tehnyt asiakas oli laitettu jäähylle,jottei pääse seuraamaan ja kommentoimaan asiaa!!

        Ja kyllä katsoin itse liven, tuntui todella pahalta asiakkaan puolesta!! Asiakaspalvelu ja ammattitaito testataan reklamaatio tapauksissa ja mun mielestä tässä siitä ei ollut tietoa, julkisesti nolattiin tarkoituksella reklamaation tekijä!!

        Onko tämä muutaman ihmisen masinoima lynkkauskeskustelu yhtään nyt parempi - onko teillä nyt jotenkin puhtaampi olo? Ja parempi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä muutaman ihmisen masinoima lynkkauskeskustelu yhtään nyt parempi - onko teillä nyt jotenkin puhtaampi olo? Ja parempi olla?

        Ai huonosta palvelustako ei saa jakaa kokemuksia??!!

        Kyllä mä varoitan epäkohdista asioissa ihan siinä missä tuon esiin myös hyväksi kokemani palvelun!! Ihan silleen rehellisesti!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai huonosta palvelustako ei saa jakaa kokemuksia??!!

        Kyllä mä varoitan epäkohdista asioissa ihan siinä missä tuon esiin myös hyväksi kokemani palvelun!! Ihan silleen rehellisesti!!!

        Samaa mieltä. Kyllä kokemukset voi tuoda esille, ne on varmasti ihan aitoja eikä valeita. Mun villi veikkaus on, että jos asiakkaat tietäisivät kuinka paljon paljon paljon halvemmalla saa samoja tuotteita, niin varmasti tilaisivat niitä itse. Jos tuotteesta pyydetään 129€ ja ihan saman tuotteen saa tilaamalla verkkokaupasta(ilman postimaksuja) 39€, niin veikkaan että aika moni sen sieltä tilaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän siinä aamukahvi livessä vaan asiakasta syyllistettiin asiasta aika kovin sanoin!! Ja haettiin taustatukea omalle kannalle muilta asiakkailta!!

        Muka rehellisesti haluttiin asia jakaa kaikkien kanssa, paitsi että reklamaatio tehnyt asiakas oli laitettu jäähylle,jottei pääse seuraamaan ja kommentoimaan asiaa!!

        Ja kyllä katsoin itse liven, tuntui todella pahalta asiakkaan puolesta!! Asiakaspalvelu ja ammattitaito testataan reklamaatio tapauksissa ja mun mielestä tässä siitä ei ollut tietoa, julkisesti nolattiin tarkoituksella reklamaation tekijä!!

        Sama täällä
        Eiköhän tuo kyseinen Live oo vieläkin nähtävillä

        Vaikka laukku reklamaatio poistettiinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai huonosta palvelustako ei saa jakaa kokemuksia??!!

        Kyllä mä varoitan epäkohdista asioissa ihan siinä missä tuon esiin myös hyväksi kokemani palvelun!! Ihan silleen rehellisesti!!!

        Kun tätä lukee niin sellaisella kiihkolla asiaa täällä paisutellaan, että lukija saa sellaisen käsityksen että on ihan muusta kysymys asiakaspalautteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tätä lukee niin sellaisella kiihkolla asiaa täällä paisutellaan, että lukija saa sellaisen käsityksen että on ihan muusta kysymys asiakaspalautteesta.

        Yhdyn mielipiteesi, että kyseessä jostain muusta kun pelkästä asiakaspalautteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä muutaman ihmisen masinoima lynkkauskeskustelu yhtään nyt parempi - onko teillä nyt jotenkin puhtaampi olo? Ja parempi olla?

        On


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai huonosta palvelustako ei saa jakaa kokemuksia??!!

        Kyllä mä varoitan epäkohdista asioissa ihan siinä missä tuon esiin myös hyväksi kokemani palvelun!! Ihan silleen rehellisesti!!!

        Huono asiakaskokemus ei näytä olevan pääasia vaan koko asiakaskunnan väheksyminen, tarkoitushakuinen halveksunta ja kaikkien valinnanvapauteen puuttuminen vain sillä perusteella että haluat puuttua jokaisen oikeuteen valita mukavia ja itselle sopivia tuotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono asiakaskokemus ei näytä olevan pääasia vaan koko asiakaskunnan väheksyminen, tarkoitushakuinen halveksunta ja kaikkien valinnanvapauteen puuttuminen vain sillä perusteella että haluat puuttua jokaisen oikeuteen valita mukavia ja itselle sopivia tuotteita.

        Mut hei IHANAA kun jokainen voi itse testata sen asiakaskokemuksen ko.yrityksestä!!

        Ne livet on siellä sivuilla tallennettua, et jokainen voi kaikki ne käydä ja tehdä omat johtopäätelmät asioista!! Vähän niinkuin mustaa valkoisella katsos..!!

        Mun puolesta kukakin ostakoon mistä lystää! Mut kaikille on oikeus omiin tunteisiin, sekä sananvapaus ainakin toistaiseksi pääasiassa tuoda ajatuksiaan julki 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yrittäjä ottaa myös negatiivisen palautteen vastaan asiallisesti. Tuntui pahalta tämän naisen puolesta kuka oli antanut palautetta rikkoutuneesta laukustaan kun häntä selän takana muut haukkuivat ja syyllistivät livessä ja hänet oltiin laitettu jäähylle ryhmästä ettei hän päässyt kertomaan itse omaa versiota.

        Ei tämä yrittäjä näköjään osaa ottaa, koska viimeisimmässä livessä kommentoi anonyymisti kirjoittavien asiakkaiden purkavan mielenterveysongelmia täällä...

        Eikä ole kuulemma fakta tietoa mitä täällä jaetaan...

        Mut jokainen voi nää asiat tarkistaa itse sieltä tallenteilta jos ei usko! Kuten myös yrittäjä itse voi puheensa tarkastaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä muutaman ihmisen masinoima lynkkauskeskustelu yhtään nyt parempi - onko teillä nyt jotenkin puhtaampi olo? Ja parempi olla?

        Hyvä kun tulee esiin nämä muidenkin kokemukset,
        Olo parani heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä yrittäjä näköjään osaa ottaa, koska viimeisimmässä livessä kommentoi anonyymisti kirjoittavien asiakkaiden purkavan mielenterveysongelmia täällä...

        Eikä ole kuulemma fakta tietoa mitä täällä jaetaan...

        Mut jokainen voi nää asiat tarkistaa itse sieltä tallenteilta jos ei usko! Kuten myös yrittäjä itse voi puheensa tarkastaa...

        Todella törkeästi sanottu häneltä! Ja esittää muka fiksua ihmistä. Hän myös väitti, että ei tätä keskustelua täällä ole edes lukenut, mutta silti väittää ettei täällä ole mitään faktoja *lol*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tätä lukee niin sellaisella kiihkolla asiaa täällä paisutellaan, että lukija saa sellaisen käsityksen että on ihan muusta kysymys asiakaspalautteesta.

        Ainoa joka tuntuu jotain paisuttelevan vaikuttaa olevan kauppias itse. Kuka jaksaa jaaritella puoli tuntia yhdestä reklamaatiosta?? Ihan hyvin olisi voinut vain antaa yleisesti ohjeet palautusten ja reklamaatioiden suhteen. Ja hoitaa sen laukkuasian vastaamalla siihen julkaisuun eikä poistaa sitä ja alkaa lytätä asiakasta kaikkien edessä! Olisipa julkiset sivut kuten muillakin kaupoilla eikä tuollainen piiripienipyörii-ryhmä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa joka tuntuu jotain paisuttelevan vaikuttaa olevan kauppias itse. Kuka jaksaa jaaritella puoli tuntia yhdestä reklamaatiosta?? Ihan hyvin olisi voinut vain antaa yleisesti ohjeet palautusten ja reklamaatioiden suhteen. Ja hoitaa sen laukkuasian vastaamalla siihen julkaisuun eikä poistaa sitä ja alkaa lytätä asiakasta kaikkien edessä! Olisipa julkiset sivut kuten muillakin kaupoilla eikä tuollainen piiripienipyörii-ryhmä..

        Jos ryhmä olis julkinen, niin sittenhän kilpailevat yrittäjät pystyisi seuraamaan aina mitä on myynnissä ja millä hinnalla 🤔...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja se kesti puoli tuntia! Itselle riitti siinä vaiheessa ja pistin linjat kiinni.

        Olet oikeassa. Sitä haukkumista kesti ja kesti ja ryhmäläiset intona mukana siinä. Ihan asiasta tämä nainen oli ilmoituksen laittanut minä näin sen kuvan mikä poistettiin. Arvasin se poistetaan,ettei muut näkisi. Tämä kertoo paljon Pinkin toiminnasta. Ja on niitä rikkinäisiä tuotteita minullekin tullut,sekä vääriä tuotteita. En ole jaksanut alkaa vääntää asiasta kun jo tuotteen peruuttaminenkin on vaikeaa ja saa vihat päälleen ja miljoona ääniviestiä! Kyllä ostajalla on oikeus peruuttaa varaus tai vaihtaa toiseen jos huomaa tuote ei olekkaan sopiva tai näkee paremman värisen. Liveissä kannattaisi heti kertoa mitä värejä tuotteesta on niin ei tuu niitä ns vääriä varauksia. Materiaalitiedot pitäisi myös kertoa!!!! . Ja kyllä asiakkaalla on oikeus muuttaa mieltään ennenkuin tuotetta on maksettu tai sen jälkeen! Vaikka siitäkin myyjä suuttuu. On erottanut ryhmästäkin sentakia jäseniä. Ja jos huomauttaa tuotteesta niin tulee kyllä kireätä viestiä takaisin. Moni yrittää myydä mieluummin second handissa hutiostoksensa kuin palauttaa sitä,mikä on väärin asiakasta kohtaan. Mutta kehotan pitämään kiinni oikeuksistanne! Ja Pinkin puolustajien on turha väittää,että täällä jaetaan väärää tietoa! Me puhumme kokemuksistamme. Ne eivät voi olla väärää tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ryhmä olis julkinen, niin sittenhän kilpailevat yrittäjät pystyisi seuraamaan aina mitä on myynnissä ja millä hinnalla 🤔...

        Niin, mitä sitten??? Vai heititkö vaan vitsinä? 😉 Kaikilla mun seuraamilla vaatekaupoilla on julkiset sivut, joilla voi sitten vaikka rouva Pinkkikin käydä kyttäämässä ajankulukseen valikoimia ja hintoja.. Muilla ei onneksi ole noin salamyhkäistä ja epämääräistä toimintaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mitä sitten??? Vai heititkö vaan vitsinä? 😉 Kaikilla mun seuraamilla vaatekaupoilla on julkiset sivut, joilla voi sitten vaikka rouva Pinkkikin käydä kyttäämässä ajankulukseen valikoimia ja hintoja.. Muilla ei onneksi ole noin salamyhkäistä ja epämääräistä toimintaa!

        🤣🤣🤣 myötähäpeä noihin juttuihin, ei hyvää päivää!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän siinä aamukahvi livessä vaan asiakasta syyllistettiin asiasta aika kovin sanoin!! Ja haettiin taustatukea omalle kannalle muilta asiakkailta!!

        Muka rehellisesti haluttiin asia jakaa kaikkien kanssa, paitsi että reklamaatio tehnyt asiakas oli laitettu jäähylle,jottei pääse seuraamaan ja kommentoimaan asiaa!!

        Ja kyllä katsoin itse liven, tuntui todella pahalta asiakkaan puolesta!! Asiakaspalvelu ja ammattitaito testataan reklamaatio tapauksissa ja mun mielestä tässä siitä ei ollut tietoa, julkisesti nolattiin tarkoituksella reklamaation tekijä!!

        Muistan tuon tapauksen ja aamu liven.. oli juurikin niinkuin kirjoitit


    • Anonyymi

      Huulipunia... Onko mainittu merkkiä tai inci listaa mitä sisältää? Näytti sellaisilta mitä myydään kiinakaupoissa tai katukojuissa etelän lomakohteissa parilla eurolla.

      • Anonyymi

        En suosittele mitään näistä tuotteista,etenkin kosmetiikka surkeaa,on tullut kiinalaisiakin meikkejä. Vaatteet huonolaatuista mutta miltei merkkivaatteiden hinta! Palautus eikä vaihto-oikeutta ei ole asusteisiin.
        Valkoisessa tunikassa ollut öljytahroja mitkä ei lähteneet pesussa,ei saatu rahoja takaisin. Hyvitys oli 15%!! Ja sekin oli kiven takana saada. Tosiaan tulee tylyä viestiä jos haluat vaihtaa tuotteen. Reikiä taskuissa,saumat hutasten ommeltu jne. On parempiakin liikkeitä mitkä tekevät livelähetyksiä kuten Liisas glamour( Tirrosen Liisan uusi liike) Pikku Riikka,Pietan puoti,Mervin putiikki,Sirjus...hinnat puolet Katjuskan hinnoista monissa paikoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suosittele mitään näistä tuotteista,etenkin kosmetiikka surkeaa,on tullut kiinalaisiakin meikkejä. Vaatteet huonolaatuista mutta miltei merkkivaatteiden hinta! Palautus eikä vaihto-oikeutta ei ole asusteisiin.
        Valkoisessa tunikassa ollut öljytahroja mitkä ei lähteneet pesussa,ei saatu rahoja takaisin. Hyvitys oli 15%!! Ja sekin oli kiven takana saada. Tosiaan tulee tylyä viestiä jos haluat vaihtaa tuotteen. Reikiä taskuissa,saumat hutasten ommeltu jne. On parempiakin liikkeitä mitkä tekevät livelähetyksiä kuten Liisas glamour( Tirrosen Liisan uusi liike) Pikku Riikka,Pietan puoti,Mervin putiikki,Sirjus...hinnat puolet Katjuskan hinnoista monissa paikoissa.

        Hyvä kun kerroit . En todellakaan hanki kyseisiä vaatteita. Ja katsoin sivuilla ja ei mainitaa mistä, nämä huulipunat tulevat tai en edes nähnyt mitä merkkiä ovat


    • Anonyymi

      Siis eikö tosiaan ole palautus mahdollisuutta . Onpa outoa toimintaa

    • Anonyymi

      Mikä ihme teitä naisia vaivaa, ostetaan näiltä pinkin ym liisoilta halpoja, mauttomia rättejä ja sitte niitä ylistetään nin ihanina. Kun sometileillä näitä katsoo niin kyllä on tyylikkyys kaukana. Voi hyvänen aika miten järkyttävää.

      • Anonyymi

        Mielelläni otan vinkkejä vastaan liikkeistä, joista saa tyylikkäitä vaatteita! 🤗


    • Anonyymi

      No kullakin makunsa ,mitä vaatteita päällensä pistää. Mutta itse en moisia päälleni laita .

    • Anonyymi

      Huh huh huh

    • Anonyymi

      Toiminta… ihana.. ihana.. tää on mun lemppari.. ja sitä rataa.


      Mihin perustuu kivet aamulla kun työssäkäyvät eivät oo paikalla. Ihana.. ihana..
      Tää on jonkinluokan pohjanoteeraus.. ihana ihana

      Estoon estoon ja ulos jos antaa palautetta

      Mikä huvittavaa muutama yli innokas kommentoi jokaiselle kysyjälle.. nää on niin huvittavia

      Ihana ihana ihana

    • Anonyymi

      Vaihto/palautus lainmukaan myyntikuntoisella tuotteella.. vioista puhumattakaan..

      Onko Ky liikkeellä yksinoikeus Paparazziin .. mikä lie.. niin hän ainakin väittää.. ja jos jossain muualla myydään… ovat kuulemma kopioita😂

      Kyllä on touhua tosissaan..

      Kävin liikkeessä joka auki vain yhtenä päivänä viikossa , silloinkin vain jokusen tunnin!!!!!!
      Naiset herätkää..
      Toreilla pilkkahintaan samaisia tuotteita.. mutta nainen on nainen .. kun oikein kehutaan .. ostetaan mitä vaan

      • Anonyymi

        Ei sillä mitään yksinoikeutta ole. Näitä samoja myy moni muukin, riittää kun osaa B2B tilata, kaikki saa sinne oikeudet.
        Juuri niin naiset niin vietävissä ja kun oma tyyli hukassa ja vartalo niin kun vähän kehuu niin heti ostetaan.
        Halpoja rättejä keinokuitua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä mitään yksinoikeutta ole. Näitä samoja myy moni muukin, riittää kun osaa B2B tilata, kaikki saa sinne oikeudet.
        Juuri niin naiset niin vietävissä ja kun oma tyyli hukassa ja vartalo niin kun vähän kehuu niin heti ostetaan.
        Halpoja rättejä keinokuitua.

        B2B. Avatkoon mitä tarkoittaa?


    • Anonyymi

      Ihan selkeästi kaikkia ilkeyksiä tänne kirjoittaneita kiinnostaa Pinkin tuotteet, miksi te muutoin siellä linjoilla roikkuisitte. Kaikilla tuotteilla on palautusoikeus, täällä on paljon väärää tietoa liikkeellä. On ymmärrettävää että toisen menestys on toisen kateus. Ja onneksi kaikilla ei ole samaa makua vaatteissa, eikä kaikki liiku Gucceissa, jos homma ei mielytä niin miksi tuhlaatte omaa energiaa siellä. Oikeasti Pinkiltä vaatteita tilaavat ovat onnellisia niistä, se ei ole teiltä pois.

      • Anonyymi

        Ei ALE- tuotteilla, eikä asusteilla ole palautusoikeutta ollut!! Itse ovat livessä näin aina sanoneet!!


      • Anonyymi

        Täällä kysyttiin kokemuksia Pinkistä. Valitettavasti tuotteita ei voi kehua laadultaan. Asiakaspalvelussa on myös parantamisen varaa. Materiaalit pitää kertoa heti sekä mitat ja materiaalit pitää kertoa niin että " 70% akryylia 10% villaa 10% mohair 10% elastaani
        Ei näin että" MOHAIRIA JA VILLAA"!! Sitten ihmetellään miksi tuotteita palautetaan niin paljon! Ja palautus ja vaihto- oikeus pitäisi koskea myös asusteita! Laki sanoo näin!


    • Anonyymi

      Jokainen laittakoon rahansa mihin haluaa..
      Ja jokainen kuulukoon mihin ryhmään haluaa.

      Valintoja, elämä on valintoja.

      Minä luotan laatuun ja asiakaspalveluun ,

      Tahdon myös koskettaa, kokeilla.. ihastua ja tykästyi


      Itse en sovittamatta uskalla ostaa.. ja palautusrumbaan ei ole aikaa..

      Kivijalkaliikkeet kunniaan..

      • Anonyymi

        Ja itse ainakin haluan saada rahoilleni vastinetta!

        En ymmärrä tätä että täällä puolustetaan tätä kertakäyttövaatekulttuuria näin hanakasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itse ainakin haluan saada rahoilleni vastinetta!

        En ymmärrä tätä että täällä puolustetaan tätä kertakäyttövaatekulttuuria näin hanakasti!

        Kuka hei oikeesti sun kommenteista välittäisi - kaikilla on valinnanvapaus, ja kaikki ostaa sieltä mitä haluaa ja lystää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itse ainakin haluan saada rahoilleni vastinetta!

        En ymmärrä tätä että täällä puolustetaan tätä kertakäyttövaatekulttuuria näin hanakasti!

        Juurikin näin! Pinkin vaatteet ja asusteet on törkeän hintaisia niin laatu pitäisi olla myös korkealuokkaista eikä näitä kertakäyttövaatteita. Ja sekin on väärin,ettei materiaalista kysyttäessä millään meinata vastata!! Mutta sitten jos mekossa on 70% silkkiä( kas kun sellaisiakin on ollut bravo) niin sitten sitä silkkiä toitotetaan kyllä kokoajan
        Ja niitäkin silkkimekkoja missä on 100% silkki saa esim Hienohelmasta paljon edullisemmin. Ja Liisa myy aitoa silkkiä paljon ja moni muu,edullisemmin.
        On väärin että materiaalia pitää tivata ja tivata ja usein se kysymys ohitetaan! Turha sitten ihmetellä kun tuotteita palautellaan! Itse en polyesteristä maksa!!! Enkä akryylistä mutta olen vahingossa maksanut!! Palautusta en ole tehnyt,kärsin tappioni mutta olen varovaisenpi nykyään!


    • Anonyymi

      Kappas, pinkkiläiset rynnistäneet tänne puolustamaan <3 Tuntuu, että tän liikeidea on eläkeläisten rahastusta, livet arkisin keskellä päivää. Ihana ihana ihana. Kuinka kiva mennä teatteriin, torille tai risteilylle Pinkin vaatteissa. Kivahan se on kun tuottaa ihmisille iloa. Ja kehua kilpaa kun ilmeisesti niiden mielestä ne keinokuituiset bling-vaatteet ja kengät ja laukut on oikeasti tyylikkäitä. Mutta tarviiko ne leidit niitä riepuja oikeasti vai hakeeko Pinkistä yhteisöllisyyttä. Vastaavat mitkä pinkissä 79e, saa wishistä 10e. Esimerkkinä ne hörsöhameet, kiinakaupat täynnä niitä ihan pikkurahalla. Laadullisesti ei mitään eroa. Kaveri kävi Pinkin liikkeessä ja totesi ton itse. Osti siellä käteisellä eikä tarjottu kuittia.

      • Anonyymi

        Miten voit mitään tietää laadusta jos itse et ole nähnyt - vai tilaatko itsellesi wishistä kun tiedät asian noin varmuudella ja ostitko myös Pinkistä ihan vaan huviksesi. Ihailtavaa laaduntarkkailua sinulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit mitään tietää laadusta jos itse et ole nähnyt - vai tilaatko itsellesi wishistä kun tiedät asian noin varmuudella ja ostitko myös Pinkistä ihan vaan huviksesi. Ihailtavaa laaduntarkkailua sinulta.

        Heippa <3
        Kyllä olen hyvin tietoinen ja kiinnostunut minkä laatuisia vaatteita ostan ja käytän. En tilaa kiinakaupoista vaatteita, mutta tottahan niitä olen livenä nähnyt ja jopa kokeillut. Pinkissä kävin kerran viime talvena, siellä oli myynnissä lähinnä pelkkiä keinokuituisia (polyesteri, polyamidi, elastaani) vaatteita missä oli reikiä saumoissa ja taskuissa, itse kankaissakin. Esim. cashmir-neuleen saa alkaen noin 100e. Pinkin "super ihanat" keinokuitu neuleet maksaa suht saman verran. Miksei kerro suoraan avoimesti materiaalia, ainoastaan kysyttäessä kurkitaan nopeasti pesulappu että tää on polyesteria. Korostetaan toistuvasti ihana pehmeä materiaali eikä kutita. Kumman itse valitset, pitkäikäisen laadukkaan vaatteen vai keinokuituisen joka nyppääntyy, nukkaantuu ja reikiintyy hetkessä ja näyttää hyvältä max yhden kauden? Entä ostatko huulipunan, jonka alkuperää et voi mistään tietää? Voin sun mieliksi tilata jonkun huulipunan sieltä ja lähettää sen tullin labraan tutkittavaksi. Ja jonkun snoopy paidan tullin selvitettäväksi myöskin onko siitä asiaankuuluvat lisenssijutut hoidettu kuten pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit mitään tietää laadusta jos itse et ole nähnyt - vai tilaatko itsellesi wishistä kun tiedät asian noin varmuudella ja ostitko myös Pinkistä ihan vaan huviksesi. Ihailtavaa laaduntarkkailua sinulta.

        Nainen on utelias
        Miksi maksaa samasta tuotteesta 10 kertainen hinta kun Kiina/kertakäyttö kama helposti tilattavissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heippa <3
        Kyllä olen hyvin tietoinen ja kiinnostunut minkä laatuisia vaatteita ostan ja käytän. En tilaa kiinakaupoista vaatteita, mutta tottahan niitä olen livenä nähnyt ja jopa kokeillut. Pinkissä kävin kerran viime talvena, siellä oli myynnissä lähinnä pelkkiä keinokuituisia (polyesteri, polyamidi, elastaani) vaatteita missä oli reikiä saumoissa ja taskuissa, itse kankaissakin. Esim. cashmir-neuleen saa alkaen noin 100e. Pinkin "super ihanat" keinokuitu neuleet maksaa suht saman verran. Miksei kerro suoraan avoimesti materiaalia, ainoastaan kysyttäessä kurkitaan nopeasti pesulappu että tää on polyesteria. Korostetaan toistuvasti ihana pehmeä materiaali eikä kutita. Kumman itse valitset, pitkäikäisen laadukkaan vaatteen vai keinokuituisen joka nyppääntyy, nukkaantuu ja reikiintyy hetkessä ja näyttää hyvältä max yhden kauden? Entä ostatko huulipunan, jonka alkuperää et voi mistään tietää? Voin sun mieliksi tilata jonkun huulipunan sieltä ja lähettää sen tullin labraan tutkittavaksi. Ja jonkun snoopy paidan tullin selvitettäväksi myöskin onko siitä asiaankuuluvat lisenssijutut hoidettu kuten pitää.

        On se ihailtavaa miten kateus saa ihmiset näin sekaisin. Ei niitä livejä tarvitse katsella ja siellä käydä kyttäämässä jos ei itselle sovellu. Voi vaan skipata ja käyttää energiansa vaikka johonkin positiiviseen :)


      • Anonyymi

        Moni suomalainen liike myy hörsöhameita vai olisiko oikea sana tyllihame, ja kallein hinta mikä on minulle tullut vastaan oli 169,95 € kivijalkamyymälässä. Todennäköisesti Wishin ja tämän suomalaisen kivijalkamyymälän tyllihameella on myöskin laatuero, eikä pelkästään hintaero. Moni pilkkaa Kiinaa tietämättä, että Kiinasta tulee mm maailman laadukkain puuvilla...erittäin huonolaatuistakin on saatavilla...money talks. Älä aliarvioi tekokuituja joista tehdään mm urheiluvaatteita niiden ominaisuuksien vuoksi mitä luonnonkuiduissa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ihailtavaa miten kateus saa ihmiset näin sekaisin. Ei niitä livejä tarvitse katsella ja siellä käydä kyttäämässä jos ei itselle sovellu. Voi vaan skipata ja käyttää energiansa vaikka johonkin positiiviseen :)

        Katsellaan hauskoja kotivideoita
        Tääkin on samaa sarjaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit mitään tietää laadusta jos itse et ole nähnyt - vai tilaatko itsellesi wishistä kun tiedät asian noin varmuudella ja ostitko myös Pinkistä ihan vaan huviksesi. Ihailtavaa laaduntarkkailua sinulta.

        Minä tilaan Wischistä
        Mikä lie
        Käytän kerran/kaksi ja uffiin seuraavalle

        Mitä vika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heippa <3
        Kyllä olen hyvin tietoinen ja kiinnostunut minkä laatuisia vaatteita ostan ja käytän. En tilaa kiinakaupoista vaatteita, mutta tottahan niitä olen livenä nähnyt ja jopa kokeillut. Pinkissä kävin kerran viime talvena, siellä oli myynnissä lähinnä pelkkiä keinokuituisia (polyesteri, polyamidi, elastaani) vaatteita missä oli reikiä saumoissa ja taskuissa, itse kankaissakin. Esim. cashmir-neuleen saa alkaen noin 100e. Pinkin "super ihanat" keinokuitu neuleet maksaa suht saman verran. Miksei kerro suoraan avoimesti materiaalia, ainoastaan kysyttäessä kurkitaan nopeasti pesulappu että tää on polyesteria. Korostetaan toistuvasti ihana pehmeä materiaali eikä kutita. Kumman itse valitset, pitkäikäisen laadukkaan vaatteen vai keinokuituisen joka nyppääntyy, nukkaantuu ja reikiintyy hetkessä ja näyttää hyvältä max yhden kauden? Entä ostatko huulipunan, jonka alkuperää et voi mistään tietää? Voin sun mieliksi tilata jonkun huulipunan sieltä ja lähettää sen tullin labraan tutkittavaksi. Ja jonkun snoopy paidan tullin selvitettäväksi myöskin onko siitä asiaankuuluvat lisenssijutut hoidettu kuten pitää.

        Nyppyyntyminen on erityisesti tiettyjen materiaalien ongelma. Esimerkiksi keinokuidut, kuten akryyli, polyesteri ja nylon nyppyyntyvät herkästi. Eläinkuiduista muun muassa villa ja kashmir nyppyyntyvät helposti. Muun muassa merinovilla, alpakka ja mohair eivät nyppyynny herkästi. Koska ne kuitenkin ovat arvokkaita materiaaleja, niistä valmistetuissa vaatteissa on usein mukana keinokuituja. Esimerkiksi merinovillapaita, jossa on mukana viskoosia, saattaa nukkaantua. Oikeanlaisella huolenpidolla neuleet pysyvät hyvännäköisinä pitkään. Tuuleta, pese nurinperin viileässä vedessä, poista nypyt mieluiten käsin tai nukkakammalla. Täytyy muistaa, että kaikki ihmiset eivät siedä ihollaan luonnonkuiduista valmistettuja neuleita, joten olkaamme ymmärtäväisiä toisiamme kohtaan. Snoopy tuotteita myydään ympäri Suomea ja tiedoksi, että niiden valmistusmaa on Italia. Olettaisin valmistajan hoitaneen nämä lisenssiasiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsellaan hauskoja kotivideoita
        Tääkin on samaa sarjaa

        Saman myötähäpeän saa kokea molemmissa viihdykkeissä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ihailtavaa miten kateus saa ihmiset näin sekaisin. Ei niitä livejä tarvitse katsella ja siellä käydä kyttäämässä jos ei itselle sovellu. Voi vaan skipata ja käyttää energiansa vaikka johonkin positiiviseen :)

        Ei se ole kateutta. Se on epäoikeudenmukaisuuden vastustamista ja sellaisten ihmisten puolustamista,jotka eivät ehkä ymmärrä miten halpoja ja huonolaatuisia nämä halpavaatteet ovat! Tai ymmärtävät he sitten kun ovat maksaneet itsensä kipeiksi! Minä olen yksi sellainen ja toivon,että edes joku tämän lukeva tulisi oikeaan päätökseen ja ostaisi näitä tuotteita muualta puoletkin halvemmalla! Livejä pitävät monet muutkin! Jokapaikassa kymppejä halvemmalla! Ja en siedä Pinkin tädin valehtelua,että esim Massimoa ei saa kun häneltä! Massimoa myy Pietan puotikin ja 36€!! Ja näitä vastaavia tuotteita myy kaikki muutkin kuten Kotirouva,Hienohelma,Sirjus,Mervi,Liisan glamour( parempilaatusta mitä Pinkistä koska Liisa ei halua ostaa Turkista eikä Puolasta! Pikkuriikkakin on yksi ja Fiini frääkynä on myös hyvä. Kaikissa myydään noin 40% edullisemmin ja mm kotirouvassa on paremmat materiaalit kuin Pinkissä! Pinkki kun haukkuu vielä asiakkaitaankin toisille asiakkailleen! Nimittelee ja nauraa heitä! Seläntakana tietenkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole kateutta. Se on epäoikeudenmukaisuuden vastustamista ja sellaisten ihmisten puolustamista,jotka eivät ehkä ymmärrä miten halpoja ja huonolaatuisia nämä halpavaatteet ovat! Tai ymmärtävät he sitten kun ovat maksaneet itsensä kipeiksi! Minä olen yksi sellainen ja toivon,että edes joku tämän lukeva tulisi oikeaan päätökseen ja ostaisi näitä tuotteita muualta puoletkin halvemmalla! Livejä pitävät monet muutkin! Jokapaikassa kymppejä halvemmalla! Ja en siedä Pinkin tädin valehtelua,että esim Massimoa ei saa kun häneltä! Massimoa myy Pietan puotikin ja 36€!! Ja näitä vastaavia tuotteita myy kaikki muutkin kuten Kotirouva,Hienohelma,Sirjus,Mervi,Liisan glamour( parempilaatusta mitä Pinkistä koska Liisa ei halua ostaa Turkista eikä Puolasta! Pikkuriikkakin on yksi ja Fiini frääkynä on myös hyvä. Kaikissa myydään noin 40% edullisemmin ja mm kotirouvassa on paremmat materiaalit kuin Pinkissä! Pinkki kun haukkuu vielä asiakkaitaankin toisille asiakkailleen! Nimittelee ja nauraa heitä! Seläntakana tietenkin!

        No nyt oli selkeä ja tyhjentävä kommentti Pinkin toiminnasta! Lisäyksenä vielä, että itse haukkuu paikallisia kateellisiksi, kun eivät käy hänen ahh niin ihanassa putiikissaan (putiikissa, joka on kuin pommin jäljiltä..).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt oli selkeä ja tyhjentävä kommentti Pinkin toiminnasta! Lisäyksenä vielä, että itse haukkuu paikallisia kateellisiksi, kun eivät käy hänen ahh niin ihanassa putiikissaan (putiikissa, joka on kuin pommin jäljiltä..).

        Ai niin, toinenkin lisäys.. Eihän siellä ole kaikissa tuotteissa edes hintoja näkyvillä! Kuka niitä jaksaa alkaa aina erikseen kyselemään??! Ja ainakin yhden neuleen hinta vaihteli, välillä oli 89 € ja välillä 99 €. Taitaa hinnat muodostua asiakkaan naamataulun ja kauppiaan mielialan mukaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt oli selkeä ja tyhjentävä kommentti Pinkin toiminnasta! Lisäyksenä vielä, että itse haukkuu paikallisia kateellisiksi, kun eivät käy hänen ahh niin ihanassa putiikissaan (putiikissa, joka on kuin pommin jäljiltä..).

        Just
        Nauraa kun ihmiset ostaa luottokortilla ja myyntikielto kun luottovara on tapissa.
        Nais poloiset kumoa tietäisitte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole kateutta. Se on epäoikeudenmukaisuuden vastustamista ja sellaisten ihmisten puolustamista,jotka eivät ehkä ymmärrä miten halpoja ja huonolaatuisia nämä halpavaatteet ovat! Tai ymmärtävät he sitten kun ovat maksaneet itsensä kipeiksi! Minä olen yksi sellainen ja toivon,että edes joku tämän lukeva tulisi oikeaan päätökseen ja ostaisi näitä tuotteita muualta puoletkin halvemmalla! Livejä pitävät monet muutkin! Jokapaikassa kymppejä halvemmalla! Ja en siedä Pinkin tädin valehtelua,että esim Massimoa ei saa kun häneltä! Massimoa myy Pietan puotikin ja 36€!! Ja näitä vastaavia tuotteita myy kaikki muutkin kuten Kotirouva,Hienohelma,Sirjus,Mervi,Liisan glamour( parempilaatusta mitä Pinkistä koska Liisa ei halua ostaa Turkista eikä Puolasta! Pikkuriikkakin on yksi ja Fiini frääkynä on myös hyvä. Kaikissa myydään noin 40% edullisemmin ja mm kotirouvassa on paremmat materiaalit kuin Pinkissä! Pinkki kun haukkuu vielä asiakkaitaankin toisille asiakkailleen! Nimittelee ja nauraa heitä! Seläntakana tietenkin!

        https://www.pietanpuoti.fi/tuoteryhma/1356740?page=1
        Hei, kävin Pietan Puodin sivuilla mutta en löytänyt Massimo Conttin laukkuja, ainakaan heidän nettisivuiltaan.
        https://eetti.fi/2019/06/06/selvitys-adidas-nike-puma-ja-moni-muu-tunnettu-vaatemerkki-valmistetaan-yha-nalkapalkoilla/
        Sääli, kun tavallinen kuluttaja ei voi edes luottaa suurten yritysten toimivan rehellisesti. ja eettisesti.Tämä onkin yksi syy miksi itse en ole vuosikymmeniin suostunut ostamaan näitä tuotteita. https://yle.fi/a/3-12644073 Toivottavasti EU-kommisio onnistuu saamaan pikamuodin pois muodista.
        En lähde parjaamaan mitään pientä yritystä mutta sanottakoon, että nämä mainitsemasi yritykset myyvät tuotteita joiden valmistusmaa on mm. Kiina, Turkki ,Puola ja Italia. Sirjuksella näyttää olevan selkeästi edullisemmat hinnat kuin muilla, toki Sirjuksen valikoima näyttää myös olevan huomattavasti suppeampi muihin verrattuna. Pohjoismaissa on pieniä ja keskikokoisia vaatevalmistajia, jotka valmistavat erittäin laadukkaita vaatteita - eräällä valmistajalla on tehdas mm Puolassa - ja hintatasokin on sen mukainen. Minulla itselläni on näitä vaatteita ja ei ole ollut mitään moittimasta paitsi hinnan suhteen. Kovinkaan monta 200-500 € mekkoa/neuletta ei raaski ostaa, joten olen myös sortunut ostamaan HM vaatteita ja olen -ihme ja kumma- ollut tyytyväinen. Se kuuluisa hinta ja laatusuhde. Pyrin myös ostamaan pieneltä suomalaiselta yrittäjältä ja teen ostopäätökseni sen mukaan miellyttääkö itse vaate/kuosi/väri, viimeisempänä vaikuttaa hinta. Kaapissa ei kannata pitää "kun halvalla sai mutta esim väri ei miellytä" vaatteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt oli selkeä ja tyhjentävä kommentti Pinkin toiminnasta! Lisäyksenä vielä, että itse haukkuu paikallisia kateellisiksi, kun eivät käy hänen ahh niin ihanassa putiikissaan (putiikissa, joka on kuin pommin jäljiltä..).

        Samat sanat
        Putiikki on kaukana tästä liikkeestä

        Kiva kun myyjät osaa olla aina yltiöpositiivisia.. imeliä..
        jokainen tuntee itsensä vähintäänkin prinsessaksi( siinä ei mitään vikaa❤️) ja tosiaankin näille prinsessoille naureskellaan selän takana🥲


        Bisnes on bisnestä.. ja luottotilit paukkuu.. ja sekond handiin sitt myymään..

        Voi hyvää päivää kanssa sisaret!!!
        Mikä teitä vaivaa..
        Vai onko se niin kiva kuulla oma nimi livessä???

        P.S enkä ole kateellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ihailtavaa miten kateus saa ihmiset näin sekaisin. Ei niitä livejä tarvitse katsella ja siellä käydä kyttäämässä jos ei itselle sovellu. Voi vaan skipata ja käyttää energiansa vaikka johonkin positiiviseen :)

        Tuskin kateus
        On hyvä kun asioista keskustellaan ja ihmisiä myös varoitetaan
        Tietääpä ainakin vaatia paremmat tiedot tuotteista kuten onko taas polyesteriä. Onhan Pinkissä kauniita vaatteita en sitä sano mutta mites ekan pesun jälkeen? Tai jos oletkin agryylille allerginen. Ja tänne on tosiaan tullut Pinkin työntekijöitä puolustamaan vaatteitaan? Antakaa nyt vaan asiakkaiden kertoa kokemuksistaan kun sitä täällä kysyttiin. Miksi se heti oisi kateutta? Jos tuotteet ei tyydytä tai asiakaspalvelu niin miksi pitäisi kehua? Kokemuksista täällä puhutaan.


    • Anonyymi

      Onpa ikävä lukea kun suomalaista yrittäjyyttä mollataan toisen käden tiedolla. Harva ihminen näkee niin paljon vaivaa asiakkaiden tyytyväisyyden ja yhteisöllisyyden eteen ja uudistaa tapaa palvella asiakkaita live-lähetyksessä kuin Pinkissä tehdään. Jos mukava fiilis ja hyvä palvelu ei ole sinun juttusi, voi valita toisen paikan mistä ostaa tuotteita.

      • Anonyymi

        Näkee vaivaa kyllä,saahan " laatutuotteistaan" 90% voiton! Saattaa saada jopa enemmänkin,nuo Turkin( kiinan) rääsyt maksaa itselleen varmaan 2€ ja myy 80€! Törkeätä käyttää hyväksi ihmisiä ja nauraa vielä omia asiakkaitaan! Keksii haukkumanimiä esim. Ja yllyttää muita ryhmäläisiä haukkumaan niitä jotka kertovat pettymyksistään! Toisille jo 50€ on hurja summa! Ihan hyväksikäyttöä tämä Pinkin toiminta on!! Ja leperrellään asiakkaille ja viedään tuhkat pesästä! Sitten käydään 2kk välein Turkissa ja eletään leveää elämää. No saahan niin tehdä mutta tuotteiden materiaalitiedot pitää olla heti asiakkaiden nähtävillä eikä salata niitä! Kun asiakas kysyy materiaalitietoa se pitää kertoa! Se pitäisi kertoa ensimmäisenä kun rääsyä esitellään! Ja hintatiedot myös!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkee vaivaa kyllä,saahan " laatutuotteistaan" 90% voiton! Saattaa saada jopa enemmänkin,nuo Turkin( kiinan) rääsyt maksaa itselleen varmaan 2€ ja myy 80€! Törkeätä käyttää hyväksi ihmisiä ja nauraa vielä omia asiakkaitaan! Keksii haukkumanimiä esim. Ja yllyttää muita ryhmäläisiä haukkumaan niitä jotka kertovat pettymyksistään! Toisille jo 50€ on hurja summa! Ihan hyväksikäyttöä tämä Pinkin toiminta on!! Ja leperrellään asiakkaille ja viedään tuhkat pesästä! Sitten käydään 2kk välein Turkissa ja eletään leveää elämää. No saahan niin tehdä mutta tuotteiden materiaalitiedot pitää olla heti asiakkaiden nähtävillä eikä salata niitä! Kun asiakas kysyy materiaalitietoa se pitää kertoa! Se pitäisi kertoa ensimmäisenä kun rääsyä esitellään! Ja hintatiedot myös!

        Kyllä materiaalitedot on aina saanut kun kysyy, olen seurannut jo pitkään livejä.
        En ole kuullut mitään yllytyksestä - ikävä lukea tätä jatkuvaa vääristelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkee vaivaa kyllä,saahan " laatutuotteistaan" 90% voiton! Saattaa saada jopa enemmänkin,nuo Turkin( kiinan) rääsyt maksaa itselleen varmaan 2€ ja myy 80€! Törkeätä käyttää hyväksi ihmisiä ja nauraa vielä omia asiakkaitaan! Keksii haukkumanimiä esim. Ja yllyttää muita ryhmäläisiä haukkumaan niitä jotka kertovat pettymyksistään! Toisille jo 50€ on hurja summa! Ihan hyväksikäyttöä tämä Pinkin toiminta on!! Ja leperrellään asiakkaille ja viedään tuhkat pesästä! Sitten käydään 2kk välein Turkissa ja eletään leveää elämää. No saahan niin tehdä mutta tuotteiden materiaalitiedot pitää olla heti asiakkaiden nähtävillä eikä salata niitä! Kun asiakas kysyy materiaalitietoa se pitää kertoa! Se pitäisi kertoa ensimmäisenä kun rääsyä esitellään! Ja hintatiedot myös!

        Ilmeisesti pitää otta hintaa ihan liikaa, jos on palkannut 3 työntekijää, tänä päivänä on aika kallista palkata pienyritykselle työntekijöitä. Itselläni on yksi palkkatyöläinen ja aika paljon menee yhdestä työntekijästä maksuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti pitää otta hintaa ihan liikaa, jos on palkannut 3 työntekijää, tänä päivänä on aika kallista palkata pienyritykselle työntekijöitä. Itselläni on yksi palkkatyöläinen ja aika paljon menee yhdestä työntekijästä maksuja.

        Onkohan vaan oikein virallisesti palkkalistoilla
        Ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti pitää otta hintaa ihan liikaa, jos on palkannut 3 työntekijää, tänä päivänä on aika kallista palkata pienyritykselle työntekijöitä. Itselläni on yksi palkkatyöläinen ja aika paljon menee yhdestä työntekijästä maksuja.

        Kyllä on kirjoittajalla menee nyt huonosti kun kaikkea mitä liikkeeseen liittyy täytyy solvata - jos liiketoiminta kasvaa niin tottakai täytyy saada lisää tekijöitä hyvän palvelun takaamiseksi . Tämähän on ihan itsestään selvyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä materiaalitedot on aina saanut kun kysyy, olen seurannut jo pitkään livejä.
        En ole kuullut mitään yllytyksestä - ikävä lukea tätä jatkuvaa vääristelyä.

        Turha puolustella ja vääristellä, niitä materiaalitietoja EI ole aina saanut. Se on yksi syy miksi en enää ole niin kiinnostunut siellä shoppailemaan. Haluan rahalleni vastinetta enkä mitään luokatonta keinokuitua.


      • Anonyymi

        Omista kokemuksistaanhan ihmiset täällä kertoo eikä mistään toisen käden tiedoista! Fanit ei vaan tunnu uskovan mitä kaikkea siellä tapahtuu. Ja ihan samalla tavalla (ja jopa enemmänkin) ne muutkin vaatekauppiaat näkee vaivaa valikoimiensa eteen - kaikki ei vaan tee siitä sellaista numeroa ja ylistä itseään koko ajan.


    • Anonyymi

      Yhden valittaneen asiakkaan ryhmähaukkujen jälkeen moni mielellään ostaa muualta.
      Kaiken lisäksi halvemmalla ja vähintään samaa laatua.
      Rättikaupaksi naamioitunut uskonlahko alkaa olla mennyttä maailmaa.

      • Anonyymi

        Tottakai. Kannattaa rynnätä sinne halpaliikkeisiin. Ei kukaan estä. Jokainen saa tehdä mitä tykkää.


      • Anonyymi

        Sinä haukut muiden asiakkaiden olevan jossain uskonlahkossa. Miksi? Julkisesti pyrit nöyryyttämään heitä. Miksi? Tiedätkö sinä kuka tämä henkilö on joka on tehnyt tämän valituksen? Oletko saanut häneltä luvan puhua asiasta julkisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai. Kannattaa rynnätä sinne halpaliikkeisiin. Ei kukaan estä. Jokainen saa tehdä mitä tykkää.

        Juuri näin! Itse ainakin ostan halpaliike-laatuista tavaraa juurikin niistä halpaliikkeistä enkä ylihinnoitelluista "putiikeista". Samaa laatua huomattavasti järkevämpään hintaan, jää rahaa muuhunkin.


    • Anonyymi

      Luin jokseenkin jokaisen kommentin


      Eikö jokainen saa ostaa mistä haluaa
      Maksaa mitä pyydetään

      Jos on ylihintaa ja varaa maksaa.. niin siitä vaan


      Me naiset ollaan niin oikukkaita ettei haluta montaa kertaa käyttää samaa vaatetta.. niin ihan sama mitä ne kestää??


      Mutta kyll meidän maksavien asiakkaiden olisi kohtuullista saada tietää tuotteen koostumus /laatu

    • Anonyymi

      Näitä Snoopy vaatteita myydään useassa eri liikkeessä ympäri Suomea ja ne on valmistettu Italiassa. Pinkki ei ole ainut myymälä Suomessa ,joka myy Kiinassa valmistettuja vaatteita, joten mielestäni turhaa lähteä edes keskustelemaan irrelevantista asiasta. Tekokuituja on herjattu jo pitkään, koska niitä valmistetaan uusiutumattomasta luonnonvarasta, öljystä. Tämä asia onkin eittämättä pitkä miinus tekokuiduille, muttei koko totuus. Tekokuitujen valmistus tapahtuu suljetussa ketjussa, jolloin käytetyt kemikaalit pystytään tehokkaasti ottamaan talteen ja käyttämään uudelleen. Tekokuidut ovat luonnonkuituja kestävämpiä ja pitkäikäisempiä ja siinä mielessä ekologisempia. Lisäksi ne tarvitsevat vähemmän pesua, jolloin tekokuituisen vaatteen käyttö kuluttaa vähemmän energiaa kuin luonnonkuituisen. Jos polyesterilla on omat huonot puolensa, löytyy niitä puuvillasta kaksinverroin. Perinteinen puuvillan viljely vaatii paljon vettä, keinotekoisia lannoitteita ja torjunta-aineita. Puuvillaa kasvatetaan usein kuivilla alueilla, jolloin peltoja joudutaan keinokastelemaan. Kastelujärjestelmät ovat usein alkeellisia, jonka vuoksi suuri osa vedestä valuu hukkaan ennen pellolle pääsyä. Lisäksi keinokastelu voi muuttaa vesistöjen tasapainoa ja jopa kuivattaa vesialueita.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Minä luulen että tämä kyseinen ryhmä( johon itsekkin kuulun) on osalle porukalle sosiaalista toimintaa, jollekin voi olla jopa ainutta( yksinäisyys)

      Tuntuu kivalta kun sinut huomioidaan henkilökohtaisesti.. huomenta sinä ja sinä.. jne

      Kun tilaat paljon jäät mieleen ja osataan jo tarjota.. eikö tämä ole sulle ja sulle.. jne


      Jos hinnoilla/laadulla ei ole niinkään väliä.. niin annetaanpa ihmisten nauttia tästä live-shoppingista..

      Täällä muut voi seurata jos ryhmään kuuluu.. ei tartte ostaa, kukaan ei pakota katsomaan.


      Katson itsekkin.. en koskaan ole tilannut, tuskin tilaankaan.. mutta minulla on aikaa ja oikeesti odotan näitä esityksiä,
      Tämä on minun hupini.

      • Anonyymi

        Juuri näin!Annetaan ihmisten iloita ryhmästä ja siitä kaikesta hyvästä yhteisöllisyydestä mitä se tuo niin monille mukanaan!


      • Anonyymi

        eihän tässä siitä ole kysymys, vaan keskustelu on alkanut ihmisten kokemuksista, kait niitä nyt voi tuoda julki!! tällä liiketoiminnalla ei ole puhtaat jauhot pussissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän tässä siitä ole kysymys, vaan keskustelu on alkanut ihmisten kokemuksista, kait niitä nyt voi tuoda julki!! tällä liiketoiminnalla ei ole puhtaat jauhot pussissa.

        Kirjoittajan tuntuu olevan vaikea ymmärtää sitä että todella monilla on hyviä ja positiivisia kokemuksia Pinkistä. Palvelu on hyvää ja ystävällistä, tuotteet hyviä päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittajan tuntuu olevan vaikea ymmärtää sitä että todella monilla on hyviä ja positiivisia kokemuksia Pinkistä. Palvelu on hyvää ja ystävällistä, tuotteet hyviä päällä.

        Ja monella asiakkaalla tuntuu olevan puolestaan niitä ikäviä kokemuksia yrityksestä ja sen palvelusta, sekä tuotteista!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän tässä siitä ole kysymys, vaan keskustelu on alkanut ihmisten kokemuksista, kait niitä nyt voi tuoda julki!! tällä liiketoiminnalla ei ole puhtaat jauhot pussissa.

        Ei taida olle EI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olle EI

        Tässä taas lisää näyttöä siitä, että näkyy olevan ihan muu kirjoittajalla mielessä edelleen kuin kokemusten kirjoittaminen - ei näy hyväksyvän edes sitä että muilla hyviä kokemuksia palvelusta ja tuotteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja monella asiakkaalla tuntuu olevan puolestaan niitä ikäviä kokemuksia yrityksestä ja sen palvelusta, sekä tuotteista!!

        Kyllä vaikuttaa siltä että täällä vain 1-2 kirjoittajaa masinoi asiaa - ihan tyylistäsi sen voi päätellä!!! 🤣


    • Anonyymi

      Minun housut myös 20€ halvemmalla toisessa livessä.
      Nyt närästää

      Oma vika

      • Anonyymi

        Kyllä,Sirjus myy samoja housuja 20€ edullisemmin. Myös Mervi myy edullisemmin. Sirjus ym kertoo materiaalitiedot ensimmäisenä. Pinkki ei ikinä kerro materiaalitietoja muutakuin painostettuna! Jos tuote on 50% agryyliä ja loput pienen% villaa mohairia...niin jätetään kokonaan huomioimatta se agryyli ja mainostetaan villana tai mohairina! Mutta sitten kun usein,tuote on polyesteriä niin materiaalista ei edes kysyttäessä meinata vastata! Kaikki neuletakit on usein agryyliä! Mekot polyesteriä ja hinnat hipoo merkkituotteiden hintoja! Ns talvitakit huhhu!! Missä tarkenee ohuissa collarihihassa Suomessa? Ja ns villatakit ovat polyesteriä! Ei edes vuorta! Sitten Pinkkitäti valittaa kun palautellaan niinpaljon! Kuka haluaa maksaa kinarättiä vastaavasta 100€! 169€ jopa!! Miten pinkki kehtaa huijata ihmisiä! Ryhmässä ymmärtääkseni myös yksinäisiä ja eläkeläisiä..lirkutetaan asiakkaalle ja hirveillä hinnoilla myydään! Tähän oisi aika puuttua jo elinkeinoasiamies! Joka tuotteella kuuluu olla palautus/ vaihto- oikeus!! Myös asusteissa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,Sirjus myy samoja housuja 20€ edullisemmin. Myös Mervi myy edullisemmin. Sirjus ym kertoo materiaalitiedot ensimmäisenä. Pinkki ei ikinä kerro materiaalitietoja muutakuin painostettuna! Jos tuote on 50% agryyliä ja loput pienen% villaa mohairia...niin jätetään kokonaan huomioimatta se agryyli ja mainostetaan villana tai mohairina! Mutta sitten kun usein,tuote on polyesteriä niin materiaalista ei edes kysyttäessä meinata vastata! Kaikki neuletakit on usein agryyliä! Mekot polyesteriä ja hinnat hipoo merkkituotteiden hintoja! Ns talvitakit huhhu!! Missä tarkenee ohuissa collarihihassa Suomessa? Ja ns villatakit ovat polyesteriä! Ei edes vuorta! Sitten Pinkkitäti valittaa kun palautellaan niinpaljon! Kuka haluaa maksaa kinarättiä vastaavasta 100€! 169€ jopa!! Miten pinkki kehtaa huijata ihmisiä! Ryhmässä ymmärtääkseni myös yksinäisiä ja eläkeläisiä..lirkutetaan asiakkaalle ja hirveillä hinnoilla myydään! Tähän oisi aika puuttua jo elinkeinoasiamies! Joka tuotteella kuuluu olla palautus/ vaihto- oikeus!! Myös asusteissa!!!

        Sirjus myy muutakin aika paljon halvemmalla kuin Pinkki. Molemmilla on ollut nyt myynnissä näitä tämmöisiä kellolaukkuja, Sirjuksella hintaan 89€ ja Pinkissä hintaan 139€. Ja kun on asusteesta kyse,niin ei ole palautusoikeutta..

        Sirjuksesta oon saanut itse paremman palvelun myös!!! On tilattu varta vasten mun pyytämiäni tuotteita, toisin kuin Pinkissä,josta vastattiin että ne ovat liian tavanomaisia heillä myydä 😂...

        Ja tosiaan oon säästänyt monia kymmeniä euroja/tuote ostoksissani ostaessani Sirjuksesta! Esim.nuo goutatut housutkin on Sirjuksessa vissiin n.49€/59€ muistaakseni,kun taas Pinkissä ne on jotain 79€ tai enemmän 🤔...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sirjus myy muutakin aika paljon halvemmalla kuin Pinkki. Molemmilla on ollut nyt myynnissä näitä tämmöisiä kellolaukkuja, Sirjuksella hintaan 89€ ja Pinkissä hintaan 139€. Ja kun on asusteesta kyse,niin ei ole palautusoikeutta..

        Sirjuksesta oon saanut itse paremman palvelun myös!!! On tilattu varta vasten mun pyytämiäni tuotteita, toisin kuin Pinkissä,josta vastattiin että ne ovat liian tavanomaisia heillä myydä 😂...

        Ja tosiaan oon säästänyt monia kymmeniä euroja/tuote ostoksissani ostaessani Sirjuksesta! Esim.nuo goutatut housutkin on Sirjuksessa vissiin n.49€/59€ muistaakseni,kun taas Pinkissä ne on jotain 79€ tai enemmän 🤔...

        Ja jäi vielä lisäämättä että Sirjuksella on nykyään muuten verkkokauppa ja facessa tulee yhä tuote-esittelyvideoita 🙂!


    • Anonyymi

      Onko tuo Sekond hand myös tämän Pinkin oma?
      Kun samat vaatteet siellä, samoilla hinnoilla?
      Vai onko tämä palautus käytäntö?
      Tätä kautta palautukset?

      • Anonyymi

        On pinkin oma ryhmä. Siellä asiakkaat myy hutiostoksiaan ja niitä, joita eivät kehtaa/saa palauttaa. Ihmettelen vaan sitä miksi eivät tosiaan palauta niitä juuri ostamiaan tuotteita??!


    • Anonyymi

      Myyjä on todella epäkohtelias ja röyhkeä laittaa ääniviestejä tulemaan peräjälkeen, epäammattimainen yrittäjä!!

    • Anonyymi

      Hupi viihdykettä ja vielä viihdyttävämpää kun yks ja sama tyyppi yrittää olla niin asiantuntija ja kommentoi joka ikiseen kysymykseen, hän on varmaan erittäin otettu asemastaan / tehtävästään että ostaa jokaisen tuotteen ja myy seuraavalla viikolla Sekond Händissä.. meille kunnon viihdykettä,

      Hyvin on porukka aivopesty.. minäkin katson kelauksella jokaisen viihde-TV:n jonka tarjoavat😂😂😂


      On tää hauskaa😂


      Sitt kun oikein kehutaan( selän takana nauretaan) niin raukka luulee ett on valiojoukkoa😂

      • Anonyymi

        Saman olen todennut. Selän takana nauretaan ja arvostellaan.


    • Anonyymi

      Katjuskan pink boutique on mukavan piristävä ja erilainen vaatekauppa. Vaatteet on laadukkaita ja jos jossain virhe olisikin, yrittäjä kyllä hyvittää.

      Asiakkaat otetaan vastaan jokainen huomioiden ja myymälässä on miellyttävä asioida. 
      ​​​​​​​
      Jos ei ole muuta sanottavaa kuin haukkuminen, voi olla ihan hiljaa ja mennä ostoksille sinne mistä tykkää.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä - Pinkissä asiakasta todella arvostetaan ja otetaan aina ystävällisyydellä vastaan! Hyvin harvinaista ja poikkeuksellista nykypäivänä!! Hyvää mieltä ja iloa! Kiitos Pinkille!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä - Pinkissä asiakasta todella arvostetaan ja otetaan aina ystävällisyydellä vastaan! Hyvin harvinaista ja poikkeuksellista nykypäivänä!! Hyvää mieltä ja iloa! Kiitos Pinkille!!!!

        Kyllähän yksinyrittäjä rahan päälle ymmärtää ja on huomannut mikä väkeen uppoaa.. Kaiken sen siirapin ja kehumisen takana on vain raha ja julkisuudenkipeys. Rahat vaan pois hyväuskoisilta...


    • Anonyymi

      Tykkään kaupasta, mutta kallista on. Esim. Paparazzi myy omassa verkkokaupassaan settejä 60-90€/setti. Seteissä on paita ja housut, joskus kolmekin tuotetta.
      Pinkki myy ne kaikki erikseen ja jokaisen hinta on tyyliin 79€ tai 89€ ja jopa yli 100€! Aikamoinen kate! Paparazzit kannattaa tilata suoraan Paparazzi verkkokaupasta. Vaikka postikulut tulee päälle, jää edullisemmaksi.

      • Anonyymi

        Miten sieltä voi tilata.. olen yrittänyt… on istumatta🫣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sieltä voi tilata.. olen yrittänyt… on istumatta🫣

        Myy facebookin ryhmässä liveissä. Verkkokauppaa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sieltä voi tilata.. olen yrittänyt… on istumatta🫣

        Toisia mustamaalaava Kärttyinen Kirjoittaja ei edes tiedä että Paparazilla ei ole verkkokauppaa 🤣 kertoo tämän keskustelun tasosta!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisia mustamaalaava Kärttyinen Kirjoittaja ei edes tiedä että Paparazilla ei ole verkkokauppaa 🤣 kertoo tämän keskustelun tasosta!!!

        Löytyy Paparazzi.com verkkokauppa


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisia mustamaalaava Kärttyinen Kirjoittaja ei edes tiedä että Paparazilla ei ole verkkokauppaa 🤣 kertoo tämän keskustelun tasosta!!!

        Mitä mustamaalaamista se on kun kommentoi, että on kallista??? (Se kalleus nyt vain on fakta, kuten moni täällä on jo kommentoinutkin - muualta saa jopa 35 % halvemmalla! Ja ihan täältä Suomesta.) Ja sen perusteella itse haukut kärttyisäksi kirjoittajaksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisia mustamaalaava Kärttyinen Kirjoittaja ei edes tiedä että Paparazilla ei ole verkkokauppaa 🤣 kertoo tämän keskustelun tasosta!!!

        Täältä löytyy: https://paparazzifashion.pl/en/


    • Anonyymi

      Kallis kauppa. Esim Sirjukselta saa koutatut housut 49 eurolla. Katjuskalla taitaa olla 79€. Aikamoinen ero hinnassa.

    • Anonyymi

      Kuka vaatekauppias kutsuu tyllihametta hörsöksi, ei hel****.
      Nykyään tosiaan kuka vaan voi ruveta 'vaatekauppiaaksi', ei muuta kun tilaa halpoja kiinaretkuja ja 'torille'.
      Naiset ostaa koska mitään tyylitajua ei tunnu olevan eikä käsitystä laadusta. Halvalla saa rytkyt vaatekaapin täytteeksi, se tuntuu naisille riittävän.
      Kun katsoo katukuvaa niin siellä ne tyylilyylit mennä porskuttaa, apua!

      • Anonyymi

        Pinkin vaatteet ei ole halpoja.


    • Anonyymi

      Eikös etämyynnissä ole 14 vrk peruuttamisoikeus? Myös asusteilla? Näillä ei ole.

      • Anonyymi

        Lakisääteinen peruuttamisoikeus koskee myös ale tuotteita. Pinkki rikkoo lakia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakisääteinen peruuttamisoikeus koskee myös ale tuotteita. Pinkki rikkoo lakia.

        Niin minunkin mielestä!


    • Anonyymi

      Ryhmä vaikuttaa positiiviselta.
      Minäkin ihmettelen sitä henkilöä joka kommentoi harva se kerta keskustelussa, onko hän työntekijä myös?
      Muuten toivoisin että hinta mainitaan heti ja mittoja kaipaisin aina, ilman että pitää erikseen kysyä.
      Rekkula keissit hoitaisin muussa kuin julkisesti. Aiheuttaa vaan hämmennystä.

      • Anonyymi

        Mun mielestä on ihan vaan asiakas.
        Olen samaa mieltä, mitat ja hinnat pitäisi saada heti alkuun pyytämättä.


    • Anonyymi

      On kyllä paras hupiohjelmasarja nämä livet 😅

    • Anonyymi

      Juuri törmäsin tähän

      Ryhmässä oman elämäni huvitukset.. takki 55€
      Tilasin Pink Pouyiquesta saman 99€



      Nyt vaan yritän palauttaa

      Taidan ajaa huomenna ihan itse paikanpäälle palauttamaan
      30€ on iso raha, ainakin minulle

      • Anonyymi

        Kerro sitten saitko palautettua.


      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä! Katsoin yhden live tallenteen ja vaatteet kauttaaltaan edullisempia.


    • Anonyymi

      Pinkillä pussilakanasetti 39e. Kuvahaulla (täsmälleen sama kuva) Puolasta sama setti 33 zlotya, euroina 7,40e. Tuolla näkyy muutenkin samantyyppisiä vaatteita kun pinkillä.

      Tai huppari & housut veloursetti Puolassa yhteensä 15e, vastaavaa settiä pinkki myy yläosa ja alaosa erikseen hinnoiteltu oliko 69e per osa. Eli sisäänosto 15e tai vähemmän, ulos myy 140e. Katteet tosiaan kohdillaan 🤣

      Tässä linkki puolan lakanoihin. Ihmettelin kokoa kun 1 hlö pussilakana Suomessa täkin 140x200cm ja Puolassa 160x200cm.

      https://wolka-centrum.eu/posciele/komplet pościeli20230915-1.html

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        https://luxury-shop.es/es/brand/295-paparazzi-fashion Kävin Puolan sekä Espanjan sivuilla katsomassa hintoja. Espanjan sivuilla hinnat olivat täysin eri luokkaa, kun Puolan sivuilla. Sitten pitää vielä muistaa, että joudumme maksamaan 24 % alv:n Suomeen, kun tavaran arvo ylittää 22 €. Jos olisin kauppias lopettaisin PF tuotteiden ostamisen, jos kerran tehdas myy suoraan kuluttajille. Olen itse ollut rätti alalla B2B puolella ja mikäli katteet eivät olisi kohdallaan moni liike menisi nurin ja osa onkin mennyt. Yleensä kauppiaalla on menoja kuten henkilökunnan palkat, vuokrat, sähkö yms ja nämä rahat otetaan siitä katteesta, joten varsinainen kate ei ole kovinkaan suuri. Pitänee myös muistaa, että osaa tuotteista jää myymättä, koska syystä tai toisesta evät ole menneet kaupaksi. Tappiot pienentävät katetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://luxury-shop.es/es/brand/295-paparazzi-fashion Kävin Puolan sekä Espanjan sivuilla katsomassa hintoja. Espanjan sivuilla hinnat olivat täysin eri luokkaa, kun Puolan sivuilla. Sitten pitää vielä muistaa, että joudumme maksamaan 24 % alv:n Suomeen, kun tavaran arvo ylittää 22 €. Jos olisin kauppias lopettaisin PF tuotteiden ostamisen, jos kerran tehdas myy suoraan kuluttajille. Olen itse ollut rätti alalla B2B puolella ja mikäli katteet eivät olisi kohdallaan moni liike menisi nurin ja osa onkin mennyt. Yleensä kauppiaalla on menoja kuten henkilökunnan palkat, vuokrat, sähkö yms ja nämä rahat otetaan siitä katteesta, joten varsinainen kate ei ole kovinkaan suuri. Pitänee myös muistaa, että osaa tuotteista jää myymättä, koska syystä tai toisesta evät ole menneet kaupaksi. Tappiot pienentävät katetta.

        Mitä höpiset alvista? Tilasin Paparazzin verkkokaupasta ja kyllä hinnat sisälsi kaikki verot, vain toimitusmaksu tuli päälle.


      • Anonyymi

        Tämä on Paparazzin virallinen verkkosivu https://paparazzihurt.pl . Tuo toinen on joku myymälä, jolla on nettikauppa. Hintojen perusteella myy feikkitavaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä höpiset alvista? Tilasin Paparazzin verkkokaupasta ja kyllä hinnat sisälsi kaikki verot, vain toimitusmaksu tuli päälle.

        Paparazzilla ei ole verkkokauppaa kuin jälleenmyyjille https://paparazzihurt.pl . Tarviiko sanoa enempää.......kopio on kopio ja kopion hinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paparazzilla ei ole verkkokauppaa kuin jälleenmyyjille https://paparazzihurt.pl . Tarviiko sanoa enempää.......kopio on kopio ja kopion hinnalla.

        Ainakin tuo paparazzifashion myy juurikin noita samoja paparazzin vaatteita, ei kopioita. Miettikääpä naiset mitä ne tukkuhinnat Puolassa on, kun paikalliset kaupat myy noilla hinnoilla kuin paparazzifashion.....!!! Koska voittoahan nekin tekevät.


    • Anonyymi

      Tokihan kauppa saa itse hinnoitella tuotteensa miten haluaa, mutta onhan tuo aikamoista.

    • Anonyymi

      Pinkki ostaa Puolasta, sieltä saa edullisesti tukuista kun on esittää y-tunnus.

    • Anonyymi

      Pinkki on hyvä kauppa ja ostan sieltä jatkossakin. Kaikki on toiminut hyvin kohdallani ja omistaja on reilu ja mukava. Kannatan suomalaista yrittäjää!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vai että oikein mokkaa??! 🤣 Tämä takki muuten TyyliUllilla 109 €, Pinkissä 139 €!!! Eihän se ole tyhmä joka pyytää... 🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että oikein mokkaa??! 🤣 Tämä takki muuten TyyliUllilla 109 €, Pinkissä 139 €!!! Eihän se ole tyhmä joka pyytää... 🤦‍♀️

        Mochy = mokka 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mochy = mokka 😅

        Mistä ne ton mokan oikein keksi??! 🤦‍♀️ Ihan selvästi lukee 100 % polyesteri. Että kehdataan noin valehdella... Ja kuka oikeesti ostaa tuota Kiinassa lapsityövoimalla tuotettua krääsää?!! Herätkää nyt hyvät ihmiset!!! Itse olin juuri yhdestä toisesta myymälästä ostamassa huivia, mutta "made in China", joten jäi ostamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ne ton mokan oikein keksi??! 🤦‍♀️ Ihan selvästi lukee 100 % polyesteri. Että kehdataan noin valehdella... Ja kuka oikeesti ostaa tuota Kiinassa lapsityövoimalla tuotettua krääsää?!! Herätkää nyt hyvät ihmiset!!! Itse olin juuri yhdestä toisesta myymälästä ostamassa huivia, mutta "made in China", joten jäi ostamatta.

        Kun ei ymmärretä kankaista eikä osata englantia.
        Sellaisia 'kauppiaita' ilmeisesti kannattaa tukea😂
        Oikeesti vaatekaupan pitäminen on HIEMAN erilaista kun kampaamotoiminta💯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei ymmärretä kankaista eikä osata englantia.
        Sellaisia 'kauppiaita' ilmeisesti kannattaa tukea😂
        Oikeesti vaatekaupan pitäminen on HIEMAN erilaista kun kampaamotoiminta💯

        Taitaisi olla paikallaan myös pukeutumisneuvojan koulutus. Hälle vaatteet on joko kittanoita, tai hyvänkokoisia.

        Ei näytä myöskään olevan ymmärrystä materiaalin vaikutuksesta vaatteen mitoitukseen ja istuvuuteen, eikä mittasuhteiden vaikutuksesta asiakkaan ulkonäköön pukeutumisessa.


    • Anonyymi

      Siellä on kaikkea IHANAA
      LIVESSÄ
      Matskun saat tietää kun tarpeeksi monta kertaa kysyt,

      Vain eläkeläisille,työttömille,etätyöntekijöille- menköön konttoristitkin.

      Muut saa olla katsomossa, ja IHANAA saa tuurin täydeltä..
      Nykyjään jopa usean kerran viikossa ,,, useimmiten klo 10,, työläiset työssä,,, jokunen poikkeus sallitaan JA jos vähän nettikauppoja seuraa, saattaisi jopa säästää🤗


      Hyviä kauppoja hauskoja Livejä

      Oma valinta
      Ihanaa

    • Anonyymi

      En ihan ymmärrä tätä yhtä asiakasta. Pitääköhän muita ryhmäläisiä ihan tyhmänä? Sellaisia "neuvoja" sieltä aina tulee.

      • Anonyymi

        On tosiaan kärppänä paikalla. 😃 Myös ostoksiaan esittelee usein. Tulee mielikuva että mainosmielessä postailee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tosiaan kärppänä paikalla. 😃 Myös ostoksiaan esittelee usein. Tulee mielikuva että mainosmielessä postailee.

        Joo sen toiminta ärsyttää monia ryhmässä. Mutta siitä ei voi sanoa koska se on negaa ja sit poistetaan ryhmästä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näköjään pinkin apulainen myy secondhand ryhmässä jotain huppari-mitä lie asua jossa iso versacen medousa logo😳. Mistähän turkin torikojusta peräisin...

      "Piraattituotteen myyminen eteenpäin on teollis- tai tekijänoikeusrikos, josta yleensä langetetaan sakkoja ja pahimmillaan kahden vuoden vankeusrangaistus."

    • Anonyymi

      Tänään livessä: asiakas kysyi neuleen materiaalia, vastaus oli se on neulosta. Siis mitä ihmettä!? Miten voi olla niin vaikea kertoa vaatteiden materiaali? Kaikki muut vastaavat kaupat kyllä liveissään kertovat materiaalin.

      • Anonyymi

        No totuus on, että kaikki siellä myytävät rätit on keinokuitua. Miksi ihmeessä tästä pitää kiekua täällä. Eivät sano, koska luonnonmateriaaleista tehtyjä ei ole (vaikka hinta antaa ymmärtää muuta).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totuus on, että kaikki siellä myytävät rätit on keinokuitua. Miksi ihmeessä tästä pitää kiekua täällä. Eivät sano, koska luonnonmateriaaleista tehtyjä ei ole (vaikka hinta antaa ymmärtää muuta).

        No joo mutta jos asiakas kysyy niin onhan se vastattava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo mutta jos asiakas kysyy niin onhan se vastattava.

        Tänään sanottiin neuleasun 99€ materiaali kysymättä: 100% akryyli. Että on täältä käyty ilmeisesti lukemassa kitinät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään sanottiin neuleasun 99€ materiaali kysymättä: 100% akryyli. Että on täältä käyty ilmeisesti lukemassa kitinät.

        Hyvä niin jos on petrattu.


    • Anonyymi

      Sitä ihmettelen että miksi yritystiedoissa ei näy kolmea muuta työntekijää palkkalistoilla?

      • Anonyymi

        Missä yritystiedoissa?


      • Anonyymi

        Luetaankohan henkilökunnaksi vielä lisäksi nää vierailevat tähdet liveissä,milloin sukulaiset tai ystävät 🤔?? Maksetaanko asiallinen korvaus mallina työskentelystä,sekä pyhälisät,vai onko tuotekorvaus??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luetaankohan henkilökunnaksi vielä lisäksi nää vierailevat tähdet liveissä,milloin sukulaiset tai ystävät 🤔?? Maksetaanko asiallinen korvaus mallina työskentelystä,sekä pyhälisät,vai onko tuotekorvaus??

        Eiköhän korvaukset ole työnantajan ja työntekijän välisiä asioita.


    • Anonyymi

      Rouva pinkki luuli voittavansa äänestyksen, pettymys oli suuri kun saikin ääniä niin vähän.

    • Anonyymi

      Voi hyvä jumala minkä hintaisia akryylistä ja polyesteristä.. huh..huh..

    • Anonyymi

      Pakko tunnustaa että alkuun ostin paljon tuolta vaatteita. Se ryhmä vie jotenkin mukanaan ja sitä on kuin jossain transsissa. Onneksi heräsin itse siihen, enkä enää osta sieltä mitään. Toivon että muutkin herää ja tajuaa että samoja vaatteita saa yli reilusti halvemmalla netistä.
      Toki livet on edelleen hauskaa seurattavaa, kun kaikki on super ihanaayms. ja tyypit ostaa kilvan ylihintaisia alevaatteita, joilla ei ole lainvastaisesti palautusoikeutta. Etämyynnissä on AINA palautusoikeus. Hauskaa on myös omistajan omakehu, miten hän aina löytää kaikkea ihanaa. Ihanuus on kaukana noista rytkyistä.

    • Anonyymi

      Mitä ihmeen ylihintaisia rättejä tää myy :o

      • Anonyymi

        Pakko todeta, että kaikkea ne ihmiset ostaa ja maksavat itsensä kipeäksi. Vaatteet ovat ryppyisiä ja epäsiistejä, eikö esittelyä varten pitäisi katsoa ,että niin esittelijät kun esiteltävät tuotteet ovat asiallisessa kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko todeta, että kaikkea ne ihmiset ostaa ja maksavat itsensä kipeäksi. Vaatteet ovat ryppyisiä ja epäsiistejä, eikö esittelyä varten pitäisi katsoa ,että niin esittelijät kun esiteltävät tuotteet ovat asiallisessa kunnossa.

        Mitä tarkoitat että esittelijät olisivat myös asiallisessa kunnossa? Olen joskus muutaman liven katsonut niin en ymmärrä mitä tarkoitat? Ryhmässä en enään nykyään ole koska asun Keski-Euroopassa ja ostan vaatteeni täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko todeta, että kaikkea ne ihmiset ostaa ja maksavat itsensä kipeäksi. Vaatteet ovat ryppyisiä ja epäsiistejä, eikö esittelyä varten pitäisi katsoa ,että niin esittelijät kun esiteltävät tuotteet ovat asiallisessa kunnossa.

        Kyllä esittelijät ovat asiallisessa kunnossa!
        Pitäiskö sinun poistua ryhmästä jos se ei ole sua varten?
        Ei siellä ole pakko olla. En ymmärrä miksi roikkua jossain ryhmässä jos siitä pidä 🤔


    • Anonyymi

      Jos yhtään kyselee tai arvostelee niin heti blokataan ryhmästä😂

    • Anonyymi

      Ahaa siis Pinkki sponssaa Arja Dancelle vaatteet, Arja ottaa Pinkin sponssiristeilyille mukaan, ollaan bestiksiä sun muuta. Pinkki selvästi tykkää hengaa (wanna be-)julkkisten kanssa. Hyvähän se on verkostoitua.

      Arja Dance on julkisesti kertonut tilaavansa vaatteita ja asusteita Sheinistä (mielestäni vastuutonta toimintaa aikuiselta naiselta) niin Boutiquen lähes yhtä huonolaatuiset rätit on hyvä jatkumo sille. En todellakaan ymmärrä, miten kukaan haluaa pukea 100% akryyliä olevaa neuletta ylleen saati maksaa semmoisesta lähemmäs 100€.

      Onko joku vielä liveissä nähnyt mitä merkkiä Pinkin myymät huulipunat ovat? Mitä olen näitä liveissä nähnyt, etiketti peitetään, näkyy vain tumma hylsy ja punan väri.

    • Anonyymi

      Rouva pinkille tärkeimmät asiakkaat ovat (muka) julkkikset. Sen huomaa joka suhteessa, mikä on surullista hänen asiakkaitaan kohtaan, niitä jotka ihan rahalla maksaa.
      Hän on mukamas positiivinen ja hyvä ihminen. Todellisuudessa hän osaa olla todella veemäinen. Jos livejä seuraa, niin joka kerta sen huomaa kun alkaa jostain syystä kiehumaan, sitten vaan äkkiä tekohymy naamalle ettei kukaan vaan tajua todellista luonnetta.
      Eikä edelleenkään noudata etämyyntiä koskevia lakeja, kaikille tuotteilla pitää olla palautusoikeus, myös aletuotteilla.

      • Anonyymi

        Tuosta palautusoikeuden puutteesta pitäisi tehdä ilmianto kuluttajavirastoon.


      • Anonyymi

        Varmaan pitäisi olla, mutta se on edelleen kaupan omaan päätökseen perustuva ellei tuotteessa ole virhettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan pitäisi olla, mutta se on edelleen kaupan omaan päätökseen perustuva ellei tuotteessa ole virhettä.

        Etämyynnissä on aina 14vrk palautusoikeus, oli virhettä tai ei.


    • Anonyymi

      Onkohan siskoksille tullut riitaa kun ei kerrota minne hävis. Samoin se toinen tumma tyyppi on kadonnut vähin äänin. Ei taida rouva pinkki tulla oikein kenenkään kanssa toimeen.
      En kyllä haluaisi et olis mun työnantaja. Ei vaikuta mukavalta sellaiselta. Näennäisen mukava.
      Nythän ne saa lopultakin putiikin auki, pitkään sitä muuttoa tehtiinkin .

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      514
      3755
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3444
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3040
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2332
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2200
    6. 223
      1638
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1291
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe