Kesäkauden palstamiitit - päivitetty versio

Lisäyksenä Mikkojuhanin kanssa alustavasti sovittu miitti Hämeen keskiaikafestivaaleilla (https://keskiaikafestivaali.fi/)

Miitti A - La 5.8. - 20.00 eteenpäin
-Avoin setti, tulee kuka uskaltaa, jos uskaltaa, ei tartte tunnistautua eikä edes tulla moikkaamaan, voi vain vakoilla taustalta
-Allekirjoittanut toimittaa myöhemmin itsestään tuntomerkit joita ei voi sotkea kehenkään toiseen Mummiksessa, luultavasti...
-Aloitus Mummiksessa, mutta koska siellä on äänekästä, voidaan hyvin siirtyä paremmin keskustelulle soveltuviin paikkoihin

Mummiksen ohjelma alla, La 5.8. livebändinä Groove President (without Sauli...)
https://www.raflaamo.fi/fi/ravintola/helsinki/mummotunneli/sivu/kesan-keikat

Miitti B - La 12.8. - 20.00 eteenpäin
-Pakollinen ennakkoilmoittautuminen [email protected]
-Ilmoittautuminen To 10.8. mennessä
-Loppusijoituspaikka Helsingin keskustassa
-Tarkka paikka ilmoitetaan pe 11.8.
-Sisäänpääsy vain aloittajan hyväksynnällä (muista puhelin!!!)

Miitti C - La 19.8.
-Tällit Hämeenlinnassa seksiaikafestivaalien yhteydessä
-Tarkempi aloitusaika ja paikka tiedotetaan myöhemmin, suotavaa aloittaa muualta kuin itse festarialueelta jottei festareista kiinnostumattomien tarvitse suotta maksaa lipusta

59

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No niin on ainakin elokuun viikonlopuiksi toimintaa. Hieno homma.🥳😋.

• Vähän liikaakin, mutta kun on pöljä, niin sitten on 😂

• randombypasser kirjoitti:

Vähän liikaakin, mutta kun on pöljä, niin sitten on 😂

No joo itellekin tuli mieleen että vieläkö vanha jaksaa noin monta viikonloppua putkeen mutta onhan siinä aina viikko väliä toipua ja eihän sitä joka kerta ihan finaaliin tarvi itseensä ajaa ellei sitten innostu liikaakin. No ei kyllä se taitaa hyvin nykyään hanskassa pysyä ettei tuu älyttömiä ylilyöntejä(toivottavasti).😂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No joo itellekin tuli mieleen että vieläkö vanha jaksaa noin monta viikonloppua putkeen mutta onhan siinä aina viikko väliä toipua ja eihän sitä joka kerta ihan finaaliin tarvi itseensä ajaa ellei sitten innostu liikaakin. No ei kyllä se taitaa hyvin nykyään hanskassa pysyä ettei tuu älyttömiä ylilyöntejä(toivottavasti).😂.

Jaksaa, ei jaksa, näkee sitten. Olen onneksi itse elokuun lomilla, niin saan aina viikon levätä välissä eli ehkä jaksankin 😁
        Ja siis tappiin astihan sitä aina vedetään, vain amatöörit ja uskonnolliset vähemmistöt lopettavat illan kesken 🤣

• Anonyymi

Ihanaa kamupoikarakkautta <3

• Ja markkinointinosto tälle

• Anonyymi

kummitustalot, sellaisia on paljon ja retkiä katsomaan niitä, metsän pimennossqa olevia kummitustaloja jotaqin hylättyjä hökke4leitä.... johon musiikki, oikein jännittävä juttu alkuun ja...

• Lähtisitkö palstamiittiin Stadissa jos mentäisiinkin Lintsille ja vähintään kummitustaloon?

Lähtisitkö palstamiittiin Stadissa jos mentäisiinkin Lintsille ja vähintään kummitustaloon?

Minä ainakin lähtisin Lintsimiittiin :D huvipuistot ovat ihan parhautta

• Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Huvipuistot on ihan kauheutta. Tai siis se ihmismassa ja ne kieppuvat härvelit ovat, muuten se on jees 😂

• Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Joo, mä ehdotin tota jo jokin aika sitten. Lintsille ja voisin jopa lähteäkin. 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, mä ehdotin tota jo jokin aika sitten. Lintsille ja voisin jopa lähteäkin. 👍

Teidän tarttee järkkää Lintsi-miitti vaikka kahdestaan 😁
        Periaatteessa voisin kyllä, mutta mulla on jo kädet täynnä koko kesäksi, niin mitään enempää en ainakaan itse järjestä. Mukaan voisin periaatteessa lähteä kyllä, jos aikataulu on passeli.

• Anonyymi

Tahallinen vai tahaton typo tossa vikassa miitissä? 😂

• Saat arvata, mikä ei minun tapauksessani ole kovin haastava tehtävä 😁🤣

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Saat arvata, mikä ei minun tapauksessani ole kovin haastava tehtävä 😁🤣

Haha, no en todellakaan uskalla sitten tulla sinne.

• Anonyymi kirjoitti:

Haha, no en todellakaan uskalla sitten tulla sinne.

Niin, se on hurjaa menoa, en ole vielä keksinyt miten virkavalta pidetään poissa tapahtumapaikoilta 🤣
        Tosin seksiä nähtäneen enemmän illan uutisissa, mutta haitanneeko sekään...

• Anonyymi

Niin, se on hurjaa menoa, en ole vielä keksinyt miten virkavalta pidetään poissa tapahtumapaikoilta 🤣
        Tosin seksiä nähtäneen enemmän illan uutisissa, mutta haitanneeko sekään...

Vielä siis aikaa hioa suunnitelmaa. Mut kivahan se on että tällaista toimintaa on niille jotka rohkenee paikalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Vielä siis aikaa hioa suunnitelmaa. Mut kivahan se on että tällaista toimintaa on niille jotka rohkenee paikalle.

Kattotaan, eiköhän tuo mene keski-ikäisten tavalla eli rauhallinen aloitus jossain ja ajoissa kotiin. Omaan kotiin 😂

Voi olla että saan miitissä katsella omaa naamaani Vanajan pintaheijastuksista. Mummiksen kohdalla elämää riittää vaikka olisinkin ainoa osallistuja. Aika näyttää.

• Anonyymi

Kattotaan, eiköhän tuo mene keski-ikäisten tavalla eli rauhallinen aloitus jossain ja ajoissa kotiin. Omaan kotiin 😂

Voi olla että saan miitissä katsella omaa naamaani Vanajan pintaheijastuksista. Mummiksen kohdalla elämää riittää vaikka olisinkin ainoa osallistuja. Aika näyttää.

Noo, mä en vielä lue itseäni keski-ikäiseksi (30+) mut sinänsä ihan kivan kuuloinen setti. Kivoja kinkereitä teille!

• Anonyymi kirjoitti:

Noo, mä en vielä lue itseäni keski-ikäiseksi (30 ) mut sinänsä ihan kivan kuuloinen setti. Kivoja kinkereitä teille!

Kiitos!

Omasta mielestäni keski-ikä alkaa kun jätetään 4:sta pienemmät etunumerot taakse eli et ole vielä likellekään k-i.

Kampea ittesi paikalle, varsinaisestihan ei tarvitse osallistua, voi vain vakoilla taustalta kunnes vakuuttuu joko kokoontuneiden sekopäisyydestä tai turvallisuudesta. Ja vielä sittenkään ei tartte käydä moikkaamassa 😂

• Anonyymi

Kiitos!

Omasta mielestäni keski-ikä alkaa kun jätetään 4:sta pienemmät etunumerot taakse eli et ole vielä likellekään k-i.

Kampea ittesi paikalle, varsinaisestihan ei tarvitse osallistua, voi vain vakoilla taustalta kunnes vakuuttuu joko kokoontuneiden sekopäisyydestä tai turvallisuudesta. Ja vielä sittenkään ei tartte käydä moikkaamassa 😂

Kiitos kutsusta, taitaa jäädä tällä kertaa väliin mutta uskon että saatte hauskat hulinat aikaan jokatapauksessa. 😀 Plussaa siitä että osallistuminen on tehty noin helpoksi!

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kutsusta, taitaa jäädä tällä kertaa väliin mutta uskon että saatte hauskat hulinat aikaan jokatapauksessa. 😀 Plussaa siitä että osallistuminen on tehty noin helpoksi!

Olepa hyvä ja kiitos!
        Tiedän että saan hyvät hulinat aikaiseksi ihan itseksenikin, niin ei ole tilaa mahalaskullekaan 😁

Niin, kannattaisi ehkä nyt osallistua, en usko että olen enää ensi vuoden puolella järkkäilemässä näitä ja muutoin aktiviteetti muiden kuin kahdenkeskisten miittien osalta on ollut aika vaimeaa.

• Anonyymi

Olepa hyvä ja kiitos!
        Tiedän että saan hyvät hulinat aikaiseksi ihan itseksenikin, niin ei ole tilaa mahalaskullekaan 😁

Niin, kannattaisi ehkä nyt osallistua, en usko että olen enää ensi vuoden puolella järkkäilemässä näitä ja muutoin aktiviteetti muiden kuin kahdenkeskisten miittien osalta on ollut aika vaimeaa.

Eiks se jollain tapaa oo tavoitekin ettei tarveis sinkkutapahtumiin osallistua pidemmällä aikavälillä? 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Eiks se jollain tapaa oo tavoitekin ettei tarveis sinkkutapahtumiin osallistua pidemmällä aikavälillä? 😂

Eiköhän se ole useimmille sisään rakennettu tavoite, enemmän tai vähemmän. Ja tämähän on vain palstamiitti, ei sinkkutapahtumna, koska ei ole mitään hajua ketkä osallistuvat ja ketkä heistä ehkä ovatkin suhteessa 😂

Mutta luulen, historiaan perustuen, että kiinnostukseni palstatoimintaan vähenee muutenkin hiljalleen ja siihen loppuvat miitit minun osaltani. Kun ei niitä ole aikoihin muutenkaan järjestetty kuin kahdenkeskisinä ymmärtääkseni, niin sitten ne vain loppuvat, taas 😁

• Anonyymi

Eiköhän se ole useimmille sisään rakennettu tavoite, enemmän tai vähemmän. Ja tämähän on vain palstamiitti, ei sinkkutapahtumna, koska ei ole mitään hajua ketkä osallistuvat ja ketkä heistä ehkä ovatkin suhteessa 😂

Mutta luulen, historiaan perustuen, että kiinnostukseni palstatoimintaan vähenee muutenkin hiljalleen ja siihen loppuvat miitit minun osaltani. Kun ei niitä ole aikoihin muutenkaan järjestetty kuin kahdenkeskisinä ymmärtääkseni, niin sitten ne vain loppuvat, taas 😁

Niinjoo, kiitos selvennyksestä 😀

• Anonyymi

Evvk.💩

• Anonyymi

Uskaltaako palstaätmi tulla se nähdään

• Kuka niistä? Niitähän on täällä reilut sata irti päästettyinä.

• Anonyymi

Kuka niistä? Niitähän on täällä reilut sata irti päästettyinä.

En usko että kovin moni ritiratiralla ätmiksi tunnustautuva provoilee teinareilla ja skideillä sen puoleen täytyy olla ihan omaa luokkaansa häiriintyneisyydessä ja varmaan hakukin päällä sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

En usko että kovin moni ritiratiralla ätmiksi tunnustautuva provoilee teinareilla ja skideillä sen puoleen täytyy olla ihan omaa luokkaansa häiriintyneisyydessä ja varmaan hakukin päällä sivusta

Jaa? En niin paljon seuraa keskusteluita, että osasin noillakaan infoilla päätellä ketä/mitä tarkoitat, mutta tuskin sen väliäkään. Miitteihin ilmestyy paikalle minä ja kaikki muut on sitten ihan lottoa. Tosin kun kyseessä on Mummis ja myös Hämiksen keskarit, niin ei mulla silti tylsää tule vaikkei ketään muuta palstalaista paikalle tulisikaan.

• Anonyymi
      • No voi olla, vaan järjestettiin sitä sitsejä ja kinkereitä hyvin vuoksi jo 1800-luvullakin. Jolloin minä olin viimeksi nuori 😂

• Anonyymi

Kokkola luovutetaan Ruotsille Simppoineen päivineen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kokkola luovutetaan Ruotsille Simppoineen päivineen.

Ei onnistu. Simppa on Kukkulan kuningas ja Suomen valtio ei voi autonomisia itsehallintoalueita luovuttaa omatoimisesti.

• Anonyymi

Ei onnistu. Simppa on Kukkulan kuningas ja Suomen valtio ei voi autonomisia itsehallintoalueita luovuttaa omatoimisesti.

No tämä. 🤣 onhan asuntoni täysin itsehallinto alue ja vähän muutkin alueet, missä kuljen.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

No tämä. 🤣 onhan asuntoni täysin itsehallinto alue ja vähän muutkin alueet, missä kuljen.

>simiti<

Nimenomaan! 😂

• Anonyymi

Meinaatteko pitää nakkikekkerit?

• Nosto tälle, mainostaa pitää.

• Ja taas nosto. Kyllä mainonta kannattaa 🤣

• Kyllä kannatti nostattaa🤪

• Haaveilija39 kirjoitti:

Kyllä kannatti nostattaa🤪

Mainonta toimii, vaikka moni muuta väittääkin. Ja täällä sen voi tehdä em. aiheen osalta vieläpä ilmaiseksi 😁

• Tuo C miitti kiinnostaisi kyllä mua.. täytyy siis vähän sumplia asioita😁 Jos vaikka pääsisin🙌🏻

• HUOM, C:n kohdalla sanailussa on aloittajan tietoinen pilailu, kyse on Hämeen keskiaikaimarkkinoista 😂

HUOM, C:n kohdalla sanailussa on aloittajan tietoinen pilailu, kyse on Hämeen keskiaikaimarkkinoista 😂

No kyllähän mä nyt sut jo jotenkin tunnen..😉 että tota joo… arvasin kyllä et nyt on hiton KOVA 🤭 siis, PAHA kirjoitusvirhe😂

Mut juu siis en oo kyllä ikinä käynyt edes mummiksessa.. ehkä mä nyt sit jossain vaiheessa pääsen käymään myös sielä🤭

• Anonyymi

miksi tuli tuosta mieleen C-hepatiittimiitti, varmaan kun rimmaa :D
        -harmiseikirj.-

No kyllähän mä nyt sut jo jotenkin tunnen..😉 että tota joo… arvasin kyllä et nyt on hiton KOVA 🤭 siis, PAHA kirjoitusvirhe😂

Mut juu siis en oo kyllä ikinä käynyt edes mummiksessa.. ehkä mä nyt sit jossain vaiheessa pääsen käymään myös sielä🤭

No toi Hämis on kyllä aika helppo, heivaat vaan vintiöt jonnekin iltapäivästä iltaan, mieluummin yökylään iltapäivästä seuraavaan päivään. Autolla pääset hetkessä Hämikseen, parkkia löytyy järkihintaan jne.
        Tai no tietty junalla kyllä pääsee pääradan varrelta kanssa pirun kätevästi eikä tartte miettiä joiko yhden vai kaksi olutta.

Ite tulen varmaan mökiltä, toivottavasti, mutta silloin se on ehdottomasti autolla, joten oluet jää pariin illan aikana. Tosin se ei haittaa, siellä on kivaa silti 😁

• Anonyymi kirjoitti:

miksi tuli tuosta mieleen C-hepatiittimiitti, varmaan kun rimmaa :D
        -harmiseikirj.-

Rimmaa vähintäänkin 😂
        Eikä sitä ikinä tiedä mitä miitistä saa tuliaisina 🤔🤣

Rimmaa vähintäänkin 😂
        Eikä sitä ikinä tiedä mitä miitistä saa tuliaisina 🤔🤣

Voi pojat🤣🤣

No toi Hämis on kyllä aika helppo, heivaat vaan vintiöt jonnekin iltapäivästä iltaan, mieluummin yökylään iltapäivästä seuraavaan päivään. Autolla pääset hetkessä Hämikseen, parkkia löytyy järkihintaan jne.
        Tai no tietty junalla kyllä pääsee pääradan varrelta kanssa pirun kätevästi eikä tartte miettiä joiko yhden vai kaksi olutta.

Ite tulen varmaan mökiltä, toivottavasti, mutta silloin se on ehdottomasti autolla, joten oluet jää pariin illan aikana. Tosin se ei haittaa, siellä on kivaa silti 😁

Mun täytyy perehtyy noihin asioihin😉

Mun täytyy perehtyy noihin asioihin😉

Sun asuinpaikalta muistaakseni pääset ns. lähijunalla Hämikseen hyvin pitkin päivää ja viimeinen paluujuna taitaa tulla puolen yön tietämillä. Tosin niistä aikatauluista en ole kovin kartalla enää.

Harmi että se osuu aikaan jolloin koulut ovat jo alkaneet, lapsia on vaikeampi ulkoistaa muiden riesaksi 😂

Sun asuinpaikalta muistaakseni pääset ns. lähijunalla Hämikseen hyvin pitkin päivää ja viimeinen paluujuna taitaa tulla puolen yön tietämillä. Tosin niistä aikatauluista en ole kovin kartalla enää.

Harmi että se osuu aikaan jolloin koulut ovat jo alkaneet, lapsia on vaikeampi ulkoistaa muiden riesaksi 😂

Mä kyselen tätiäni kylään😂 oli meidän kanssa mökillä viettämässä juhannusta. Ai että kun Esikoinen ”on ihan ihastunut” se oli sen sylissä ja jotain huikkas olet rakas.😍 ei se äidillensä noin hurmaava oo..

Mä kyselen tätiäni kylään😂 oli meidän kanssa mökillä viettämässä juhannusta. Ai että kun Esikoinen ”on ihan ihastunut” se oli sen sylissä ja jotain huikkas olet rakas.😍 ei se äidillensä noin hurmaava oo..

Ne sittenhän se olis match made in heaven, tätisihän myös pitää vintiöistä. Ja yksi yö, melko kätevää ja eikä raskastakaan 🤗

Esikoinen osaa kun sille päälle sattuu, hurmuripoika 😁

• Pakollinen mainostusnosto.

• Ja taas... UP.

• Nosto

• Viimeisiä nostoja viedään, onneksi, pääsee tästäkin pian.

• Anonyymi

Nostan tälle 👍 Järjestelijän luonne vaatii sitkeyttä ja taitoja. Muut vaan saa valittaa ja nauttia :)

• (itsen) väsytystaistelua, ehkä, mutta vaatii tosiaan jonkinasteista jääräpäisyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3462
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2033
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1941
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      343
      1338
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      86
      1313
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      945
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      943
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      855
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe