Äänestys tähän, kummalla oli paskemmat kesäjuhlat, Adventtikirkolla vai Vapaakirkolla?
Adventtikirkon ja Vapaakirkon kesäjuhlien vertailua
12
361
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä muutamia laatuarvioita kesäjuhlien tasosta
- Saarnaa/lauluesityksiä/todistuksia kuunneltuani oli pakko mennä vessaan oksentamaan
- Vessassa oli jonoa, joten jouduin oksentamaan lavuaariin
- Sain astmakohtauksen, kun kuuntelin laulajan kirkumista/rääkymistä
- Musisoijien soittotaidot olivat niin surkeat, että kuuntelin korvakuulokkeista parempaa/räpläsin kännykkääni kestääkseni loppuun asti
- Saarnan aikana vatsassani alkoi kiertämään ja päästin pitkän pierun
- Saarnan/lauluesityksen aikana vatsaani väänti jo niin kovasti, että jouduin juoksemaan vessaan
- Kaikki esitykset alkoivat vääntää vatsaa niin kovasti, että paskat tuli housuun jo matkalla vessaan
- Saarnaa kuunnellessani sain paniikkikohtauksen
- Lopunajan piinahelvetti- tai kolmen enkelin piinasapattisaarnoja kuunneltuaan joku sai sydänkohtauksen ja paikalle jouduttiin soittamaan ambulanssi
- Itse sain sydärin ja paikalle kutsuttiin ambulanssi
- Kesäjuhlissa oli niin vauhdikasta hurmosmeininkiä, että hienot vaatteeni ryvettyivät ja menivät rikki kaatuillessani
- Kesäjuhlissa harrastettiin niin paljon polvilla rukoilemista, että housunpolvet/sukkahousut menivät rikki ja polviin tuli isot mustelmat
- Kesäjuhlissa oli niin tylsää, että nukahdin kesken saarnan ja heräsin siihen, kun kuola valui suustani
- Ruoka oli ihan syömäkelvotonta
- Otin vahingossa ruokaa ja jouduin heittämään sen vaivihkaa roskikseen/pusikkoon
- Ruoka ei olisi kelvannut edes elukoille
- Paikalle osunut lintu tai muu söi sitä ja kellahti heti kumoon
- Sain ruokamyrkytyksen
- Jouduin hakeutumaan terapiaan kesäjuhlien jälkeen
- Minut kärrättiin suoraan psykiatriselle osastolle kesäjuhlista
- Ensi vuonna minua ei saisi kärrättyä paikalle edes pakkopaidassa- Anonyymi
"""- Minut kärrättiin suoraan psykiatriselle osastolle kesäjuhlista"""
Tuo oli ainut uskottava asia listallasi. Lienet sieltä ollutkin vain lomalla. - Anonyymi
No tuosta nyt näkee kuka vain, että et ole ollut juhlilla, etkä tiedä niistä mitään.
Halusit vain kertoa, että sinulla on paha olla ja halusit suoltaa omaa mitättömyyttäsi tänne. Totuuden kanssa tuolla ei sitten mitään muuta tekemistä olekaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuosta nyt näkee kuka vain, että et ole ollut juhlilla, etkä tiedä niistä mitään.
Halusit vain kertoa, että sinulla on paha olla ja halusit suoltaa omaa mitättömyyttäsi tänne. Totuuden kanssa tuolla ei sitten mitään muuta tekemistä olekaan."Halusit vain kertoa, että sinulla on paha olla ja halusit suoltaa omaa mitättömyyttäsi tänne."
Heh heh...päin vastoin, minulla on oikein hauskaa suoltaessani näitä tänne :-))
Eikö teillä sitten ole?
Huvittaa vaan, kun rakkaat ekumeeniset uskonsisaret ja -veljet kilvan haukkuvat toistensa kesäjuhlia. Nyt olisi tilaisuus jakaa oikein kunnon "pisteitä" toisillenne. Halutessanne voitte ottaa mukaan vielä jonkun muunkin kirkon/lahkon kesäjuhlat ja kertoa muistakin epäkohdista toistenne pippaloissa.
Nyt vaan oikein kunnolla tulta ja tulikiveä Jumalanne nimissä ! :-)) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Halusit vain kertoa, että sinulla on paha olla ja halusit suoltaa omaa mitättömyyttäsi tänne."
Heh heh...päin vastoin, minulla on oikein hauskaa suoltaessani näitä tänne :-))
Eikö teillä sitten ole?
Huvittaa vaan, kun rakkaat ekumeeniset uskonsisaret ja -veljet kilvan haukkuvat toistensa kesäjuhlia. Nyt olisi tilaisuus jakaa oikein kunnon "pisteitä" toisillenne. Halutessanne voitte ottaa mukaan vielä jonkun muunkin kirkon/lahkon kesäjuhlat ja kertoa muistakin epäkohdista toistenne pippaloissa.
Nyt vaan oikein kunnolla tulta ja tulikiveä Jumalanne nimissä ! :-))Ei taida olla uskonsisaria ja-veljiä nuo kesäjuhlien haukkujat. Ehkä entisiä advareita tai umpiateisteja. Onko tällä palstalla montakaan adventtikirkon jäsentä.
- Anonyymi
"Musisoijien soittotaidot olivat niin surkeat, että kuuntelin korvakuulokkeista parempaa/räpläsin kännykkääni kestääkseni loppuun asti"
"Saarnan/lauluesityksen aikana vatsaani väänti jo niin kovasti, että jouduin juoksemaan vessaan"
"Itse sain sydärin ja paikalle kutsuttiin ambulanssi "
"Kesäjuhlissa oli niin tylsää, että nukahdin kesken saarnan ja heräsin siihen, kun kuola valui suustani"
Toisen sanoen, olit taju kankaalla suurimman osan juhlista ja mielikuvasi johtuvat aivojen hapenpuutteesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla uskonsisaria ja-veljiä nuo kesäjuhlien haukkujat. Ehkä entisiä advareita tai umpiateisteja. Onko tällä palstalla montakaan adventtikirkon jäsentä.
"Onko tällä palstalla montakaan adventtikirkon jäsentä."
Kaksi.
- Anonyymi
Minua ei uskonharhaisten kesäjuhlille nykyään saisi, vaikka siitä maksettaisiin 10,000 euroa.
Niin pikkurahan tarpeessa en ole.
Adventistien järjestämät tilaisuudet ovat muutoinkin niin ala-arvoisia, että en ihmettelisi, vaikka aloituksen kuvaamia oireita saisikin, vaikka ne olivatkin hivenen yliampuvia, koska kyseessä oli komedia.
Muistan joskus lapsuudessani olleeni jossain lahkon tilaisuudessa kaverini kanssa ja me nauroimme takapenkeillä koko hommalle niin, että joku vanha akka tuli sanomaan meille, että pitäisi olla hiljempaa tai voisimme mennä vaikka eteiseen nauramaan. Emme lähteneet minnekään, vaan jatkoimme nauramista. En edes enää muista tarkkaan, mille me nauroimme, mutta todennäköisesti jollain vanhalla naisella oli vessapaperi jäänyt alushousuihin kiinni ja akka veteli sitä paperia perässään hameensa alla. - Anonyymi
Niillä on paremmat juhlat missä haukutaan muita uskovia vähemmän eikä kehuta itseään eikä omia suorituksia tai oppia suhteessa muihin.
Niillä mennään voittoon tässäkin asiassa.- Anonyymi
No ainakaan adventtikirkon juhlilla ei haukuttu ketään tai kehuttu itseä. Vapaakirkon juhlista en tiedä.
- Anonyymi
En ollut kummissakaan.
- Anonyymi
Oikea vastaus: aloittaja itse.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992