En tällä hetkellä edes halua töihin Suomen yhteiskuntaan

Anonyymi-ap

Myönnän rehellisesti etten edes ainakaan tällä hetkellä edes halua mennä töihin. Elämäni muuttuisi varsin paljon huonommaksi. Menettäisin ne hyvät asiat mitä ei rahalla oikeastaan saakaan. Ehkä jonain päivänä tulen toisiin aatoksiin.

Netissä olevat loppumattomat katkerat valitukset työelämästä ja viha köyhiä/työttömiä kohtaan ei myös paranna asiaa. Ymmärrän kyllä miksi kokoomusta ym. äänestetään. Monilla osakkeenomistajilla ja mammonaan luottavilla on niin sanotusti "oma lehmä ojassa". Pelkkä raha tai osakesalkku itsessään on täysin arvotonta...

10

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse sain isohkon perinnön ja vetäydyin ennenaikaisesti työelämästä. En ole päivääkään katunut. Itse vihasin työkavereitani vielä enemmän kuin asiakkaita. Jauhoivat ja juorusivat vain toisista selän takana kaikenlaista paskaa. Onneksi tuo on jo historiaa osaltani.

• Anonyymi

Ei huonompi kohtalo.

Kun aikanaan "pääsin" sisälle työelämään huomasin, että siellä vahditaan enemmän muita kuin keskitytään siihen mitä itse tekee. Oman edun tavoittelua naamiopuvussa. Muutin toiseen kaupunkiin enkä ole kuullut työkavereista sen koommin.

Jos se työelämä niin hauskaa olisi niin miksi ihmiset haluaa päästä pois sieltä.

• Anonyymi

Sota nuoria vastaan näkyy yhteiskunnassa. Kaikkialla viesti kuuluu: mene kouluun, mene töihin, mene nopeasti mihin tahansa. Mistä tietää että se minkä valitsee ei johdakaan tuhoon? Osakkeenomistajia ja häijyjä pomojako kiinnostaisi nuorten elämä tai tulevaisuus. Itseäni käy sääliksi nykynuoria.

• Anonyymi

Vaikka haluaisi töitä tehdä niin töihin ei pääse. Joten ei ole paniikkia että joutuu yhtäkkiä töihin . Voi ihan rauhassa lomailla ja viettää kesää. Ei yli 40 vuotiasta kukaan palkkaa varsinkin jos on ollut muutaman vuoden työtön.

• Anonyymi

Pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle, olin pari vuotta pois työmarkkinoilta mutta kaverille sanoin että jotain pientä voisin ajankuluksi tehdä, no nyt tuputetaan koko ajan täyspäivä töitä, en minä nyt sitä tarkoittanut jotain pientä vaan, työuraa takana raksalla yli 40vuotta, ikä 60v.

• Anonyymi

Työn orjuus on palannut Suomeen. Työnteosta on tullut kannattamatonta paskaduunia yhä useammalle.

Selvä alamäki Suomella nyt kohtalona ja yhteiskunnan totaali romahdus.

Muistakaa tämä kun narkkari tulee mora kädessä vaatimaan rahaa.

• Anonyymi

Paskaduunia rakennusala sanottiin 40vuotta sitten kun ammattikouluun haettiin, no ei jos vuosiansioita katsotaan, aina välillä kuutamokeikkaa josta ansiot parhaimmillaan satasia päivässä ja veronalaisissakin töissä vuosiansiot yleensäkkin olleet päälle 50 000€. Työ on mitä on mutta kyllä sieltä rahaakin saa.

• Anonyymi

Onko rahat loppu kun kirjoittelet suomi24.fi sivuille mitkä tulot 50 kiloa ja suomi24 viihtyy? Ei niin mitään järkeä!

• Anonyymi

Miksi kirjoittelet tänne suomen yhteiskuntaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe