Kun ihmisiä ei päästetä julkiseen terveydenhuoltoon, ei tule kulujakaan siitä.
1 potilas, korkeintaan, pidetään kansa sairaana, säästöä TULEE HEE!
Raha on tärkeämpi kuin kansanterveys JEEEE!
Pitkät sairaalajonot ovat hallituksen keino säästää rahaa.
4
261
Vastaukset
- Anonyymi
Siitähän puhutaan aina, että pitäisi ajoissa hoitaa, niin ei tarvitsisi välttämättä mennä sinne kalliiseen erikoissairaanhoitoon asti.
Julkiset terveysasemat eivät kuitenkaan paljoa välitä, ajan myötä monet joutuvat lopulta sinne erikoispuolen potilaaksi.
Ja tulisiko ehkä kuitenkin halvemmaksi tutkia ja hoitaa, mieluummin kuin juoksuttaa potilaita edestakaisin, käyntejä voi joillain tulla useitakin, ja nekö ei tule kalliiksi?
Onkohan kunnanvaltuustoilla loppujen lopuksi käsitystä siitä, miten heidän julkinen sairaanhoito toimii ( tai ei toimi ), tai siis tätä nykyä näillä hyvinvointialueilla.
Nouseehan kustannukset kun väkeä pompotetaan edestakaisin, niin ainakin voisi ajatella herkästi. - Anonyymi
Asiaa kirjoititte mutta valitettavasti siitä ei ole mitään hyötyä heille keitä asia haittaa. Puolestani kaikille tk-lääkäreille joutas antaa potkut, säästyisi nekin rahat herroille itselleen.
- Anonyymi
Köyhemmiltä loppuisi kokonaan ne vähäisetkin lääkäripalvelut, jos tk-lääkäreitä ei olisi.
Rahastahan nykyään kaikessa on kysymys.
Johtajat voivat sitä paremmin, mitä enemmän tili karttuu.
Älytöntä tosin, että sekin tapahtunee sairaiden ihmisten kustannuksella.
Ainoa lohtu on, että ehkäpä ne johtajatkin ovat joskus tulevaisuudessa itse samojen ongelmien äärellä, oli rahaa tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen192557Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään351523Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.581233Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981182- 41946
- 42917
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175753- 58743
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup90712Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh59686