Entäs Jaana?

antijaana

Heikkikös se vaan sinne puhutteluun joutui? Miksei Jaana, sehän se tuntui vetelevän naruista ja oli vähintään yhtä törkeä kuin Heikki. Saako pikkupimut päästellä mitä vain mutta heti syytetään miespuolista.
Jaana jos kuka oli juontajakaksikon pahin osapuoli.
Heikissä on ainesta vaikka mihin, Jaanasta ei enää mihinkään. Se on jo nähty ja kuultu.

Ja Heikki, ota opiksesi äläkä enää mokaa isoja juttuja vaikka juontajakamu olis vetämässä väärään suuntaan.
Jaana vois siirtyä pois alalta ja antaa paremmille mimmeille tilaa!

5

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne....

      Etkö ole huomannut, että naiset harvoin kantavat mistään vastuuta. Heikompi sukupuolihan on AINA uhri oli asia mikä tahansa, tasa-arvoa?
      No, ehkä naisilta ei oikeasti voikkaan vaatia vastuunottamista.

      • nohnoh

        Ei Heikki mitään vastuuta sanomisistaan vapaaehtoisesti ottanut, vaan pakotettiin siihen. Suoraselkäisyyttä olisi ollut oma-aloitteisesti julkisesti pyytää anteeksi sanomisiaan, ilman että asiasta täytyi ensin nousta kohu. Mutta harvoin sellaista vastuunottoa varsinkaan tuon ikäisiltä pikkupojilta näkee.

        Varmasti Jaanakin otetaan vielä puhutteluun, jos pomonsa ja katsojien antama palaute näkevät siihen aihetta. Mutta mun mielestä Jaana selvisi hommasta selkeästi puhtaammin paperein. En ainakaan muista hänen puhuneen yhtä törkeästi kuin Heikin.


      • peräpohjola
        nohnoh kirjoitti:

        Ei Heikki mitään vastuuta sanomisistaan vapaaehtoisesti ottanut, vaan pakotettiin siihen. Suoraselkäisyyttä olisi ollut oma-aloitteisesti julkisesti pyytää anteeksi sanomisiaan, ilman että asiasta täytyi ensin nousta kohu. Mutta harvoin sellaista vastuunottoa varsinkaan tuon ikäisiltä pikkupojilta näkee.

        Varmasti Jaanakin otetaan vielä puhutteluun, jos pomonsa ja katsojien antama palaute näkevät siihen aihetta. Mutta mun mielestä Jaana selvisi hommasta selkeästi puhtaammin paperein. En ainakaan muista hänen puhuneen yhtä törkeästi kuin Heikin.

        Jos jonkun mielestä typerä lässyn-lässyn-heko-heko -tyyli on SITÄ JOTAIN, niin olipa "kivaa".

        Helsingissä asuu typerimmät juntit.


      • nohnoh
        peräpohjola kirjoitti:

        Jos jonkun mielestä typerä lässyn-lässyn-heko-heko -tyyli on SITÄ JOTAIN, niin olipa "kivaa".

        Helsingissä asuu typerimmät juntit.

        Jos joku ei satu pitämään Jaanan puhetyylistä, ei Jaanan sitä tarvitse anteeksipyydellä. Kysehän on makuasiasta. Mutta sitten kun mennään toisia loukkaaviin törkeyksiin, on asia ihan eri. Mun mielestä sekä Jaana että Heikki ovat ihan pirteitä ilmestyksiä, mutta jotain rajaa kuitenkin puheisiin.


    • kautta aikojen!Kun on katsonut näitä edellisiä viisuja niin juontajat ovat olleet tosi pitkästyttäviä.Kerrankin suorasukkaisia juontajia näissä kisoissa ja hauskoja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe