BUMBLE rohkeampi deittisovellus?

Anonyymi-ap

Bum bum Bumble.
Oiskohan Bumblessa rohkeampaa porukkaa. Tinderissä ei ainakaan tapahdu yhtään mitään.

6

456

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä siitä tekisi yhtään sen paremman? Samat ihmiset sielläkin on. Tuskin Suomessa riittää eri sinkkuja joka deittiäpille.

      • Anonyymi

        Paremman siitä tekee mm jo se että puhelimen akkua kuluttaa vähemmän kuin Tinder ja kyllä siellä tulee vastaan samoja, mutta itselleni enimmäkseen eri profiileja kui Tinderissä. On täysin järkevää fiksua ajattelua. Jos Tinderissä ei nappaa niin kokeilla jotain toista vaikka Bumblea.

        Taitaa lähinnä Tinderistä tuloja saavat kiivaasti sitä puolustella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paremman siitä tekee mm jo se että puhelimen akkua kuluttaa vähemmän kuin Tinder ja kyllä siellä tulee vastaan samoja, mutta itselleni enimmäkseen eri profiileja kui Tinderissä. On täysin järkevää fiksua ajattelua. Jos Tinderissä ei nappaa niin kokeilla jotain toista vaikka Bumblea.

        Taitaa lähinnä Tinderistä tuloja saavat kiivaasti sitä puolustella.

        En minä Tinneriä juurikaan puolusta. Ei se minun käytössä toimi ollenkaan halutulla tavalla. On siellä yksi kiva mätsi jonka kanssa rupattelen välillä. Mutta tykkäysten osalta se pysyy hiljaisena joka päivä. En minä niin susiruma mielestäni kuitenkaan ole.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä Tinneriä juurikaan puolusta. Ei se minun käytössä toimi ollenkaan halutulla tavalla. On siellä yksi kiva mätsi jonka kanssa rupattelen välillä. Mutta tykkäysten osalta se pysyy hiljaisena joka päivä. En minä niin susiruma mielestäni kuitenkaan ole.

        Ennen Tinder ehkä toimi, mutta olen toiseen ketjuun tästä pidemmin kirjoittanut. Lyhennelmä luin lehdestä muutama vuosi sitten. Tinderin tj:tä haastateltu ja sanoi, että Tinderin algoritmiä on uusittu (2019) ja sen ei ole tarkoituskaan tuottaa matcheja. Itsekin olen havainnut ettei Tinder näytä kaikkia profiilejakaan. Välillä antaa erilaisia kiinnostuksen ylläpitämiseksi. Kuitenkin: Tykkäys on sovelluksen tekoälylle tieto tämäntyylisistä et tykkää ja ei tykkäys on tämän tyylisistä tykkää. Eli saat vastaan enemmän sen tyylisiä profiileja joista et ole tykkännyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ennen Tinder ehkä toimi, mutta olen toiseen ketjuun tästä pidemmin kirjoittanut. Lyhennelmä luin lehdestä muutama vuosi sitten. Tinderin tj:tä haastateltu ja sanoi, että Tinderin algoritmiä on uusittu (2019) ja sen ei ole tarkoituskaan tuottaa matcheja. Itsekin olen havainnut ettei Tinder näytä kaikkia profiilejakaan. Välillä antaa erilaisia kiinnostuksen ylläpitämiseksi. Kuitenkin: Tykkäys on sovelluksen tekoälylle tieto tämäntyylisistä et tykkää ja ei tykkäys on tämän tyylisistä tykkää. Eli saat vastaan enemmän sen tyylisiä profiileja joista et ole tykkännyt.

        Niillä harvoilla osumilla siellä ei ole tehnyt mitään. Poistuvatkin heti, kun laittaa tervehdyksen, taikka jo ennen sitä. Naurettava softa kaikin puolin, vaikka olen kuullut melko monelta, että ovat sieltä kumppanin löytäneet. No nuoret varmasti onnistuvat siellä, ja muutenkin.


      • Anonyymi

        KOKEILE NIIN TIEDÄT!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2194
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1866
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1205
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      13
      1135
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      997
    Aihe