Odotus meillä katsojilla, oli suurempi mitä lopputulos. Mutt aina kaikki ei mene ihan odotusten mukaisesti... Joku toinen kerta sitten, parempana päivänä tekee uuden ennätyksen. Mutt kerta kaikkiaan hienot kisat, Wilma Murto on suvereeninen voittaja. Hän kuulemma harkitsi jo noiden kisojen väliin jättämistä; onneksi ei tehnyt sitä päätöstä. Käyn harvoin ulkona, missään tapahtumissa, mutt kyllä kannatti maksaa 65€ pääsylipusta, tosin halvemmallakin olisi sisälle päässyt, mutt halusin todella hyvän paikan katsomosta... ja se kannatti, ainakin minun mielestäni.
trollikka
Turussa oli hienot Paavo Nurmen kisat! Harmi jotta Reetan Hurmeen voimat näytti hyytyvän.
6
185
Vastaukset
- Anonyymi
Turussa on varmastin hienot kesällomailla saaristoissaq onkia kaloja ja veineillä ...
täällä on hirveän kuumaa ja vihreätä nyt mutta joo lähdeän toiseen paikkaan toiseen vihreään paikkaan... heh
Veneilyä turussa.. tietystikin pitää olla varattuna joku muskelivene sillein minulle itselleni :D - Anonyymi
Joo ei riitä joku paszka muskelivene jossaq vain 2399 BJHP minulle ainakaan, lusmun vene on...
Hienot oli kisat telkkaristakin katsoen. Paikanpäällä oli kyllä varmaan fiilistä paljon enemmän.🙂.
Hyvätasoinen yleisurheilu Suomen maaperällä on niin harvinaista, että varmasti kannatti mennä paikan päälle tolla rahalla. Kaikilla ei natsannut, mutta pelkkä live-Wilma on lipun hinnan väärtti.
- Anonyymi
Turussa on varmaan hyviä kauniita naisia, mutta juuot VAres-ryyyppyjenkgi plaa kaiken...
Näyttää siellä tapahtumia riittävän. Taisi olla joku lentonäytöskin tulossa ja tietysti Ruisrock. Ensi viikolla lähdetään sinne seutukuntaan lomailemaan.
Toivottavasti kohdalle osuu joko TPS:n tai Interin kotipeli niin mennään katsomaan. Stadion näytti meinaan sen verran hienolta että voisi käväistä. Samoin meriaiheisessa museossa.
Varmaan myös Naantali ja se yksi Raision lähiö pitää kartoittaa. Äkkiä se reilu viikko kuluu joten ei pidä tehdä liian tarkkaa aikataulua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514