Vihaan kesää nykyään

Anonyymi-ap

Aina joko liian kuuma, itikoita jokapaikassa, kakarat kiljuu, jatkuva ruohonleikkurihelvetti, mopojen ja autojen pärinä. Pystyisin ehkä vielä jotenkin sietämään tämän kaiken jos sais edes seksiä joskus. Jään tietenkin ätminä paitsi siitäkin ja melkein kaikki muut saa naista paitsi jotkut mun kaltaiset ätmit. Mihinkään enää viitsi edes lähteä eikä jaksa enää kuunnella tuon viinamiehen kuluneita vinkkejä että viinaa pitää juoda. Olen kyllä juonut viinaa jo ihan tarpeeksi enkä saanut naista.

Mies34

20

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei totta Noin nuori ja kaikki elämä edessä. Ei kuulosta hyvältä.

    • Anonyymi

      Älä sitten juo, jos ja kun ei tuonut tulosta. Treenaa itsesi kuntoon ihan oman itsesi vuoksi ja kohta sun perässä juostaan. Oot loistavassa iässä, joten nyt kannattaa toimia eikä ootella 20-30 vuotta ja ihmetellä samaa asiaa. Silloin voi ehkä noiden lisäksi ärsyttää pari muutakin asiaa.
      N31

    • Anonyymi

      Oikeasti kannattaakin nautiaa mitä plateetta tarjoaa... pakkasa.. helletä.. erilaista, jos pitää luonnosta jaq luonnon vaihteluista.

    • Anonyymi

      Olisi aika tympeää asua jossain Lontoossa aina sataa vettä...

    • Mua vituttaa suurin piirtein kaikki. Teidän vitunomaisen teennäinnen sitä_tai_tätä-tuota- oleva_juttu, mikä ehkä ole edes puute.

      Ehkä se onkin. Minä pöllö en vaan osaa samaistua siihen, Anteeksi jos loukkasin jotakuta.

      Joisin vinaa jos auttais. mutta ei auta. Ei siihen miehen puutteseen eikä vitutukseenkaan. Että haistataa te kaikki pitkä vitun kiljupönttö.

      • Kesä on paras vuoden aika. Mutta kysyit, mikä on puute, niin siitä kerrotaan suomen historiassa ja pettuleipä. Se on puute. Mulla ei oo mistään puute, kun säästellen elää. Multa ei tarvi pyytää anteeks. Päin vastoin te ootte liian hienotunteisia. Mä oon saanu yhen suoran kommentin, oisko ollu joku harmis venäjään liittyvään.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Kesä on paras vuoden aika. Mutta kysyit, mikä on puute, niin siitä kerrotaan suomen historiassa ja pettuleipä. Se on puute. Mulla ei oo mistään puute, kun säästellen elää. Multa ei tarvi pyytää anteeks. Päin vastoin te ootte liian hienotunteisia. Mä oon saanu yhen suoran kommentin, oisko ollu joku harmis venäjään liittyvään.

        Nadja


      • JeroP kirjoitti:

        Kesä on paras vuoden aika. Mutta kysyit, mikä on puute, niin siitä kerrotaan suomen historiassa ja pettuleipä. Se on puute. Mulla ei oo mistään puute, kun säästellen elää. Multa ei tarvi pyytää anteeks. Päin vastoin te ootte liian hienotunteisia. Mä oon saanu yhen suoran kommentin, oisko ollu joku harmis venäjään liittyvään.

        Jere, hävettää kommenttini. Olin todella vihaisella tuulella tuolloin. Eikä mulla ole oikeutta arvostella ketään.

        Kesä on tietenkin hienoa aikaa. Ei tarvitse palella eikä kärvistellä. On valoa. On paljon ääniä. Lempeää tuulta enimmäkseen. Luonnon kaikki näyt.

        Kävin eilen joen varrella istuksimassa. Rauhoittavaa. Ehkä pääsen maaseudullekin vielä tänä kesänä. Luksusta.


    • Anonyymi

      Leikkaan ruohoa yöllä ja naapuri hermostuu ja soittanut poliisit.

      • Anonyymi

        Tällaiset on aivan parasta kesäviihdettä.
        Kait vetelet juhannusyönäkin? Siitähän voisi ottaa jopa perinteen.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Noista ympäristön äänistä ja ilmiöistä ole kiinnostunut. Ne on kivoja. Elämää. Ja valoa.

      Tärkein on suojata huom. vaattein iho, ettei tulisi ihosyöpää.

      Kuulun ikäryhmään, joka kirjaimellisesti on lapsuuden - nuoruusiän - aikuisuuden alkupuolen kärventänyt itseään rannalla ollen max 10h / vrk..
      Toki paljon uiden ja juosten, mutta siitä huolimatta.
      Auringossa.

      Hienoja kesäpäiviä kaikille.

      • Joo äänet on kivoja, mutta valoo on jo vähän liikaa. Mutta se juhannuksen jälkeen helpottaa.


    • Anonyymi

      Minä istun kaljoittelemassa. Ei häiritse äänet 5-tuopin jälkeen kolmena päivänä viikossa.
      Siihen kun vetasee ruohoo niin on jo homot ja lespot kimpussa.

    • Elämän kesä on ihmisen parasta aikaa, vaihda asennettasi pian.

    • Anonyymi

      Jokainen päivä maan päällä on hyvä päivä ja elämä on lyhyt.

      Menetin jälleen ystävän kuolemalle, olen surullinen, en siedä tällaisia aloituksia, turhaa kitinää.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Muuta Siperiaan , Alaskaan tai pohjois Kanadaan, ei ole sitten kuuma. Mutta siellä ei kelaa eikä viinakauppoja , itse on pärjättävä .

    • Kesä on mielestäni monella tavalla paras vuodenaika. Pidän lämmöstä, valosta, vehreydestä, kaikesta siitä luonnon upeudesta, jota kesä tarjoaa. Ihmisetkin ovat jotenkin erilaisia, paljon iloisempia ja avoimempia. Tuntuu kuin itsekin heräisi eloon pitkän horrokseen jälkeen 😊

      Sen myönnän, että itikoihin menee hermo aika nopeasti ja välillä kuumuus on liikaa. Olen näinä hellepäivinä käynyt esim. huvipuistossa, kierrellyt fribarataa, käynyt metsälenkillä.. Alkaahan tuo 29 astetta olemaan vähän liikaa noihin aktiviteetteihin, mutta rannalla oleiluun tai varjoisalla terassilla istuskeluun tuo lämpötila sopii 😊 Ja jätskin syömiseen 🍦

    • Kesä on mielentila ja toivoa täynnä.
      Huomenna ehkä sataa 👍

    • Sellaista se on kun tulee vanhaksi. Toista oli ne lapsuuden ja huolettoman nuoruuden huolettomat kesät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2357
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      231
      2028
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1270
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1192
    5. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      34
      1117
    6. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1093
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      62
      1039
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      912
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      906
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      870
    Aihe