Parisuhteella on useita vaiheita.
Ensimmäinen ja tärkein vaihe on se kun mies ja nainen ovat yökerhossa juomassa viinaa ja tapaavat toisensa. Sen jälkeen ehkä päädytään toisen kotiin tai vaihdetaan puhelinnumeroita. Aletaan tapailemaan, vietetään yhdessä aikaa ja lopulta muutetaan yhteen asumaan.
Raitis mies kuvittelee että hän voisi saavuttaa kaiken tämän käymättä läpi ensimmäistä ja tärkeintä vaihetta. Hän kuvittelee että voisi suoraan lähteä naisen kanssa ulos kävelylle ensin kärsimättä lukemattomia krapula-aamuja ja yökerhossa humalassa oltuja öitä. Mutta vuodesta toiseen hän on yksin, koska ei ymmärrä että ei ole oikoiteitä.
t. viinamies
Parisuhteen vaiheet
9
286
Vastaukset
- Anonyymi
jos on manuaaliaihteet niin heitä jo 6-vaihdetssaqsu
päälle corvetsasi
Itselle aika huvittavaa kun nukkumaan mennessä jotain tyuttöjen tekemiä avaruusjuttuja joissa ovat sankareina... joku lentävä robottipallo, jolla voi olla vihaisiakin naamoja ja.... - Anonyymi
Jossakin vaiheessa luetaan vektoreita. Pienessä hönössä pitää olla, mutta uppoaa kuin veitsi sulaan voihin. Niitä miettiessä ei muista, että kysymällä hassu hiustöyhtö kaljun edessä. Vaan ketä se nyt siinä vaiheessa kiinnostaisi :) Huikeaa! Taidan lähteä nukkumaan.
- Anonyymi
Mitä ne muut vaiheet on? Juopottelu ja sammuminen, lopulta kuolema maksakirroosiin?
Vai vaihteet?
https://youtu.be/a1mHnXgQYP4
Niinpä...🤣Haista sinä viinamies perse.
Parisuhteessa ei ole mitään muuta kuin rakkaus ja kuolema. Jos niitä ei ole, ei ole kunnolilsta parisuhdettakaan.- Anonyymi
Mutta ilman viinanjuontia ei ole minkäänlaista parisuhdetta koska mies ja nainen eivät edes tapaa.
t. viinamies
- Anonyymi
Ihanaa olla nainen, kun on aina päässyt ilman tuota ekaa vaihetta. Tosin mä olen hetero, että sinällään tuo on tietenkin vähän ristiriitaista.
- Anonyymi
Myös raitis nainen voi tavata viinamiehen baarissa, mutta raitis mies ei tapaa ketään.
t. viimamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt312923Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431501Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19951Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32919Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22908- 52878
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37830Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36783Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48689