Parisuhteella on useita vaiheita.
Ensimmäinen ja tärkein vaihe on se kun mies ja nainen ovat yökerhossa juomassa viinaa ja tapaavat toisensa. Sen jälkeen ehkä päädytään toisen kotiin tai vaihdetaan puhelinnumeroita. Aletaan tapailemaan, vietetään yhdessä aikaa ja lopulta muutetaan yhteen asumaan.
Raitis mies kuvittelee että hän voisi saavuttaa kaiken tämän käymättä läpi ensimmäistä ja tärkeintä vaihetta. Hän kuvittelee että voisi suoraan lähteä naisen kanssa ulos kävelylle ensin kärsimättä lukemattomia krapula-aamuja ja yökerhossa humalassa oltuja öitä. Mutta vuodesta toiseen hän on yksin, koska ei ymmärrä että ei ole oikoiteitä.
t. viinamies
Parisuhteen vaiheet
9
252
Vastaukset
- Anonyymi
jos on manuaaliaihteet niin heitä jo 6-vaihdetssaqsu
päälle corvetsasi
Itselle aika huvittavaa kun nukkumaan mennessä jotain tyuttöjen tekemiä avaruusjuttuja joissa ovat sankareina... joku lentävä robottipallo, jolla voi olla vihaisiakin naamoja ja.... - Anonyymi
Jossakin vaiheessa luetaan vektoreita. Pienessä hönössä pitää olla, mutta uppoaa kuin veitsi sulaan voihin. Niitä miettiessä ei muista, että kysymällä hassu hiustöyhtö kaljun edessä. Vaan ketä se nyt siinä vaiheessa kiinnostaisi :) Huikeaa! Taidan lähteä nukkumaan.
- Anonyymi
Mitä ne muut vaiheet on? Juopottelu ja sammuminen, lopulta kuolema maksakirroosiin?
Vai vaihteet?
https://youtu.be/a1mHnXgQYP4
Niinpä...🤣Haista sinä viinamies perse.
Parisuhteessa ei ole mitään muuta kuin rakkaus ja kuolema. Jos niitä ei ole, ei ole kunnolilsta parisuhdettakaan.- Anonyymi
Mutta ilman viinanjuontia ei ole minkäänlaista parisuhdetta koska mies ja nainen eivät edes tapaa.
t. viinamies
- Anonyymi
Ihanaa olla nainen, kun on aina päässyt ilman tuota ekaa vaihetta. Tosin mä olen hetero, että sinällään tuo on tietenkin vähän ristiriitaista.
- Anonyymi
Myös raitis nainen voi tavata viinamiehen baarissa, mutta raitis mies ei tapaa ketään.
t. viimamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777