Tuosta:
https://www.is.fi/asuminen/art-2000009573650.html
Saakutti, olipa kyllä osa pahoja ja vihkoonhan ne sitten menivätkin. Mutta katsokaa kuvia tarkkaan ja rauhassa, niissä on selkeitä yksityiskohtia vihjeiksi, niin saatte taatusti minua paremmat pisteet. Ja noin puolessa kysymyksistä muut vaihtoehdot kuin oikea ovat ihan pilke silmäkulmassa heitettyjä.
Vastasit oikein 9/12 kysymykseen
Torstain VintaakiVisa - Tunnistatko vanhoja kodin esineitä?
22
263
Vastaukset
Omituisten vempeleitten kokoelma. 🤣
"Hieno tulos! Olet selvästi vintage-tuntija.
Vastasit oikein 9 kysymykseen"
Kiitti! 😊Hieno tulos!
Oli tosiaan jänniä vimpaimia, parit tunnistin heti, parista oli mielikuva ja sitten loput oli joko päättelyä tai vääriä arvauksia 🤣
Ole hyvä, anything 4 You 😊randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Oli tosiaan jänniä vimpaimia, parit tunnistin heti, parista oli mielikuva ja sitten loput oli joko päättelyä tai vääriä arvauksia 🤣
Ole hyvä, anything 4 You 😊Kiitti.
Osa oli hauskoja ja kotikutoisia viritelmiä. Voisi toimia vielä nykyisin. 😁tosi.typy kirjoitti:
Kiitti.
Osa oli hauskoja ja kotikutoisia viritelmiä. Voisi toimia vielä nykyisin. 😁Osa toimisi loistavasti nykyisinkin, kuten se limpun rei'itin, jolla voisi myös kiukkuspäissään hellästi tökkästä puolisoa ahterille 😂
randombypasser kirjoitti:
Osa toimisi loistavasti nykyisinkin, kuten se limpun rei'itin, jolla voisi myös kiukkuspäissään hellästi tökkästä puolisoa ahterille 😂
Hah! Kyllä tuossa äkkiä vekotin vaihtaisi omistajaa, saisit rei'ittimestä itse pyrstöllesi. 🤣
tosi.typy kirjoitti:
Hah! Kyllä tuossa äkkiä vekotin vaihtaisi omistajaa, saisit rei'ittimestä itse pyrstöllesi. 🤣
Lupaat vaan 😘🤣
randombypasser kirjoitti:
Lupaat vaan 😘🤣
Niille vanhoille vempeleille löytyisi aivan uusia käyttötarkoituksia. 🤣
Haluat siis koekaniksi? 😁tosi.typy kirjoitti:
Niille vanhoille vempeleille löytyisi aivan uusia käyttötarkoituksia. 🤣
Haluat siis koekaniksi? 😁Uuuups... Minä ja suuri suuni... 🙄 🤣
Jopa olikin vaikea! Vain kalan suomustin ja seinäkellon vetoavain löytyvät minulta kotoa ja muut taisivat mennä arvauksella. Täikampaakin veikkasin partakammaksi.. 😄
Hieno tulos! Olet selvästi vintage-tuntija.
Vastasit oikein 7 kysymykseenHieno tulos!
Ei tosiaan helpoimmasta päästä ollut, mokomakin pentele. Muissa kammoissa voi lla mitä vain, mutta täikammassa pitäisi aina olla leveillä väleillä kampa hiusten aukaisemiseen ja sitten ohuilla väleillä täiden poistamiseen. Partaa sillä ohuella ei voisi kammata muut kuin masokistit ja suorakarvaiset koirat 🤣randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Ei tosiaan helpoimmasta päästä ollut, mokomakin pentele. Muissa kammoissa voi lla mitä vain, mutta täikammassa pitäisi aina olla leveillä väleillä kampa hiusten aukaisemiseen ja sitten ohuilla väleillä täiden poistamiseen. Partaa sillä ohuella ei voisi kammata muut kuin masokistit ja suorakarvaiset koirat 🤣Uskon kun kerrot.👍
Minulla on vähemmän kokemusta partakamman käytöstä. Onhan tupeerauskampakin sellainen tiheä. 😄Xena-183 kirjoitti:
Uskon kun kerrot.👍
Minulla on vähemmän kokemusta partakamman käytöstä. Onhan tupeerauskampakin sellainen tiheä. 😄Aikanaan oli kaikki Suomessa myydyt edulliset muoviset "miesten" kammat juuri noita kahdella tiheydellä varustettuja, vielä minun ja sinun lapsuudessakin. Syy oli täit 😁
- Anonyymi
8/12. Suurin osa kyllä arvaamalla, joistakin näki kyllä mihin tarkoitukseen ne olivat tehtyjä.
T. Lidl-miesHieno tulos!
Kyllä tossa visassa tosiaan sai koittaa päätellä että mitä hittiläistä taas ja välillä sitten arvat että kai se on joku noista vaihtoehdoista eikä kummelilaisittain vaihtoehto D 😂
Vastasit oikein 7 kysymykseen. Oli kyllä erikoisia härveleitä.☺️10/12 oli tulos kun tein aiemmin tuon.🙂.
Loistava tulos!
Juu me vedettiin hiukan ristiin srcg:n kanssa, mutta ei se haittaa laisin, olen vain iloinen kun toisetkin laittavat palstalle visoja 🥳🤗😁
- Anonyymi
Oon ite jo vintaakkia, en mä noita enää viitsi katsoa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192178Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021187- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31696Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632