Mikä sai teidät

Anonyymi-ap

Huomaamaan työkaverin eri silmin?

39

2365

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan ensiksi taisin kiinnittää huomion ulkonäköön. On komea. Sitten luonteeseen. On ihana kaikkinensa.

    • Anonyymi

      Heti ensimmäisenä päivänä hänet näin ja jäi mieleen, kun oli ulkoisesti sellainen mies mistä olen aina haaveillut. Yritin pitkään olla huomaamatta ja ihastumatta mutta toisin kävi.

    • Anonyymi

      Jäi mieleen, kun ekan kerran näin. Tosi hyvännäköinen. En sen enempää kiinnittänyt huomiota alkuun, varttuna kun olen, mutta flirttailua tuntui olevan ja se vei mennessään. Luonne teki suurimman vaikutuksen loppujen lopuksi.

      • Anonyymi

        Sori mutta tämä on naiselta miehelle 🤭


    • Anonyymi

      Sinähän olet vanha ukko. Onko vaimo? Onko lapsia?
      Petätkö usein vai aina?

      • Anonyymi

        Vaimoa ole koskaan ollu eikä koskaan tule nykypäivänä on helpompikin tapa saada yhteinen sukunimi


      • Anonyymi

        Lapsia on kaks joizta toinen teki musta jo iso isän ja poisulla ny vie jokunen vuos menee ennen kun ensimmäistä lastaan alkaa edes miettiin ikää hänelöä kun kuitenkin on vasta kuusi


      • Anonyymi

        Vanha ukko olen silti en pettäny koskaan edes kostoksi vaikka mua on petetty


    • Anonyymi

      Hyvin istuvat housut K miehellä

      • Anonyymi

        Ihan samaa katsoin H naisesta.


    • Anonyymi

      En ihastunut ollenkaan tai ajattele muutenkaan vaan katsoin että onpa siinäkin niukkailmeinen mies. Aika tönkkö.

      • Anonyymi

        Ei passaa liikaa virnuilla kun hampaat on kun ois syöny sepeliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei passaa liikaa virnuilla kun hampaat on kun ois syöny sepeliä.

        Ei liene minun ongelma i jos se sua häiritsee vai mitä luulet


    • Anonyymi

      Tuijottavaan katseeseen joka sai minut kiemurtelemaan tuolissa...

    • Anonyymi

      Ei mikään.

    • Anonyymi

      2020 virkistyspäivillä kolahti

    • Anonyymi

      Huomasin yhtaikaa ihanan aikuisen naisen ja tässä tapauksessa hänen varman olemuksensa. Siitä ajallaan pikkuhiljaa varmistui hänen tarkat silmät ja työtehtävän varmistusmainen asenne ja sitä myöten huomasin meissä samaa asennetta tekemisen tarttumiseen. Riuskat otteet, terveet kädet, asiaan keskittyminen. Hänen pidättyväinen ulostulo. Työorientoitunut asenne. Silloin, kun häntä näen tai nyttemmin en juurikaan enää näe, kuin harvemmin, niin vaikuttaa kun joku tulee puhumaan hänelle jostakin. Hän ei vaikuta toisen puheille hakeutuvalta jaarittelijalta, kuten en itsekään. Tauot toki eri asia. En siis tarkoita, että hän olisi jaarittelija muutenkaan. Sielunkumppani, johon rakastuin ja rakastan edelleen. Etäältä. Kiitos aloittajalle osuvasta aloituksesta.

      • Anonyymi

        Taitaa fyysistä työtä tehdä, kun riuskat kädet, sivusta utelen.


      • Anonyymi

        Miksi et sitten enää nää niin usein kuin ennen? Oletteko vielä samassa työpaikassa?


      • Anonyymi

        Olipa kauniisti kirjoitettu. Hän onnekas joka tämän sai


      • Anonyymi

        Helpompi rakastaa etäältä niin ainakaan ole itse se joka toista satuttaa kun ei tämä halua mua välttis edes yrittää ymmärtää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpompi rakastaa etäältä niin ainakaan ole itse se joka toista satuttaa kun ei tämä halua mua välttis edes yrittää ymmärtää

        Sinä oot satuttanut minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpompi rakastaa etäältä niin ainakaan ole itse se joka toista satuttaa kun ei tämä halua mua välttis edes yrittää ymmärtää

        Voi ei.. oliko tää sulta 💕 anteeksi jos luit nuita mun muita kommentteja. En halua sua oikeasti satuttaa. Mut en oikeasti välissä todellakaan tiedä mitä musta haluat? En tiedä haluatko musta eroon päästä vai mitä.. täällä vain arvailee mikä on keneltäki. Siksi toivon että olisit joskus valmis mun kans oikeasti juttelemaan. Tiedät että rakastan sua.. mutta tää on vaikea tilanne.
        Ja tuo teksti oli kauniisti kirjoitettu. Ehkä siinä jotain minunlaista on ❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei.. oliko tää sulta 💕 anteeksi jos luit nuita mun muita kommentteja. En halua sua oikeasti satuttaa. Mut en oikeasti välissä todellakaan tiedä mitä musta haluat? En tiedä haluatko musta eroon päästä vai mitä.. täällä vain arvailee mikä on keneltäki. Siksi toivon että olisit joskus valmis mun kans oikeasti juttelemaan. Tiedät että rakastan sua.. mutta tää on vaikea tilanne.
        Ja tuo teksti oli kauniisti kirjoitettu. Ehkä siinä jotain minunlaista on ❣️

        Minulle olet myös sielunkumppani ja siksi varmasti suhun rakastuin. Myös sun rauhallisuus ja ystävällisyys teki vaikutuksen. Oot super ihana 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle olet myös sielunkumppani ja siksi varmasti suhun rakastuin. Myös sun rauhallisuus ja ystävällisyys teki vaikutuksen. Oot super ihana 🤭

        Ja kai mä vähän hätänen oon etten ehdi suhun tutustua kun lähdet...


    • Anonyymi

      Se kun se mokas.

    • Anonyymi

      Maukuminen. 😄 Muutenkin vaikuttaa kivalta ja söpöltä tavoiltaan ennen sitä. Mutta se random ääntely kolahti. On myös kaunis nainen. Harmi ettei enää nähdä varmaankaan. Ehkä joskus jossain törmätään, kuka tietää.

    • Anonyymi

      P...e.

      • Anonyymi

        Se onki hyvä. Kehuttu on.


    • Anonyymi

      Yleensä naisessa tämän ulkonäkö itseni kohdalla ainakin muista en si tiedä mu mä en tee pelkän ihastuksen pohjalta yhtään mitään se kun meneee mulla aina jossai kohti ohi kuitee etenkin jos toinen ei anna edes tutustua itseensä

    • Anonyymi

      Kun tajusin että oli syönyt liikaa sepeliä keskeltä perunapeltoa ja yksi niistä oli juurtunut keskelle naamaa.

    • Anonyymi

      Ruskeat silmät, ihana persikka.

      • Anonyymi

        Oon huomannut että joku ei saanut silmiään irti 🤭


    • Anonyymi

      Ei kiinnostanut aluksi. Sitten kiinnostuin kun tuli aika kivaa huomiota. Panosti tietyllä lailla. Huomasin kyllä että lakkasi kiinnostamasta. Silti piti kokeilla ja se on ollut SUURIN VIRHE IKINÄ. Oli aivan erilainen. Se rikkoi mut, todella kirjaimellisesti rikkoi. EI se kannata.

    • Anonyymi

      Paha karsastus silmissä.

    • Anonyymi

      Katse, kauniit silmät ja iloinen luonne. Oli niin paljon sähköä ilmassa kun kohdattiin että koko konttori huomasi yhteydemme. Kauniita muistoja.

      • Anonyymi

        Milloin tutustuit häneen? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tutustuit häneen? ☺️

        Joitakin vuosia sitten 🙂


    • Anonyymi

      Tussu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe