Hei, mitä te tekisitte, jos siskonne ja sen mies heittäisi pois teidän takkinne vielä kuulemma jätelavalle. Takkini oli jäänyt vahingossa äitini luokse, kun olin viimeksi käynyt kylässä. Se takki oli korvaamaton vastaavanlaista ei saa enää edes rahalla. Se ei ole kovin fiksua vai mitä? Ei katsota, eikä kysytä, että kenen takki roikkuu vaate ripustimessa?
Sisko ja sen mies
Anonyymi-ap
3
407
Vastaukset
Siskosi ei selvästikään halua sinua äitinne luokse.
- Anonyymi
Jos takki oli korvaamaton, niin miten onnistuit unohtamaan sen käydessäsi kylässä? Ehkä siskosi halusi sinun oppivan pitämään huolta tavaroistasi.
- Anonyymi
Miksi äitisi antoi sen tapahtua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127