Laihduttaminen kermajäätelöllä

Anonyymi-ap

Sitä voi laihduttaa niinkin että pitää muutaman päivän välein jäätelöpäivän kun on näitä helteitä.
Niin että noin puolet kaloreista tulee terveellisesti ruuasta ja puolet jäätelöstä
Esim 2 kertaa jäätelöä 150 grammaa 600 kal
Ja esim uudet perunat + silliä 600 kal



ERITYISEN TÄRKEÄ ASIA
Kalorit pitää näinä päivinä laskea tarkasti sitä mukaan jo aamusta asti ja mieluiten harrastaa raskaampaa liikuntaa syöntien välissä.
Kalorit EI SAA MENNÄ MISDÄÄN NIMESSÄ YLI 1200 PÄIVÄSSÄ

58

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      joku säälittävä tapa koittaa kopioida näkijä-Naomin suklaajäätelödieettiäkö... :(
      sehän ei todellakaan ole sellainen missä syödään pelkkää suklaajäätelöä, luuleeko joku oikeasti että pelkällä jäätelöllä pötkitään pitkälle. Voi hyssykät sentäs kun näitä lukee ei ole ihme ettei toiset pääse kiloistaan.

      Olen sitä Naomin dieettiä noudattanut pian puoli vuotta, ja kilot karisee tasaiseen tahtiin. Se ei olisi mitenkään mahdollista, jos siinä samalla ei tulisi huolehdittua kehon ravitsemustarpeet. Se on sitä paitsi ihan yksi tietty suklaajäätelö, mikä siihen dieettiin soveltuu.

      • Mikäköhän on tämä suklaajäätelö ja kuinka se poikkeaa muista suklaajäätelöistä?


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Mikäköhän on tämä suklaajäätelö ja kuinka se poikkeaa muista suklaajäätelöistä?

        Sun pitää varmasti kysyä sitä sieltä joka sen dieetin on kehitellyt .D
        Ite tein ainakin niin ja siihen on kyllä selkeä peruste, miksi on juuri se tietty.

        Mun oma ohjelma alkoi maanantaina, heti kun olin saanut sen ohjelman. Niitä dieetin tietoja ei tänne kukaan jaa, koska ainakin mulla luki, että kaikki sen kopiointi ja eteenpäin jakaminen on ehdottomasti kielletty, just koska on Naomin hoitolan oma ohjelma, ja ainakin mulle siihen tuli yksilökohtaisia juttuja, että eihän ne silloin ole muille samoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää varmasti kysyä sitä sieltä joka sen dieetin on kehitellyt .D
        Ite tein ainakin niin ja siihen on kyllä selkeä peruste, miksi on juuri se tietty.

        Mun oma ohjelma alkoi maanantaina, heti kun olin saanut sen ohjelman. Niitä dieetin tietoja ei tänne kukaan jaa, koska ainakin mulla luki, että kaikki sen kopiointi ja eteenpäin jakaminen on ehdottomasti kielletty, just koska on Naomin hoitolan oma ohjelma, ja ainakin mulle siihen tuli yksilökohtaisia juttuja, että eihän ne silloin ole muille samoja.

        Juu, en kysy. Tietoja voi kyllä paljastaa kunhan ei paljasta kokonaisuuksia. En muutenkaan usko itse kehiteltyihin dieetteihin, jollei takana ole todellista ammattitaitoa. Suomessa tuollaisia ovat laillistetut ravitsemusterapeutit.

        Voitko edes paljastaa onko kyseisessä jäätelössä vähemmän rasvaa, vähemmän sokeria, vähemmän energiaa?


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Juu, en kysy. Tietoja voi kyllä paljastaa kunhan ei paljasta kokonaisuuksia. En muutenkaan usko itse kehiteltyihin dieetteihin, jollei takana ole todellista ammattitaitoa. Suomessa tuollaisia ovat laillistetut ravitsemusterapeutit.

        Voitko edes paljastaa onko kyseisessä jäätelössä vähemmän rasvaa, vähemmän sokeria, vähemmän energiaa?

        Naomi on toiminut vuosikymmeniä hermoratahierojana, johon työhön kuuluu mm. ravitsemusneuvonta. Plus sen lisäksi kaikki muut hoidot joita hoitolassaan toteuttaa, on käynyt pitämässä hyvinvointiluentoja - meidänkin työpaikalla - ja tietää, kuten jokainen tietää joka hänestä yhtään mitään tietää terveydestä, hyvinvoinnista, ravitsemuksesta , enemmän kuin moni ravitsemusterapeutti ehkä koko elinaikanaan.

        Juuri oli hänestä lehtijuttua hiljattain, eli hoitaa ja ohjeistaa mm. kroonisista suolistosairauksista kärsiviä ja muutoin ravitsemuksen ja suolistoasioitten kanssa kamppailevia.
        En tunne KETÄÄN, jolla olisi häntä enempää TODELLISTA ammattitaitoa ja tietämystä.

        Itse kävin aikoinaan laillistetulla ravitsemusterapeutilla paino-ongelmissani. Plus miinus nolla!

        Miksi koitat täällä urkkia hänen dieetistään? Juurihan ilmoitit, että "En muutenkaan usko itse kehiteltyihin dieetteihin, jollei takana ole todellista ammattitaitoa." Jos käsityksesi on tuo, miksi hänen kehittämänsä dieetti siis kiinnostaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naomi on toiminut vuosikymmeniä hermoratahierojana, johon työhön kuuluu mm. ravitsemusneuvonta. Plus sen lisäksi kaikki muut hoidot joita hoitolassaan toteuttaa, on käynyt pitämässä hyvinvointiluentoja - meidänkin työpaikalla - ja tietää, kuten jokainen tietää joka hänestä yhtään mitään tietää terveydestä, hyvinvoinnista, ravitsemuksesta , enemmän kuin moni ravitsemusterapeutti ehkä koko elinaikanaan.

        Juuri oli hänestä lehtijuttua hiljattain, eli hoitaa ja ohjeistaa mm. kroonisista suolistosairauksista kärsiviä ja muutoin ravitsemuksen ja suolistoasioitten kanssa kamppailevia.
        En tunne KETÄÄN, jolla olisi häntä enempää TODELLISTA ammattitaitoa ja tietämystä.

        Itse kävin aikoinaan laillistetulla ravitsemusterapeutilla paino-ongelmissani. Plus miinus nolla!

        Miksi koitat täällä urkkia hänen dieetistään? Juurihan ilmoitit, että "En muutenkaan usko itse kehiteltyihin dieetteihin, jollei takana ole todellista ammattitaitoa." Jos käsityksesi on tuo, miksi hänen kehittämänsä dieetti siis kiinnostaa?

        Kiinnostaa vaan miksi yksi tietty suklaajäätelö on sallittu eivätkä muut. En muuten ole kiinnostunut "salaisista" dieeteistä.

        Tilasin Noom:in dieettiohjelman ja seuraan sitä marraskuuhun asti. Keskittyy laihdutuksen psykologiaan, muuten tiedän ruuasta paljon.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Juu, en kysy. Tietoja voi kyllä paljastaa kunhan ei paljasta kokonaisuuksia. En muutenkaan usko itse kehiteltyihin dieetteihin, jollei takana ole todellista ammattitaitoa. Suomessa tuollaisia ovat laillistetut ravitsemusterapeutit.

        Voitko edes paljastaa onko kyseisessä jäätelössä vähemmän rasvaa, vähemmän sokeria, vähemmän energiaa?

        Oma lehmä ojassa...?


      • Anonyymi

        Mikäs tämmöinen kuuri mahtaa olla? Munkin uteliaisuus heräsi. Ekaa kertaa kuulen suklaajäätelödieetistä.

        Olisiko tämä kyseinen ja salainen jäätelö esim. Lohiloa tai Nick'siä, jotka on vähäkalorisia ja sopii vähähiilariseen dieettiin. Koko pöntössä on alle 300 kcal. Näitä itsekin olen syönyt. Eivät nosta diaabeetikkojen mukaan verensokeriakaan. Ovat herkullisia. Lohilossa on paria kolmea suklaanmakuista tuotetta, ja minttusuklaa, salted caramel ja brownie. Kun tuli minun kauppaan, kauppias oli tilannut myös vaniljaa ja mansikkaa. Molemmissa päällä ko. makuinen karkkikuori. Nick'sillä on nougat whirl, suklaa ja salted caramel.

        Nyt tuoreiden mansikoiden alla tavallista pingviini vaniljaa.

        T kn


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Kiinnostaa vaan miksi yksi tietty suklaajäätelö on sallittu eivätkä muut. En muuten ole kiinnostunut "salaisista" dieeteistä.

        Tilasin Noom:in dieettiohjelman ja seuraan sitä marraskuuhun asti. Keskittyy laihdutuksen psykologiaan, muuten tiedän ruuasta paljon.

        "Kiinnostaa vaan miksi yksi tietty suklaajäätelö on sallittu eivätkä muut. En muuten ole kiinnostunut "salaisista" dieeteistä."

        Kerro kun saat asian tietoosi. Onko Noom sama kuin mainostettu Naomi?

        "Tilasin Noom:in dieettiohjelman ja seuraan sitä marraskuuhun asti. Keskittyy laihdutuksen psykologiaan, muuten tiedän ruuasta paljon."

        Tilasit, onko tämä jokin pila? Paljonko ohjelma maksoi ja ihan rahalla maksoit? Minä luulin aikuisten oikeasti, että sinä osaisit jopa neuvoa muita. Sinähän olet käyttänyt myös diabeteslääkettä laihduttamiseesi, ja tulokset olivat hyviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kiinnostaa vaan miksi yksi tietty suklaajäätelö on sallittu eivätkä muut. En muuten ole kiinnostunut "salaisista" dieeteistä."

        Kerro kun saat asian tietoosi. Onko Noom sama kuin mainostettu Naomi?

        "Tilasin Noom:in dieettiohjelman ja seuraan sitä marraskuuhun asti. Keskittyy laihdutuksen psykologiaan, muuten tiedän ruuasta paljon."

        Tilasit, onko tämä jokin pila? Paljonko ohjelma maksoi ja ihan rahalla maksoit? Minä luulin aikuisten oikeasti, että sinä osaisit jopa neuvoa muita. Sinähän olet käyttänyt myös diabeteslääkettä laihduttamiseesi, ja tulokset olivat hyviä.

        Noom ei ole naomi vaan jenkkipumppu joka antaa yksilöityä dieettineuvontaa. Yksilöinnin tekee kylläkin tietokoneohjelma ja tuo keskittyy lihomisen psykologiaan. Laihdutuspuolella ideana on matalan energiatiheyden ja korkean ravinnepitoisuuden korostaminen. Maksaa suunnilleen 20 € per kk. Tuossa kiinnostaa tuo psykologiapuoli kun siitä en tiedä mitään.

        Nyt kun Ozempicia saa ja ruokavalio on ollut terveellisempi jo vuosia niin laihdun muutenkin mutta tuo psykologiapuoli kiinnostaa.

        Minulta ei saa ravitsemus- tai laihdutusneuvontaa koska en ole alan ammattilainen. Ruokavihjeitä jaan kyllä ja osoitan uskomuksia luuloiksi oikein mielelläni.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Noom ei ole naomi vaan jenkkipumppu joka antaa yksilöityä dieettineuvontaa. Yksilöinnin tekee kylläkin tietokoneohjelma ja tuo keskittyy lihomisen psykologiaan. Laihdutuspuolella ideana on matalan energiatiheyden ja korkean ravinnepitoisuuden korostaminen. Maksaa suunnilleen 20 € per kk. Tuossa kiinnostaa tuo psykologiapuoli kun siitä en tiedä mitään.

        Nyt kun Ozempicia saa ja ruokavalio on ollut terveellisempi jo vuosia niin laihdun muutenkin mutta tuo psykologiapuoli kiinnostaa.

        Minulta ei saa ravitsemus- tai laihdutusneuvontaa koska en ole alan ammattilainen. Ruokavihjeitä jaan kyllä ja osoitan uskomuksia luuloiksi oikein mielelläni.

        Niin että liikalihavalta saa ruokavihjeitä?!? "Ruokavihjeitä jaan kyllä ja osoitan uskomuksia luuloiksi oikein mielelläni." onpas tosi vakuuttavaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin että liikalihavalta saa ruokavihjeitä?!? "Ruokavihjeitä jaan kyllä ja osoitan uskomuksia luuloiksi oikein mielelläni." onpas tosi vakuuttavaa!

        En ole liikalihava vaan ylipainoinen eli BMI:ni on 25-30. Olen myös laihduttanut noin 60 kg. Tiedän kyllä paljonkin hyviä vähäkalorisia ruokia, esimerkiksi papupata ja papukeitto sopivaat oikein hyvin laihduttajalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tämmöinen kuuri mahtaa olla? Munkin uteliaisuus heräsi. Ekaa kertaa kuulen suklaajäätelödieetistä.

        Olisiko tämä kyseinen ja salainen jäätelö esim. Lohiloa tai Nick'siä, jotka on vähäkalorisia ja sopii vähähiilariseen dieettiin. Koko pöntössä on alle 300 kcal. Näitä itsekin olen syönyt. Eivät nosta diaabeetikkojen mukaan verensokeriakaan. Ovat herkullisia. Lohilossa on paria kolmea suklaanmakuista tuotetta, ja minttusuklaa, salted caramel ja brownie. Kun tuli minun kauppaan, kauppias oli tilannut myös vaniljaa ja mansikkaa. Molemmissa päällä ko. makuinen karkkikuori. Nick'sillä on nougat whirl, suklaa ja salted caramel.

        Nyt tuoreiden mansikoiden alla tavallista pingviini vaniljaa.

        T kn

        On olemassa ihan tunnettu jäätelödieettikin. Syö terveellistä ruokaa 1250 kcal päivässä ja siihen päälle 250 kcal jäätelöä niin silti laihdut. Voi olla helpompi noudattaa pidemmän päälle.

        Ei voi olla nuo kevytjäätelöt koska tiedossa on että vain yksi suklaajäätelö käy ja se voi olla tarjouksessakin.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        On olemassa ihan tunnettu jäätelödieettikin. Syö terveellistä ruokaa 1250 kcal päivässä ja siihen päälle 250 kcal jäätelöä niin silti laihdut. Voi olla helpompi noudattaa pidemmän päälle.

        Ei voi olla nuo kevytjäätelöt koska tiedossa on että vain yksi suklaajäätelö käy ja se voi olla tarjouksessakin.

        MISTÄ noita vedellään???!! se voi olla tarjouksessakin. Mikä? Aika pihalla nää täällä on, huilaisi jo.


    • Anonyymi

      Jäätelö on jopa terveellistä: https://www.rapport.fi/jani-kaaro/siis-jaatelo-onkin-terveellista-31818e

      ”The Atlanticin mukaan tutkimuksissa on havaittu jo vuosikymmeniä sitten, että jäätelöllä vaikuttaa olevan salaperäinen suojaava vaikutus kardiometaboliseen terveyteen. Tutkijat ovat analysoineet aineistojaan yhä uudestaan eri tavoilla saadakseen havainnon katoamaan, mutta havainto on osoittautunut sitkeäksi.  Koska kukaan itseään kunnioittava ravitsemustieteilijä ei voi julkisesti sanoa, että jäätelö suojaa tyypin 2 diabetekselta ja sydänsairauksilta, havainto on aina jätetty pois lehdistötiedotteista, ja se on piilotettu näkyviltä taulukoihin tai graafeihin. ”

      The Atlantic -lehden juttu englanniksi: https://www.theatlantic.com/magazine/archive/2023/05/ice-cream-bad-for-you-health-study/673487/

    • Anonyymi

      Jäätelö on nyt in! Naomi sanoi minulle että rasva siirtyy lantiolta ja reisistä suoraan rintoihin.

      Huono puoli on siinä, että kaikki liivit on pitänyt ostaa suurempina ja kaikki pikkarit, mekot ja housut pienempinä. Naomi lupasi maksaa kaikki näihin liittyvät laskut.

      Discoissa komeat miehet eivät jätä minua rauhaan ja kehuvat nykyisin älykkyyttäni. Sitä ei ennen Naomia tapahtunut. Naomi sanoi, että näkö paranee samalla ja kuulo. Hampaat valkaistuvat ja melko monet sairaudet paranevat. Pankkitilille on tullut koko ajan tullut lisää rahaa!

      Itse pääsin yliopistoon koska älykkyysosamäärä kasvoi.

      Naomi julistetaan kohta pyhimykseksi.

      • Anonyymi

        Ja kun uni oli loppunut ja heräsit, huomasit että kaikki läskit olikin samalla paikallaan,,, sinuna en vetelisi tänne tunnetusta näkijänaisesta valeitasi, että mitä on muka sanonut tai tehnyt, kun voit joutua niistä valeistasi vastaamaan. Alkaa mennä kunnianloukkauksen puolelle.


      • Anonyymi

        Joku ongelma Naomista? Tota samaa kummallista kirjottelua joka ketjussa, olevinaan jotenki hauskaakin? riippuu mitä vetää, lähinnä säälittävää.

        Jos ei ole aikaa hälle saanut taikka pääsyy läskeistänsä eroon tai ei saa miestä tai muuten on jotain ongelmaa, niin kannattaisko silti harkita mitä kenenkin sanomiksi laittaa. Vähemmistäkin valehteluista voi joutua vastaamaan kun ne tänne nettiin julkistaa.
        Kaikkihan tuon nyt huomaa että on jonkun Naomi-stalkkerin pahan olon ja kateuden tuotosta mutta valehtelet täällä julkisesti hänestä ja väität hänen sanoneen sitä ja tätä. Eikä tämä ole todella ainut ketju missä moinen kipeys ilmenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku ongelma Naomista? Tota samaa kummallista kirjottelua joka ketjussa, olevinaan jotenki hauskaakin? riippuu mitä vetää, lähinnä säälittävää.

        Jos ei ole aikaa hälle saanut taikka pääsyy läskeistänsä eroon tai ei saa miestä tai muuten on jotain ongelmaa, niin kannattaisko silti harkita mitä kenenkin sanomiksi laittaa. Vähemmistäkin valehteluista voi joutua vastaamaan kun ne tänne nettiin julkistaa.
        Kaikkihan tuon nyt huomaa että on jonkun Naomi-stalkkerin pahan olon ja kateuden tuotosta mutta valehtelet täällä julkisesti hänestä ja väität hänen sanoneen sitä ja tätä. Eikä tämä ole todella ainut ketju missä moinen kipeys ilmenee.

        Olisiko parempi että te Naomi-fanit, -pilailijat ja -stalkkerit siirtyisitte omaan ketjuunne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko parempi että te Naomi-fanit, -pilailijat ja -stalkkerit siirtyisitte omaan ketjuunne?

        Kuka on Naomi?


    • Anonyymi

      En tykkää jäätelöstä. Otan ne kuusisataa kaloria paremmassa muodossa.

    • Anonyymi

      Koko ikäsikö aijot kaloireita laskea? Laihduttaminen lihottaa aina. Koska jossain vaihessa et elämäsi jaksa laihduttaa.Myös jäätelö lihottaa. Jos sitä päivtäin tai joka toinen päivä syöt. Varaa aika terveyskeskus terveyden hoitajalle.Saat tietoa ruoka rytmistä ja oikeasta ravinosta, Tukee sinua asiassa. Jokainen ihmiskeho on yksilö.Usein ylipaino on syödään murheeseen,yksinäisyteen.Kuin kotona tisutellan kaljaa,viiniä,Lisäksi harhaa tupakka laihduttaa. Siitäkin pääsee eroon Lääkäriltä SV.lääkkeet vierotusoireisin.

      • Anonyymi

        Kaloreita lasketaan siksi että haluaa tarkasti tietää millä kalorimäärällä laihtuu ja millä lihoo.
        Kalorien laskemisella on toinenkin TÄRKEÄ merkitys
        Liian suurilla kalorimäärillä lihomisen lisäksi nousee verenpaine,eli laskemalla kalorit PYSTYY ESTÄMÄÄN VERENPAINEEN NOUSEMISEN sekä lihomisen.😲

        Voihan kalorien laskemisen lopettaa sitten kun on pysynyt vuoden samassa painossa,mutta silloinkin pitää ainakin kuukauden välein punnita ja mitata vyötärön ympärysmitta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaloreita lasketaan siksi että haluaa tarkasti tietää millä kalorimäärällä laihtuu ja millä lihoo.
        Kalorien laskemisella on toinenkin TÄRKEÄ merkitys
        Liian suurilla kalorimäärillä lihomisen lisäksi nousee verenpaine,eli laskemalla kalorit PYSTYY ESTÄMÄÄN VERENPAINEEN NOUSEMISEN sekä lihomisen.😲

        Voihan kalorien laskemisen lopettaa sitten kun on pysynyt vuoden samassa painossa,mutta silloinkin pitää ainakin kuukauden välein punnita ja mitata vyötärön ympärysmitta.

        VERENPAINE AIHEUTTAA JATKUVAA KOVAA PÄÄNSÄRKYÄ JA VÄSYMYSTÄ.

        Monesti kuvitellaan että SYY on selkä tai niskakipu.
        Todellinen SYY on liika syöminen josta tulee verenpaine.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaloreita lasketaan siksi että haluaa tarkasti tietää millä kalorimäärällä laihtuu ja millä lihoo.
        Kalorien laskemisella on toinenkin TÄRKEÄ merkitys
        Liian suurilla kalorimäärillä lihomisen lisäksi nousee verenpaine,eli laskemalla kalorit PYSTYY ESTÄMÄÄN VERENPAINEEN NOUSEMISEN sekä lihomisen.😲

        Voihan kalorien laskemisen lopettaa sitten kun on pysynyt vuoden samassa painossa,mutta silloinkin pitää ainakin kuukauden välein punnita ja mitata vyötärön ympärysmitta.

        Naomin dieetisssä ei lasketa kaloreita lainkaan ja multa on pudonnut paino jo 16 kiloo.

        Aloitin sen juuri siksi, että oon TÄTÄ MYÖTEN TÄYNNÄ niitä kaloreita! Ja niitten laskemisia.

        Sain sillon alotusajalla myös selkeen perustelun miksei niitä lasketa ja mun mielestä jokainen voi laskee niin paljon kun haluu, mutta mun tuntemat ketkä on koittanut sillain laihtua, on edelleen lihavia ja mä olen koon päässä siitä vaatekoosta, mikä oli tavotteena.


    • Anonyymi

      Tämä dieetti toimii varmasti jos noudattaa määriä
      Tuo 2 pientä jäätelöä on oikeasti monille lihaville VAIN pieni välipala😮🤭.
      Eihän sitä kukaan nyt lihavaksi voi tulla aivan pienillä määrillä.Lihavimnat ovat syöneet kermajäätelöä varmasti vähintään 2 litraa päivässä ja lisäksi kaikki muutkin herkut.😮

      • Anonyymi

        Mä laihdutin kymmeniä kiloja ja ruokalistaan kuului myös jäätelö, jälkiruokana silloin tällöin.
        Ruoka-annos jäätelöä oli yksi teelusikallinen, hitaasti makustelemalla suu makiaks.


    • Anonyymi

      Siinä on paljon eläinrasvaa mikä ei ole hyväksi. Jäädytetty banaani käy jäätelöstä.

      • On olemassa myös banaaninmuhjauskoneita. Sisään jäätynyt banaani ja ulos tulee "banaanijäätelöä".


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        On olemassa myös banaaninmuhjauskoneita. Sisään jäätynyt banaani ja ulos tulee "banaanijäätelöä".

        Nytkö pitäisi kysyä lisätietoja siitä "muhjauskoneesta" ja maksaa yli sataeuroo tunnilta? Vai mihin tuolla tänne "organisoidulla mainoskampanjalla" mahdetaan tähdätä.



    • 300 g jäätelöä päivässä on järjetön määrä kenelle tahansa saati sitten laihduttajalle. 50 g silloin tällöin on ok. Minulta on jäätelön syönti vähentynyt reilusti kun eskimo uudistui enkä pidä uudesta versiosta.

      • Anonyymi

        En pidä pahana jos syö 130 grammaa muutaman päivän välein jos mieli tekee.
        Se pitää sitten tinkiä muusta ruuasta


      • Anonyymi

        S-ryhmän Rainbow-sarjan toffeetuutti 69 g on hyvänmakuinen ja maksaa irtopakettina vain 0,59 euroa ja kuuden kappaleen paketissa suhteessa vieläkin vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S-ryhmän Rainbow-sarjan toffeetuutti 69 g on hyvänmakuinen ja maksaa irtopakettina vain 0,59 euroa ja kuuden kappaleen paketissa suhteessa vieläkin vähemmän.

        Totta, hyvänmakuinen jäätelö ei lihota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, hyvänmakuinen jäätelö ei lihota.

        Se painaa vain 69 g, ja suositus oli räätälöity hvp:lle, joka ei enää tykkää eskimojäätelöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se painaa vain 69 g, ja suositus oli räätälöity hvp:lle, joka ei enää tykkää eskimojäätelöstä.

        En tykännyt noistakaan mutta olen eskimon puutteessa syönyt erilaisia halpistuutteja, yleensä vaniljaa. Syynä siis se, että en halua syödä isoa tuuttia enkä halua "suklaa"kuorrutusta, ainakaan paksua. Onneksi huomenna saan pikarillisen minttugelatoa. Illalla myös beerenausleeseä (sekaan brandyä taittamaan makeutta).


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        En tykännyt noistakaan mutta olen eskimon puutteessa syönyt erilaisia halpistuutteja, yleensä vaniljaa. Syynä siis se, että en halua syödä isoa tuuttia enkä halua "suklaa"kuorrutusta, ainakaan paksua. Onneksi huomenna saan pikarillisen minttugelatoa. Illalla myös beerenausleeseä (sekaan brandyä taittamaan makeutta).

        Syömäsi vaniljajäätelö ei ollut vaniljajäätelöä vaan vanilliinijäätelöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syömäsi vaniljajäätelö ei ollut vaniljajäätelöä vaan vanilliinijäätelöä.

        viekää jo johonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        viekää jo johonkin.

        Hvp:n syömä jäätelö ei ollut aitoa vaniljajäätelöä, vaan 4-hydroksi-3-metoksibentsaldehydi-jäätelöä. Synteettistä 4-hydroksi-3-metoksibentsaldehydiä ( eli vanilliinia) käytetään usein vähävaraisten suosimissa halpisjäätelöissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hvp:n syömä jäätelö ei ollut aitoa vaniljajäätelöä, vaan 4-hydroksi-3-metoksibentsaldehydi-jäätelöä. Synteettistä 4-hydroksi-3-metoksibentsaldehydiä ( eli vanilliinia) käytetään usein vähävaraisten suosimissa halpisjäätelöissä.

        Itse ainakin käyn jäätelötehtaassa ensin katsomassa mikä on jäätelön valmistusprosessi ennen kuin pistän mitään jäätelöä suuhuni.


    • Anonyymi

      Anna voimaa näitten kans! Ja sitten ihmetellään miksi läskit hyllyy!

    • Anonyymi

      Jäätelön laihduttavaa vaikutusta voi tehostaa syömällä samalla karkkia.

      • Anonyymi

        Selvänäkijä kertoi minulle tuon saman asian ilman lisähintaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvänäkijä kertoi minulle tuon saman asian ilman lisähintaa!

        Mahtoi olla myös ainut selväjärkinen? Mitä näitä nyt lukee-,


    • Anonyymi

      Höpö höpö

    • Anonyymi

      Hyvä avaus.Naomi on sanonut että kermajäätelöä pitää olla ihmisen valiossa.

    • Anonyymi

      Voiskohan toon Naomin sanomisista valehtelevan jotenkin estää täältä? Alkaa ottaa päähän kun sen kateus on niin läpinäkyvää. Joka paikkaan vetelee sitä Naomia että MITÄ se siitä Naomista oikein tarvii....eikait se ole niitä...?

      • Aivan yhtä vähän kuin Naomia. Ainahan voit siirtyä Naomin omalle keskuskustelupalstalle jos sinusta Naomia ei saa arvostella.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Aivan yhtä vähän kuin Naomia. Ainahan voit siirtyä Naomin omalle keskuskustelupalstalle jos sinusta Naomia ei saa arvostella.

        "Tiedän kyllä paljonkin hyviä vähäkalorisia ruokia, esimerkiksi papupata ja papukeitto sopivaat oikein hyvin laihduttajalle."
        kannattaisko nyt mennä jotain papupataa taas hämmentämään jos se vaikka vähän helpottaisi. Ihmetelen, miksi yksi ja sama käy JOKAISEEN kommenttiin kommentoimassa JOKAISESSA LAIHDUTTAMISTA KÄSITTELEVÄSSÄ KETJUSSA?
        Ja sen oloisia kommentteja, ettei ole yhtään mistään mitään käsitetty kuten tuo "Aivan yhtä vähän kuin Naomia. Ainahan voit siirtyä Naomin omalle keskuskustelupalstalle jos sinusta Naomia ei saa arvostella." MITÄ, MITÄ SÖSSÖTYSTÄ?!?! lepo voisi auttaa. Ja ne pavut.
        Että kun selkeäksi on jo käynyt, ettei ne omat painoasiatkaan ehkä ihan hallussa, niin MIKSI IHMEESSÄ, näissä ketjuissa kommentoi ja jakelee neuvoja ja ohjeita MUILLE!?!?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tiedän kyllä paljonkin hyviä vähäkalorisia ruokia, esimerkiksi papupata ja papukeitto sopivaat oikein hyvin laihduttajalle."
        kannattaisko nyt mennä jotain papupataa taas hämmentämään jos se vaikka vähän helpottaisi. Ihmetelen, miksi yksi ja sama käy JOKAISEEN kommenttiin kommentoimassa JOKAISESSA LAIHDUTTAMISTA KÄSITTELEVÄSSÄ KETJUSSA?
        Ja sen oloisia kommentteja, ettei ole yhtään mistään mitään käsitetty kuten tuo "Aivan yhtä vähän kuin Naomia. Ainahan voit siirtyä Naomin omalle keskuskustelupalstalle jos sinusta Naomia ei saa arvostella." MITÄ, MITÄ SÖSSÖTYSTÄ?!?! lepo voisi auttaa. Ja ne pavut.
        Että kun selkeäksi on jo käynyt, ettei ne omat painoasiatkaan ehkä ihan hallussa, niin MIKSI IHMEESSÄ, näissä ketjuissa kommentoi ja jakelee neuvoja ja ohjeita MUILLE!?!?

        Miksi keskustelet Naomista yleisellä keskustelupalstalla kun hänen dieetistään ei saa kertoa yhtään mitään?

        Miksi itse jakelet neuvoa ota yhteyttä Naomiin?


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Miksi keskustelet Naomista yleisellä keskustelupalstalla kun hänen dieetistään ei saa kertoa yhtään mitään?

        Miksi itse jakelet neuvoa ota yhteyttä Naomiin?

        sekasin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tiedän kyllä paljonkin hyviä vähäkalorisia ruokia, esimerkiksi papupata ja papukeitto sopivaat oikein hyvin laihduttajalle."
        kannattaisko nyt mennä jotain papupataa taas hämmentämään jos se vaikka vähän helpottaisi. Ihmetelen, miksi yksi ja sama käy JOKAISEEN kommenttiin kommentoimassa JOKAISESSA LAIHDUTTAMISTA KÄSITTELEVÄSSÄ KETJUSSA?
        Ja sen oloisia kommentteja, ettei ole yhtään mistään mitään käsitetty kuten tuo "Aivan yhtä vähän kuin Naomia. Ainahan voit siirtyä Naomin omalle keskuskustelupalstalle jos sinusta Naomia ei saa arvostella." MITÄ, MITÄ SÖSSÖTYSTÄ?!?! lepo voisi auttaa. Ja ne pavut.
        Että kun selkeäksi on jo käynyt, ettei ne omat painoasiatkaan ehkä ihan hallussa, niin MIKSI IHMEESSÄ, näissä ketjuissa kommentoi ja jakelee neuvoja ja ohjeita MUILLE!?!?

        Tuntuu vieraalta ajatukselta, että täällä saisi lukea vain kehuja salaisesta dieetistä ja kaikki muu olisi kiellettyä. Mitään ei ole suostuttu kertomaan dieetin periaatteista eikä sen hinnoista.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Aivan yhtä vähän kuin Naomia. Ainahan voit siirtyä Naomin omalle keskuskustelupalstalle jos sinusta Naomia ei saa arvostella.

        Miksi sun tarttisi häntä arvostella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sun tarttisi häntä arvostella?

        Ne tällasessa ketjussa arvostelee kaikkia jotka painaa alle 100 kiloo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu vieraalta ajatukselta, että täällä saisi lukea vain kehuja salaisesta dieetistä ja kaikki muu olisi kiellettyä. Mitään ei ole suostuttu kertomaan dieetin periaatteista eikä sen hinnoista.

        Aika lailla samanlaista touhua kuin karppaajilta. He toki paljastivat jotain dieetistään mutta sitten oli paljon näitä "nettiklinikoita".

        Erilaisissa lahkoissa on pitkä aika sitten tajuttu että ei-uskovaisten kanssa ei kannata keskustella ja kyselevät kannattaa erottaa. Sillä taas ei hankita maksavia asiakkaita. Haku Googlessa "naomi" site:*.fi tuottaa aika vähän hittejä tuosta Mesinistä.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Aika lailla samanlaista touhua kuin karppaajilta. He toki paljastivat jotain dieetistään mutta sitten oli paljon näitä "nettiklinikoita".

        Erilaisissa lahkoissa on pitkä aika sitten tajuttu että ei-uskovaisten kanssa ei kannata keskustella ja kyselevät kannattaa erottaa. Sillä taas ei hankita maksavia asiakkaita. Haku Googlessa "naomi" site:*.fi tuottaa aika vähän hittejä tuosta Mesinistä.

        Naomihan on selvänäkijä varsinaiselta ammatiltaan, sieltähän löytää googlesta vaikka miten paljon hänestä.
        Mä olen nykyisin Fasessa hänen kaveri, sitä kautta itse otin yhteyksiä.


    • Voikohan maitojäätelöllä laihduttaa? Perjantaina syön satakunta grammaa sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      397
      1562
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1298
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1165
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      824
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      820
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      175
      721
    Aihe