Irtisanomista helpotetaan koska irtisanominen on tähän asti ollut niin vaikeaa, onhan irtisanojan pitänyt sanoa tai muuten informoida irtisanottavaa että tämä saa potkut.
Nyt tuota irtisanojan taakkaa ollaan helpottamassa, ja tästä edes irtiasanojan ei tarvi sanoa tai ilmoittaa muutenkaan irtisanottavalle yhtään mitään.
Niinpä moni tekee ensin kuukauden töitä ja sitten ihmettelee kun ei tullut palkkaa tilille, ja jos ja kun kysyy pomoltaan että missä mun palkka? niin pomo sitten kertoo ettet ole ollut meille työsuhteessa jo kuukauteen joten miksi me sulle palkkkaa maksettaisiin kun et ole meillä töissä.
Että kovasti toki on ihmetelty että mitäs se tuokin täällä yhä kulkee kun on ollut viimekuun lopusta alkaen irtisanottu.
Että silleen Örpölandiassa, muista ottaa kirves mukaan jos ja kun käyt ilmaisemassa kapitalistille paheksuntaasi.
Örpön hallitusohjelmasta ilmenee että irtisanomista helpotetaan
Anonyymi-ap
4
264
Vastaukset
- Anonyymi
Täyttä totta kirjoitat. Kannattaa tosiaan olla kirveen kanssa liikkeellä, sillä Orpolla on Lallin geenit köyliöläisenä.
- Anonyymi
Nykylailla ei saa irtisanoa vaikka työntekijä valehtelee, varastaa, rikkoo yrityksen omaisuutta, on luvatta poissa yms.
- Anonyymi
Joo, villin lännen touhuksi menee ja työntekijä on se lainsuojaton....
- Anonyymi
Joo, villin lännen touhua täysin ja työntekijä on se lainsuojaton, kenellä ei ole mitään arvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111