Tuosta:
https://www.is.fi/digitoday/esports/art-2000009488926.html
Mä oon niin SLS, tiiä mitään enää täsä iäsä. Vähät pisteeni tulivat tiedolla ja yhdellä oikealla arvauksella, kaiken muun arvasin väärin, as usual 🤣
Se on tulos!
Sinulta löytyy aimo annos esports-tietoa!
Kuvassa Daniel Lehtonen, jonka moni tuntee Bile-Danina. Hän pelasi aikoinaan Counter-Strikea kilpailullisesti. Kuva: Jussi Jääskeläinen
Vastasit oikein 5/13 kysymykseen
Lauantain 17.6. EsportsVisa - Tiiäkkö nää mittää pelleistä?
35
210
Vastaukset
Samoilla mennään, 5/13. Kaikki arvauksia 😄
randombypasser kirjoitti:
Se on tulos!
Samis on mamis, kuten aikanaan sanottiin 🤣No tulos se on huonokin tulos 😂 Urheilutermein, kaikkeni yritin, mutta tänään suoritus riitti tähän 😁
Aletheias kirjoitti:
No tulos se on huonokin tulos 😂 Urheilutermein, kaikkeni yritin, mutta tänään suoritus riitti tähän 😁
Tulos kuin tulos, tulokseton tila kertoo luovuttamisesta 😁
Kiskaisepa seuraavaksi tuo:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17895541/lauantain-17-6--yleistietovisa
Kuvassa Daniel Lehtonen, jonka moni tuntee Bile-Danina. Hän pelasi aikoinaan Counter-Strikea kilpailullisesti. Kuva: Jussi Jääskeläinen
Vastasit oikein 8 kysymykseen🤘🏻😝randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Kova veto, hitsi, taidat pelailla kaikki yöt 😂No niin onhan se pippeli niin kiva peli😂🤭 ei vaineskaan. Yhden lisäpisteen olisin saanut jos olisin Tiennyt nimen 😌 kasvot kyllä tunnistin.
Haaveilija39 kirjoitti:
No niin onhan se pippeli niin kiva peli😂🤭 ei vaineskaan. Yhden lisäpisteen olisin saanut jos olisin Tiennyt nimen 😌 kasvot kyllä tunnistin.
Pip-peli on maailman paras peli, ikinä!!!! 😂
Pip-peli on maailman paras peli, ikinä!!!! 😂
No niin se teillä miehillä taitaa olla🤭
Haaveilija39 kirjoitti:
No niin se teillä miehillä taitaa olla🤭
On naisillekin paras peli maan päällä 😂
Nostatus ilman hiivaa
Kyllä niin (100%) arvauksella mentiin, että.. 😄
Vastasit oikein 4 kysymykseen- Anonyymi
Johan mä tunnustin tuolla että oon jo vintaakkia, pitääkös mun vielä tunnustaa olevani pellekin :)
Tässä on taas aihealue, josta en tiedä mitään. Olen kuitenkin seurannut ja lukenut näistä turnauksista ja voittajista. Nimet ovat jääneet (ihme kyllä) mieleen.
Olen itsekin yllättynyt tuloksesta. Tällä kertaa annettu vihje jopa toimi oikein. 😀
"Sinulta löytyy aimo annos esports-tietoa!
Vastasit oikein 9 kysymykseen"
Se ei pelaa, joka pelkää. Kiitos haastavasta visasta. 😂Hieno tulos!
Ja Valtiatar veti päivän pohjat tuosta vain! 🥳
Sama itellä, otsikoista oli jotain jäänyt mieleen, ihan kaikkea ei tarvinut arvata, väärin 😂randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Ja Valtiatar veti päivän pohjat tuosta vain! 🥳
Sama itellä, otsikoista oli jotain jäänyt mieleen, ihan kaikkea ei tarvinut arvata, väärin 😂Joskus tuo älli toimii kuin seula ja mielikuvat pomppaa esiin. Omituista miten sinne ällin pohjalle jää kaikenlaista, vaikka ei itse edes tiedosta sitä. 🤣
Jos niitä pelejä ja tyyppejä pitäisi alkaa selittämään, se jäisi tekemättä, mutta kun annetaan vaihtoehdot, nimi vaan pomppaa esiin. 😵💫
Ei tätä voi järjellä selittää.tosi.typy kirjoitti:
Joskus tuo älli toimii kuin seula ja mielikuvat pomppaa esiin. Omituista miten sinne ällin pohjalle jää kaikenlaista, vaikka ei itse edes tiedosta sitä. 🤣
Jos niitä pelejä ja tyyppejä pitäisi alkaa selittämään, se jäisi tekemättä, mutta kun annetaan vaihtoehdot, nimi vaan pomppaa esiin. 😵💫
Ei tätä voi järjellä selittää.Juu, itse touhut ja tyypit on ihan hepreaa, mutta olennaiset asiat on syöpyneet jonnekin, aivan turhaan kylläkin, ellei näitä visailuja huomioida 🤣
Juu, itse touhut ja tyypit on ihan hepreaa, mutta olennaiset asiat on syöpyneet jonnekin, aivan turhaan kylläkin, ellei näitä visailuja huomioida 🤣
Visat ovat tarpeellisia palstalaisten henkisen kasvun kohottamiseen ja älyllisen kapasiteetin lisäämiseen. Niistä aina oppii jotain uutta. Visoja ja tietokilpailuja ei sovi arvostella.
Eivät ne ole turhia, vaan erittäin tarpeellisia ja iso osa palstan imagoa. 🤖😀tosi.typy kirjoitti:
Visat ovat tarpeellisia palstalaisten henkisen kasvun kohottamiseen ja älyllisen kapasiteetin lisäämiseen. Niistä aina oppii jotain uutta. Visoja ja tietokilpailuja ei sovi arvostella.
Eivät ne ole turhia, vaan erittäin tarpeellisia ja iso osa palstan imagoa. 🤖😀No tiiä siitä, mutta ovat nämä oivaa viihdettä ja tapa tuoda tietyn henkisiä ihmisiä toistensa luokse 🤗
No tiiä siitä, mutta ovat nämä oivaa viihdettä ja tapa tuoda tietyn henkisiä ihmisiä toistensa luokse 🤗
Viihdettä tietysti. Kiva, kun viitsit laittaa näitä meidän muiden iloksi. 😁
tosi.typy kirjoitti:
Viihdettä tietysti. Kiva, kun viitsit laittaa näitä meidän muiden iloksi. 😁
Shit happens, usually at least twice in a row 😂
Shit happens, usually at least twice in a row 😂
No shit, Sherlock!? 🤣
Tell me more!tosi.typy kirjoitti:
No shit, Sherlock!? 🤣
Tell me more!Yes shit and twice, at least 🤣
Tää nyt vaan panee miettimään mikä ero on kylläkakalla ja eikakalla 🤔randombypasser kirjoitti:
Yes shit and twice, at least 🤣
Tää nyt vaan panee miettimään mikä ero on kylläkakalla ja eikakalla 🤔Tiedä näistä? Onneksi ei ole juoksukakka, tai niskakakka. 🤣
tosi.typy kirjoitti:
Tiedä näistä? Onneksi ei ole juoksukakka, tai niskakakka. 🤣
Niskakakka kuulostaa jo arveluttavalta tapaukselta 😂
Niskakakka kuulostaa jo arveluttavalta tapaukselta 😂
Kaikki nuo ovat arveluttavia, mutta tuo eriyisesti. Siivoamiseen ja puhdistamiseen tarvitaan jo ydinjäte-turvapuku. Vauva-ihmisillä tuota niskakakkaa esiintyy erityisen paljon. 🤣
- Anonyymi
Pusi pusi älykkäitä misuja!😋
- Anonyymi
5/13. En tiedä näistä mitään, eikä kiinnostakaan. Pelasin paljon tietokonepelejä kuitenkin 80/90-luvuilla, jolloin pelit olivat luonnollisesti parempia kuin nykyään. Niitä vanhoja pelejä tulee edelleen pelattua.
T. Lidl-miesSe on tulos!
Eip+ä ole itekään pahemmin pelailtua enää aikoihin, mutta jutut kyllä kiinnostavat vieläkin.
7/13 yllättävää sillä en oikeasti tiedä yhtään mitään näistä jutuista.😄.
Hieno tulos!
Hämmentävää jos karkeasti ottaen arvasit noin hyvin 🤣No ehkä varmaan1 tai 2 tiesin henkilöistä en yhtään.😄.
- Anonyymi
jokaiszeen kyzymykzsewn kuluuasza 2- yllä gtai ei, vain 2 mien <haZS<A
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662408Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822094Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452037Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1191808Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣311761Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1841478Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071379Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261225En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91002- 801001