Kanssa haluaisit lähteä iltakävelylle pitkin ahon laitaa?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
16
312
Vastaukset
Lyyli Inkerin. 😊👍
- Anonyymi
Taitaa olla joku rekattu.
- Anonyymi
Mikkojuhanin kanssa voidaan suunnitella tulevia palstatoivotuksia.
T. Pullea Kaveripoika- Anonyymi
Lutusta 🥰
- Anonyymi
Pyh. Tietenkin sinun, randomin ja pirpanan kanssa. Saataisiin puhuttua koko maapallo paremmaksi.
Kävelyn loppusuorallla haettaisiin Korv joranin kebappilastuja kastikkeeseen upotettuna.
Pirpana leuhkisi ja ostaisi kylkeen limpparin. Siitä suivaantunena möksähtäisin ja joisin 5 litraa kiljua.
>simiti<Pirpana ei syö kebabeläintä.. ei tykkää. Ja limparikin olisi sokeritonta..
Mutta maailma tulisi parannettua..
Eskon ❤️
- Anonyymi
Yölliselle hautausmaakävelylle?
- Anonyymi
En kenenkään. Tuosta tulee mieleen hölmö isäni.
Jonkun, joka ymmärtää juottopisteiden merkityksen päälle. Eikä luule olevansa Essayahin identtinen kaksonen.
- Anonyymi
Öö, se tuleva ministeri on jotain 70-vuotias muumion näköinen?
Ammattiurheilijat, kuin myös kuntourheilijat, tietävät mikä on juottopaikka. Ainakin kilpailuiden taukopaikkojen juomasaavit. Banaaneja, rusinoita, hartsporttia, nääs. Anonyymi kirjoitti:
Öö, se tuleva ministeri on jotain 70-vuotias muumion näköinen?
Ammattiurheilijat, kuin myös kuntourheilijat, tietävät mikä on juottopaikka. Ainakin kilpailuiden taukopaikkojen juomasaavit. Banaaneja, rusinoita, hartsporttia, nääs.Maailmanmestari vm. 1993. En usko, että nauttisin kävelylenkistä hänen kanssaan.
- Anonyymi
En osaa sanoa missä on lähin aho, ehkä se NHL:ssä pelaava jääkendojanari taitaa olla. Mikäv on aho???
- Anonyymi
Ahaa, wikipediasta löytyi:
Aho, kylä Vetelissä
AHO, vanhentunut Alankomaiden Antillien KOK-koodi
Arkitektur- og designhøgskolen i Oslo, AHO, Oslon arkkitehtuuri- ja designkorkeakoulu
aho, nurmettunut kaskimaa, viljelyn jäljiltä nurmettunut pelto
Algheron lentoasema, IATA-koodi AHO, lentoasema Italiassa.
Tämän tiedän mutta vain nimeltä ja näköjään joku ruotsalainen on samanniminen
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Aho_(ruotsalainen_jääkiekkoilija)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Aho
Ihan sama. Mun huudit on katuja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483