Virallisesti ja onnellisesti sinkkuna taas.

Pitkien keskusteluiden jälkeen kaukosuhde naisen kanssa todettiin että on aika turhaa sitoutua niin vahvasti toiseen vielä tälläisessä vaiheessa ja tilanteessa missä etäisyys toiseen on näinkin pitkä eikä ole varmaa tietoa koska se tilanne tulee muuttumaan. Voidaan silti jatkaa yhteydenpitoa kuten ennenkin ja nähdä aina mahdollisuuksien mukaan kun jompikumpi matkustamaan pystyy mutta ilman sitoumuksia ja velvoitteita jotka vaan turhaa painolastia ja ahdistusta tuntui tuovan molemmille.🙂.

86

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noniin, kaverina jatkuub. 🙂

      Tää lähtee nyt ajelee nurmea. Kivan viileetä vielä. Luurit päähän ja musat soimaan. 👍

      https://youtu.be/FsfrsLxt0l8

      • Mukavaa ruohonleikkuu urakkaa! Näin se kannattaa hoitaa heti aamusta niin ei vielä tosiaan oo niin kuumaa.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mukavaa ruohonleikkuu urakkaa! Näin se kannattaa hoitaa heti aamusta niin ei vielä tosiaan oo niin kuumaa.😊.

        Kuuma tuli, mutta onneksi on suihku keksitty. 🙂

        Tulihan vedettyä juosten takapiha sileeksi. 😅


      • Huitale kirjoitti:

        Kuuma tuli, mutta onneksi on suihku keksitty. 🙂

        Tulihan vedettyä juosten takapiha sileeksi. 😅

        Juu hiki varmaan tuli jokatapauksessa ei siltä kyllä siinä välttyä voi. Se kävi sitten hyvin päivän kuntoilustakin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu hiki varmaan tuli jokatapauksessa ei siltä kyllä siinä välttyä voi. Se kävi sitten hyvin päivän kuntoilustakin.🙂.

        Joo, jätän aina tälläsillä helteillä vähän marjapuskien ympärille pidempää heinää, niin ei kuivu pensaatkaan niin herkästi.

        Ja pikkusen kukkia ajelematta, niin viihtyy pörriäisetkin tontilla. Meinaan kyllä tehdä takapihalle ison istutusalueen mihin etsin varjossa ja puolivarjossa viihtyviä kasveja, mutta myös kukkivia perhisten makuun. 🙂

        20 neliötä pläntti, on taas sen verran vähemmän ajeltavaa. Ja pensasmustikalle teen oman istutusalueen vieläerikseen sinne taka-alalle. 😉

        Luonnonkivistä piharakennuksen syöksytorvien alle "kourut, riittää hommaa.

        Autokin tarttee katsastaa viikolla, niin täytyy vielä siivota sisältä imurilla ja pyyhkiä, ettei ole kuin sikala. Vikojahan ei anteeksi saa, jos niitä on, mutta kivempi viedä auto puhtaana näytille. 😁


      • Huitale kirjoitti:

        Joo, jätän aina tälläsillä helteillä vähän marjapuskien ympärille pidempää heinää, niin ei kuivu pensaatkaan niin herkästi.

        Ja pikkusen kukkia ajelematta, niin viihtyy pörriäisetkin tontilla. Meinaan kyllä tehdä takapihalle ison istutusalueen mihin etsin varjossa ja puolivarjossa viihtyviä kasveja, mutta myös kukkivia perhisten makuun. 🙂

        20 neliötä pläntti, on taas sen verran vähemmän ajeltavaa. Ja pensasmustikalle teen oman istutusalueen vieläerikseen sinne taka-alalle. 😉

        Luonnonkivistä piharakennuksen syöksytorvien alle "kourut, riittää hommaa.

        Autokin tarttee katsastaa viikolla, niin täytyy vielä siivota sisältä imurilla ja pyyhkiä, ettei ole kuin sikala. Vikojahan ei anteeksi saa, jos niitä on, mutta kivempi viedä auto puhtaana näytille. 😁

        Huomenna meen hoitaa mutsin haavaa, telo ittensä ja sai yli 20 tikkiä. Sitten meinaan pestä viisi mattoa.

        Tällä kertaa painepesurilla. Pikkasen jos harjaakin näyttäsi matoille. 😅


      • Huitale kirjoitti:

        Joo, jätän aina tälläsillä helteillä vähän marjapuskien ympärille pidempää heinää, niin ei kuivu pensaatkaan niin herkästi.

        Ja pikkusen kukkia ajelematta, niin viihtyy pörriäisetkin tontilla. Meinaan kyllä tehdä takapihalle ison istutusalueen mihin etsin varjossa ja puolivarjossa viihtyviä kasveja, mutta myös kukkivia perhisten makuun. 🙂

        20 neliötä pläntti, on taas sen verran vähemmän ajeltavaa. Ja pensasmustikalle teen oman istutusalueen vieläerikseen sinne taka-alalle. 😉

        Luonnonkivistä piharakennuksen syöksytorvien alle "kourut, riittää hommaa.

        Autokin tarttee katsastaa viikolla, niin täytyy vielä siivota sisältä imurilla ja pyyhkiä, ettei ole kuin sikala. Vikojahan ei anteeksi saa, jos niitä on, mutta kivempi viedä auto puhtaana näytille. 😁

        Luonnonkivistä puro idealla, kun sataa niin rännistä vesi valuu puroa pitkin ja virtaa vesi istutuksille. Saas nähä.. 😬

        Mut nyt morjes.


      • Huitale kirjoitti:

        Huomenna meen hoitaa mutsin haavaa, telo ittensä ja sai yli 20 tikkiä. Sitten meinaan pestä viisi mattoa.

        Tällä kertaa painepesurilla. Pikkasen jos harjaakin näyttäsi matoille. 😅

        Auts...ei oo kyllä yhtään kiva juttu varsinkaan näillä helteillä tuollanen haava. On kyllä tärkeetä hoitaa hyvin sitä haavaa ettei pääse tuleen mitään turhia tulehduksia.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        Luonnonkivistä puro idealla, kun sataa niin rännistä vesi valuu puroa pitkin ja virtaa vesi istutuksille. Saas nähä.. 😬

        Mut nyt morjes.

        Ei hassumpi idea. Moikka moi.😊.


    • Anonyymi

      Kohta alkaa kuhina käymään sun ympärillä palstalla.

      • No mukavaahan se olis jos niin kävisi ja sieltä vaikka löytyisi joukosta se juuri oikea ihminen.😊. Luulen kyllä että taitais olla vähän toiveajattelua sellaset kuhinat vaikka eihän sitä kai ikinä täysin tietää voi elämällä kun on tapana yllättää kuitenkin niin mukavasti kuin joskus ikävämminkin.🙂.


    • Anonyymi

      No höh. Eikö hän ole juuri Suomeenkin tulossa käymään ☹️

      xLiner

      • Ens kuussa hän on tulossa mua tapaamaan. Eihän tuo sitä estä. Sitten kyllä sen jälkeen ei vaan oo taas mitään tietoa koska kykenis toista näkemään ja voi olla että menee tosi pitkäkin aika. Se vaan tuntu molemmista liian raskaalta olla täysin sitoutunut toiseen kun ei voi olla kuin etäyhteydessä toiseen ja mitään varmuutta että koska mahdollisesti toista pääsee näkemään ei ole. Ja sekin tuntui ahdistavalta kummastakin että meneekö mahdollisesti ohi mahdollisuus onneen ja rakkauteen lähempänä kun odottaa jotain mikä parhaimmillaankin kunnollisesti voi tapahtua vasta vuosien päästä todennäköisesti. Myöskin se mietitytti että jaksaako sitä elää henkisesti näin raskaassa tilanteessa niin kauaa vai tuhoaisiko se vain mahdollisesti sen mahdollisuuden mitä voisi olla. Joten tuntui paremmalta jatkaa yhteydenpitoa mutta ilman sitoumuksia.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ens kuussa hän on tulossa mua tapaamaan. Eihän tuo sitä estä. Sitten kyllä sen jälkeen ei vaan oo taas mitään tietoa koska kykenis toista näkemään ja voi olla että menee tosi pitkäkin aika. Se vaan tuntu molemmista liian raskaalta olla täysin sitoutunut toiseen kun ei voi olla kuin etäyhteydessä toiseen ja mitään varmuutta että koska mahdollisesti toista pääsee näkemään ei ole. Ja sekin tuntui ahdistavalta kummastakin että meneekö mahdollisesti ohi mahdollisuus onneen ja rakkauteen lähempänä kun odottaa jotain mikä parhaimmillaankin kunnollisesti voi tapahtua vasta vuosien päästä todennäköisesti. Myöskin se mietitytti että jaksaako sitä elää henkisesti näin raskaassa tilanteessa niin kauaa vai tuhoaisiko se vain mahdollisesti sen mahdollisuuden mitä voisi olla. Joten tuntui paremmalta jatkaa yhteydenpitoa mutta ilman sitoumuksia.🙂.

        Aika mahdottomaltahan tuo kuulostaa. Jo pelkästään seurustelun aloittaminen ihmisen kanssa jota ei ole koskaan tavannut.

        Toivotaan että kumpikin löytää jotain muuta, helpommin onnistuvaa.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika mahdottomaltahan tuo kuulostaa. Jo pelkästään seurustelun aloittaminen ihmisen kanssa jota ei ole koskaan tavannut.

        Toivotaan että kumpikin löytää jotain muuta, helpommin onnistuvaa.

        xLiner

        No nyt siihen on mahdollisuuskin kun ei oo sitoutunut toiseen.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No nyt siihen on mahdollisuuskin kun ei oo sitoutunut toiseen.🙂.

        Nyt vaan virität ansat ja odotat että palstakurppa astelee pyydykseen. Jotain vaikka jyviä ripottelet polulle ja se niitä napsiessaan ihan huomaamattaan käy loukkuun :D

        -harmiseikirj.-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vaan virität ansat ja odotat että palstakurppa astelee pyydykseen. Jotain vaikka jyviä ripottelet polulle ja se niitä napsiessaan ihan huomaamattaan käy loukkuun :D

        -harmiseikirj.-

        No voipi olla että tuossa ehkä käviskin ihan toisinpäin jos noin yrittäis tehdä. Vaikka ei sekään mua haittais yhtään niin että se vois olla kyllä vaan ihan win/win tilanne. 😄.


    • Anonyymi

      zelenski aloitti sodan... joo minä en ainakaan aloittanut: Bill Joel (CASH-BILL in the pocket): https://www.youtube.com/watch?v=HC7vThniUBU

      Koomikko-Mikko aloitti zodan eli Zelenzxki hHHA.

      belgialaixzet kongossa ha, joo ok jooh... Kummitustalo-muzsiikki-juttu, kehittyy hyvinkin d-duuri-mollista lähtee.... kummitus... Ghosthouae

    • Liekö niin onnellista, mutta ainakin selvempi tilanne, kun olette keskustelleet asian suoraan ja sopineet yhdessä. Hyvä Mikkojuhan 👍
      Eilinen terassin- sekä mattojen pesu kivistelee vähän kropassa, mutta kohta lähden öljyämään terassia ennen kuin aurinko kääntyy sille puolelle.
      Sillä ne kivut kropasta lähtee, millä ne ovat tulleetkin, isäni sanoi 🙂
      Mukavaa päivää sinulle 🌞

      • Anonyymi

        Sinun täytyisi hommata itsellesi oma mies joka antaisi sinulle hierontaa ja jotain muuta mukavaa ja hymyilet jälleen ja yhdessä öljyätte nopeasti et sen jälkeen voitte viettää iltapäivää yhdessä kaikkea kivaa tehden


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun täytyisi hommata itsellesi oma mies joka antaisi sinulle hierontaa ja jotain muuta mukavaa ja hymyilet jälleen ja yhdessä öljyätte nopeasti et sen jälkeen voitte viettää iltapäivää yhdessä kaikkea kivaa tehden

        No nyt ei kerkiä, eikä tänne kotiinkaan ole varteenotettavia ehdokkaita ilmaantunut.
        Itse on siis lähdettävä hommiin 😀
        Ja mikäs siinä. Mukavaa puuhailla ulkona tällaisina päivinä, kun sisällä on sitten sopiva lämpötila nukkua ja viilentyä 👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        No nyt ei kerkiä, eikä tänne kotiinkaan ole varteenotettavia ehdokkaita ilmaantunut.
        Itse on siis lähdettävä hommiin 😀
        Ja mikäs siinä. Mukavaa puuhailla ulkona tällaisina päivinä, kun sisällä on sitten sopiva lämpötila nukkua ja viilentyä 👍

        Kyllä kerkeet eli kutsu luoksesi joku tosi kiva mies ja yhdessä öljyätte terassin ja saat siltä jotain ihanaa et kysytkin siltä haluatko mustikkapiirakkaa ja otetaan uusikki


      • No joo ehkä se onnellinen ei tosiaan ihan oikea sana ole. Kuten yleensä oot ihan oikeassa. Jollain tapaa helpottunut kuitenkin kun se kovin raskaalta tuntui sitoutuminen tuollaisessa tilanteessa.🙂.

        Älä nyt liikaa rehki kuitenkaan ja muista juoda tarpeeksi ja syödä vähän jotain pientä suolasta että neste imeytyy. Oikein mukavaa ja hauskaa päivää sullekin.🤗.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun täytyisi hommata itsellesi oma mies joka antaisi sinulle hierontaa ja jotain muuta mukavaa ja hymyilet jälleen ja yhdessä öljyätte nopeasti et sen jälkeen voitte viettää iltapäivää yhdessä kaikkea kivaa tehden

        Silla se on aina vaan nuo mielessä. Rehellisesti ainakaan itse en läheskään joka hiton kipuun mitään hierontoja halua. Välillä voi mennä vaan pahemmmaksi. Ihan tavallinen työnteosta johtuva lihaskupu häviää tosiaan kaikkein parhaiten sillä millä se on tullutkin, eli liikunnalla ja sitten kevyttä palauttelua ja kevyttä venytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silla se on aina vaan nuo mielessä. Rehellisesti ainakaan itse en läheskään joka hiton kipuun mitään hierontoja halua. Välillä voi mennä vaan pahemmmaksi. Ihan tavallinen työnteosta johtuva lihaskupu häviää tosiaan kaikkein parhaiten sillä millä se on tullutkin, eli liikunnalla ja sitten kevyttä palauttelua ja kevyttä venytystä.

        Mutta seksi ja orgasmit ja suukot auttaa moneen kolotukseen ja särkyihin ja kun saanut orgasmin niin huomaa säryt pois ja hyvä olo ja rentoutunut olo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta seksi ja orgasmit ja suukot auttaa moneen kolotukseen ja särkyihin ja kun saanut orgasmin niin huomaa säryt pois ja hyvä olo ja rentoutunut olo

        Sinulla saa olla miten on. Minulle tuo ei pidä lainkaan paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta seksi ja orgasmit ja suukot auttaa moneen kolotukseen ja särkyihin ja kun saanut orgasmin niin huomaa säryt pois ja hyvä olo ja rentoutunut olo

        Ole nyt tollo jo hiljaa.


    • Anonyymi

      Etäsuhde mikkiksellä ja meikäpoika sai eilen 32kg ahvenen

      • Erona se että kalajuttu ei ole totta. Ootko sä niin kateellinen että pitää ruveta kertoon kalajuttuja lohdutukseksi itelles.😄.


      • Anonyymi

        Äläs nyt 😁, mikkis on just heittämässä koukkua veteen...


    • Anonyymi

      Ihmisen on parempi olla sinkkuna.

    • Anonyymi

      virkamies eli viraali netissäkin voi olla.

      ja juo kahvia kuin palloilija tai siis joku on varmasti joku kaunis tyttöihastukseni, lentävää palloa harrastaa, ei kuin joku Paul Coffey-jääkiekkoilija kahvin hamstraaqja...

      ..mutta joo kokeile vaikka pianolla ottaa sointua, joutuu käyttämään mustia, joku D-duuri-molli ja A-sointua päälle :D

    • Anonyymi

      Turha sitoutua toiseen, yhteydenpito jatkuu, ensi kuussa tapaaminen ????

      • Niin ens kuussa nähdään ja sitten ei oo taas tietoa voisiko koska seuraavan kerran nähdä saattaa olla että voi mennä vuosikin tai pidempäänkin niin ettei toista voi nähdä. Etänä pidetään yhteyttä mutta toiseen kokonaan sitoutuminen tässä tilanteessa tuntui kummastakin liian raskaalta lopulta kuitenkin.🙂.


    • Eli jouduit friendzonelle. Eipä siinä, se on ihan ok paikka olla kunhan tiedostaa oman paikkansa ja sen ettei sieltä ole paluuta 😃 Tosin mä olen huomannut että nykyään naisten kanssa on yhä vaikeampi olla edes kaveri, kun of:n puolella saa ihan rahaajin jutustelusta miesten kanssa, ja monilla naisilla tuntuu olevan kovin vaikeaa ymmärtää että mies voi haluta olla kaveri ilman ihmeempiä taka-ajatuksia 🙄 Eikä jotain omia aseksuaalisuuden piirteitä kuitenkaan ihan heti alkuunkaan viitsisi ottaa puheeksi 😂

      Parempi lienee noin joka tapauksessa 👍 Etäsuhde on aina haasteellinen, enkä ainakaan mä lähtisi sellaiseen enää, kun sellainen tuli koettua 15 vuotta sitten 16-vuotiaana ja otin kerrasta opiksi 😅 Kyllä siihen aikaan yksinäiset teinit löysi aikaa ja VR veloitti viitisenkymppiä näkemisestä, niin silti siinä oli omat ongelmansa ilman mitään mun aspergeria tai tytön syömishäiriötäkään jne. Mutta kun ajatellaan nykypäivän näennäisen kiireistä menoa puhelimesta 12 sekuntia pitkiä tiktokvideoita katsellessa ja pikareaktioita painellessa 10h päivässä, eri ihmisten työ- ja perhejuttuja, kunkin autonomistamista, omaa tankkausbudjettia jne. niin ei se ainakaan yhtään helpompaa tulisi olemaan tänä päivänä 😂

      • Ei kyllä se oli ihan omaa tahtoa ja yhdessä sovittu ja läpi käyty juttu ei siinä ollut mitään joutumista mihinkään kyllä. Se ei vaan oo niin yksinkertaista kun toinen asuu Saksassa ja hoitaa siellä isoäitiään ja mä oon täällä. Ens kuussa hän tulee mua tapaamaan kuten pitikin ja jatketaan muuten samalla tavoin mutta ilman mitään sitoumuksia. Sitten kun hän pääsee muuttaan aikanaan takaisin Suomeen niin jos on ajankohtaista sillon niin voi taas harkita vakavampaa sitoutumista.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei kyllä se oli ihan omaa tahtoa ja yhdessä sovittu ja läpi käyty juttu ei siinä ollut mitään joutumista mihinkään kyllä. Se ei vaan oo niin yksinkertaista kun toinen asuu Saksassa ja hoitaa siellä isoäitiään ja mä oon täällä. Ens kuussa hän tulee mua tapaamaan kuten pitikin ja jatketaan muuten samalla tavoin mutta ilman mitään sitoumuksia. Sitten kun hän pääsee muuttaan aikanaan takaisin Suomeen niin jos on ajankohtaista sillon niin voi taas harkita vakavampaa sitoutumista.🙂.

        Terkkui sinne kaveripoika alueelle:))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Terkkui sinne kaveripoika alueelle:))

        Missä sellanen on? Ei täällä nimittäin ainakaan.😄.


    • Anonyymi

      Oletko virallisesti viriili?

      • No ei kyllä oo ongelmaa sen puolen kanssa.😁.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niinhän se on, että etäsuhde ei kaikille sovi. Mutta se on tosi hyvä, että tilanne selvisi noin sovussa ja jatkatte kavereina. 👍

      Mä olen sitä joskus itse miettinyt, että mikä se on se luonteenpiirteiden yhdistelmä, jolla etäsuhde toimii, Se ei ole kovin helposti määriteltävissä, mutta vähimmäisvaatimus on se, että osaa olla ottamatta siitä tilanteesta niitä paineita ja kasaamatta painolastia.

      • Anonyymi

        Yksi asia tuli mieleeni ja se on tuo, jos toiveissa on joskus pysyvä yhteisasuminen. Silloin kaukosuhde on oikeastaan aina vaikea. Silloin siinä on aina taustalla se panostaminen ja luottaminen, että se yhteinenkin aika tulee ja että entä jos ei tulekaan ja entä jos sitten onkin ohittanutkin jonkin mahdollisuuden jne. Tuo toive tekee kaukosuhteessa aidosti tosi vaikean toteuttaa. Että sinällään, jos tuollainen "lopullinen toive" on niin silloin ihan aidosti toi hyvä päätös pysyä ihan vaan kavereina ja katsella luvan kanssa muuten ympärilleen.


    • Anonyymi

      Ihanaa <3 Voimme keskittyä täysillä kaveripoika toivotusten suunnitteluun.

      T. Pullea Kaveripoika

      • Kyllä sä nyt taidat pahasti joutua pettymään kun itellä on tarkoitus se oma rakas nainen ja kumppani kuitenkin löytää niin kaikki kiinnostus ja tekeminen kohdistuu siihen eikä tuollaiseen joten joudut kyllä tyytymään jonkun muun kanssa suunnittelemaan niitä. Sori vaan.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä sä nyt taidat pahasti joutua pettymään kun itellä on tarkoitus se oma rakas nainen ja kumppani kuitenkin löytää niin kaikki kiinnostus ja tekeminen kohdistuu siihen eikä tuollaiseen joten joudut kyllä tyytymään jonkun muun kanssa suunnittelemaan niitä. Sori vaan.😄.

        Älä nyt heitä kylmää kollegalle.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt heitä kylmää kollegalle.

        - Sheena

        Ei oo tarkotus olla kylmä vaan kertoa rehellisesti miten asia on ettei toinen luule turhia. Ehkä ongelma voi olla siinäkin etten koe olevani millään tavalla hänen kolleegansa vaikka hyvin mukava ja ystävällinen hänkin on.😊.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei oo tarkotus olla kylmä vaan kertoa rehellisesti miten asia on ettei toinen luule turhia. Ehkä ongelma voi olla siinäkin etten koe olevani millään tavalla hänen kolleegansa vaikka hyvin mukava ja ystävällinen hänkin on.😊.

        Ottakaa palstis mukaan rinkiin taakkaa jakamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ottakaa palstis mukaan rinkiin taakkaa jakamaan.

        Tuossa saattaapi olla taas myös yksi ongelmakohta kun mä olen vain ihan oma itseni enkä ollenkaan koe kuuluvani mihinkään rinkiin tai minkään luokittelun alle eikä ole mitään halua edes kuuluakaan vaan tosiaan olla vain oma itseni.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Tuossa saattaapi olla taas myös yksi ongelmakohta kun mä olen vain ihan oma itseni enkä ollenkaan koe kuuluvani mihinkään rinkiin tai minkään luokittelun alle eikä ole mitään halua edes kuuluakaan vaan tosiaan olla vain oma itseni.🙂.

        Olethan sä mummelitoivotusringin kantavia voimia


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä sä nyt taidat pahasti joutua pettymään kun itellä on tarkoitus se oma rakas nainen ja kumppani kuitenkin löytää niin kaikki kiinnostus ja tekeminen kohdistuu siihen eikä tuollaiseen joten joudut kyllä tyytymään jonkun muun kanssa suunnittelemaan niitä. Sori vaan.😄.

        Sun rinnallas tasapyöree pallokin on kulmia täynnä oleva heksagoninen suunnikas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olethan sä mummelitoivotusringin kantavia voimia

        Jos joku niin haluaa nähdä se on ihan hänen asiansa ja mulle aivan sama ite en niin asiaa kuitenkaan näe tai koe.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun rinnallas tasapyöree pallokin on kulmia täynnä oleva heksagoninen suunnikas

        Nyt on hei sulla taas fläsärit päällänsä kun tollasia kuvioita näät.😄.


    • Anonyymi

      Kyllä mikkojuhani taas yrittää selittää omaa alempaa miehyyttään. Oiikeastipitäisi sanoa looseri.

      >simiti<

      • Mä mitään selitä vastaan vaan raukalle ettei odottele mitään turhia ja mun miehyys on oikein hyvin kunnossa eikä sitä mikään uhkaa kiitos vaan harmi jos sulla on omas kanssa ongelmia.🙂.


    • Laittako te oikeesti sunnuntainakin kellon soimaan että pääsette kirjoittelemaan tänne. Ihan järkyttävän aikaisin nousette.

      • Anonyymi

        Minä herään itsekseni neljän aikoihin, aina ennen viittä 😄 Menen toki aikaisin nukkumaankin. Tuo on hyvä, kun pysyy sama vrk-rytmi viikolla ja viikonloppuna. Vähemmän koomapäiviä.

        xLiner


      • Anonyymi

        Koska sinä heräilee ja menet nukkumaan?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sinä heräilee ja menet nukkumaan?

        xLiner

        * heräilet.

        xLiner


      • Sattuu nyt vaan oleen vuorokausirytmi sellanen että herään aikaisin kun viikollakin pitää herätä ei siihen kelloja tarvi. Ja kesällä herää vielä helpommin kun ainakin ite tarviin huomattavasti vähemmän unta kuin pimeään vuodenaikaan.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        * heräilet.

        xLiner

        Mulla on onneks armollinen työnantaja, ettei tarvi olla seitsemältä töissä vaan puoli kahdeksan. Mutta yks työkaveri herää silti viideltä. Mä en edes saa unta ennen puoltayötä. Viikonloppusin nukun aina puoleen päivään. Mä tarvin sen 8 tunnin yö unen ja siksi pitää nukkua viikonloppuna pitkään. Paitsi Trump nukku kuulemma vaan neljä tuntia yössä, mutta se olikin Trump.


    • Kaukosuhteet voivat olla raastavia. Niitä on vaikea saada toimimaan käytännössä ainakaan, jollei ole tarkkaa tietoa siitä, milloin erossa oleminen päättyy. Tietenkin vahvat tunteet ja tahto kantaa pitkälle eikä kaukosuhteet täysin mahdottomia ole, mutta itse olen päättänyt vältellä kaukosuhteita juuri niiden raastavuuden vuoksi.

      Nämä ovat tietenkin ikäviä juttuja, mutta kuulostaa siltä, että päädyitte oikeaan ratkaisuun, jos teillä kummallakin on helpottunut olo.

      • Juu eikä mikään estä palaamasta vakavampaan suhteeseen sitten kun elämäntilanteet joskus niin muuttuvat että tilanne helpompi voisi olla. Siis olettaen että kumpikin vielä silloin sinkkuja olisi.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu eikä mikään estä palaamasta vakavampaan suhteeseen sitten kun elämäntilanteet joskus niin muuttuvat että tilanne helpompi voisi olla. Siis olettaen että kumpikin vielä silloin sinkkuja olisi.🙂.

        Juuri niin 😊 On kuitenkin henkisesti raskasta elää toiveita elätellen ja odottaen, että jokin muuttuu, kun siitä ei ole mitään tietoa tai varmuutta. Tietenkin jokaisen tilanne on omanlaisensa eikä ole yhtä ainoaa tapaa suhtautua kaukosuhteisiin. Pääasia, että suhteen molemmilla osapuolilla on hyvä olla juuri siinä suhteessa, juuri siinä tilanteessa.


      • Aletheias kirjoitti:

        Juuri niin 😊 On kuitenkin henkisesti raskasta elää toiveita elätellen ja odottaen, että jokin muuttuu, kun siitä ei ole mitään tietoa tai varmuutta. Tietenkin jokaisen tilanne on omanlaisensa eikä ole yhtä ainoaa tapaa suhtautua kaukosuhteisiin. Pääasia, että suhteen molemmilla osapuolilla on hyvä olla juuri siinä suhteessa, juuri siinä tilanteessa.

        Kyllä...juuri noin se on.🙂.


    • Ois myös kiva juoda kahvia, mutta kun se oli loppu. Mutta nyt mun pitää mennä ulos, on niin hyvä ilma.

      • Hauskaa ulkoilua ja ilma on kyllä komee.🙂.


    • Jokainen järkevä, vaikkakin mahdollisesti vaikea tai ikävä, päätös kannattaa tehdä mieluummin kuin kituuttaa 👍🏼 Aina parempi, jos yhteisymmärryskin löytyy, ihmissuhteet ovat helposti solmualttiita. Umppariakin pukkaa välillä.

      • Juu yhteisymmärrys on aina paljon mukavampaa ehdottomasti kuin ihmissuhde sotkut. Avoin ja rehellinen kommunikaatio ja keskustelu asiasta kuin asiasta aina auttaa paljon sen saavuttamisessa.🙂.


    • Anonyymi

      Enpä tiedä ap, voitko kutsua itseäsi sinkuksi, jos kuitenkin jotakuta tapailet ja häntä ajattelet. Näkisin vähän vääräksi muiden ihmisten tapailun tällöin ja nimenomaan niitä muita kohtaan, toisaalta nykymenossa varmaan aika normaalia tuommoinen pinnallisempi tapailu ja yhdessäolo ja kulman takana voi odottaa paljon parempaa. Ite näkisikin parempana, että olisit reilusti sinkku etkä haikailisi kenenkään perään. Mut oon ite ehkä enempi semmonen old school tyyppi, mutta mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle eli pääasia, että itelläs ja lähelläsi olevilla on hyvä olla.

      • Anonyymi

        Vähän samat mietteet. Tai en ainakaan itse tieten tahtoen tällaiseen selkeitä epävarmuustekijöitä sisältävään tilanteeseen sotkeutuisi. Ei löydy sellaista kilpailuhenkisyyttä.


      • Mutta enhän mä tapaile ketään kun ongelmahan oli juuri ettei toista pystynyt tapaamaan kun hän on toisessa maassa. Kai sitä nyt voi toisiin ihmisiin yhteyttä pitää ystävänä. En mä näe siinä mitään ongelmaa kyllä. Sä taisit nyt käsittää vähän jotenkin väärin mitä mä tarkoitin kyllä mä ihan täysin sinkku olen.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän samat mietteet. Tai en ainakaan itse tieten tahtoen tällaiseen selkeitä epävarmuustekijöitä sisältävään tilanteeseen sotkeutuisi. Ei löydy sellaista kilpailuhenkisyyttä.

        Eihän siinä mitään kilpailutilannetta oo olemassa. Kyllähän monet ihmiset on ystäviä esimerkiks exiensä kanssa. Me nyt ei keretty varsinaisesti olemaan yhdessä kuin hetken aikaa etänä kun todettiin että näin pitkän matkan kaukosuhde tälläsissa elämäntilanteissa on yksinkertaisesti liian vaikea.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Eihän siinä mitään kilpailutilannetta oo olemassa. Kyllähän monet ihmiset on ystäviä esimerkiks exiensä kanssa. Me nyt ei keretty varsinaisesti olemaan yhdessä kuin hetken aikaa etänä kun todettiin että näin pitkän matkan kaukosuhde tälläsissa elämäntilanteissa on yksinkertaisesti liian vaikea.🙂.

        Varmasti on hyvin yksilöllistä millaisia suhdekiemuroita ja -solmuja ympärillään sietää. Ja moni on kai tottunutkin tähän nykyaikaiseen malliin, jossa jokainen on vain yksi vaihtoehdoista, mutta kaikille se ei sovellu.


    • Anonyymi

      Hyvä, ihmettelinkin jo mitä seurustelua se on, kun ei olla edes tavattu vielä.

      • Anonyymi

        Ei se olekaan mitään seurustelua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se olekaan mitään seurustelua.

        No ei ole enää ei.😄.


    • Tiedossa seksiä ilman sitoumuksia?

      • Anonyymi

        Mikkis panostaa nyt p-kaveripoikien asioihin.


      • Vaikeaa se on jos ei pysty toista tapaamaan.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikkis panostaa nyt p-kaveripoikien asioihin.

        Kyllä mä panostan edelleen sen oman rakkaan naisen ja kumppanin löytämiseen.😊.


    • Anonyymi

      Kamupojalta otettiin siinä turhat luulot pois.

      • Kamupojilta ehkä mä kyllä sen sijaan tein ihan omasta tahdostani ja halustani itselleni hyvältä tuntuvan päätöksen yhdessä toisen ihmisen kanssa.😄.


    • Anonyymi

      Nyt alkaa tulla naisia ovista ja ikkunoista :D

      • Riittää kyllä ihan vaan se yks oikea. En mä yhtään enempää tarvi.🙂.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2177
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      181
      1470
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1230
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      146
      1052
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      977
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      26
      919
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      872
    8. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      45
      857
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      812
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      800
    Aihe