Sunnuntain 18.6. FinnShitsVisa - Muut kuin Jennat ja Jonnet tietää

Tuosta:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009633520.html

Kiitos lapsuuteni tämä meni ihan selkärangasta, tarttenut miettiä hetkeäkään vaikka yksi väärin kolisikin.


Loistava tulos!

Yes Sir, alkaa polttaa! Tämähän meni jo hyvin!

Vastasit oikein 11/12 kysymykseen

64

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, kyllä oli tuttuja biisejä 😄

      Yes Sir, alkaa polttaa! Tämähän meni jo hyvin!
      Vastasit oikein 11 kysymykseen

      • Loistava tulos!

        Tässä iässä mikään muu olisikin pieni yllätys 😂


    • Anonyymi

      Sama tuli ...
      "Yes Sir, alkaa polttaa! Tämähän meni jo hyvin!

      Vastasit oikein 11/12 kysymykseen2

      Vaan ollaan nyt rehellisiä. Neljään esitin valistuneen arvauksen ja oikeasti ei ollut mitään käryä asiasta.

      • Loistava tulos!

        Kiitos rehellisyydestä! 👍🥳
        Vaan et se sinäkään ole ihan viime vuosikymmenellä tainnut syntyä 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Kiitos rehellisyydestä! 👍🥳
        Vaan et se sinäkään ole ihan viime vuosikymmenellä tainnut syntyä 😁

        No juu, en ole teini-ikäinen ... onneksi. Karsein aika elämässäni. Sitäpaitsi 7 vuotias poikani juuri lauleskeli tänään lentävää kalakukkoa. Ei aavistustakaan missä hän on sitä kuunnellut. Että ei kannata olettaa. 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Kiitos rehellisyydestä! 👍🥳
        Vaan et se sinäkään ole ihan viime vuosikymmenellä tainnut syntyä 😁

        Nekin mitkä tunsin, niin niitä olen kuulut oikeastaan vain karaokessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No juu, en ole teini-ikäinen ... onneksi. Karsein aika elämässäni. Sitäpaitsi 7 vuotias poikani juuri lauleskeli tänään lentävää kalakukkoa. Ei aavistustakaan missä hän on sitä kuunnellut. Että ei kannata olettaa. 😂

        No kellä oli ja kellä ei. Oma teini-ikäni oli ainakin ok, ehkä jopa hyvä/kiva. Ainakaan ei ollut tylsää, muotoillaan asia vaikka siten 😂

        Loistava muksu jos tuon kappaaleen sanoja osaa 😯🥳

        Eli olet 27v 🤔😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kellä oli ja kellä ei. Oma teini-ikäni oli ainakin ok, ehkä jopa hyvä/kiva. Ainakaan ei ollut tylsää, muotoillaan asia vaikka siten 😂

        Loistava muksu jos tuon kappaaleen sanoja osaa 😯🥳

        Eli olet 27v 🤔😂

        No mun teini-ikäni oli lähinnä vain skeidaa. Aika, joka ei loppunut yhtään liian aikaisin. Pelkää odottelua, että voisi oikeasti elää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mun teini-ikäni oli lähinnä vain skeidaa. Aika, joka ei loppunut yhtään liian aikaisin. Pelkää odottelua, että voisi oikeasti elää.

        Niin, tuollaista se kieltämättä hieman oli, sen odottelua että saisi alkaa elää. Otettiin kyllä napakka varaslähtö siihen(kin) 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, tuollaista se kieltämättä hieman oli, sen odottelua että saisi alkaa elää. Otettiin kyllä napakka varaslähtö siihen(kin) 😂

        Eipä se varaslähtö juurikaan ollut mahdollista niissä asioissa, jotka itse elämiseksi laskin ja lasken edelleen. Baarit jne. on tullut koluttua läpi jo alaikäisenä siinä määrin, että olin 18 täytettyäni jo melkolailla tympääntynyt koko puuhaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se varaslähtö juurikaan ollut mahdollista niissä asioissa, jotka itse elämiseksi laskin ja lasken edelleen. Baarit jne. on tullut koluttua läpi jo alaikäisenä siinä määrin, että olin 18 täytettyäni jo melkolailla tympääntynyt koko puuhaan.

        Niin, baarit on oma lukunsa. Oma elämä toinen. Autenttinen määräysvalta omista asioista on elämä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, baarit on oma lukunsa. Oma elämä toinen. Autenttinen määräysvalta omista asioista on elämä.

        Niinpä, kun kyse on viranomaistahon byrokratista, niin sitä vastaan on lopulta hyvin vaikea pulluikoida. Kun et ole oikeutettu itse määräämään mitään, niin ei sille hirveästi mitään mahda. Vaikka itsekin muutin lapsuuden kodistani pois jo 16-vuotiana, niin silti joka hiton lippuun ja lappuun piti vielä pari vuotta vanhempien allekirjoitus jne.


    • Kotona vanhemmilla oli tapana pitää radiota aina auki, kun olivat paikalla. Olisi ihme, jos näistä ei olisi jäänyt mitään muistikuvaa ja korvamatoa koko loppuelämäksi.
      M.A Numminen -kysymys oli vaikea. Onneksi vihje toimi tällä kertaa. 😀

      "Eläköön elämä! Erittäin hyvä tulos!

      Vastasit oikein 12 kysymykseen"

      • Mahtava tulos!

        Olet saanut saman FinnShits -kasvatuksen kuin minäkin. Sen kylkiäisenä tuli samalla kansainvälisen pop-musiikin Never Green -koulutus 😂


      • Eikö noiden kappaleiden oikeuksien haltioiden pitäisi oikeastaan maksaa jonkinlaista talletuskorvausta, sillä nehän on varastoitu korviemme väliin jopa ihan lupaa kysymättä.
        Minne voin valittaa?


      • buddy-love kirjoitti:

        Eikö noiden kappaleiden oikeuksien haltioiden pitäisi oikeastaan maksaa jonkinlaista talletuskorvausta, sillä nehän on varastoitu korviemme väliin jopa ihan lupaa kysymättä.
        Minne voin valittaa?

        Hyvä ajatus! Ja toisaalta niiden pitäisi maksaa korvausta myös tällaisten visojen kaltaisesta uudelleen popularisoinnista. Etenkin minulle 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Olet saanut saman FinnShits -kasvatuksen kuin minäkin. Sen kylkiäisenä tuli samalla kansainvälisen pop-musiikin Never Green -koulutus 😂

        Jep, näin on. Lisäksi faijalla oli kattava vinyyli (kotimaisen musiikin) äänilevykokoelma ja levysoitin. Niin kauas kun jaksan muistaa, meillä soi aina "kotimaiset toivotut".

        Ei mikään ihme, että lapsuudesta on jäänyt mieleen laulut ja lyriikat. 😁


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Jep, näin on. Lisäksi faijalla oli kattava vinyyli (kotimaisen musiikin) äänilevykokoelma ja levysoitin. Niin kauas kun jaksan muistaa, meillä soi aina "kotimaiset toivotut".

        Ei mikään ihme, että lapsuudesta on jäänyt mieleen laulut ja lyriikat. 😁

        Meillä taas soi lähinnä jotain Elvistä jne. 😁


      • buddy-love kirjoitti:

        Eikö noiden kappaleiden oikeuksien haltioiden pitäisi oikeastaan maksaa jonkinlaista talletuskorvausta, sillä nehän on varastoitu korviemme väliin jopa ihan lupaa kysymättä.
        Minne voin valittaa?

        Ilman muuta pitäisi maksaa. Tuo talletus on ollut koko iän mittainen, joten siinähän pitäisi tulla korvausten päälle vielä hyvä korko.

        Koska lapsuudesta asti olen joutunut kotimaisen musiikin hyökkäyksen kohteeksi, minulla on oikeus vaatia myös korvauksia melusaasteesta ja puhtoisen mielen manipuloinnista.

        Mihin tämä korvausvaatimus pitää lähettää? 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä taas soi lähinnä jotain Elvistä jne. 😁

        Se ois ollut kivaa vaihtelua.

        Meidän faija oli kotimaisen musiikin suuri kannattaja.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Jep, näin on. Lisäksi faijalla oli kattava vinyyli (kotimaisen musiikin) äänilevykokoelma ja levysoitin. Niin kauas kun jaksan muistaa, meillä soi aina "kotimaiset toivotut".

        Ei mikään ihme, että lapsuudesta on jäänyt mieleen laulut ja lyriikat. 😁

        Juu, se FinnHits -kokoelma löytyi tosiaan turhankin läheltä aikanaan, mutta ei siitä suurta vahinkoakaan ollut 😂


    • 10
      En muuten käytä noissa koskaan niitä vihjeitä.

      • Loistava tulos!

        10 - Nainen kuin unelma, niin se taisi olla sen yhden leffan nimi 🤔
        En minäkään, haluan kamppailla visat nakuna ja saada tiedon kuinka nokkela tai torvelo olen.


      • Siinähän on se vihje/ vihjeet juuri sitä varten tarjolla. Käytä pois vaan.

        Joskus se vihje ei anna vihjettä, vaan sanoo, ettei tiedä mitään. ... Että se siitä vihjeestä sitten.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Siinähän on se vihje/ vihjeet juuri sitä varten tarjolla. Käytä pois vaan.

        Joskus se vihje ei anna vihjettä, vaan sanoo, ettei tiedä mitään. ... Että se siitä vihjeestä sitten.

        Katkeraa tilitystä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Katkeraa tilitystä 😂

        Minulla on täysi oikeus olla katkera. Ne pahuksen vihjeet ei minun kohdalla aina toimi, vaan tökkivät luvattoman usein.

        Olen laatimassa kiukuttelukirjettä iltiksen Visa kyselyiden suurneuvostolle. Oppiipahan olemaan! 😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Minulla on täysi oikeus olla katkera. Ne pahuksen vihjeet ei minun kohdalla aina toimi, vaan tökkivät luvattoman usein.

        Olen laatimassa kiukuttelukirjettä iltiksen Visa kyselyiden suurneuvostolle. Oppiipahan olemaan! 😂

        Entä jos vaan et käyttäisi vihjeitä, Valtiatar? 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Entä jos vaan et käyttäisi vihjeitä, Valtiatar? 😂

        Jos niitä vihjeitä ei olisi, ei tulisi houkutusta käyttää. Kun ne ovat tyrkyllä, niitä pitää käyttää,
        Tämä on sääntö. 🤣


      • tosi.typy kirjoitti:

        Jos niitä vihjeitä ei olisi, ei tulisi houkutusta käyttää. Kun ne ovat tyrkyllä, niitä pitää käyttää,
        Tämä on sääntö. 🤣

        Ai... Mä taas olen opetellut olemaan huomaamatta koko nappia...


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai... Mä taas olen opetellut olemaan huomaamatta koko nappia...

        Joskus niitä on 2 vihjettä. Normi vihje ja fifty-fifty. Ei niitä voi olla huomaamatta. 😲😀


      • tosi.typy kirjoitti:

        Joskus niitä on 2 vihjettä. Normi vihje ja fifty-fifty. Ei niitä voi olla huomaamatta. 😲😀

        En tiiä niistä mitään, en ole ikinä klikannut sitä nappulaa 😯
        Voi olla huomaamatta, kyse on vain itsekurista ja opettelusta.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Jos niitä vihjeitä ei olisi, ei tulisi houkutusta käyttää. Kun ne ovat tyrkyllä, niitä pitää käyttää,
        Tämä on sääntö. 🤣

        Olen kieltänyt itseltäni nuo vihjeet, sillä olen vastausaskeetikko.


      • buddy-love kirjoitti:

        Olen kieltänyt itseltäni nuo vihjeet, sillä olen vastausaskeetikko.

        Eli, toisin sanoen, olet jääräpää, etkä halua osoittaa heikkoutta klikkaamalla vihjettä.
        Oolrait! Ymmärrän täysin. 😊


    • 8/12

      Joitakin tiesin varmaksi, joitakin joutui arvailla. Hyvinhän tuo meni, ikäni huomioon ottaen😎

      • Hieno tulos!

        Osa niistä kappaleista on ikivihreitä ja loputkin kiertävät epäsäännöllisesti mediaa, niin useimmat aikuiset ovat ne joskus kuulleet ainakin kertaalleen.
        Miten ikä? Oletko nuorikin sitten?


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Osa niistä kappaleista on ikivihreitä ja loputkin kiertävät epäsäännöllisesti mediaa, niin useimmat aikuiset ovat ne joskus kuulleet ainakin kertaalleen.
        Miten ikä? Oletko nuorikin sitten?

        Olen -99 syntynyt…😅


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Olen -99 syntynyt…😅

        Sakkolihaa! :O


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sakkolihaa! :O

        Aikuinen olen kyllä, jos osaat yhtään laskea…


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Olen -99 syntynyt…😅

        Siis nuorehko, mutta selkeästi aikuinen 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sakkolihaa! :O

        Aika luokaton ja totaalisen virheellinen kommentti.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aika luokaton ja totaalisen virheellinen kommentti.

        Rauhoitu vaari


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitu vaari

        Rauhoitu itse, jonne. Sinua vaivaa myös näemmä luokaton lukutaito 😂


    • 11/12. Kaikki kyllä tietoja.

      Yksi arvaus meni väärin sillä aina myrskyluodon Maija soitettiin meillä siten että Lasse vain pimputteli kappaleen läpi.

      • Loistava tulos!

        Kappaleena minäkin muistan Lassen instrumentaalin, mutta jostain takaraivosta kaivautui ne lyriikatkin.


    • 7/12 hieman on aukkoja iskelmä tietoudessa.😄.

      • Kelpo tulos!

        Vähän on siis petrattavaa, mutta äkkiäkös se hoituu kesän mittaan 😂


    • 8 pistettä.

      • Hieno tulos!

        Sinuunkin on siis ehditty upottaa traditionaalisia korvamatoja 😁


    • 6/12. Ei oikein ole omaa genreä, en muista näitä juurikaan edes lapsuudesta, joten tietämys heikolla tasolla. Ei ole Frederikit ja Marionit niin tuttuja, että muistaisin laulujen sanoja 😬

      • Kelpo tulos!

        Eiköhän tuota asiaa saada hiukan korjattua Mummotunnelissa, riippuu tosin ihan illan bändistä ja DJ:stä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kelpo tulos!

        Eiköhän tuota asiaa saada hiukan korjattua Mummotunnelissa, riippuu tosin ihan illan bändistä ja DJ:stä.

        Sanotaanko vaikka niin, että tässä genressä minulle kelpaa tuo tulos oikein hyvin eikä ole kunnianhimoa lähteä panostamaan sen kummemmin 😁 Mummotunnelin opit tosin lienee pakko ottaa vastaan 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaanko vaikka niin, että tässä genressä minulle kelpaa tuo tulos oikein hyvin eikä ole kunnianhimoa lähteä panostamaan sen kummemmin 😁 Mummotunnelin opit tosin lienee pakko ottaa vastaan 🤣

        Katsohan, vastasin anonyyminä 🤔 Jotain sähelsin kun botti taas tuli häiriköimään..


      • Aletheias kirjoitti:

        Katsohan, vastasin anonyyminä 🤔 Jotain sähelsin kun botti taas tuli häiriköimään..

        Naiset... 🤣

        Sitä sattuu, minulle myös. Mummis saattaa antaa sinulle kesällä hyvät läksyt FinnShitseistä ja muista Never Greeneistä, katsotaan kuinka käy 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Naiset... 🤣

        Sitä sattuu, minulle myös. Mummis saattaa antaa sinulle kesällä hyvät läksyt FinnShitseistä ja muista Never Greeneistä, katsotaan kuinka käy 😂

        Saattaapi olla, että karkaan jonnekin tranceluolaan, jos liikaa alkaa Dannyt ja ja Lea Lavenit soimaan korvissa 🤣

        Säheltäminen kunniaan, elämä olisi nii kovin tylsää ilman säännöllistä säheltämistä 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Saattaapi olla, että karkaan jonnekin tranceluolaan, jos liikaa alkaa Dannyt ja ja Lea Lavenit soimaan korvissa 🤣

        Säheltäminen kunniaan, elämä olisi nii kovin tylsää ilman säännöllistä säheltämistä 😄

        Transu-luolaan? Ei olisi heti tullut sinusta mieleen, mutta en tuomitse 🤣

        Kattotaan mitä Mummiksessa on tarjolla, mikä boogie, se on vain aloituskohde, vaikka myös mahdollinen paikka koko illalle/yölle.


      • randombypasser kirjoitti:

        Transu-luolaan? Ei olisi heti tullut sinusta mieleen, mutta en tuomitse 🤣

        Kattotaan mitä Mummiksessa on tarjolla, mikä boogie, se on vain aloituskohde, vaikka myös mahdollinen paikka koko illalle/yölle.

        En ole kaikkea vielä itsestäni paljastanut 🤣

        Meininki edellä mennään, soipa kajareista mikä tahansa 🤗 Paitsi Dannyssä menee raja 😁🙈


      • Aletheias kirjoitti:

        En ole kaikkea vielä itsestäni paljastanut 🤣

        Meininki edellä mennään, soipa kajareista mikä tahansa 🤗 Paitsi Dannyssä menee raja 😁🙈

        No se on ihan tervettä, kannattaa pitää vaatteistaan kiinni 🤣

        Danny... Joo, jotain rajaa, ainakin ennen kolmatta promillea...


      • randombypasser kirjoitti:

        No se on ihan tervettä, kannattaa pitää vaatteistaan kiinni 🤣

        Danny... Joo, jotain rajaa, ainakin ennen kolmatta promillea...

        Joo vaatteet heivaantuu vasta tiukan seulan jälkeen 😁

        Jotain rajaa sitä täytyy pitää, ei ihminen ihan kaikkeen veny ja Dannyn musiikissa menee raja 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Joo vaatteet heivaantuu vasta tiukan seulan jälkeen 😁

        Jotain rajaa sitä täytyy pitää, ei ihminen ihan kaikkeen veny ja Dannyn musiikissa menee raja 😄

        Kolmannen promillen myötä Dannykin menee. Paitsi ei karaokessa 😂


    • Anonyymi

      Minä sain kymmenen oikein.

      • Loistava tulos!


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Mutta automerkeistä en tiedä mitään, joten en edes vastaa siihen kyselyyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta automerkeistä en tiedä mitään, joten en edes vastaa siihen kyselyyn.

        Höö, hupia nämä vain ovat, rohkeasti kimppuun kuin sika limppuun. Vastaan itsekin jokaiseen ja välillä tulokseni on 4/12, saan "turpaani" kaikilta muilta. Miksi? Koska tämä on vain viihdettä ja itselle nauraminen seksin sekä nukkumisen jälkeen parasta mitä elämällä on tarjota 😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2030
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      916
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      860
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      859
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      780
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe