Saamaton mies luonnoton mies

Anonyymi-ap

Oletteko koskaan ajatelleen kun leimaatte miehiä saamattomiksi ja vätyksiksi ja ties miksi että kaikki miehet ei toimi kuten ekstroverttiset miehet tai naiset toimii? Ovat äänessä ja tekevät numeron kaikesta ja sekunnissa ilman miettimistä tekevät asiat. Uhoavat pullistelevat pätevät. Oletteko koskaan tullut ajatelleeksi että näillä toisenlaisilla miehillä ei ole tarvetta sellaiseen. He näyttävät sitten jos kokevat asiat tarpeelliseksi tai tärkeäksi. Muuten vastaukset voi olla tasoa kun kysyt mihin mennään syömään että mihin vaan. Ei se ole välinpitämättömyyttä tai selkärangattomuutta vaan miehelle käy mikä vaan koska hän ei välitä asiasta niin paljon että vaatisi päästä johonkin tiettyyn paikkaan. Ehkä teidän seuranne on sitä mitä hän hakee siinä ei muuten ole väliä. Ymmärrättekö? Älkää sekottako heitä miehiin jotka eivät uskalla sanoa mitään ja kärsivät toisen viedessä. Nämä on 2 täysin eri asiaa vaikka ekstrovertti näkee vaan yhden tuon huonomman jutun.


Sitten tullaan tähän johtamis juttuun. Miehen ei kuulu johtaa naista eikä naisen miestä. Yhteis ymmärryksessä kuuluu asiat tehdä. Tällaiset miehet ei saa kiksejä vaikka niillä olisi 1000 alaista siitä että heillä on alaisia tai olisivat jonkun kamppailulajin mestareita. Eivät he tee isoa numeroa siitä tai muista osaamisista seksikerroista tai mistään muustakaan. Miksi tekisivät kun eivät ole kiinnostuneita esillä olosta tai vallasta. Jostain syystä sellaiselle miehelle annetaan arvoa joka pitää kovaa meteliä vihastuu teatraalisesti ja tekee kaikkia temppuja sitten kun osaa kanavoida oikein aggressiivisuutensa esimerkiksi urheiluun ja mieli on tasainen se on kauhistus naiselle ja haukutaan ties miksi munattomaksi vätykseksi. Vaikka aikuisen pitäisi hallita tunteensa ja olla kohtelias paitsi silloin kun ei tarvi olla esimerkiksi kun joku hyökkää kimppuun fyysisesti. Henkiset hyökkääjät voi jättää omaan arvoonsa. Heidän oma hyökkäys kertoo heistä itsestä alemmuskompleksista tms. Tällaiset rauhalliset miehet on rehellisesti ystäviä niillä ei ole taka ajatuksena panoa tai muuta hyötyä vaan he oikeasti tykkäävät teistä ja haluavat ehkä edistää sitä teidänkin hyvinvointia auttamalla jossain asiassa. Jos haluatte kunnon parisuhteen näitä on varmaan ainakin yksi kappale kaverizonessanne koska olette arvioinut hänet väärin.

20

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin hyvin sanottu, että sen pitäisi olla viikon ajan jokaisen sanomalehden pääkirjoituksena.

      • Olen täysin eri mieltä, ei lähellekään sanomalehtiä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Olen täysin eri mieltä, ei lähellekään sanomalehtiä.

        Se koira älähtää johon kalikka kolahtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se koira älähtää johon kalikka kolahtaa.

        Taisi siis sinun kolahtaa? Minä olen saava mies, myös aikaansaava.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Olen täysin eri mieltä, ei lähellekään sanomalehtiä.

        Mikä tässä on sellaista joka ei pidä paikkaansa? Olet ilmeisesti itse tuo showmies.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Taisi siis sinun kolahtaa? Minä olen saava mies, myös aikaansaava.

        Vilkaisin profiiliasi. Jos olisit saava ja aikaansaava tuskin roikkuisit keskusteluissa mukana jatkuvasti esim sinkkupalstalla. Sinulla olisi parempaa tekemistä. Veikkaan että olet kokematon ehkä neitsyt sinkku (jossa ei sinänsä mitään pahaa) joka ajattelee että tarinalla ettet hae mitään ja jutuilla ja näkyvyydellä saat jonkun naisen koukkuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vilkaisin profiiliasi. Jos olisit saava ja aikaansaava tuskin roikkuisit keskusteluissa mukana jatkuvasti esim sinkkupalstalla. Sinulla olisi parempaa tekemistä. Veikkaan että olet kokematon ehkä neitsyt sinkku (jossa ei sinänsä mitään pahaa) joka ajattelee että tarinalla ettet hae mitään ja jutuilla ja näkyvyydellä saat jonkun naisen koukkuun.

        Loistava analyysi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Taisi siis sinun kolahtaa? Minä olen saava mies, myös aikaansaava.

        Jaa minkähän suhteen vielä kun sitä tarkennat ni voidaan me muutkin arvioida että onko susta edes saamaan itseäsi sängystä ylös


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa minkähän suhteen vielä kun sitä tarkennat ni voidaan me muutkin arvioida että onko susta edes saamaan itseäsi sängystä ylös

        Voit analysoida itseäsi, se on tuottoisinta. Analyysisi minusta meni metsään jo heti alussa, joten älä harkitse kirjekurssipsykologin ammattia. Ja tarpeesi analysoida kertoo sinusta henkilönä enemmän kuin tuhat kuvaa, joten minun puolestani keskustelu loppuu tähän, menen jatkamaan nurmikon leikkuuta, enkä notku palstalla kuten jotkut.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Loistava analyysi.

        Se oli täysosuma. Sinulla on valtava tarve esittää ja olla esillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli täysosuma. Sinulla on valtava tarve esittää ja olla esillä.

        Olet enemmän väärässä kuin voit uskoakaan. Mikä sekin kertoo henkilöstäsi enemmän kuin uskotkaan. Mutta se on yksin sinun elämäsi.


    • Anonyymi

      Aloitushan on muuten tosi hyvä ja puhutteleva. Kiitos!

      • Anonyymi

        Hienoa että pidit. Kiitos


    • Anonyymi

      Saamattomuus ei liity mitenkään ekstroverttiyteen /introverttiyteen. Tunnen monta hyvin toimeliasta ja aikaansaapaa introverttiä ja myös useamman totaalisen aikaansaamattoman ja nahjusmaisen ekstrovertin.

      • Anonyymi

        Nahjusmainen ekstrovertti on oma lajikkeensa yleensä he puhuvat paskaa omista saavutuksistaan yms. Luovat jutuillaan illuusion menestymisestä vaikka oikeasti ovat tuhnuja.


    • Anonyymi

      Siitä, että on alaisia, ei kuulukaan saada mitään kiksiä. Se on pääsääntöisesti huonon johtajan merkki, jos johtajuus ja alaiset ovat hänelle jotain itseisarvoja.

      • Anonyymi

        Ei kuulukkaan mutta moni saa ja sellaisia ei saisi päästää lainkaan johtajaksi vaan pitää mahdollisimman alhaalla. On ihmisiä joille nousee heti päähän joku pienikin virka ja heistä tulee hankalia ihmisiä joskus ei tarvita sitä virkaakaan vaan ihan lattiatason työntekijä kuvittelee että hän on joku johtaja ja yrittää käskyttää muita joidenkin mielestä tämä on normaalia ihmisten hierarkiaa mutta minusta jokaisen ihmisen asema määräytyy siinä työsopimuksessa olevan tittelin mukaan. Jos se on sama kuin toisella sitten olette samassa asemassa etkä voi johtaa sitä toista ihmistä.


    • Anonyymi

      Luonnollinen säästöleikkaus olikin luonnollisesti piilossa listalla.

    • Anonyymi

      Mä olen yleensä sen turhan kiukun purkanu työn tekoon ei tarvi sillai keskittyä itseensä tai elämäänsä kun hetkittäin kun ei ole riittävästi tekemistä

      • Anonyymi

        Kyllä sitä elämää on hyvä miettiä. Omasta mielestäni elämä on henkinen kehitys tarinta opetus ja opiskelu elämästä. Liian monet jäävät johonkin alku vuosikymmeniin kiinni ja ajattelematta mitään jatkavat niin loppuun asti. He naamioivat sen puhumalla nuoruudesta että ovat henkisesti nuoria ja se saa kannatusta kyllä jonkun verran. Itse en 50 vuotiaana haluaisi ajatella niin naivisti kuin 16 vuotias mutta makunsa kullakin. Se ei ole myöskään miehekkyyttä ettei kehity. Miehekkyys ei ole turhien riskien ottamista vastuuttomuutta naisien päänahkojen keräilyä ja rikollisuutta. Se on henkistä kehittymättömyyttä ja poikamaisuutta. Miehisyys on vahvuutta rauhaa rakkautta ja voimaa sekä ymmärrystä erillaisista asioista.

        Liikunta on hyvä keino purkaa asioita esim kiukkua ja huonoa oloa. Siihen ei tarvita alkoholia ja nakkikioskilla jonkun mätkimistä. Mies puhuu myös tunteistaan kun on sen aika ja myös itkee kun on se hetki. Mies ei ole kone vaan ihminen mies ei ole aina voimakas vaan joskus heikko ja herkkä jota tarvitsee jonkun auttaa. Avun pyytäminen ei ole häpeää. Kukaan ei pelkästään omilla voimillaan pärjää maailmassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe