Koiran vuoksi tullissa valittava punainen kaista, sen tiedämme.
Mutta mitä elintarvikkeita ei saa viedä?
Kuinka paljon elintarvikkeita saa viedä tullista ilman tullaamatta vai mikä on käytäntö?
Entäs alkoholituotteet?
Eka kertaa Pohjois-Norjaan.
11
590
Vastaukset
- Anonyymi
Et ehkä kuitenkaan tiedä... Suomen ja Norjan rajoilla ei ole tullia, eikä punaista kaistaa.
Mielestäni elintarvikkeita saa viedä sen, mitä mukaan mahtuu.
Alkoa litra väkeviä, 3 l viiniä ja 2 l olutta. Tosin tuskin kukaan tarkistaa...- Anonyymi
Tai siis munia ja perunoita ei saa viedä, mutta tuskin sekään ketään kiinnostaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis munia ja perunoita ei saa viedä, mutta tuskin sekään ketään kiinnostaa...
Siis tulli on vain "tulli". Rajan voi ja saa ylittää pysähtymättä. Korona-aikaan oli ehkä enempi kontrollia... Silloinkin siellä kiinnosti vain rokotustodistukset. Ei koirien paperit, eikä mikään muukaan.
- Anonyymi
Ei ole värikaistoja mutta jos esim autokoulussa on ollut niin tietää, että tulli liikennemerkki tarkoittaa pakollinen pysähtyminen. Ainakin ennen tarkoitti.
- Anonyymi
Aika usein nykyisin tekevät esim kokopäivän perusteellisia tarkastuksia. Tulli on tuossa lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole värikaistoja mutta jos esim autokoulussa on ollut niin tietää, että tulli liikennemerkki tarkoittaa pakollinen pysähtyminen. Ainakin ennen tarkoitti.
Ollaan käyty Norjassa kymmeniä kertoja. Käytännössä kukaan ei pysähdy mennessä eikä tullessa, vaikka siellä tulli-liikennemerkki onkin. Eihän siellä tullikopeissa yleensä ole edes ketään. Ainoa kerta, jolloin pysäytettiin oli toissa syksynä. Silloinkin virkailijaa kiinnosti ainoastaan meidän korona-rokotustodistukset. Koirien passeja ei edes vilkaissut, vaikka sellaisia hänelle tarjosin.
Eipä ole sattunut tarkastusta kohdalle kertaakaan vielä tähän päivään mennessä. Kop, kop... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan käyty Norjassa kymmeniä kertoja. Käytännössä kukaan ei pysähdy mennessä eikä tullessa, vaikka siellä tulli-liikennemerkki onkin. Eihän siellä tullikopeissa yleensä ole edes ketään. Ainoa kerta, jolloin pysäytettiin oli toissa syksynä. Silloinkin virkailijaa kiinnosti ainoastaan meidän korona-rokotustodistukset. Koirien passeja ei edes vilkaissut, vaikka sellaisia hänelle tarjosin.
Eipä ole sattunut tarkastusta kohdalle kertaakaan vielä tähän päivään mennessä. Kop, kop...Kuka pysähtyy kuka ei . Käyn joka päivä norjassa enkä juuri koskaan pysähdy merkillä. Mutta se merkki tarkoittaa pakollista pysähtymistä.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17897150G
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kysytäänkö siellä mikä puhallin on Fiatissa??
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Rumatikin omistajat saavat säälistä viedä kirkasta viinaa niin paljon kun takakonttiin mahtuu. Tullimiehet tekee ristinmerkin.
- Anonyymi
Sit lähdenkin Norjaan, kyllä kelpaa. Laitan ensin Elnakin iskuun
Palstavahti Kuopiosta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125855Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323977- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182956Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502007Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881974- 1411758
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391705Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881539