Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miehen poika

Anonyymi-ap

Tämä ei ole provo. Eikä ehkä tälle palstalle kuulu, mutta mutta. Olen suhteessa itseäni yli 10 vuotta vanhempaan mieheen. En ole tyttönen itsekään. Suhteemme alkuun ei liittyvät pettämiskuviota, olimme molemmat 100% vapaita, kun aloitte suhteeseen. Miehellä on n 30v poika.
Ei ole minkäänlaista aietta häneen sekaantua, mutta olen useamman kerran saanut pojan kiinni itseni tuijottamisesta. On kohtelia ja auttaa siivoamaan ruokailun jälkeen paikat, puhuu kohteliaasti ja puhuttelee minua etunimellä tyyliin: "Mitäs sulle, Marja, kuuluu?"
Sen verran vanhan kettu näissä hommissa olen, että kyllä sellainen miehen tuijottamisen vaistoaa ja huomaa.
Kääntää katseensa heti pois, kun huomaan että huomasin.
En kuvittele, omaan ihan terveen istunnon eikä ole fantasiaa nuoremmista miehistä.
Onko muilla vastaavasta kokemusta???

3

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itselläni samankaltainen tilanne. Tytärpuoli, joka asuu omillaan mutta vierailee meillä tiuhaan... Useasti kun äitinsä toisessa huoneessa, vessassa tmv. niin hameen helma nousee tai jalat sohvalla hieman aukeavat ja pikkuhousut vilahtaa, jos niitä on! Aina ei ole... Eli hänen toimintansa vielä suorempaa kuin sinun tapauksessasi.
      Kerran oltiin samaan aikaan kaupassa niin näytti mulle hyvin seksikkäitä pikkuhousuja ja kysyi että olisiko nämä kivat? Sopisiko hänelle?
      En sitten tiedä mitä yrittää koska ollaan kuitenkin naimisissa hänen äitinsä kanssa. Enkä ole antanut minkäänlaista rohkaisua mihinkään suuntaan millään tavalla.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­N­­y­­m­f­­o­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17897718q

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kuulostaapa kiusallisilta tilanteilta molemmat. Aiotteko tehdä tilanteelle jotain esim. ottaa asian puheeksi? Vai koitatteko vaan luovia ja vältellä näitä kohtaamisia ja olla niinkuin ette huomaisi mitään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe