Tämä ei ole provo. Eikä ehkä tälle palstalle kuulu, mutta mutta. Olen suhteessa itseäni yli 10 vuotta vanhempaan mieheen. En ole tyttönen itsekään. Suhteemme alkuun ei liittyvät pettämiskuviota, olimme molemmat 100% vapaita, kun aloitte suhteeseen. Miehellä on n 30v poika.
Ei ole minkäänlaista aietta häneen sekaantua, mutta olen useamman kerran saanut pojan kiinni itseni tuijottamisesta. On kohtelia ja auttaa siivoamaan ruokailun jälkeen paikat, puhuu kohteliaasti ja puhuttelee minua etunimellä tyyliin: "Mitäs sulle, Marja, kuuluu?"
Sen verran vanhan kettu näissä hommissa olen, että kyllä sellainen miehen tuijottamisen vaistoaa ja huomaa.
Kääntää katseensa heti pois, kun huomaan että huomasin.
En kuvittele, omaan ihan terveen istunnon eikä ole fantasiaa nuoremmista miehistä.
Onko muilla vastaavasta kokemusta???
Miehen poika
3
1133
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni samankaltainen tilanne. Tytärpuoli, joka asuu omillaan mutta vierailee meillä tiuhaan... Useasti kun äitinsä toisessa huoneessa, vessassa tmv. niin hameen helma nousee tai jalat sohvalla hieman aukeavat ja pikkuhousut vilahtaa, jos niitä on! Aina ei ole... Eli hänen toimintansa vielä suorempaa kuin sinun tapauksessasi.
Kerran oltiin samaan aikaan kaupassa niin näytti mulle hyvin seksikkäitä pikkuhousuja ja kysyi että olisiko nämä kivat? Sopisiko hänelle?
En sitten tiedä mitä yrittää koska ollaan kuitenkin naimisissa hänen äitinsä kanssa. Enkä ole antanut minkäänlaista rohkaisua mihinkään suuntaan millään tavalla.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17897718q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kuulostaapa kiusallisilta tilanteilta molemmat. Aiotteko tehdä tilanteelle jotain esim. ottaa asian puheeksi? Vai koitatteko vaan luovia ja vältellä näitä kohtaamisia ja olla niinkuin ette huomaisi mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2768136Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat664824Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2784161SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden522819Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä12277Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,31732Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr51597- 1061573
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401482Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01461