Miehen poika

Anonyymi-ap

Tämä ei ole provo. Eikä ehkä tälle palstalle kuulu, mutta mutta. Olen suhteessa itseäni yli 10 vuotta vanhempaan mieheen. En ole tyttönen itsekään. Suhteemme alkuun ei liittyvät pettämiskuviota, olimme molemmat 100% vapaita, kun aloitte suhteeseen. Miehellä on n 30v poika.
Ei ole minkäänlaista aietta häneen sekaantua, mutta olen useamman kerran saanut pojan kiinni itseni tuijottamisesta. On kohtelia ja auttaa siivoamaan ruokailun jälkeen paikat, puhuu kohteliaasti ja puhuttelee minua etunimellä tyyliin: "Mitäs sulle, Marja, kuuluu?"
Sen verran vanhan kettu näissä hommissa olen, että kyllä sellainen miehen tuijottamisen vaistoaa ja huomaa.
Kääntää katseensa heti pois, kun huomaan että huomasin.
En kuvittele, omaan ihan terveen istunnon eikä ole fantasiaa nuoremmista miehistä.
Onko muilla vastaavasta kokemusta???

3

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itselläni samankaltainen tilanne. Tytärpuoli, joka asuu omillaan mutta vierailee meillä tiuhaan... Useasti kun äitinsä toisessa huoneessa, vessassa tmv. niin hameen helma nousee tai jalat sohvalla hieman aukeavat ja pikkuhousut vilahtaa, jos niitä on! Aina ei ole... Eli hänen toimintansa vielä suorempaa kuin sinun tapauksessasi.
      Kerran oltiin samaan aikaan kaupassa niin näytti mulle hyvin seksikkäitä pikkuhousuja ja kysyi että olisiko nämä kivat? Sopisiko hänelle?
      En sitten tiedä mitä yrittää koska ollaan kuitenkin naimisissa hänen äitinsä kanssa. Enkä ole antanut minkäänlaista rohkaisua mihinkään suuntaan millään tavalla.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍒 ­­N­­y­­m­f­­o­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17897718q

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Kuulostaapa kiusallisilta tilanteilta molemmat. Aiotteko tehdä tilanteelle jotain esim. ottaa asian puheeksi? Vai koitatteko vaan luovia ja vältellä näitä kohtaamisia ja olla niinkuin ette huomaisi mitään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      803
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      773
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      650
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      213
      598
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      42
      553
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      52
      526
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      523
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      506
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      483
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      480
    Aihe