Kyllä tää oikeistohallitus huolen siitä pitää leikkauksilla ja sosiaaliturvan

Anonyymi-ap

Heikentämisellä että yhä useamman naisen on myytävä persettä elääkseen ja kun kilpailu on kovaa niin ei voi liikaakaan pyytää tai menettää asiakkaansa.

KilttiMies89

46

560

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palkatki on niin huonot ettei niillä kauaa toimeen tule kun tulevaisuudessa kaikki tulee oleen 100 kertaa kalliimpaa.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        .
        Juu u, tavaraa on liikkeellä ja käy hyvin pyydykseen.

        .


    • Anonyymi

      Suomi on jo konkurssissa, eikä täällä kohta hyvin mene kuin kaikista rikkaimmilla.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Kannattaisko mennä töihin, niin ei tarvi myydä "percettä"?
      Hinnat on korkealla korkeista polttoaineista johtuen ja sen myötä inflaatiosta joka on sannan tuhohallituksen aikaansaannosta.
      Vaikka vihervasurit tekeekin polttoaineilla kostopolitiikkaa niin fakta on se mitä korkeampi on polttoaineiden hinta ja etenkin jos haluatte sen yhä kohoavan on silloin täysin turha marista kalliista kaupan yms yleishyödyllisistä kulutustuotteista.

    • Aina voi ostaa edullisen teltan ja muuttaa metsään.

      • 500 eurolla saa jo isommankin teltan, mihin mahtuu sänky ja kävelemään pystypäin. Ikkunat ja kaikki. Vähän lämpöeristää, niin pärjää viileälläkin.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        500 eurolla saa jo isommankin teltan, mihin mahtuu sänky ja kävelemään pystypäin. Ikkunat ja kaikki. Vähän lämpöeristää, niin pärjää viileälläkin.

        Ja pikkuinen kamiina keskelle 😊 Saa tehtyä ruuatkin ja pysyy lämpimänä.

        Just eilen etsin sellaista systeemiä, missä voisin ison osan talvestakin viettää. Olis vain pahimmat pakkaskuukaudet vuokralla kaupungin halvimmasta läävässä. Tai jos joku talollinen vuokrais mulle huoneen.

        Seuraavaksi talveksi vois rakentaa jo lämpöisemmän kopin...

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pikkuinen kamiina keskelle 😊 Saa tehtyä ruuatkin ja pysyy lämpimänä.

        Just eilen etsin sellaista systeemiä, missä voisin ison osan talvestakin viettää. Olis vain pahimmat pakkaskuukaudet vuokralla kaupungin halvimmasta läävässä. Tai jos joku talollinen vuokrais mulle huoneen.

        Seuraavaksi talveksi vois rakentaa jo lämpöisemmän kopin...

        xLiner

        Kammi vois olla hieno. Ainakin olis lämmin talvella. Joo... Sulan maan aikana rakentelis sellaisen.

        Tai sitten pieni sauna ja ssunatupa. Sehän oliskin jo luksusta.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kammi vois olla hieno. Ainakin olis lämmin talvella. Joo... Sulan maan aikana rakentelis sellaisen.

        Tai sitten pieni sauna ja ssunatupa. Sehän oliskin jo luksusta.

        xLiner

        Kyllä ihminen pärjää hyvin jo noilla mitä luettelit ja ei ne ole edes kalliita rakentaa, kun käyttää luovuuttaan. 😊👍

        Luxusta on luonto telkkarin sijaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja pikkuinen kamiina keskelle 😊 Saa tehtyä ruuatkin ja pysyy lämpimänä.

        Just eilen etsin sellaista systeemiä, missä voisin ison osan talvestakin viettää. Olis vain pahimmat pakkaskuukaudet vuokralla kaupungin halvimmasta läävässä. Tai jos joku talollinen vuokrais mulle huoneen.

        Seuraavaksi talveksi vois rakentaa jo lämpöisemmän kopin...

        xLiner

        Sari asuu omalla tontilla, nukkuu teltassa. Metsässä.

        https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/dcd46a0f-7802-42eb-954f-083a606fca83


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Kyllä ihminen pärjää hyvin jo noilla mitä luettelit ja ei ne ole edes kalliita rakentaa, kun käyttää luovuuttaan. 😊👍

        Luxusta on luonto telkkarin sijaan.

        Tietynlainen askeettisuus on mun juttuni. Telkkaa en ole katsonut vuosikymmeniin. Kännyä tulee kyllä selattua välillä liikaa.

        xLiner


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietynlainen askeettisuus on mun juttuni. Telkkaa en ole katsonut vuosikymmeniin. Kännyä tulee kyllä selattua välillä liikaa.

        xLiner

        Sama, mua viehättää ensinnäkin kyhätä omaa luovuutta käyttäen kaikenlaista ja ostella mahdollisimman vähän. Kukkien kastelukannuiksi oon huuhtonut mm. vanhat nesteimäset pyykinpesuaineputelit. Ne on hyviä vuodesta toiseen. Niistä saa kyhättyä istutusruukkujakin jne.
        Mä kaipaan jotenkin irti tästä nykyisenlaisesta yhteiskunnasta, tää on kauheen ahdistavaa kulutusjuhlaa ja krääsän kanssa säätöä.

        Samoin työajat on hillittömiä monilla viikottain. Elät työlle. Ei ihmismäistä elämää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tuo Simoska. Ensin se asui otsalampun valossa tyhjässä kerrostaloasunnossa.

        Muistan että on ollut juttuja myös naisista, jotka asuvat mökeissä joihon ei tule sähköä eikä vettä.

        Kyllä sitä voi, juu...😊

        xLiner

        Niinhän sitä ennenkin asuttiin. Öljylampun ja sitä ennen päreen turvin. Hiekalla "pestiin" lattiatkin. 😄

        Nostan hattua heille.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Sama, mua viehättää ensinnäkin kyhätä omaa luovuutta käyttäen kaikenlaista ja ostella mahdollisimman vähän. Kukkien kastelukannuiksi oon huuhtonut mm. vanhat nesteimäset pyykinpesuaineputelit. Ne on hyviä vuodesta toiseen. Niistä saa kyhättyä istutusruukkujakin jne.
        Mä kaipaan jotenkin irti tästä nykyisenlaisesta yhteiskunnasta, tää on kauheen ahdistavaa kulutusjuhlaa ja krääsän kanssa säätöä.

        Samoin työajat on hillittömiä monilla viikottain. Elät työlle. Ei ihmismäistä elämää.

        Ai että, aloin taas haaveilemaan.. laskee ainakin verenpainetta kun tulee hyvä fiilis.

        Kun nyt saisin sillä lailla järkättyä asiani, että pärjäisin hyvin vähällä työnteolla. Välillä tulee ihan liian pitkiä päiviä taas. Kyllä se kostautuu.

        Mä en myöskään ymmärrä tuota älytöntä kuluttamista, tulee paha olo kun ihmisille ei riitä enää mikään. Kaikenlaista turhaketta pidetään itsestään selvyytenä ja itselle kuuluvana, vaikka omaa rahaakaan ei kaikkeen hupiin olisi.

        Mä varaudun myöskin oikeesti pahan varalle tuolla elintason laskemisella. Minä tulen pärjäämään silloinkin, kun olen asiat miettinyt ja järjestänyt valmiiksi. Kai minä ehdin kaiken tarpeellisen ennen sitä.

        Eikä sillä että mä olisin niin arvokas että just mun täytyis selvitä kaikesta. Mä vaan pidän siitä yksinkertaisesta elämästä.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai että, aloin taas haaveilemaan.. laskee ainakin verenpainetta kun tulee hyvä fiilis.

        Kun nyt saisin sillä lailla järkättyä asiani, että pärjäisin hyvin vähällä työnteolla. Välillä tulee ihan liian pitkiä päiviä taas. Kyllä se kostautuu.

        Mä en myöskään ymmärrä tuota älytöntä kuluttamista, tulee paha olo kun ihmisille ei riitä enää mikään. Kaikenlaista turhaketta pidetään itsestään selvyytenä ja itselle kuuluvana, vaikka omaa rahaakaan ei kaikkeen hupiin olisi.

        Mä varaudun myöskin oikeesti pahan varalle tuolla elintason laskemisella. Minä tulen pärjäämään silloinkin, kun olen asiat miettinyt ja järjestänyt valmiiksi. Kai minä ehdin kaiken tarpeellisen ennen sitä.

        Eikä sillä että mä olisin niin arvokas että just mun täytyis selvitä kaikesta. Mä vaan pidän siitä yksinkertaisesta elämästä.

        xLiner

        No mä aloin kanssa haaveilemaan. 😅

        Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty tjn. 😄👍

        Joo, ymmärrän. Sehän se itelläkin on, että haluan tulla vähällä toimeen ja nautin, kun onnistun siinä. Yksinäni eläisin vielä askeettisemmin, mutta kun on mukavuudenhaluinen perhe, niin voi toteuttaa vain omissa hankinnoissa tuota linjaa pääosin.

        Puoliso välillä pyörittelee päätään, mun vanhan tavaran uusiokäytöllekin, kun olis varaa ostaakkin. Mutten halua. Se vanha uusiokäyttö aitaverkkokin ihan hyvin soveltuu kasvulavan päälle kaareksi ja saan kurkut ja kurpitsat sen turvin tuettua ja irti maasta. 😆


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        No mä aloin kanssa haaveilemaan. 😅

        Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty tjn. 😄👍

        Joo, ymmärrän. Sehän se itelläkin on, että haluan tulla vähällä toimeen ja nautin, kun onnistun siinä. Yksinäni eläisin vielä askeettisemmin, mutta kun on mukavuudenhaluinen perhe, niin voi toteuttaa vain omissa hankinnoissa tuota linjaa pääosin.

        Puoliso välillä pyörittelee päätään, mun vanhan tavaran uusiokäytöllekin, kun olis varaa ostaakkin. Mutten halua. Se vanha uusiokäyttö aitaverkkokin ihan hyvin soveltuu kasvulavan päälle kaareksi ja saan kurkut ja kurpitsat sen turvin tuettua ja irti maasta. 😆

        Mulla on omassa uusiokäytössäni varmasti peruja lapsuudesta. Silloin selvittiin. Ei tullut muu kysymykseenkään. Itsestään selvää silloin kehitellä kaikenlaisia omia ratkaisuja niillä aineksilla mitä oli. Ja oltiin kekseliäitä ja luovia ja innostuneita.

        Mulla on kovat suunnitelmat miten laitan paikkoja kuntoon mahdollisimman pienellä rahalla, vanhaa uudestaan käyttäen. Kädet syhyää jo töihin 😊

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on omassa uusiokäytössäni varmasti peruja lapsuudesta. Silloin selvittiin. Ei tullut muu kysymykseenkään. Itsestään selvää silloin kehitellä kaikenlaisia omia ratkaisuja niillä aineksilla mitä oli. Ja oltiin kekseliäitä ja luovia ja innostuneita.

        Mulla on kovat suunnitelmat miten laitan paikkoja kuntoon mahdollisimman pienellä rahalla, vanhaa uudestaan käyttäen. Kädet syhyää jo töihin 😊

        xLiner

        Toivon, että löydät oikein kivan paikan missä pääset purkamaan sisäistä paloasi ja taitojasi. ☺️❣️


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        500 eurolla saa jo isommankin teltan, mihin mahtuu sänky ja kävelemään pystypäin. Ikkunat ja kaikki. Vähän lämpöeristää, niin pärjää viileälläkin.

        Talvella pitää olla myös kamiina, puita ja jotain sytytysnestettä. Lisäksi riittävän lämmin vaatetus ja mielellään jotain metsästysvälineitä ja taitoa metsästää ettei kuole nälkään. Pitää osata myös nylkeä metsästämänsä riistaeläimet. Siis jos aikoo olla omavarainen.

        KilttiMies89


      • Anonyymi kirjoitti:

        Talvella pitää olla myös kamiina, puita ja jotain sytytysnestettä. Lisäksi riittävän lämmin vaatetus ja mielellään jotain metsästysvälineitä ja taitoa metsästää ettei kuole nälkään. Pitää osata myös nylkeä metsästämänsä riistaeläimet. Siis jos aikoo olla omavarainen.

        KilttiMies89

        Juu, mutta jos haluu asua halvalla, niin rahat jää ruokaan. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talvella pitää olla myös kamiina, puita ja jotain sytytysnestettä. Lisäksi riittävän lämmin vaatetus ja mielellään jotain metsästysvälineitä ja taitoa metsästää ettei kuole nälkään. Pitää osata myös nylkeä metsästämänsä riistaeläimet. Siis jos aikoo olla omavarainen.

        KilttiMies89

        Omavarainen voi olla vaikka kasvissyöjänä. Ja jos voi pitää pientä kanalaa, sieltä saa munia jos eläin proteiinia kaipaa. Järvestä saa kalaa ilmaiseksi.

        Omavaraistelu vaatii pitkäjänteistä suunnittelua. Kasvattamista, sadonkorjuuta ja säilömistä. Ja tosiaan kaupastakin voi jotain ostaa, ainakin vielä tässä maailmantilanteessa.

        xLiner


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Toivon, että löydät oikein kivan paikan missä pääset purkamaan sisäistä paloasi ja taitojasi. ☺️❣️

        Kiitos! 😊

        xLiner


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Luin muualta, että kyseessä maanis-depressiivinen henkilö, josta vanhemmat huolehtivat. Roudaavat tavaroita ja vettä, pesevät pyykit jne. 10v lapsi asuu isällään.

        Okei.


    • Anonyymi

      Ei se mitään kun kaikki tiet on melko samanlaisia.

    • Kuules. Hallitusohjelma on vasta myyntipuhe jolla hallitus saadaan kokoon. Sen jälkeen juodaan skumpat ja kääritään hihat. Ennen kuin mikään muu kuin hallitus muuttu, on kaikki jo aivan toisin ja puolet leikkauksista siivottu piirongin laatikkoon jänninä ideoina.

      Mm. perusksilla ja sveduilla on niin paljon duunariäänestäjiä, että siellä kyllä lyödään jarrut pohjaan monenkin asian osalta kun niitä pitäisi ruveta toteuttamaan. On melkoinen ihme jos tämä hallitus pysyy kasassa yli 2 vuotta.

      • Anonyymi

        Melkoinen ihme oli että Sanna Marinin vihervasemmistohallitus pysyi pystyssä loppuun asti mutta sekin ihme ihme nähtiin.

        KilttiMies89


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen ihme oli että Sanna Marinin vihervasemmistohallitus pysyi pystyssä loppuun asti mutta sekin ihme ihme nähtiin.

        KilttiMies89

        Niillä ei ollut niin isoja perinteisiä ristiriitoja kuin nykyisen hallituksen jäsenillä.

        Kokkarithan ei arvosta ketään muuta pätkääkään ja haluavat vain rahat jolloin voivat suostua miltei mihin tahansa, koska kauppa se on mikä kannattaa.
        Riksut on henkistä herrakansaa ja muiden yllä aina mutta muuten hyvin liberaaleja ja ehdottoman pohjattomilla taskuilla varustettuja, kunhan rahat eivät tule ruotsia äidinkielenään puhuvilta.
        Persut taasen ovat persaukisiaduunareita jotka ei halua ensimmäistäkään alle keskituloista maahanmuuttajaa tai mitään sateenkaaren väristä, vaan Suomen työt ja naiset pitää säästää suomalaisille.
        Krisut taas eivät halua tietääkään sateenkaarista, maahanmuuttajatkin ovat lähtökohtaisesti epäilyttäviä, raha on syntiä paitsi kun se tulee kirkolle ja sanana hallinto on luultavasti arabiaa ja tarkoittaa ehkä allahia.

        Mut joo, voi ne nelivuotisen sovunkin löytää, ei se mahdotonta ole.


      • Anonyymi

        Duunarit ovat olleet tyytyväisiä siihen, että työttömät pistetään töihin, ja maahanmuuttajille alkaa vaikeat ajat.


      • Suomessa on ollut tämä perinne, että syleillään populistit kuoliaaksi.

        Tämä tarkoittaa siis, että otetaan ne mukaan hallitukseen ratkomaan jokapäiväisiä ongelmia, kun kaikki hyvin tietää, ettei niitä saada ratkaistua ja kun kumarrat yhteen suuntaan pyllistät toisaalle.

        Voi olla monelle persujen äänestäjälle kova pala, että leikattiin VAIN heikompituloisilta tuista ja palveluista, mutta parempituloisilta ei mitään.

        Tosin se kyllä on todettava, että monesti pienituloiset ovat kaikkein kovimpia työttömyysturvan leikkaajia, koska heitä monesti ketuttaa työnteko pienellä palkalla ja ajattelevat työttömien olevan laiskuuttaan työttömänä.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Suomessa on ollut tämä perinne, että syleillään populistit kuoliaaksi.

        Tämä tarkoittaa siis, että otetaan ne mukaan hallitukseen ratkomaan jokapäiväisiä ongelmia, kun kaikki hyvin tietää, ettei niitä saada ratkaistua ja kun kumarrat yhteen suuntaan pyllistät toisaalle.

        Voi olla monelle persujen äänestäjälle kova pala, että leikattiin VAIN heikompituloisilta tuista ja palveluista, mutta parempituloisilta ei mitään.

        Tosin se kyllä on todettava, että monesti pienituloiset ovat kaikkein kovimpia työttömyysturvan leikkaajia, koska heitä monesti ketuttaa työnteko pienellä palkalla ja ajattelevat työttömien olevan laiskuuttaan työttömänä.

        Persut ovat nykyään yrittäjiä, eivät enää pitkään aikaan leijonakoru kaulassa maleksivia lähiöiden pummeja.


    • Anonyymi

      Kyllä tulee kaikenlaista "oheistoimintaa", kun sosiaaliturvaa heikennetään. Rikollisuus ja epärehellisyys ja sosiaalinen laskelmointi kasvaa, kun ihmiset koittaa tulla toimeen ja hyötyä tilanteista taloudellisesti.

      Nyt lööpeissä jo puhuttiin palkattomista sairaslomista. Amerikanmeininki.

      Ikävää sanoa, että mitäs minä sanoin.

      Nyt voi kukin pohtia, miten tilanteeseen alkaa suhtautua omalta osaltaan.

      T.Mestari

      • Anonyymi

        Turhaan saikuttajat vähenevät. Tämä on ollut jo pitkään käytössä Ruotsissa.


    • Anonyymi

      Aina voi tehdä kunnon töitä.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Miten eläkeläinen aloittaa työt?

        Simiti.


      • Anonyymi

        Ei niitä töitä kaikille riitä. Kuinka pitkäaikaistyötön, mielenterveysongelmainen elämäntapaluuseri muka pääsee töihin?

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä töitä kaikille riitä. Kuinka pitkäaikaistyötön, mielenterveysongelmainen elämäntapaluuseri muka pääsee töihin?

        KilttiMies89

        Vähän kuten naisiakaan ei riitä kaikille miehille joten joidenkin on jäätävä ilman.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä töitä kaikille riitä. Kuinka pitkäaikaistyötön, mielenterveysongelmainen elämäntapaluuseri muka pääsee töihin?

        KilttiMies89

        Töitä varmasti riittäisi kaikille.

        Osa-aikatöitä... Erittäin hyviä vain vähän töitä tehneille.

        Siivousta, joka voi huonokuntoiselle jopa olla liian raskasta alkuun. Jos ei selvitetä työergonomiaa rautalangasta vääntäen, rikkoo kroppansa jollei itseään ole harjoittanut vaikkapa säännöllisellä ja monipuolisella liikunnalla.

        Osa töistä on liian kaukana omasta kodista. Täytyisi ehkä muuttaa. Kannattaako sittenkään, jos lähempääkin jotain löytyisi hetken päästä? Vai pitäisikö vaan sittenkin...

        Kaikki työt eivät sovi kaikille. Jalaton saattaa pärjätä huonosti rappusiivoojana, postinjakajana tai ruokakuskina, mutta puhelinhaastattelut voisivat onnistua. Tai työt tietokoneella.

        Kausitöitä on, rohkeasti vaan kiertämään Suomea jollei ole perhettä huollettavana. Tai jos haluaa perheestä vähäksi aikaa lepoa.

        Sitten voi keksiä itse. Kerää marjoja, sieniä ja myy ne. Kunnostaa vanhaa, myy korjattuna, käy auttamassa apua tarvitsevia, tekee pikku remontteja. Mitä vaan osaa! Eli yritystä pystyyn. Jos pelkää kaikkien tukien menetystä, tekee vaikka osuuskunnan kautta.

        Onhan noita vaihtoehtoja. Jos halua on.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä töitä kaikille riitä. Kuinka pitkäaikaistyötön, mielenterveysongelmainen elämäntapaluuseri muka pääsee töihin?

        KilttiMies89

        Äläkä hauku itseäsi elämäntapaluuseriksi. Kyllä silläkin mahkuja on, ihan varmaan.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläkä hauku itseäsi elämäntapaluuseriksi. Kyllä silläkin mahkuja on, ihan varmaan.

        xLiner

        *Sullakin

        Vaihdoin kännyä jonkin aikaa sitten enkä ole saanut tuota vääristelevää tekstinsyöttöä pois päältä. Hirveä korjaileminen koko ajan...😔

        xLiner


    • Anonyymi

      Varmaan myös miesten.

    • Anonyymi

      Kai niitä on muitakin tapoja elättää itsensä tuo ny vai on helpoin tapa naiselle ainakin mu siinäkin on luultavasti monia haittoja kuinka moni nainen pystyy tuossa työssä säilyttämään itsetuntonsa

      • Anonyymi

        Yhtö helppoa se on miehelle.


    • Nyt kun te luulette että mä oisin loko sosiaalijärjestelmää purkamassa. Mutta ei se niin ole. Vaan mä haluan vaan ettei niitä tukisummia makseta velkarahalla. Ja se onnistuu kun saadaan välttämättömät menot alas. Ootte varmaan samaa mieltä että ruoka asuminen ja liikkuminen on suhteettoman kallista verrattuna kaikkeen krääsään. Ja työtön maksaa sen oman osuutensa työllä. Eli jos korvaus on puolet palkasta. Niin tekee puolta päivää. Kilttimieskin sais töitä kun tekee sillen rivakasti eikä kiltisti. Moni työnantaja pitää kilttiä laiskana kun se tekee hitaammin, vaikka lopputulos oiskin sama kuin rivakalla.

    • Anonyymi

      Kilttien ja kunnollisten miesten asema tulee heikkenemään entistä enemmän. Pituuden ja jykevän leuan lisäksi miehen tärkein ominaisuus on varallisuus sekä tulot. Rikollisia jännämiehiä ei tämä tietenkään koske, mutta tavismiehelle tämä on erittäin tärkeää jos meinaa seksiä saada tai parisuhteeseen päästä.

      Köyhä, kiltti ja kunnollinen työtön mies ei ole minkään arvoinen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2247
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      211
      1698
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1240
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1112
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      1021
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      28
      981
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      48
      921
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      892
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      866
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      820
    Aihe