Rintojen kehuminen

Anonyymi-ap

Naiset, tykkäättekö, jos ja kun oma mies kehuu rintojanne? Millä tavalla toivotte kehuttavan tai millaisia hyviä kehuja olette saaneet?

14

654

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tykkään ja kaikki kehut kelpaavat sillä kun mies kehuu rintojani koen kelpaavani miehelle ja koen että hän haluaa minua ja jopa ihailee.tuo kohottaa itsetuntoani.
      Mies kehuu hyvin hyvin harvoin yhtään mistään mutta eintojani hän kehuu niin varmaan sekin vaikuttaa asiaan errä ihana kun edes jostain saan kehuja ja arvostusta sekä huomiota..

      • Anonyymi

        Mitä jos joku muu kehuu rintojasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos joku muu kehuu rintojasi?

        8letko valmis aktiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos joku muu kehuu rintojasi?

        On kehunut ulkopuolin3nkin mies ja sanoisinko että hämmennyn enkä tiedä mitä ajatella yai bastata.
        Menen jotenkin lukkoonn koska koen että rintani ovat minun ja minun mieheni omaisuutta sekä yksityisyyttä joita enn alua jakaa kenenkään muun kanssa.
        Saatan ehkä hetken hiljaisuuden jälkeen hymähtää hajamielisesti ja toivoa että voisin muuttua näkymättömäksi. Tunnen itseni jotenkin likaiseksi hetken kuin joku olisi koskenut ilman lupaa minuun vaikka olen sitoutunut toisaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8letko valmis aktiin?

        Kyllä,mieheni kanssa milloin vain ja mistä päin vain.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­­N­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17898289W

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      En. En ylipäänsä kaipaa noin tökeröitä kehuja. Se on välillä ihan kiva, jos toinen toteaa, että näytän hyvältä, mutta mitään rintojen ja perseen kehujaa en huoli.

      • Anonyymi

        Ai niin kehuja olen kyllä noistakin saanut, mutta yhtään hyvää kehua en.


    • Anonyymi

      Tietysti. Sehän on mahtavaa. Enemmän ne on sellaista elekieltä hyvin usein alkaa flirttailla jos mulla on avoinainen kaula-aukko ja jää katsomaan. On sanottu mulla on kauniit rinnat ja juuri sopivat.

    • Anonyymi

      En. Pitäisin nolona moista jos kesken kaiken tommosii töksäyttelee.

    • Anonyymi

      Voi että, että tykkäisinkö..?? No arvaa vaan!
      Ei miehen tarvitse niitä aktin aikana ruveta välttämättä kehumaan (varsinkin kun itse ei ole samaa mieltä..)mutta se, että kiihkeästi niitä hyväilee ja kaikkea ihanaa...ai että. Olisihan se ihanaa. Mutta kun ei.. t. ehkä liian isot rinnat

      • Anonyymi

        Ja kun on sitä kokoa niin painovoima tekee jo tehtäväänsä :-( Mutta se, että mies ottaa ne käsiinsä ja suutelee....ei sitä voi sanoin kuvata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun on sitä kokoa niin painovoima tekee jo tehtäväänsä :-( Mutta se, että mies ottaa ne käsiinsä ja suutelee....ei sitä voi sanoin kuvata!

        Oma kumppani viis veisaa vaikka pyörisin seksikkäät rintaliivit päällä non stop :-(


    • Anonyymi

      Mieheni ei juuri sanallisesti kehu, hyväilee kyllä paljonkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe