Nyt kun kaukolämmityksessä siirrytään puulämmitykseen ja sellunkeitto lisääntyy valtavasti .
Suunnitelmissahan turvauduttiin venäjäntuontiin , mutta suomessahan puupellot tuottavat kuulemma enemmän kuin koskaan ennen .
Tosin puupeltojahan ei silloin ennen ollutkaan .
No niin miten näyttää puupellot riittävän
9
282
Vastaukset
- Anonyymi
Juuriha yksi sellutehdas suljettiin.
- Anonyymi
Moniko on uusittu kuluttamaan puuta aina parikertaa enemmän kuin entinen kulutti ?
- Anonyymi
Ja miten tähän liittyy tuokin että järvien sinisyys vähenee , ne muuttuvat ruskeammiksi ?
Ne on nuo meidän uudet hienot puupellot . - Anonyymi
Pitäisi rakentaa vain betonista eikä lainkaan puusta. Sanomalehdet ja kirjat hävitettävä ja wc paperin käytölle täyskielto.
- Anonyymi
Minä luulen että juuri paskapaperiksi riittäs meidän puupellot , mutta mehän tässä juuri siirrymme puulämmitykseenkin ja sellua viedään maailmalle kuin viimeistä päivää .
Suomi on siirtynyt panaanivaltioiden luokkaan eletään sellun viennillä . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luulen että juuri paskapaperiksi riittäs meidän puupellot , mutta mehän tässä juuri siirrymme puulämmitykseenkin ja sellua viedään maailmalle kuin viimeistä päivää .
Suomi on siirtynyt panaanivaltioiden luokkaan eletään sellun viennillä .Miksei sellua voisi viedä maailmalle koska tänne tuodaan vastavuoroisesti vaikka mitä banaaneista ja öljystä lähtien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei sellua voisi viedä maailmalle koska tänne tuodaan vastavuoroisesti vaikka mitä banaaneista ja öljystä lähtien.
Ei se ole Suomen vika, että kuluttajat muualla maailmassa haluavat suomalaisia puutuotteita. Eihän se ole Opecin vika, että suomalaiset haluavat polttaa pensaa ja tiisseliä autoissaan. Miksi kaikki on suomalaisten vika? Tuotetaan tai kulutetaan? Suomalaisetko pelastavat tai tuhoavat maailman?
- Anonyymi
Niin viedään sellua ja annetaan monikansallisten jättiläisfirmojen viedä kallisarvoiset maametallit ilmaiseksi suomesta pois , niinhän muutkin panaanivaltiot tekevät .
- Anonyymi
Puupeltopolitiikka on pilannut suomen vesistötkin .
Puupeltopolitiikka on siis pilannut vedenlaadun suomessa , sitten joet on pilattu voimalaitosrakentamisella .
Paljon jo ollaan saatu aikaan , mitäkähän sitten tehtäs .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346