Auto gallup

Anonyymi-ap

Ostin uuden auton vm. 2021 Renault Capturin. Minkäslaisilla kieseillä palstalaiset ajavat?

21

219

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taloudellisella, pienellä karvalakkimallilla tarkoituksena päästä paikasta paikkaan.

      • Anonyymi

        Niin uudella alusta loppuun asti, sitten taas uudella.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­N­­­y­m­­­f­­o­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17899784H

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Vanha Avensishan mulla, mutta meni katsastuksesta läpi ilman mitään puutteita ja sai kehujakin vielä katsastusmieheltä. 🙂

      Hyvin toimii ja kulkee.

      • Se on mulla ollu jo reilun 8 vuotta. Käteisellä ostin ja maksoin 9500 euroa ilman vaihtoautoa.

        En vaihtele hyviä autoja huvikseni, kun vaihdan ne on ne ajettu jo loppuun niin sanotusti eikä enää kannata sijoittaa rahaa korjaamiseen.


      • Huitale kirjoitti:

        Se on mulla ollu jo reilun 8 vuotta. Käteisellä ostin ja maksoin 9500 euroa ilman vaihtoautoa.

        En vaihtele hyviä autoja huvikseni, kun vaihdan ne on ne ajettu jo loppuun niin sanotusti eikä enää kannata sijoittaa rahaa korjaamiseen.

        Kelpaavat vielä Afrikkaan sitten.


      • Huitale kirjoitti:

        Kelpaavat vielä Afrikkaan sitten.

        Moottoripyörän ostin aikoinaan, käytetyn. Maksoin senkin käteisellä 6500 euroa, olisin voinut ostaa uudenkin liikkeestä, mutten nähnyt siinä mitään mieltä kun sain vähän ajetun ja hyvin huolletun ja pidetyn halvemmalla.


      • Huitale kirjoitti:

        Moottoripyörän ostin aikoinaan, käytetyn. Maksoin senkin käteisellä 6500 euroa, olisin voinut ostaa uudenkin liikkeestä, mutten nähnyt siinä mitään mieltä kun sain vähän ajetun ja hyvin huolletun ja pidetyn halvemmalla.

        Silloiselle miehelle ostin 4000 euron moottoripyörän, hänen ensimmäisen. Olin maksanut hänen A- kortin kouluineen, niin piti saada pyöräkin. Tarpeen mukaanhan ne ostetaan. Uusi aloittelijalle ja kohta on turvallaan. Vakuutus ei aina korvaa, jos itse pöllöilee.


      • Anonyymi

        Uskaltaako nosse tulla kyytiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaako nosse tulla kyytiin?

        Auton kyytiin joo, moottoripyörän ei. 😄


    • Aasialainen, etuveto, manuaalivaihteet, 5 ovea ja taloudellinen.

    • Keuliva Silverado mulla on ollut jo varmaan kymmenen vuotta, mut se on pidemmän päälle osoittautunut vähän huonoksi Suomen talviin kun on kato 6,5 twinturbo-V8-diesel, ilokaasujärjestelmällä ja ultralyhyellä perällä että lähtee valoista 😈 Lavalle ny ei paljoa mitään mahdu muutenkaan jos vertaa vanhaan L200-Mitsuun mut on siellä poppivehkeet ja kuka ikinä taiteileekin tuolla 15 sekuntia kahdella pyörällä, niin lavalta räjähtää soimaan Crash ykkösen Hog Wild kentän musa 😊😊😊

      Hummerilla mä ajoin monta vuotta käyttiksenä, mut nyt on bensa ja kaikki ollut niin kallista, että alkuvuodesta tuli rahtina Suomeen arizonalaisesta nettihuutokaupasta ostamani Ford Crown Victoria P71 eli oikein kunnon body on frame rakenteinen, vapari V8, full size Amurican luxury sedan 🥰 Ja vie kyllä puolet vähemmän mitä Hummeri, mutta puolet enemmän kuin kotipuolessa Belgiassa oleva W202 Mese 2,2 rivinelosella 🤨

    • Mä en haluais rellua enkä citikkaa. No jos citikka pitäs ostaa niin DS. Se on hieno. Kun mä olin lapsi meillä oli kamala rätticitikka ja sen jälkeen GS, joka oli niin nolo, että mä jouduin ostaan ite 12 vuotiaana kuplavolkkarin. Päästiin ajeleen saksalaisella. Nykyään mulla on bemari, mutta varmaan pitää vaihtaa pakuun jossain vaiheessa. Kattelin jo tollasta sähkö transportteria, mutta en mä sellasta osta jos ne kerran räjähtelee.

    • Anonyymi

      Toyota Yaris vm.06 ajettu 126 000 km.
      Joskus 5 vuotta sitten auton ostin, vaihdossa vanha Opel Kadett farmari 1989 mallin ja vaihtoraha vähän päälle 5000€
      Katsastuksesta on mennyt läpi toisin, kuin opelin romu, jota joutui aina korjauttamaan ja alkoi olemana jo melkoinen ruostepöhö!
      Ei ole niin uutta vuosimallia, että olis elektroniikkaa, joka ei kestä edes akun irroittamista ja pitää ladata akkua joka viikko ajamalla autoa vähintään tunnin miellään maantiellä tai olla ylläpitolaturi, kun ohjeissa todetaan, että akkua paikallaan ladattaessa pitää vähintään miinus eli maa irroittaa akusta.

      • Hybrid Yariksen minä ostaisin, jos en tarvitsisi niin paljon tilaa.

        3l/100 km on aika houkutteleva.


    • Anonyymi

      VW Amarok

    • Anonyymi

      Renault Clio, vm. 2022, uutena liisattu. Jokusen vuoden tuolla ajelen ja sitten taas uusi alle.

    • 2010 vuoden Civic. Ajatuksena on vaihtaa joskus syksyllä.

    • Anonyymi

      Se on harmaa. Siinä on 4 ovea ja 4 rengasta. Sillä ajaa paikasta A paikkaan B jos on bensaa eikä satu hajoamaan.

    • Farmari Skoda Octavia

    • Anonyymi

      Ostin käytetyn auton v 1993 ja sillä ajan yhä. Mittariin tullut lisää noin 500 000 km. Ja remonttia riittää taaskin koko kesäksi!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe