Tahtoisin erota miehestä, mutta en uskalla

Anonyymi-ap

En uskalla, koska:
- pelkään miten mies reagoisi.
- miten hankalaksi yhteisen talon jakaminen menisi.
- jos en pärjääkään enää rahallisesti yksin, kun kaikkien asioiden hinnat on nousseet.
- pelkään miten ympärillä olevat ihmiset reagoisivat.
- pelkään etten enää poistuisi kodistani ja masennukseni pahenisi.

Tahtoisin erota miehestäni, mutta pelkään menettäväni minulle maailman tärkeimmän ihmisen.. Sen jota rakastan eniten koko maailmassani.. mieheni.

Mutta en myöskään jaksa tätä ainaista riitelyä ja läheisyyden puutetta.

11

650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahtavaa että olet uskaltanut sentään tehdä tämän aloituksen....

      • Anonyymi

        Sun vihjaileminen jonkun ihmisen perusteeton näkeminen aloitusten takana koskee mitä tahansa aloitusta mikä viittaa naissukupuoleen? Katkeruus tai kateus voi ilmeisesti tosiaankin muuttua psykoottiseksi sekä paranoidiseksi😬


    • Anonyymi

      Jos liitto rasittaa enemmän kuin tuo mukanaan niin kyllä silloin kannattaisi harkita erilleen menoa enemmänkin.

    • Anonyymi

      Sekö on ratkaisu, että jäät siihen riitelemään ehkä kymmeniksi vuosiksi ? Mikä järki siinä olisi. Pilata lopullisesti oma elämä. Itse olen irrottautunut jo aikaa sitten tuollaisesta suhteesta, enkä ole katunut sitä päivääkään. Ota itseäsi niskasta kiinni ja toimi.

      • Anonyymi

        Osa itsestäni vielä toivoo, että tilanne palaa ennalleen siihen mitä se oli. Ennen kuin ensimmäiset muutoksen miehen stressailusta alkoi 2 vuotta sitten. Mutta asiat tuntuvat vain pahentuvan.


    • Anonyymi

      ” Tahtoisin erota miehestäni, mutta pelkään menettäväni minulle maailman tärkeimmän ihmisen.. Sen jota rakastan eniten koko maailmassani.. mieheni.” Sinä et ätmi kertonu että miksi ”sinä” haluat erota jos kaikki on kerran niin hyvin😉

      • Anonyymi

        Ja asiat maksaa nykyään enemmän kertautuu kuin sakot


      • Anonyymi

        En yksityiskohtaisesti, mutta oletin "ainaisen riitelyn ja läheisyyden puutteen" avaavan tilannetta tarpeeksi, että voi itse täyttää loput.

        En halunnut ensimmäisenä kertoa kuinka pelkään reaktiotasi sen takia, koska pelkään sen olevan fyysinen. Miten huusit täysiä minulle ja heitit tuolin muutaman metrin päähän. Onneksi ulkona, onneksi et minua kohti. Vain sen takia, että itse sotkit jotain niin ettei sitä saa enää puhtaaksi.

        Tai miten viimein päätit humalassa toteuttaa pitkään anotun toiveeni tulla piiskatuksi. Mutta et lopettanut kun pyysin, sen sijaan päätit hakea jotain kättä pidempää avuksi ja jatkaa vaikka pyysin sinua lopettamaan.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yksityiskohtaisesti, mutta oletin "ainaisen riitelyn ja läheisyyden puutteen" avaavan tilannetta tarpeeksi, että voi itse täyttää loput.

        En halunnut ensimmäisenä kertoa kuinka pelkään reaktiotasi sen takia, koska pelkään sen olevan fyysinen. Miten huusit täysiä minulle ja heitit tuolin muutaman metrin päähän. Onneksi ulkona, onneksi et minua kohti. Vain sen takia, että itse sotkit jotain niin ettei sitä saa enää puhtaaksi.

        Tai miten viimein päätit humalassa toteuttaa pitkään anotun toiveeni tulla piiskatuksi. Mutta et lopettanut kun pyysin, sen sijaan päätit hakea jotain kättä pidempää avuksi ja jatkaa vaikka pyysin sinua lopettamaan.

        -ap

        Jahas sellaiset fantasiat ätmillä, ota huomioon että tämä ei ole nyt sinun monologi ja kommentoit eri henkilölle


    • Anonyymi

      Eroaminen ei ole helppoa, jos toisesta edelleen välittää. Jos kus se on kuitenkin välttämätöntä, jos liitto on aidosti ja oikeasti toimimaton, kuormittava ja stressaava. Kannattaa nyt ihan ensimmäisenä selvittää itselleen mikä se oma tunne asiasta syvällä sisimmässä on. Jos tosissaan tuntuu, että ero on paras ratkaisu, niin sitten kaikki nuo aloituksessa esitetyt ajatukset ovat vain tekosyitä lykätä välttämätöntä. Ero sattuu, se on vaikeaa, toinen voi alkaa hyvinkin hankalaksi, mutta sitten se on tehty ja loputon märehtiminen on loppu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe