Tahtoisin erota miehestä, mutta en uskalla

Anonyymi-ap

En uskalla, koska:
- pelkään miten mies reagoisi.
- miten hankalaksi yhteisen talon jakaminen menisi.
- jos en pärjääkään enää rahallisesti yksin, kun kaikkien asioiden hinnat on nousseet.
- pelkään miten ympärillä olevat ihmiset reagoisivat.
- pelkään etten enää poistuisi kodistani ja masennukseni pahenisi.

Tahtoisin erota miehestäni, mutta pelkään menettäväni minulle maailman tärkeimmän ihmisen.. Sen jota rakastan eniten koko maailmassani.. mieheni.

Mutta en myöskään jaksa tätä ainaista riitelyä ja läheisyyden puutetta.

12

1006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mahtavaa että olet uskaltanut sentään tehdä tämän aloituksen....

• Anonyymi

Sun vihjaileminen jonkun ihmisen perusteeton näkeminen aloitusten takana koskee mitä tahansa aloitusta mikä viittaa naissukupuoleen? Katkeruus tai kateus voi ilmeisesti tosiaankin muuttua psykoottiseksi sekä paranoidiseksi😬

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

❤️ ­N­y­m­­­f­o­­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#179009820

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Jos liitto rasittaa enemmän kuin tuo mukanaan niin kyllä silloin kannattaisi harkita erilleen menoa enemmänkin.

• Anonyymi

Sekö on ratkaisu, että jäät siihen riitelemään ehkä kymmeniksi vuosiksi ? Mikä järki siinä olisi. Pilata lopullisesti oma elämä. Itse olen irrottautunut jo aikaa sitten tuollaisesta suhteesta, enkä ole katunut sitä päivääkään. Ota itseäsi niskasta kiinni ja toimi.

• Anonyymi

Osa itsestäni vielä toivoo, että tilanne palaa ennalleen siihen mitä se oli. Ennen kuin ensimmäiset muutoksen miehen stressailusta alkoi 2 vuotta sitten. Mutta asiat tuntuvat vain pahentuvan.

• Anonyymi

” Tahtoisin erota miehestäni, mutta pelkään menettäväni minulle maailman tärkeimmän ihmisen.. Sen jota rakastan eniten koko maailmassani.. mieheni.” Sinä et ätmi kertonu että miksi ”sinä” haluat erota jos kaikki on kerran niin hyvin😉

• Anonyymi

Ja asiat maksaa nykyään enemmän kertautuu kuin sakot

• Anonyymi

En yksityiskohtaisesti, mutta oletin "ainaisen riitelyn ja läheisyyden puutteen" avaavan tilannetta tarpeeksi, että voi itse täyttää loput.

En halunnut ensimmäisenä kertoa kuinka pelkään reaktiotasi sen takia, koska pelkään sen olevan fyysinen. Miten huusit täysiä minulle ja heitit tuolin muutaman metrin päähän. Onneksi ulkona, onneksi et minua kohti. Vain sen takia, että itse sotkit jotain niin ettei sitä saa enää puhtaaksi.

Tai miten viimein päätit humalassa toteuttaa pitkään anotun toiveeni tulla piiskatuksi. Mutta et lopettanut kun pyysin, sen sijaan päätit hakea jotain kättä pidempää avuksi ja jatkaa vaikka pyysin sinua lopettamaan.

-ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En yksityiskohtaisesti, mutta oletin "ainaisen riitelyn ja läheisyyden puutteen" avaavan tilannetta tarpeeksi, että voi itse täyttää loput.

En halunnut ensimmäisenä kertoa kuinka pelkään reaktiotasi sen takia, koska pelkään sen olevan fyysinen. Miten huusit täysiä minulle ja heitit tuolin muutaman metrin päähän. Onneksi ulkona, onneksi et minua kohti. Vain sen takia, että itse sotkit jotain niin ettei sitä saa enää puhtaaksi.

Tai miten viimein päätit humalassa toteuttaa pitkään anotun toiveeni tulla piiskatuksi. Mutta et lopettanut kun pyysin, sen sijaan päätit hakea jotain kättä pidempää avuksi ja jatkaa vaikka pyysin sinua lopettamaan.

-ap

Jahas sellaiset fantasiat ätmillä, ota huomioon että tämä ei ole nyt sinun monologi ja kommentoit eri henkilölle

• Anonyymi

Eroaminen ei ole helppoa, jos toisesta edelleen välittää. Jos kus se on kuitenkin välttämätöntä, jos liitto on aidosti ja oikeasti toimimaton, kuormittava ja stressaava. Kannattaa nyt ihan ensimmäisenä selvittää itselleen mikä se oma tunne asiasta syvällä sisimmässä on. Jos tosissaan tuntuu, että ero on paras ratkaisu, niin sitten kaikki nuo aloituksessa esitetyt ajatukset ovat vain tekosyitä lykätä välttämätöntä. Ero sattuu, se on vaikeaa, toinen voi alkaa hyvinkin hankalaksi, mutta sitten se on tehty ja loputon märehtiminen on loppu.

• Anonyymi

Tämä on oiva kirjoitus missä käy hyvin selväksi, että nainen on käyttänyt miestä taloudellisesti vain hyväkseen. Totta kait se pelottaa, kun pitäisi alkaa elämään omillaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      350
      8948
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2581
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2368
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1552
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1401
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1347
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1320
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe