Norjako kallis maa?

Anonyymi-ap

Leirintämaksu alle 30e johon kuuluu myös sähkö.
Suomessa 40-50e.
Norjassa viimeisen päälle siistit paikat, keittiöihin ei mennä kengät jaloissa. Suomessa suihkut, keittiö ja vessat törkeän likaisia.
Vastaanotto yleensä nyrpeää, Norjassa iloinen vastaanotto!

6

432

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on totta mutta odotappas kun ne jotka on käyneet matkailuautollaan ihan joka paikassa koko maailmassa antaa kommentin. He puhuvat kokemuksen äänellä.

• Anonyymi

Beryaanskin Norjaa Suomeen. Norjassa voi leipä maksaa hieman enemmän mutta yhden vaalean vuokaleivän paino on liki kilon eli hyvä hinta/painosuhde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Beryaanskin Norjaa Suomeen. Norjassa voi leipä maksaa hieman enemmän mutta yhden vaalean vuokaleivän paino on liki kilon eli hyvä hinta/painosuhde.

Niin ja aloituksessa puhuttiin ihan jostain muusta kun leivästä.

• Anonyymi

Kyllä Suomestakin löytyy runsaasti alueita jossa leirintämaksu on alle 30 € ja johon kuuluu myös sähkö. Vastaavasti Norjassa on myös leirintäalueita joissa vuorokausi maksaa 40-50 €, tai huomattavasti enemmän.

Suomessakin löytyy alueita (yleensä SFC-alueita) jossa sisätiloihin ei mennä kengät jalassa. Joskus on jopa tarjolla sisäkengät talon puolesta.

• Anonyymi

Tänä vuonna en vielä ole ehtinyt pohjoiseen, Norjaan. Olen reissannut siellä kymmenkunta kertaa enkä ole huomannut Norjan ja Suomen karavaanialueiden hintatasossa mitään erityistä eroa. En myöskään laatutasossa.
      Syömme usein lounaan lounaspaikoissa eikä niidenkään hintatasossa ole juurikaan eroa. Iltaravintolat on sitten eri juttu….

Kuten sanottu, tämän vuoden ajalta ei vielä ole kokemuksia….

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      198
      1927
    2. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      139
      1001
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      997
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      738
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      688
    7. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      676
    8. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      666
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    Aihe