Juhannus onneksi oman perheen parissa

Anonyymi-ap

kerrankin saa viettää aikaa omien lasten kanssa, kun miehen kersat eivät tule kun toinen on riparilla ja toinen kavearilla... jeee. Olen iniini loinen että ei tarvi vahtia ja komentaa jatkuvasti. Nyt saamme olla mun lastenkanssa ja miehen kanssa vaan mökillä ja syödä herkkuja.
Olisi rasittavaa jos kaikki kersat olisi juhannusta viettäässä, ei ne monena juhannuksena olekkana olleet kun eivät tule toimeen, on niin hankalia.
Meillä olisi rippijuhlat tiedossa, mutta ei ole kutsuttu, joten ei kai me kukaan sitte mennä, ei meiskään lähde´ilamn mua, olisihan se utoa jos menisi ilman meitä. Yleensä juhlitaan perheen kanssa eikä kukaan mee yksin juhliin. On ihanaa kun voi olla miehen kanssa ettei hänen lapset häriitse ja hasta riitaa mun lasten kanssa.

2

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lehes luki ku ne läheiset syöki aiva vararikkoo vaa.

• Anonyymi

onnenpekka... juhannus on perhe juhla, miski ylimääräset lapset tunkeutuu aina mukaan. Me ei olla huolittu, sanottu että ei mahu, kun tulee vieraita.
      Miksi äiti ei hoida lapsiaan? Aina tunkemassa ne isälle jolla on oma perhe. helppo heittää ja lähtä ite kaljalle, jos äiti on lapset halunuu niin luusi sen ne hoitavankin.

me päätettiin et mä saan määrää koska miehen kersat tulloo, ja sovitiiin että joka kolmas kk jos meillä ei ole mitään erityistä, usein kyl on. Äitipuolena en voi ottaa heitä joka viikko, en jaksa, kun ne ei tee mitään. Enhän pääse ees lasten kotiin katsomaanm iten he elävät siinä kopperossa, kun eukko ei pääse tänne niin luulee että se vois tulla meille. Tossa se ajelee ohi tiellä ja kattelee ikkunasta sisään. Vähän outo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      282
      4150
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2365
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe