Onneksi en ole koskaan pettänyt onneksi en ole koskaan pettänyt varatun miehen naista,rikkonut.
Olisi aivan järkyttävää olla osallisena sellaiseen julmuuteen että olisin varatun miehen kanssa auhteessa. En voisi t3hdä sitä tuon miehen vaimolle.
Joskus nuorena olin naiivi kuvitellen että melkein kaikki naiset ajattelevat etteivät voisi pettää ja satuttaa sen toisen puolisoa niin pahasti.vituttaa olla väärässä.
Tympii ihmisten löysä moraali ja tympii valehtelu.
Jo skidinä,ihan alle kouluikäisenä muistan painineeni moraalisten kysymysten parissa tehden valintojani.Tuolloin valitsin suuntani,että haluan elaa sellaista elämää joka mahdollisimman vähän satuttaa muita koska en muutoin kykenisi elämään itseni kanssa tasapainoista elämää.
Jo tuolloin valitsin avoimmuuden ja rehellisyyden.
Muistan miten ili helpotus kun tein tuon päätöksen ja löysin avoimen oven ja suunnan mitä kulkea.olin 5v.
Ja hyvin olen pörjännyt.Ei ole tarvinnut madella minkään eikä kenenkään edessä koska tietää ettei ole tehnyt epärehellisiä tekoja ja voi seistä sanojensa takana ryhdikkäästi.
Jokaisen oma valinta
Anonyymi-ap
2
392
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri niin. Meidän elämä on täynnä valintoja.
Jokainen tietää mikä on väärin, mikä oikein.
Vääristä valinnoistaan maksettava hinta on korkea. Joskus liian korkea ennenkuin huomaa toimineensa idioottimaisesti.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17902208Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002