Ajatelmia jälkeen

Anonyymi-ap

Puolison kiinnijäännistä on nyt 8v. Sitä ei usko ennenkuin itse kokee miten karmea tunne on kun sydän särkyy sekunneissa, epäusko että miten minullekkin kävi näin tulee murskaavana tunteena. Pettämistähän on paljon yleensäkin suhteissa ja tosi moni ei jää kiinni. Tähän väliin kuitenkin sanon että on paljon hyviäkin liittoja uskon edelleen rakkauteen.Huomaan näin jälkikäteen että lasten takia jäin tähän rinnalle. Luottamus kun menee niin ei se suhde enää maistu samalta. Jotain tunteista kuoli sen mukana ehkä luottamus suurimpana. Toinen ei tunnu enää ainutlaatuiselta. Olen nyt 45v ja kovasti on ruvennut pyörimään mielessä olisiko joku muu rinnalla parempi vaihtoehto. Vientiä olisi jos haluaisi itselläkin mutta tuonkin jälkeen ei vaan luonto anna periksi pettää. En vaan näe siinäkään pointtia. Nämä oli sekalaisia ajatelmia..ehkä neuvona sanoisin mietipä 2 kertaa kannattaako pettää tai peitä jälkesi pirun hyvin jos voit elää omantuntosi kanssa. On niitäkin liittoja nähty missä toinen onnellisen tietämättömänä vierellä ihan loppuun asti kulkee.

11

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse muistan nuorena, kun ex-aviomies petti ensimmäistä kertaa. Luulin, että kuolen. En päässyt millään yli, nainen vielä petti omaakin miestään, ja meni väkisin miehen työpaikalle odotushuoneeseen istumaan sun muuta. Vuosia vieri, mies petti uudelleen ja uudelleen, aina kovin pahoillaan ja kävi terapiassa sun muissa jutuissa, joista voisi olla apua. Tapojaan ei kuitenkaan koskaan muuttanut, lopulta itselle ihan sama missä tuo huiteli. Kun ero tuli ja sulki oven lähtiessään, tajusin, että en ole vuosikymmeneen ollut niin onnellinen. Tästä nyt jo parikymmentä vuotta. Aika parantaa.

    • Anonyymi

      Mä olen mies ja samassa tilanteessa. Vaimossa on paljon hyviä puolia ja kauniskin, mutta tuo pettäminen. Lapsia on ja muutenkin elämä olisi mallillaan. En tiedä onko minua varten olemassa parempaa naista. Pettäminen varjostaa kokoajan parisuhdetta, mutta kun on oltu niin pitkään, en tiedä onko tuolla naista, jolla on lämmin sydän ja on hyvä miestänsä kohtaan. Kaipaan aitoa rakkautta ja intohimoa. Haaveilen liikkuvasta ja tekevästä naisesta, jonka kanssa tehdä asioita.
      Asioiden tajuamisesta on mennyt melkein 2 vuotta. Asioiden käsittelyä hankaloittaa, että vaimo kieltää kaiken. Vaimo kuitenkin käytöksellään täyttää pettäjien käytösmallit lähes täydellisesti, mitä eri sivustoilla kerrotaan.
      Nyt yrittää hyvittää, mutta hän ei myönnä eikä ota vastuuta tekemisistään. Olin valmis antamaan anteeksikin pettämisen ja kerroin hänelle, mutta silti pitää kiinni kaikista valheistaan. Tulee vaan mieleen tuosta pakonomaisesta kieltämisestä, onko niin paljon tai pitkä pettäminen taustalla, ettei halua kertoa. Olen romuna.

    • Anonyymi

      Mies jää yleensä aina pettämisestä kiinni naisesta ei si taas edes useimmat miehet edes huomaa jos tämä pettää heitä

    • Anonyymi

      Kaikki pettäjät on ihan ...itun oksettavia 🤮

    • Anonyymi

      Jotkut pettävät juuri siksi ja kerrovat sen myös, että toisen sydän särkisi. Elikä puoliso hyvin teeskentele päältäpäin katsotuna rakastavaa ihmistä, mutta todellisuudessa hänellä onkin piileviä narsistin ominaisuuksia, mitä huollella jopa vuosia peitellään. Katellinen sinun henkiselle hyvinvoinnille, vaika rakastama kohde hän itse henkilökohtaisesti on. Mutta tämäntyyppiset ei välitä siitäkään, he eivät välitä, että sinä häntä rakastat. He ovat katellisia, että sa rakastat ja voit kokea hienoa tunnetila. Juuri siitä syystä. Pettämään mennään myös siksi, että tämänkaltaisten ihmisten pääajatukset ovatkin vaan seksiin liittyviä. He eivät hallitse omia himoja, vaan antavat himon viedää. Väärä henkilö on puolisoksi teeskentelemalla livahtanut. Tämmöinen ei rakastaa sinua vaan sisältäpäin vihaa sinua. Kannattaa olla erittäin varovainen, muuten on koko elämä pilalla. Se on muuten monien tavoite, kenelle inhimmillisyys on kova haaste. Eikä yltyy sinne tasolle. Rimanalittajat siis ja kovia pettämään ja teeskenrelemään. Löytyy molemissa sukupuolessa. Aika levinnyt ja yleinen käytös. Sais vaan onnellisten ja rakastavaisten ihmisten elämä tuhota. Päätehtävä elämässä tämmöisillä. Varokaa, että ette joutuu uhreiksi. Kärsimään jääte muuten te, ketkä uskosite niihin. Heillä ei ole omatuntoa, katumusta. He ovat kylmiä, kalkuloivia manipulaatoreita. Hyviä näytteliöitä, kovia lupamaan. Nämä ominaisuudet elikä geenit periyttyvät myös jälkikasvulle. Niistä voi helposti tulla samankaltaisia ja useammin myös tulekin. Elikä elämä onkin tuhottu. Tulevaisuudessa ei puolisoa ja lapsetkin käntyvät vastasleiriin. Rippuukuin hyvin olet opetanut niitä huomioon ottamaan toisia ja minkä verran he omaksuvat sinun elämmän asennen. Aika moni siinä vaihessä elämässä, kun huomaa, että onkin jäänyt täysin yksin, vaikka puoliso ja perhe oli- aloittaa uuttaa kierrosta elämässä ja etsii oikeudenmukaisen, rakastavaisen ihmisen rinnalleni. Tämä kun onkin jo melkein mahdoton löytää, koska enemmistö on omahyväisiä, omia etuuja tavoitteleviä, päältäpäin ihmisiä muistuttavia ihmisenkaltaisia olentoja, kenellä puuttuvat ihmisille tunnusomaiset lämpö, rakkaus, uskollisuus luontepiirteet. Täytyy olla kovin tietoinen ja varovainen, että uudelleen ei menis samaan lankaan. Kerron siksi, että olin itsekin tämmöiistä tietämätön ja ptin toista osapuoöta omankaltaisena. Niin vaan ei ollut. Olen kokenut samaan ja päättynyt siihen tulokseen, että enää edes ei etsi, torjun teeskentelijät ja näytteliät ja pikemmin olen yksin kunnes löydän sen, kenellä on minun kanssa hyväät aikeet ja on itsekin inhimmillinen, hyvää ihminen. Ihmisgeenit omaava, aidosti rakastavaa ihminen tulee löytää.

    • Anonyymi

      En ole ikinä pettänyt suhteessani. Tapasin kuitenkin ihan sattumalta ihanan miehen kun katseet kohtasivat. Jostain syystä tuli tunne että hänessä olisi kaikkea niitä ominaisuuksia mitä parisuhteestani puuttuu ja tuntuu sielunkumppanilta. Pitkä suhde takana ja monet kerrat on meinattu erota kun keskinäinen yhteys puuttunut enkä ole kokenut että minua olisi aina hyvin kohdeltu. Ihastuminen toiseen sai miettimään omaa parisuhdetta ja sen puutteita.. ehkä suurimpana oli tunne ettei toinen aidosti rakasta. Ihastuminen toiseen sai aikaan sen että olin valmis keskustelemaan puolison kanssa ja jopa eroamaan. Saimme kuitenkin välit korjattua ja yhteys toiseen taas löytyi. Kamalinta on kuitenkin huomata että olen rakastunut edelleen tähän ihastukseen ja välissä valmis jopa pettämään ainakin ajatuksen taholta. En antaisi ikinä anteeksi jos minulle tehtäisiin näin. Mutta eroaminen on niin vaikeaa lasten ja kaiken eletyn elämisen vuoksi. Yritän pysyä omissa arvoissani enkä petä vaikka haluaisin.

      • Anonyymi

        Arvostan


      • Anonyymi

        "Saimme kuitenkin välit korjattua ja yhteys toiseen taas löytyi. Kamalinta on kuitenkin huomata että olen rakastunut edelleen tähän ihastukseen ja välissä valmis jopa pettämään ainakin ajatuksen taholta" Niin millä tasolla mielestäsi saitte välit korjattua? Ystävyyden tasolla? Kämppiksen tasolla? Toimivan arjen tasolla? Koska onnellisen parisuhteen tasolla mikään ei ole korjaantunut ja siitähän tässä kyse kuitenkin on että parisuhde on saatu ehjättyä. Älkää ihmiset viitsikö elää harhaluuloissa ja selitelkö itsellenne mustaa valkoiseksi!!!


    • Anonyymi

      Miksi otatte elämän niin vakavasti ? Elä ja anna toistenki elää.

      • Anonyymi

        Hyvä ohje, mutta sen voisi tehdä rehellisesti ja avoimin kortein. Ei niin että lupailee niitä näitä ja todellisuus onkin ihan jotain muuta. Ero on hyvä vaihtoehto, jos uskollinen parisuhde ei maistu, ja joillekkin avoin suhde on myös vaihtoehto.


      • Anonyymi

        Muuten hyvä, mutta pettäminen on itsekkäin teko mitä voi toiselle henkilölle tehdä.
        Pettäminen tuhoaa valitettavasti luottamuksen ihmisiin ja voi mennä vuosia että pystyy luottamaan muihin, monet jopa saattavat päätyä itsemurhaan.
        Vain narsistit pettävät


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe