Toivoa on, nimittäin Adventtikirkosta on tulossa hedelmätön

Anonyymi-ap

Suuren Baabelin Äitikirkko lumpputyttärineen senkus pukkaa uusia jälkeläisiä, mutta Adventtikirkossa on meidän toivomme.

Se täyttää jo melkein Uuden Jerusalemin kriteerit ja me kaikki - sekä uskovaiset, harhauskoiset että ateistit - voimme vihdoinkin yhdessä iloita!

17

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten niin tulossa hedelmätön?
      Adventtikirkko on AINA ollut hedelmätön, koska siltä puuttuu Jumalan valtuutus olla hedelmällinen.
      Jumala ei ole perustanut adventtikirkkoa milloinkaan, eikä sitä myöskään kutsunut mihinkään tehtävään, jota adventtikirkko itse nimittää 'Jumalan työksi'.
      Jumala nimittäin tekee itse omat työnsä, eikä siinä ole sijaa adventtikirkolle, joka on itse itsensä nimittänyt tekemään tai pikemminkin puuhastelemaan jotain jumalan nimessä.
      Adventtikirkko vain pilkkaa ja halveksii toimillaan Jumalan nimeä. Oman käsivarren lihas tekee adventtikirkossa työtä ja sellainen on tuulen tavoittelua, eikä sillä tule koskaan olemaan siunausta.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö!


      • Anonyymi

        Valheesi ei hetkauta.


      • Anonyymi

        "Miten niin tulossa hedelmätön?
        Adventtikirkko on AINA ollut hedelmätön, koska siltä puuttuu Jumalan valtuutus olla hedelmällinen."

        Onko sinun seurakuntasi hedelmällinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten niin tulossa hedelmätön?
        Adventtikirkko on AINA ollut hedelmätön, koska siltä puuttuu Jumalan valtuutus olla hedelmällinen."

        Onko sinun seurakuntasi hedelmällinen?

        Sen seurakunnasta en tiedä, mutta tuo väitteen tekijä itse on täysin hedelmätön.


      • Anonyymi

        "Miten niin tulossa hedelmätön?
        Adventtikirkko on AINA ollut hedelmätön"

        No tuohan olisi iloinen asia, mikäli se olisi totta, sillä Raamatun mukaanhan Jumalan seurakunta onkin hedelmätön, kun taas hedelmällinen Babylon lumpputyttärineen tuottaa kaiken nimisiä eriseuraisia äpäriä omalle nimelleen.

        Jes.47
        8 Ja nyt kuuntele, sinä nautiskelija, sinä joka elät turvattuna ja sanot mielessäsi: "Vain minä! Kukaan ei ole vertaiseni. Minä en koskaan jää leskeksi, koskaan en menetä lapsiani!" [Sef. 2:15; Ilm. 18:7]
        9 Mutta tämä tulee osaksesi, tämä kaikki, äkkiä, yhtenä ja samana päivänä: lasten kuolema ja leskeys... [Ilm. 18:8]

        Valitettavasti Adventtikirkkokin muiden lumpputyttärien tavoin tuottaa vielä jonkin verran äpäriä omalle nimelleen, mutta eletään toivossa, että se jossain vaiheessa lakkaisi ja koko kirkkokunta katoaisi maailman kartalta muiden Baabelin porttojen tapaan.

        Gal.4
        26 Mutta taivaallinen Jerusalem on vapaa, ja se on meidän äitimme. [Hepr. 12:22; Ilm. 3:12, 21:2,10]
        27 Onhan kirjoitettu: -- Iloitse, sinä hedelmätön, joka et synnytä! Riemuitse ja huuda, sinä joka et tunne synnytystuskia! Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies. [Jes. 54:1]


    • Anonyymi

      Ei tuossa aloituksessa kauheasta järkeä ollut.

      • Anonyymi

        Et vain tunne Raamattuasi.
        Hedelmättömyys on iloinen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vain tunne Raamattuasi.
        Hedelmättömyys on iloinen asia.

        Hedelmättömyys ei kuulu uskovaisen elämään.
        Ilman Hengen hedelmiä uskova on täysin kuollut, kuten adventistit ovat.

        Joh. 15:2-6 "Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän."
        "Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa."
        "Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hedelmättömyys ei kuulu uskovaisen elämään.
        Ilman Hengen hedelmiä uskova on täysin kuollut, kuten adventistit ovat.

        Joh. 15:2-6 "Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän."
        "Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa."
        "Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat."

        "Ilman Hengen hedelmiä uskova on täysin kuollut, kuten adventistit ovat."

        Valheesi ei hetkauta. Adventisteilla on Hengen hedelmät. Sinulla ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hedelmättömyys ei kuulu uskovaisen elämään.
        Ilman Hengen hedelmiä uskova on täysin kuollut, kuten adventistit ovat.

        Joh. 15:2-6 "Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän."
        "Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa."
        "Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat."

        "Hedelmättömyys ei kuulu uskovaisen elämään.
        Ilman Hengen hedelmiä uskova on täysin kuollut, kuten adventistit ovat."

        Minä puhun aidasta, sinä aidan seipäästä.

        Onko sinun äitisi "taivaallinen Jerusalem" vai jokin esim näistä, jotka ovat liitossa maallisen vallan kanssa katolisen äitinsä esimerkin mukaan?
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_rekisteröidyistä_uskonnollisista_yhdyskunnista

        Maalliseen rekisteriin ilmoitettujen eriseuraisten keskenään riitelevien äpärien synnyttäminen OMALLE NIMELLEEN (katolilainen, luterilainen, ortodoksi, anglikaani, baptisti, adventisti, helluntailainen, lestadiolainen, mormoni, vapaakirkkolainen, metodisti jne...) ei ole Hengen hedelmä, vaan todiste kuulumisesta Suureen Babyloniin.

        Vai kenen lapsia leski mielestäsi synnyttää?

        Ilm.18
        7 Minkä hän on mainetta ja rikkautta ahnehtinut, saman verran antakaa hänelle tuskaa ja murhetta. Hän vakuuttelee yhä itselleen: 'Minä olen kuningatar ja istun valtaistuimella. LESKI EN OLE, surua en ikinä koe.' [Jes. 47:7,8; Sef. 2:15]...
        9 "MAAILMAN KUNINKAAT, JOTKA OVAT HÄNEN KANSSAAN IRSTAILLEET ja mässäilleet, itkevät ja valittavat häntä, kun näkevät savun nousevan hänen roviostaan. [Jer. 50:46; Hes. 26:16]
        10 He seisovat loitolla, kauhuissaan siitä, miten häntä piinataan. He sanovat: -- Voi sinua, suuri kaupunki! Voi sinua, Babylon, mahtava kaupunki: hetkessä tuli sinun tuomiosi. [Jes. 21:9; Jer. 51:8]

        Gal.4
        26 Mutta taivaallinen Jerusalem on vapaa, ja se on meidän ÄITIMME. [Hepr. 12:22; Ilm. 3:12, 21:2,10]
        27 Onhan kirjoitettu: -- Iloitse, sinä hedelmätön, joka et synnytä! Riemuitse ja huuda, sinä joka et tunne synnytystuskia! Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies. [Jes. 54:1]
        28 Veljet, te olette LUPAUKSEN LAPSIA, niin kuin Iisak oli. [Room. 9:8]
        29 Niin kuin LUONNONJÄRJESTYKSEN MUKAISESTI SYNTYNYT silloin vainosi HENGEN VAIKUTUKSESTA SYNTYNYTTÄ, niin on laita nytkin.
        30 Mutta mitä pyhät kirjoitukset sanovatkaan? "Aja pois orjatar ja hänen poikansa, sillä orjattaren poika ei saa jakaa perintöä vapaan naisen pojan kanssa." [1. Moos. 21:10]
        31 Me emme siis, veljet, ole orjattaren vaan vapaan naisen lapsia. [Gal. 3:29]

        Jos olet eri mieltä, niin nimeä se kirkkokunta tai uskonlahko, jonka "synnyttämät lapset" ovat syntyneet Hengen vaikutuksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ilman Hengen hedelmiä uskova on täysin kuollut, kuten adventistit ovat."

        Valheesi ei hetkauta. Adventisteilla on Hengen hedelmät. Sinulla ei.

        Heh...olen aina niin ihaillut uskovien nöyryyttä, keskinäistä rakkauttaan ja toistensa kunnioitusta sekä sitä, miten tietoisia he ovat varsinkin omista Hengen hedelmistään... :-D :-D :-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh...olen aina niin ihaillut uskovien nöyryyttä, keskinäistä rakkauttaan ja toistensa kunnioitusta sekä sitä, miten tietoisia he ovat varsinkin omista Hengen hedelmistään... :-D :-D :-D

        Nämäkin ovat ehdottomasti Uuden Jerusalemin Hengestä syntyneitä lupauksen lapsia.
        Siitä ovat todisteena nämäkin vakuuttavat Hengen hedelmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hedelmättömyys ei kuulu uskovaisen elämään.
        Ilman Hengen hedelmiä uskova on täysin kuollut, kuten adventistit ovat."

        Minä puhun aidasta, sinä aidan seipäästä.

        Onko sinun äitisi "taivaallinen Jerusalem" vai jokin esim näistä, jotka ovat liitossa maallisen vallan kanssa katolisen äitinsä esimerkin mukaan?
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_rekisteröidyistä_uskonnollisista_yhdyskunnista

        Maalliseen rekisteriin ilmoitettujen eriseuraisten keskenään riitelevien äpärien synnyttäminen OMALLE NIMELLEEN (katolilainen, luterilainen, ortodoksi, anglikaani, baptisti, adventisti, helluntailainen, lestadiolainen, mormoni, vapaakirkkolainen, metodisti jne...) ei ole Hengen hedelmä, vaan todiste kuulumisesta Suureen Babyloniin.

        Vai kenen lapsia leski mielestäsi synnyttää?

        Ilm.18
        7 Minkä hän on mainetta ja rikkautta ahnehtinut, saman verran antakaa hänelle tuskaa ja murhetta. Hän vakuuttelee yhä itselleen: 'Minä olen kuningatar ja istun valtaistuimella. LESKI EN OLE, surua en ikinä koe.' [Jes. 47:7,8; Sef. 2:15]...
        9 "MAAILMAN KUNINKAAT, JOTKA OVAT HÄNEN KANSSAAN IRSTAILLEET ja mässäilleet, itkevät ja valittavat häntä, kun näkevät savun nousevan hänen roviostaan. [Jer. 50:46; Hes. 26:16]
        10 He seisovat loitolla, kauhuissaan siitä, miten häntä piinataan. He sanovat: -- Voi sinua, suuri kaupunki! Voi sinua, Babylon, mahtava kaupunki: hetkessä tuli sinun tuomiosi. [Jes. 21:9; Jer. 51:8]

        Gal.4
        26 Mutta taivaallinen Jerusalem on vapaa, ja se on meidän ÄITIMME. [Hepr. 12:22; Ilm. 3:12, 21:2,10]
        27 Onhan kirjoitettu: -- Iloitse, sinä hedelmätön, joka et synnytä! Riemuitse ja huuda, sinä joka et tunne synnytystuskia! Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies. [Jes. 54:1]
        28 Veljet, te olette LUPAUKSEN LAPSIA, niin kuin Iisak oli. [Room. 9:8]
        29 Niin kuin LUONNONJÄRJESTYKSEN MUKAISESTI SYNTYNYT silloin vainosi HENGEN VAIKUTUKSESTA SYNTYNYTTÄ, niin on laita nytkin.
        30 Mutta mitä pyhät kirjoitukset sanovatkaan? "Aja pois orjatar ja hänen poikansa, sillä orjattaren poika ei saa jakaa perintöä vapaan naisen pojan kanssa." [1. Moos. 21:10]
        31 Me emme siis, veljet, ole orjattaren vaan vapaan naisen lapsia. [Gal. 3:29]

        Jos olet eri mieltä, niin nimeä se kirkkokunta tai uskonlahko, jonka "synnyttämät lapset" ovat syntyneet Hengen vaikutuksesta?

        Sinä ainakaan et ole syntynyt Hengen vaikutuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh...olen aina niin ihaillut uskovien nöyryyttä, keskinäistä rakkauttaan ja toistensa kunnioitusta sekä sitä, miten tietoisia he ovat varsinkin omista Hengen hedelmistään... :-D :-D :-D

        Sinulla ei ole mitään toivoa ilman Jeesusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ainakaan et ole syntynyt Hengen vaikutuksesta.

        No sitten meitä on kaksi sillä erotuksella, että minä en kuulu yhteenkään noista teidän Baabelin uskonnoistanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh...olen aina niin ihaillut uskovien nöyryyttä, keskinäistä rakkauttaan ja toistensa kunnioitusta sekä sitä, miten tietoisia he ovat varsinkin omista Hengen hedelmistään... :-D :-D :-D

        Luuk. 17:10
        Niin myös te, kun olette tehneet kaiken, mitä teidän on käsketty tehdä, sanokaa: 'Me olemme ansiottomia palvelijoita; olemme tehneet vain sen, minkä olimme velvolliset tekemään'."


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe