Hei!
Gabriel etsii hyvää ja lapsirakasta hoitajaa kun äiti ja isä tekevät töitä.
Gabriel on terve kultainen vilkas kiltti poka joka tarvitsee apua aamulla esikouluun viemisessä ja hakemisessa. Normaalit kotityöt kuuluvat myös kotihommiin. Gabrielin isä puhuu ruotsia ja englantia, äiti samoin, mutta myös suomea. Gabrielin suomalainen mummi on myös hoitanut Gabrielia hänen syntymästä asti joten kielivaikeuksia ei ole. Gabriel ymmärtää suomea. Vanhemmat haluavat hänen oppivan suomen kielen.
Perhe on oikein mukava, mitään ongelmia ei ole ja kaipaavat Gabrielille hyvää hoitajaa vanhempien pitkien työpäivien takia. Gabrielin mummo on läsna tarvittaessa auttamassa. Gabrielin mummo Rita on lasten erikoissairaanhoitaja, nyt jo eläkkeellä.
Tämä työpaikka on avoinna jo nyt. Toivomme pitkää työsuhdetta jotta Gabriel oppisi suomenkielin hyvin.
Gabrielin perhe asuu keskellä Tukhoman Söderiä lähellä "kaikkea". Söder on suosituin asuinalueTukholmassa jossa on ihana asua.
Oma kaunis pieni yksiö au pairille on noin 20 min bussimatkan päässä Gabrielin kotoa.
Minä joka tätä kirjoitan olen Gabrielin mummo Rita
1 1/2 vuotiaan Gabrielin au pairiksi Tukhoman Söderiin
Anonyymi-ap
1
258
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin kiinostunut paikasta sillä työn oheessa oppii lisää Ruotsia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569