Takana 12 vuotta yhdessä.. Seksiä ei ole, koska toista ei se kiinnosta.. Aina löytyy syitä.. Jo vuosia oon kuunnellut niitä.. Stressi, väsynyt, huono olo, ei huvita, minä en ole käyttäytynyt oikein hänen mielestä.. Samoin läheisyys tulee vain minulta.. Ei pusuja, ei "Rakastan sua", ei mitään.. Tuntuu, että olen täydellisessä kulissiliitossa.. Samoin tuntuu, että kaikki negatiiviset asiat kyllä annetaan tulla ja niitä riittää, mutta mitään positiivistä palautetta en ikinä saa.. Täytyän astianpesukoneen väärin, laitan sen väärään aikaan päälle, viikkaan pyykit väärin, ruoka on liian suolasta, ruoka on liian raskasta.. Tuntuu, ettei mies edes pidä musta enää.. Saisin tän saman suhteen jonkun kämppiksen kanssa.. Itsetäkin on alkanut oma seksuaalisuus kadota täysin.. Tänään kysyin onko reilua, että mun täytyy vaan tyytyä osaani ja olla puutteessa, jos häntä ei kiinnosta.. Kuulemma niin se vaan menee.. Ilmoitin, että alan etsiä seksiä muualta, koska häneltä en sitä enää saa.. Haluaisin sanoa, että haluan eron, koska tuntuu että hän ei oikeasti halua olla yhdessä, mutta ei vaan luonne anna periksi sitä sanoa ääneen.. Joku helvetin kunnia-asia vvarmaan ja velvollisuus, kun kerta ollaan sanottu se tahdon..
Olen harkinnut eroa jo 1,5v
8
1103
Vastaukset
- Anonyymi
Nosta kissa pöydälle ja puhu. Vain siten pääsette eteenpäin.
- Anonyymi
Itkumies voi auttaa
- Anonyymi
Alkaa olla jo aika pitkä harkinta takana niin ehkä on aika tehdä vaan se päätös viimein. Mikäli asiat eivät ole korjaantuneet tähän mennessä niin tuskin korjaantuu koskaan.
- Anonyymi
Tietysti helppo sivusta huudella mutta jos noita asioita ei suhteessa ole, mitä siis mainitsit niin aika kämppismenoa alkaa olemaan. Tajuun et pitkään oltu jne mutta mikä järki siinä on molemmilla olla jos ei mikään kiinnosta?
- Anonyymi
Miksi et voi sanoa että olisiko järkevämpää erota. Pitää sinua täysin itsestäänselvyytenä. Kun halut ei kohtaa eikä toinen edes tule vastaan. Toki joku pariterapia voisi olla paikallaan. Ja jos se ei auta niin ero.
- Anonyymi
Sama se meillä on. 16 vuotta yhdessä kämppiksinä mennään. Rakkautta toki on mutta se on erilaista nykyään. Lapsia 4
- Anonyymi
Sitä seksin aikaa on liiton alussa ja hiljalleen alkaa hiipumaan, mikä on ihan luonnollista.
Kun tuossa mainitaan, että kämppiksen kanssa en ala elämään, seksi on kuitenkaan ihan kokonaan loppu.
Minusta hyvän kämppiksen kanssa on parempi, kuin "kanin " kanssa, jolta puuttuu kaikki järkevyys ja tasapainoinen elämä. - Anonyymi
Itsestäni seksuaallisuus vaikuttaa kaikkeen. Se vaikuttaa hyvin oloon se vaikuttaa kuinka näet ja tunnet itsesi. Se yhdistää. Se erittää hyvän olon hormonit. Eroaisin itse tuollaisessa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851