Ollaanko Seinäjoella valmiina jos Suomeen tulee 20 miljoonaa pakolaista Venäjältä? Se tietäisi seinäjokisten osuudeksi sellaisen 260 000 pakolaista jos taakka jaetaan tasaisesti.
Jokaiselle 4 hlökohtaista huollettavaa ja vaikka 4 henkiselle perheelle 16 ikiomaa pakolaista.
Miljoonia venäläisiä pakolaisia Suomeen
30
441
Vastaukset
- Anonyymi
sehän on seinäjokisille jo tuttua kun sisarus kansaa on ollu töissä satoja jo vuosia täällä
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17905681O
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Onneksi on tullu opiskeltua kieliä pärjää muuallakin jos lähtö tulee .
- Anonyymi
Ei olla, eikä oteta.
- Anonyymi
Mistä aloittaja repii noita feikki-aloituksia? Putkoseltako MV Lehdestä ?
- Anonyymi
Asiantuntija: Suomen tulee varautua laajaan pakolaisvirtaan Venäjältä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009678108.html
- Anonyymi
Toivottavasti venäläiset hakkaa kaikki Suomen oikeistolaiset.
- Anonyymi
Eiköhän ne hakkaa vasemmistolaiset.
- Anonyymi
Venäläiset ovat tervetulleita. Voitais liittää venäjä Suomeen nii mahdutaan paremmin..
- Anonyymi
Avaajan suuri fantasia kenties ja siksi kyselet? Miksi juuri 20000000 pakolaista? Kerro millä lailla lasket tuon osuuden? Et taida itsekään tietää vastauksia.
- Anonyymi
No naapurissahan on venäläinen suuren johtajan johtama paratiisi. Miksi ne tänne tulisivat?
- Anonyymi
"Avaajan suuri fantasia kenties ja siksi kyselet? Miksi juuri 20000000 pakolaista? Kerro millä lailla lasket tuon osuuden? Et taida itsekään tietää vastauksia."
Ei sitä voi kukaan tietää mutta tuohon täytyy jo ennalta varautua.- Anonyymi
No miksi ei sitten heti 7000000000000000000?
- Anonyymi
Punaiset saa nyt Venäjällä tukijoukkuja häätämään oikeistolaiset pois hallituksesta.
- Anonyymi
Venäläiset inhoaa vassareista. Aina ne kaikkea voi yrittää mutta ei ne Suomelle mitään voi. Nytkään eivät pärjää edes Ukrainassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläiset inhoaa vassareista. Aina ne kaikkea voi yrittää mutta ei ne Suomelle mitään voi. Nytkään eivät pärjää edes Ukrainassa
Ota nyt vähä historiasta selvää ensin ennen kun tuut tänne mitään kirjoittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä maailman eniten ydinaseita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota nyt vähä historiasta selvää ensin ennen kun tuut tänne mitään kirjoittamaan.
Me puhutaan täällä nyt nykyhetkestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä maailman eniten ydinaseita.
No mitä siitä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä siitä sitten?
Ootko ihan terve?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me puhutaan täällä nyt nykyhetkestä.
Venäläiset on punaisia.
- Anonyymi
OLITKO KIELIÄ LUKEMASSA ITIKALLA VAI LIHA POJILLA OLETKO VALMIS PUTTE TULEE KIELET EI AUTA.
- Anonyymi
Stadistakin tulee miljoonakaupunki.
- Anonyymi
ei etä-pohjanmaalle huolita muualta suomestakaan ihmisiä ilman koeaikaa
- Anonyymi
Joo sjoelle sopii miljoonia. Tukehdeutetaan äärikonservatiivinen sjoki
- Anonyymi
tulee kuulemma lihanleikkaajia ja pakkaajia bulgariasta kiitos hallituksen ja jos ei onnistu siirtyy linja sinne
- Anonyymi
Meillähän on rakenteilla raja-aita, siihen on hyvä vihollinen pysäyttää ja jos aikoo läpi, niin nappi otsaan.
- Anonyymi
Mielummin ryssiä kuin ulisevia muslimi ja somalikloppeja. Kyllähän muutaman sellasen venäläisen Nadjanan majottaisi mielellään saman katon alle :) miehet on kuollu Ukrainan sodassa niin heidän naistensa tarpeista on jonkun pidettävä huolta.
- Anonyymi
Saat elättää Nadjanan lapsetkin.
- Anonyymi
Sjoelle sopii. Pakolaisia tulee ottaa muualtakin tulee elämää ja geenit voi hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391