Olin yhdessä ravintolassa ja sinne tuli todella hyvännäköinen tyttö ja meillä kohtasi katseet monesti. Hymyiltiinkin takasi toisillemme ihan jonkun aikaa, mutta en uskaltanut mennä juttelemaan ja tuskin hänkään. Hänen porukan lähdettyään sain vain heidän autonsa rekisterikilven muistiin. Autoa ajoi siis aikuinen mies, eli tod. näköisesti hänen isänsä tai muu tuttu. Onko siis outoa etsiä rekisterikilven avulla auton omistajan puhelinnumero ja tavoitella tytön numeroa häneltä? Olen siis 21-v. poika
Onko outoa vai ihan hyväksyttävä tapa saada yhteyttä
5
395
Vastaukset
- Anonyymi
Pösilöt tekee sinusta oudon kateuttaan ja ilkeyttään. Pidä mölyt mahassasi ja tee mitä katsot parhaaksi.
- Anonyymi
Ei ole outoa, rekkari on julkinen ja ko. autolla ajettu julkisella paikalla. Jos sieltä selvä vastakiinnostus on tytsiltä tullut ja olet ihastunut niin selvitä kuka se on, missä tyttö liikkuu ja kenen kanssa hengaa/onko poikaystävää. Koitat päästä jotenkin jutuille/saamaan tietoa hänestä.
Onnea! - Anonyymi
Karmivalta kuulostaa että joku rekkarin kautta henkilötiedot urkkii. Et edes tiedä kuka sitä autoa ajoi ja kenen auto oli . Varsinkin jos ette edes moi toisilleen sanoneet. Voi olla vaikka naisen mies tai poikaystävä. Unohda.
- Anonyymi
En viitsinyt mainita nuorelle pojalle suoraan että kuljettaja saattoi olla yhtä hyvin myös tytön miesystävä, siksi sen kannattaa selvittää kenen kanssa hengaa ja onko ketään, ennen kuin ehkä ihastuu vielä pahemmin kun pyörittelee tyttöä noin haaveissaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379