Ne saa työkokeilusta 9 euroa päivässä + työttömyysrahan. Minä saan 10 euroa niistä jokaisesta päivässä ja sain myös muuta tukea niihin. Mukavaa kun on sellainen laitos kuin työvoimatoimisto mistä saa työntekijäitä ilmaiseksi. On paljon hommia firmassa kuten kuljetuksia ja pakkaamista. Loppuvuoden ne on töissä meillä sitten.
Sain työkkäristä 4 työntekijää ilmaiseksi töihin firmaani
15
354
Vastaukset
- Anonyymi
Työkokeilusta ei tehdä työsopimusta, joten työvelvoitetta ei ole & mitään konkreettista ei tarvitse tehdä.
- Anonyymi
todennäköisesti tuottavat enemmän haittaa kuin hyötyä .
Vessan raanat jäävät auki "vahingossa" jne. kivaa sinulle.
Pikku firmaasi et kyllä saa noin montaa työkokeilijaa yhdellä kertaa
istuksimaan. Maksa palkkaa niin työkokeilijoista on jopa hyötyä bisneksillesi.- Anonyymi
Aloittaja kuullostaa omasta mielestään fiksulta, kun yrittää huijata. Siellä vaan työtä vieroksuva luuseri yrittää esittää työnantajaa.
- Anonyymi
Kerrotko vielä yrityksen nimen? :)
- Anonyymi
Kommandiitti yhtiö mielikuvitus & harja.
- Anonyymi
No sähän et ole töitä nähnytkään saatikka ite ikinä tehnyt, et kummaltakaan puolelta
- Anonyymi
Puolet suomen firmoista käyttää orjatyöläisiä koska orjuus on sallittua suomessa.
- Anonyymi
Minäkin olen saanut varmaan 40 työntekijää vuosien aikana. Yksikään ei työllistynyt firmaani jonka myin sittemmin.
- Anonyymi
miten sait firmasi myytyä jos firmassasi ei ole työsopimuksia eikä vakityöntekijöitä.
Kuka ostaa firman joka pyörii osaamattomien harjoittelijoiden ja työkokeilijoiden varassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten sait firmasi myytyä jos firmassasi ei ole työsopimuksia eikä vakityöntekijöitä.
Kuka ostaa firman joka pyörii osaamattomien harjoittelijoiden ja työkokeilijoiden varassa.Pankkikonserni Mielikuvitus&Harha tais ostaa
- Anonyymi
Eniten on harjoittelijoita koulujen kautta.
Kuuluu esim te keskuksen koulutukseen mennään muutakaimbiikokai kouluun ja sitten ilmaiseen työharjoiteluu johonkin yriyykseen.
Toinen on esim vantaan kaupunki otaa paljon ilmaosia tylharjoittelijoita
Kuinka kehtaavat - Anonyymi
Ja ruoho kaatuu...tässä nähdään että valtion toimet vääristää kilpailua ja työmarkkinoita pienten firmojen osalta...eduskunta kaatuu muutamassa vuodessa..montako siivousfirmaa pyöritetään ilmaistyöntekijöillä
- Anonyymi
Meidän firmassa kiersi vuosia työkokeilijoita. Yksikin kaveri oli puoli vuotta, ja kun työkkäri ei enää antanut lupaa jatkolle kaveri sai lähteä ja uusi tilalle. Teki ihan samoja hommia kuin me muut mutta ilman palkkaa, lomia, työterveyshuoltoa. Maksoi omasta pussistaan myös työajot työaikana kun joutui käyttämään omaa autoaan. Ei saanut kilometrikorvausta. Jossain vaiheessa pari kuukautta ennen lähtöään kertoi että oli luvattu palkkatyötä jos vielä harjoittelee kuukauden pari.
- Anonyymi
Sepä se mutta näitä käsitellään jopa käräjilla asti, kun töttömiä on huijattu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395544
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253506Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142750- 472458
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631841Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491780Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201596- 321587
- 211582
- 281530