Kumma ettei ole vielläkään keksitty varmaa ja helppoa...

Anonyymi-ap

Laihdutus kapselia. Luulis tätäkin jo tutkittu joka maailman kolkassa. Onko takana lääketiede mikä estää sen, kun tiedetään lihavuus tuo sairauksia.

27

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On jo semaglutidi ja tirtsepatidi, mutta ne ovat kalliita. Niistä on silti ylikysyntää.

    • Anonyymi

      Onhan niitä nytkin ruokahalua vähentäviä valmisteita.
      Laihtumaan pystyy Vain Kuluttamalla enemmän energiaa kuin syö.

    • Anonyymi

      On olemassa lääkevalmisteita ja ystäväni sai parhaan avun ihan luontaispuolen valikoimasta, hyvän painonhallinnan ohjaajan ohjein, On hyviä ja helppoja laihdutusohjelmia, ystävänikin ymmärsi sellaisen aloittaa, on täälläkin mainittu kenen painonhallinta ohjelma on, mutta koska täällä jyrää muutama "pulskadomina," jotka joka asiaan kertovat besserwisserneuvot, vaikka siis itse ilmeisesti apua painonhallintaan tarvisivat, niin en vitsi mainita.

      Mutta koska lihomisen suuri syy on se ettei mitään viitsitä, niin eipä ne viitsi sitten sellaisiakaan ryhtyä. Mieluummin maataan sohvalla ja popsitaan. Kaikesta haluttaisiin vaan selvitä jollain "ihmepilerillä".

      Suurin apu löytyisi varmasti jostain mielenterveyteen vaikuttavasta valmisteesta. Kysyin ystävältänikin, ennen kuin alkoi tehdä jotain asian eteen, että mikä ongelma? Että kuvitteleeko jotenkin, että kun kadehti kun minulla mies ja lapsia, että löytää jonkun, jollei ala tehdä jotain ulkonäölleen.? No, alkoi, ja tuon ohjelman kanssa on nyt yli 10 kg laihtunut, ja kertoi olleensa viikonloppuna treffeillä, mitä ei ole siis ollut ainakaan viimeiseen kahteen vuoteen.

      • Anonyymi

        Luontaistuotteilla on yleensä vain plasebovaikutus, mutta niiden ympärillä pyörii iso bisnes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luontaistuotteilla on yleensä vain plasebovaikutus, mutta niiden ympärillä pyörii iso bisnes.

        kyllä niillä saa tehokasta laihtumista aikaan kun tietää mitä ja miten. Iso bisnes ja vielä isompaakin isompi, pyörii kyllä nimenomaan lääketeollisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä niillä saa tehokasta laihtumista aikaan kun tietää mitä ja miten. Iso bisnes ja vielä isompaakin isompi, pyörii kyllä nimenomaan lääketeollisuudessa.

        Voitko ottaa esiin jonkin laihduttavan luontaistuotteen, jotta pääsemme tarkastelemaan näkemystäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko ottaa esiin jonkin laihduttavan luontaistuotteen, jotta pääsemme tarkastelemaan näkemystäsi?

        Sain itse tietää kun aloitin alkuvuodesta laihdutusohjelman. Taitaa olla kysymys samasta mikä tuossa jo edelläkin mainittiin. Maksoin itse siitä tiedosta niin en ala sitä tänne ilmaiseksi jaella. Mielestäni tuon laihdutusohjelman voi jokainen itselleen tilata sen kehittäjältä. En myöskään ymmärrä lausetta " jotta pääsemme tarkastelemaan näkemystäsi?". Se ei ole minulla mikään tarkastelun alainen näkemys, vaan kylmää faktaa, että painoni on pudonnut pian 14 kg. Jokainen voi tarkastella näkemyksiään ihan keskenään. Kunhan tuohon totesin, kun joku mainosti lääkkeitä. Että kyllä ainakin minulla on luontaistuotteet toiminut, tosin ne on vain osa sitä ohjelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain itse tietää kun aloitin alkuvuodesta laihdutusohjelman. Taitaa olla kysymys samasta mikä tuossa jo edelläkin mainittiin. Maksoin itse siitä tiedosta niin en ala sitä tänne ilmaiseksi jaella. Mielestäni tuon laihdutusohjelman voi jokainen itselleen tilata sen kehittäjältä. En myöskään ymmärrä lausetta " jotta pääsemme tarkastelemaan näkemystäsi?". Se ei ole minulla mikään tarkastelun alainen näkemys, vaan kylmää faktaa, että painoni on pudonnut pian 14 kg. Jokainen voi tarkastella näkemyksiään ihan keskenään. Kunhan tuohon totesin, kun joku mainosti lääkkeitä. Että kyllä ainakin minulla on luontaistuotteet toiminut, tosin ne on vain osa sitä ohjelmaa.

        Ahaa tässä Naomi-deetissä on jokin salainen aine, jota pitää ostaa. Viikkotilaus luultavasti. Saat alennusta jos mainostat dieettiä sosiaalisessa mediassa. Uskosi on vahva, vaikkei lääketiede tunne yhtäkään laihduttavaa ainetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa tässä Naomi-deetissä on jokin salainen aine, jota pitää ostaa. Viikkotilaus luultavasti. Saat alennusta jos mainostat dieettiä sosiaalisessa mediassa. Uskosi on vahva, vaikkei lääketiede tunne yhtäkään laihduttavaa ainetta.

        Tuntee kyllä. Niillä vaan lähtee henki. https://en.m.wikipedia.org/wiki/2,4-Dinitrophenol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain itse tietää kun aloitin alkuvuodesta laihdutusohjelman. Taitaa olla kysymys samasta mikä tuossa jo edelläkin mainittiin. Maksoin itse siitä tiedosta niin en ala sitä tänne ilmaiseksi jaella. Mielestäni tuon laihdutusohjelman voi jokainen itselleen tilata sen kehittäjältä. En myöskään ymmärrä lausetta " jotta pääsemme tarkastelemaan näkemystäsi?". Se ei ole minulla mikään tarkastelun alainen näkemys, vaan kylmää faktaa, että painoni on pudonnut pian 14 kg. Jokainen voi tarkastella näkemyksiään ihan keskenään. Kunhan tuohon totesin, kun joku mainosti lääkkeitä. Että kyllä ainakin minulla on luontaistuotteet toiminut, tosin ne on vain osa sitä ohjelmaa.

        Kiitos, tuo vastaus nauratti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain itse tietää kun aloitin alkuvuodesta laihdutusohjelman. Taitaa olla kysymys samasta mikä tuossa jo edelläkin mainittiin. Maksoin itse siitä tiedosta niin en ala sitä tänne ilmaiseksi jaella. Mielestäni tuon laihdutusohjelman voi jokainen itselleen tilata sen kehittäjältä. En myöskään ymmärrä lausetta " jotta pääsemme tarkastelemaan näkemystäsi?". Se ei ole minulla mikään tarkastelun alainen näkemys, vaan kylmää faktaa, että painoni on pudonnut pian 14 kg. Jokainen voi tarkastella näkemyksiään ihan keskenään. Kunhan tuohon totesin, kun joku mainosti lääkkeitä. Että kyllä ainakin minulla on luontaistuotteet toiminut, tosin ne on vain osa sitä ohjelmaa.

        Olen täysin samaa mieltä. Mitä täällä miettivät ja pähkäilevät ja arvailevat, sen kun menevät tilaamaan itsellensä!
        itse kuulin siitä tutulta ja olen vasta muutama viikko sitten aloittanut, minulla ei suurta tarvetta, sellaisen viitisen kiloa tahdon pois.
        Sain kyllä kattavan tietoiskun muustakin terveydenhoitoon liittyvästä, että se konsultaatio on nyt jo maksanut itsensä takaisin, eikä todella ollut kallis!

        Maksu ainakin itselläni oli kertaluontoinen, siinä mitään viikkomaksuja eikä kuukausimaksuja ole. Kun olen saavuttanut tavoitteen, varaan vielä toisen ajan, jotta saan sen ylläpito-ohjelman, omiin tarpeisiin huomioiden, siinä kaikki. Totta kai jos on jotain muuta kysyttävää otan ajan mutta tämä vaikuttaa kyllä niin selkeältä ja helpolta noudattaa, etten usko että tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, tuo vastaus nauratti!

        Naimin dieetti on salaisuus. On kuitenkin paljastettu, että siinä saa syödä lusikallisen erään valmistajan suklaajäätelöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa tässä Naomi-deetissä on jokin salainen aine, jota pitää ostaa. Viikkotilaus luultavasti. Saat alennusta jos mainostat dieettiä sosiaalisessa mediassa. Uskosi on vahva, vaikkei lääketiede tunne yhtäkään laihduttavaa ainetta.

        Naomin salainen ase laihtumiseen on: lusikallinen tiettyä merkkiä SUKLAAJÄÄTELÖÄ asetettuna kielen alle!
        Sitten sellaisia itsestään selviä lausahduksia armollisesti esitettynä.
        Naomin ihmesanoilla on miehiin syvä vaikutus hänen hemaisevan porkkanan värisen hiuskuontalon ja hoikan vartalon ansioasta;-D
        Mieget "hoitavat hermoratojaan" Naomin suloisissa pikku kätösissä ja
        rasva sulaa nopean hengityksen ja hien kautta, kuten se kaikilla tekee.
        Minä menen nyt sulattelemaan fläsääni pururadalle järven rannalle ja
        huohotan vähintään yhtä tehokkaasti kuin pikku-noidan kätösissä:-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko ottaa esiin jonkin laihduttavan luontaistuotteen, jotta pääsemme tarkastelemaan näkemystäsi?

        Muutamia nälkää vähentäviä luontaisvalmisteita on:
        teelusikallinen omenaciderviinietikkaa lasilliseen vettä - raikasta!

        Teelusikallinen jauhettua psylliumia lasilliseen vettä -
        turpoaa masussa, niin että pienempi määrä ruokaa riittää.
        Psylliumista saa vähin kcal mainioita kiisseleitä mehun kanssa.

        Perunajauhoa, riisijauhoa KYLMÄÄN veteen sekoitettuna
        menee suoraan paksuunsuoleen ja levittää siellä hyviä bakteereja.
        Saa minulla suolen toimimaan, kun syö vähän laihduttaessa.

        Hyviä bakteereja hapankaalista, punajuuresta, kefiiristä...
        Vihannekset, kuten pinaatti , rucola ja kaalit ovat mainioita,
        kun haluaa ravintorikasta, värikästä, maittavaa hampaiden väliin:-)

        Älkää unohtako ihon hoitoa laihduttaessa!
        Onko liikaa vaadittua aamu- ja iltapesun yhteydessä ottaa
        karkeat hanskat käsiin ja aloittaa nopea hieronta pyörivin liikkein
        jaloista pitkin kehoa ylös olkapäihin ja käsivarsiin?
        Pesun jälkeen vaikka keittiön kaapista hiukka oliiviöljyä kätösiin
        ja vetää koko kehoon. Minä öljyän itseni myös ennen pesua!
        Sitten vielä hyvän tuoksuista voidetta öljyhoidon päälle.
        Sitä voi sen jälkeen kuin prinsessa tai prinssi!

        Valmis päivän taistoihin tai yön valloituksiin! ;-D


      • Anonyymi

        Naomin ohjeilla EI LAIHDU enempää kuin millään muullakaan dieetillä!
        Moni on laihduttanut kymmeniä kg:s pienemmillä annoksilla ja liikunnalla.
        Kiva katsella sellaisten ihmisten tuloksia, jotka ovat pysähtyneet ja
        oikaisseet elämässään perusasioita voidakseen paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain itse tietää kun aloitin alkuvuodesta laihdutusohjelman. Taitaa olla kysymys samasta mikä tuossa jo edelläkin mainittiin. Maksoin itse siitä tiedosta niin en ala sitä tänne ilmaiseksi jaella. Mielestäni tuon laihdutusohjelman voi jokainen itselleen tilata sen kehittäjältä. En myöskään ymmärrä lausetta " jotta pääsemme tarkastelemaan näkemystäsi?". Se ei ole minulla mikään tarkastelun alainen näkemys, vaan kylmää faktaa, että painoni on pudonnut pian 14 kg. Jokainen voi tarkastella näkemyksiään ihan keskenään. Kunhan tuohon totesin, kun joku mainosti lääkkeitä. Että kyllä ainakin minulla on luontaistuotteet toiminut, tosin ne on vain osa sitä ohjelmaa.

        Ostit ohjeet siis ALKUVUODESTA JA LAIHTUNUT 14kg!
        Hellanlettas sentään! Mikä tehokas suklaadieetti Naomi-noidalla!
        Saako ylläpito-ohjelmassa ottaa 2 telusikallista sitä salaista suklaajäätelöä kielen alle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä. Mitä täällä miettivät ja pähkäilevät ja arvailevat, sen kun menevät tilaamaan itsellensä!
        itse kuulin siitä tutulta ja olen vasta muutama viikko sitten aloittanut, minulla ei suurta tarvetta, sellaisen viitisen kiloa tahdon pois.
        Sain kyllä kattavan tietoiskun muustakin terveydenhoitoon liittyvästä, että se konsultaatio on nyt jo maksanut itsensä takaisin, eikä todella ollut kallis!

        Maksu ainakin itselläni oli kertaluontoinen, siinä mitään viikkomaksuja eikä kuukausimaksuja ole. Kun olen saavuttanut tavoitteen, varaan vielä toisen ajan, jotta saan sen ylläpito-ohjelman, omiin tarpeisiin huomioiden, siinä kaikki. Totta kai jos on jotain muuta kysyttävää otan ajan mutta tämä vaikuttaa kyllä niin selkeältä ja helpolta noudattaa, etten usko että tarvetta.

        Ai, MUUTAMA VIIKKO SITTEN JA VIELÄ 5kg EI OLE SULANNUT!
        Naomin dieetti ei ole niitä tehokkaimpia - unohtiko lausua loitsun?;-D


    • Noiden suolistohormonien lisäksi on tietysti on konjak. Muistaakseni ainut luontaistuote jota saa mainostaa EU:ssa väitteellä 'auttaa painonlaskuun'.

      • Anonyymi

        Konjak? Pullosta vai pillerinä?


    • Anonyymi

      Opetelkaa ruoka rytmi.ulkolikunta paljon,jonka mukana tuleekin jo uni rytmi.Laihdutaminen lihotta lopulta.Koko ikää ette jaksa dietillä olla ja tuplantuu lopulta painonne.Terveyskeskus saa ilmaista nevoa ravinosta ja ravinon otosta.Viini lihotaa nimenomaan naisia. Kalja myös. Hiilihapoliset juomat laajentavat vatsalaukkua.Niin sinne mahtuu enempi ruokaa.

      • Anonyymi

        Niin, on sellainen kuin "Valkoviini-dieetti" - hyvin suosittu naisten keskuudessa!
        Kivaa olla pikku huppelissa, kun nälkä kurnii masussa ja mieliteko on jatkuva.
        Ihmettelen vain laihdutuksen laatua kehon kuihtuessa ravinnon puutteessa ja
        alkoholin tunnetusti estäessä rasvojen sulamisen.
        Mutta kukin tyylillään!


    • Anonyymi

      Ajatteles, miten joka kevät juhla herkuttelujen jälkeen alkaa
      ne mainoslehdet pyörittää: "Laihdu 5kg viikossa reseptejä"
      Kaikenlaiset tehottomat laihdutuslääkkeet.

      • Anonyymi

        Älä unohda kaikkia erilaisia laihdutusleikkauksia, joita on suoritettu jo kymmeniä vuosia kaikilla maailman kolkilla!
        Niiden jälkeen pakolliset lääkäriltä tiletut jauhot, joita on syötävä,
        kun vähä ravinto ei riitä ja ne ovat KALLIITA!


    • Anonyymi

      Anavar tai Winstrol ovat sellaisia laihdutushormoneita, jotka sopivat myös naisille. Läski sulaa silmissä, mutta esim. alkoholia tai lisättyä sokeria ei saa nauttia kuurin aikana, sillä maksa voi rasittua liikaa.

    • Anonyymi

      Helppoa ja varmaa laihdutuspilleriä ei tulla ikinä keksimäänkään.

    • Anonyymi

      Kyllä on laiskaa, kyvytöntä porukkaa, joka etsii taas PILLERIÄ!
      Että ei kykene, halua hankkia tietoa terveellisistä elämäntavoista,
      vaan haluaa mässäillä ja vaati painonsa laskevan!
      Mitä ihmeen idiootteja lihavat ovat?
      Iän mukana viimeistään on ajateltava muutakin kuin mielitekoja!
      Sairailla ihmisillä on vain yksi toive: tulla terveeksi!
      Sitä ei tapahdu haarukalla ja veitsellä ahkeroiden!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe