On muuten herkkuja kalakaupasa. Pysähdyttiin eka kerran katsomaan millainen paikka. Tuli ostettua sylillinen savukalaa ja savulohikääröjä.
Iissä lalakauppa!
8
414
Vastaukset
- Anonyymi
Siis lkalakauppa..
- Anonyymi
Anteeeeksi eilen otin vähän kirkasta sahukalan kanssa niin tukkut virheitä virsyiin
- Anonyymi
Ja paras tuntemani kalakauppa ja -ravintolakin on Reposaaressa siellä niemen kärjessä. Sattumalta sinne tuskin löytää, mutta kyselyn arvoinen on ollut joka kerta, kun siellä asioin.
- Anonyymi
Olipahan hyvää savulohta kun kävin Iissä tuossa kalakaupasa kun ohi ajoin. Suolaa oli niin kuin pitääkin. Tuollaista ei marketeista löydä. Sopivan kuivaksi savustettu!
- Anonyymi
Meinaat varmaan tätä: https://kalaliikekuha.fi/
Tuossa kaupassa tulee käväistyä jokaisella pohjoisen reissulla. Minun erityisherkkua ovat nahkiaiset etikkaliemessä.- Anonyymi
Juurikin tuota tarkoitin. Oikein runsauden pula kun kalatiskin eteen astuu.
Oli paras savustettu lohi mitä ikinä syönyt. Chili-savulohi. Tykkään savulohesta joka savustettu hieman kuivaksi eli ei ole sellainen kostea lötkö.
- Anonyymi
La La Land.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930