Mitä luulet moniko ihminen

Anonyymi-ap

On ollut ihastunut sinuun elämäsi aikana?

66

719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä noin 5-10. Jos lapsuuden ihastujat ja kevyesti ohimennen ihastujat lasketaan mukaan. Luulen, että 10 on yläkanttiin vedetty. Alle sen jää.

• Rakastuneita on 2, exäni ja nyksäni. Ei muita.

• Huitale kirjoitti:

Rakastuneita on 2, exäni ja nyksäni. Ei muita.

Miksen laske kaikkia joiden kanssa olen seurustellut, niin en usko että heistä kaikki on edes ihastuneet minuun. Olen ollut vain joku paremman korvike, kunhan joku on. Käytöksestä päätellen.

Ihmisestä kyllä huomaa, kun se ihastuu. Ja senkin kun se vaan hengailee ilman tunnetta. Minä ainakin huomaan.

• Huitale kirjoitti:

Miksen laske kaikkia joiden kanssa olen seurustellut, niin en usko että heistä kaikki on edes ihastuneet minuun. Olen ollut vain joku paremman korvike, kunhan joku on. Käytöksestä päätellen.

Ihmisestä kyllä huomaa, kun se ihastuu. Ja senkin kun se vaan hengailee ilman tunnetta. Minä ainakin huomaan.

Ja toisaalta ymmärrän sen etten ole mitenkään massoittain ihastuttava. Vastaan aika marginaalin unelmaa kuitenkin. Ulkoisesti etenkin en ole puoleensavetävin. Uskonkin, että he jotka minuun oikeasti ihastuu tai rakastuu, he näkevät persoonani ja luonteeni positiivisena ja ihastuvat siihen.

Katsovat kuoreni läpi takertumatta vähemmän hurmaavaan pintaani. Toki hymyäni ja kasvojani on ihastuneet aina kehuneet miellyttäviksi. Joten kai se jokin näkyy sitten naamastani. 😛

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

💋 ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­­­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179085923

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Todistettavasti 3... Ne joiden kanssa on tullut oltua yhdessä. Muista en voi tietää.

• Ei kun, pitääkin vielä lisätä pari... Sellaisia jota piti pakoilla, kun en ollut itse kiinnostunut heistä yhtään. Niistä on jo miljoona vuotta.

• mustasusi kirjoitti:

Ei kun, pitääkin vielä lisätä pari... Sellaisia jota piti pakoilla, kun en ollut itse kiinnostunut heistä yhtään. Niistä on jo miljoona vuotta.

Ties moniko vielä ihastuu. 😬

• Huitale kirjoitti:

Ties moniko vielä ihastuu. 😬

No eipä siitä taida enää tällä iällä olla pelkoa.

• mustasusi kirjoitti:

No eipä siitä taida enää tällä iällä olla pelkoa.

No salilla käydessä voi joku huomata.

• Anonyymi

7 ihmistä. 6 miestä ja 1 nainen.

• Anonyymi

Koko ajan joku perseessä kiinni

• Anonyymi

Tuo ny ei taida si taas ihastuksesta edes kertoa mitään ehkä enempi että kyseisen kaltaista miestä himottas panna sen kaltaista persettä tiedä si

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ny ei taida si taas ihastuksesta edes kertoa mitään ehkä enempi että kyseisen kaltaista miestä himottas panna sen kaltaista persettä tiedä si

Se oli karkeasti sanottu mielipide hännystelijöistä jotka ihastuneiksi itseään kutsuvat

• Anonyymi

Helppo ihan täysi 0 naista.
      Terveisin 49 vuotias mies.

• Anonyymi

🤣 ei oo ollunna kellään niin paljon huumoria että edes vitsillä

• Anonyymi

Kuka laskee ja muistaa tuollaisia.

• Ehkä kaksi. Ainakin jonkin aikaa.

• Anonyymi

Viis...

• No ainakin ne 4….

• Anonyymi

Yksi homo ahdisteli sitkeästi. Naisille olin ilmaa koko nuoruuteni. Nyt vanhempana olen saanut satunnaista huomiota, mutta liian vähän liian myöhään, kun on jo rakentanut minutensa yksinäisyydelle. Elän enää vain itselleni ja teen sen yksin. Rakkaus ja armo ovat heikoille. Hautakiveeni voi kirjoitaa: Paska reissu mutta tulipahan tehtyä!

• Ei kai niitä ole.😅 mitä jos ne on näitä pilailijoita? Siis onhan nyt muutama ihan pöhnyissä ollut kun minut nähnyt se käytöskin oli ihan jotain, että olen paennut. Liian suoraa se minut säikäyttää.

• Onko kukaan koskaan ymmärtänyt että säikyn. Kyllä toi mies osasi käsitellä minua hurmasi minut epäsuorilla keskusteli minun kanssani huomio minut. Kyseli esim epäsuorasti numeroani ” löytyykö finderista numerosi?” ihminen joka ei ikinä myöhästyi myöhästyi koko ajan linja-autosta vielä silläin näkyvästi ” linja lähtee 20min päästä, en nyt kerennyt siihen linjaan”. Aika jännä kyllä minua pitää lähestyä toisella tavalla.
        Kerran joku tuli jonoon suoraan tuollain kyseleen, mutta säikyin koska olin mieheni kanssa kaupoissa oli juuri poistunut lehtihyllylle olin järkyttynyt ja paniikissa kun mietin mitä se mies ajattelee. Sinkkuna se oli ihan eri asia silloin ei joudu miettimään toisia ja silloin ensimmäistä kertaan tuli mieleen pitää olla sormukset.

• valtakunta kirjoitti:

Onko kukaan koskaan ymmärtänyt että säikyn. Kyllä toi mies osasi käsitellä minua hurmasi minut epäsuorilla keskusteli minun kanssani huomio minut. Kyseli esim epäsuorasti numeroani ” löytyykö finderista numerosi?” ihminen joka ei ikinä myöhästyi myöhästyi koko ajan linja-autosta vielä silläin näkyvästi ” linja lähtee 20min päästä, en nyt kerennyt siihen linjaan”. Aika jännä kyllä minua pitää lähestyä toisella tavalla.
        Kerran joku tuli jonoon suoraan tuollain kyseleen, mutta säikyin koska olin mieheni kanssa kaupoissa oli juuri poistunut lehtihyllylle olin järkyttynyt ja paniikissa kun mietin mitä se mies ajattelee. Sinkkuna se oli ihan eri asia silloin ei joudu miettimään toisia ja silloin ensimmäistä kertaan tuli mieleen pitää olla sormukset.

Ei meillä sormuksia ole mutta silloin tein sen asian oli. Harjoitus sormukseksi sanoin. Eipä se mitään sit se sormuskin lenteli kun riitoja siihen aikaan jumetuskin.

• Anonyymi

Ainakin 2 naista koska sanoivat niin. Miksei naiset sitten sano ja minä sitten rakastuin toiseen.

• Anonyymi

Aika moni🤭🥴mut en mä oo siihen syyllinen

• Anonyymi

Eipä oo kovin moni ollu muhun ihastunu tai ei ainakaan oo tunnustanut.

• Anonyymi

Tai no eipä ainakaan kouluaikana kovin moni halunnut tanssia kanssani. Muita haettiin enemmän kuin minua. Nyt on oikein hiljaista ollut.

• Luulen, että noin jotain väliltä 0-4. Ihastuttavuus ei kuulu henkilökohtaisiin ydinosaamisalueisiin. Tästä on toisaalta se hyvä puoli, että nuo ihastuttavuuteen liittyvät attribuutit saattavat olla samoja, joihin ihmiset pidemmän päälle ärsyyntyvät.

• Anonyymi

Mistä tuota voi tietää jos ei itse si taas ole ollut edes ihastunut moneenkaan ainakaan omasta mielestä

• Anonyymi

Tunteet on kyllä vaikeasti ymmärrettäviä asioita, ihastuneita voi olla tuhat, vihastuneita kaksi tuhatta. Rakastuneita, ei yhtään. Onhan rakkaus kai ikuista:)

AV

• Rakkaus voi olla, kohteet vaan vaihtuu.

• Jos unohdetaan ensin teini-ikä ja aletaan laskemaan vasta kun mittarissa oli 18v.

Niin 4 pitkää suhdetta ja 3 lyhyehköä tapailusuhdetta kertaa 5, niin arviolta 35 henkilöä toteutuneet suhteet mukaan lukien on aika realistinen arvio.
      Eli karkeasti 7 tiesin varmasti, suunnilleen yhtä moni oli erittäin ilmeinen, joten parisenkymmentä olen missannut, siis 60%. Helvetti mikä määrä hukattua potentiaalia...

• Anonyymi

Mistä tuo 35 tulee, kun varmoja on 7 ja saman verran melko varmoja?

• Anonyymi

Ja kuinka moneen sinä olet ollut ihastunut?

• Anonyymi kirjoitti:

Kommentissani on selitetty tuo matemaattinen kaava, hahmo on hyvä ja lukee uudelleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kuinka moneen sinä olet ollut ihastunut?

Täysi-ikäisyyden jälkeen... Varmaan noin kymmeneen naiseen, mukaan luettuna toteutuneet suhteet.

• Anonyymi

Puhut pötyä Giovanni

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Kommentissani on selitetty tuo matemaattinen kaava, hahmo on hyvä ja lukee uudelleen.

Miksi kertaa viisi?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi kertaa viisi?

Se on arvio havaintoihin perustuen. Havainto siis henkilöistä, jotka vaikuttavat olleen kiinnostuneita, mahdollisesti ihastuneitakin, mutta jotka eivät halunneet tai uskaltaneet tuoda asiaa esille enempää. Ihminen on ällistyttävän hyvä piilottamaan ihastuksensa ja toisaalta ihminen on myös mielettömän taitava olemaan huomaamatta jos joku on ihastunut.

Mutta siis empiirinen arvio todennäköisimmästä suhdeluvusta minun elämäni kohdalla. Enempää ei varmastikaan, vähemmän mahdollisesti. En yleensä juurikaan piittaa ihastumisen osoituksista jos asiaa ei sanota suoraan tai kirjaimellisesti hypätä kaulaan. Ja harva tekee kumpaakaan ihastukselleen, missään tilanteessa, joten sivuutan sellaiset nopeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

35 eri ihmisen kanssa kieriskellyt ilmeisesti lakanoissa, yhdenyön jutut mukaan lukien?
        Noin tuo on käsitettävissä, ainakin minun käsitykseni mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

35 eri ihmisen kanssa kieriskellyt ilmeisesti lakanoissa, yhdenyön jutut mukaan lukien?
        Noin tuo on käsitettävissä, ainakin minun käsitykseni mukaan.

Kuinka vaikeaa on A) lukea kommentit, B) osata alakoulun matematiikkaa? Näköjään ihan helvetin vaikeaa.

• Anonyymi

Vaikeampi kysymys olisi että: monenko lemmikkieläimen kuvittelet pitäneen sinusta?

• Heh, jokusen. 😊

• Anonyymi

Onhan faneja joskus ollut,
      nyt on hyvä parisuhde.
      Ollut yli 40-v.

• Vaikea sanoa tarkkaa lukua, mutta niitä, joiden tiedän varmasti ihastuneen minuun, on 17. Näistä neljä ovat johtaneet parisuhteeseen + muutama tapailusuhde, jotka eivät sitten edenneet pidemmälle.

• Eiköhän niitä ole ainakin se kuusi ollut, joita mulla on ollut yhteensä suhteita: lyhyitä tai pidempiä. Ainakin alussa on ollut ihastusta ja tarkemmin ajateltuna lopussakin, ehkä joskus liikaakin.
      Sitten on lisäksi pari sellaista, joista olen kuullut kautta rantain, toisen ihmisen kautta. Nämä ovat olleet työkuvioissa. Joku kolmas on kertonut, että ihastuneella on ollut vaikea olla mun kanssa yhteisessä projektissa, kun ihastuksen tunne on ollut niin voimakas. Tämä on ollut kyllä itselle aika ällistyttävä tieto. Hyvin ovat osanneet piilottaa ihastuksen, tai sitten olen aivan puusilmä.

• Anonyymi

Höh, sinuun on ihastuneet kaikki palstalaiset. Voit kertoa tuon luvun 6 kai kymmenellä?

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Höh, sinuun on ihastuneet kaikki palstalaiset. Voit kertoa tuon luvun 6 kai kymmenellä?

AV

Hiukan epäilen tuota :D Harva edes tietää enää tätä mun nikkiä, kun en ole täällä kauheasti lähivuosina kirjoitellut ja tuskin silloin harvoinkaan ihan niin ihania tekstejä, että oikein ihastusta olis herättänyt. ;)

• Anonyymi

En usko, että kovinkaan moni. Minä tietysti itse,mutta seiä ei varmaan lasketa mukaan. :)

• Anonyymi

Juuri nyt ajatellen, niin ei yksikään. Tunnen itseni tyhmäksi, rumaksi ja toivottomaksi tapaukseksi. Joka on kyllä ihan oma syyni. Käyttäydyin tödella typerästi ja sillä saattaa olla kauaskantaiset vaikutukset. Jojo tulevaisuuteni suunnitelmat menee nyt käytökseni ja impulsiivisuuteni vuoksi uusiksi.

• Anonyymi

Neljä varmaa tapausta. Kahden kanssa olen ollut suhteessa ja kaksi sellaista joista muut kertoivat minulle kun olin murrosikäinen. Heidän kanssaan olimme samalla luokalla, ne olivat sellaisia nuoruuden ensi ihastuksia ja olimme vain kavereita.

• Kymmeniä naisia. Joskus kuulema olin varsinainen naisten mies. Valitettavasti silloin, kun niitä ihastuneita oli paljon niin olin samaan aikaan ihastunut naiseen, joka oli varattu. Viimeisestä ihastuneesta on kylläkin 6 vuotta aikaa, joten se on menneisyyttä, joten en olekaan mikään naistenmies enää.

• Anonyymi

On niitä, moni minuun ihastuu kunnes huomaa etten mikään niin hääppäinen olekaan luonteeltani. Just se moni kakku päältä kaunis. Siihen ne huomionosoitukset loppuu. Exällä meni aika pitkään ennenkuin huomasi. Ehdittiin lapsiakin pykätä. Itse olen rakastunut suuresti, mielettömästi ja ihan väärään mieheen, vain kerran, kohtalaisesti kolme kertaa.

• Anonyymi

Veikkaan että joku 100-200 olen niin täystumpelo ja ihmislukihäiriöinen että tyrin ilmiselvätkin tapaukset (joiden ilmiselvyys avautuu noin 10 vuoden päästä ahaa-elämyksinä). Kontaten ja silmät pässä pyörien ja kuolaten (noin toiminnan taso-vertauksena) olen saanut aikaiseksi sen kymmenisen eritasoista ihmissuhdetta joita pidän sekä noiden naisten täydellisenä arviointikyvyttömyytenä että itseni kannalta täytenä tuurina.

Ihastuneiden määrän selittää se että lähestyin tätä ongelmakenttää tekniikalla "sokeakin kana löytää joskus jyvän" joka tarkoittaa että kokeillaan kirjaimellisesti kaikkea kaikkiin naisiin jotka vastaan tulevat, ehkä näin jälkiviisaana joku osuus noista naisista varmasti fiilisteli minua ainakin jossain vaiheessa lämpimästi mutta koska mitään suhteenrakennustaitoja - tai edes käsitystä siitä keneen pitäisi edes olla yhteyksissä ja millä tavalla - en hallinnut niin se lienee jäänyt haalistuvaksi, väliaikaisesti ja korvautuvaksi ihastukseksi ja ihan oikeasti hyvä niin, siitä saatanan kohkaamisestani ei olisi mitään hyvää tullutkaan, todistetusti.

• Anonyymi

Voi herran pieksut sentään asia ei kinosta minua yhtään, Minkä ikäinen olet aloitteen tekijä ?

• Anonyymi

Enpä tiedä, jokunen...tarkoitus olisi harhauttaa yhtä vielä :), noh, löytyykö sitä 180cm platinablondia?

• Anonyymi

Pyöreä nolla. Miten tollainen olisi ees mahdollista …

• No ainakin 5 jos pidemmät ja lyhyemmät suhteet laskee ja mitä siihen sitten olis päälle pari jotain lapsuuden ihastusta niin 5-8 jos arvata pitäis.🙂. Toivottavasti joku ehkä niin voisi nytkin tuntea mistä olisi äärettömän kivaa kyllä saada tietää.😄.

• Anonyymi

Jätettyjä on vähemmän kuin otettuja.

-single

• Anonyymi

pyöreä nolla ei ole pallo tämä on nolla "0" katso vaikak on soikio.

no jooph minä vain toivon että en ole pystynyt elämäni aikana loukkaamaan ketään, tuokin on jo hyvä että en sentään onnistunut murhaamaan ketään..

.. josta tulikin tuo eräs jooh sarja mielen tuo Sledge Hammer!

https://www.youtube.com/watch?v=2q20qsG7ssQ

• Anonyymi

slege hammer ei millään malta pitää näppejään erossa rakkaasta pyssystään.

• Anonyymi

toivottavasti ei kukaan, koska silloin voi tulla paha miele että mitä jos tein joten loukkaanutin vahingossakin jotain...

Spirello-paitainen hauska pirteä paita näin kaupassa puhuin jotain näytti iloiselle tuo nuori nainen ja myhyili niitä oli kaksi nyt oli vain 1 spirello-tyttö, oli toinenkin tyttö mutta ei spirello-jäätelöpaitaa..

• Anonyymi

6 ilmeisesti, olen seurustellut kuuden eri ihmisen kanssa pidemmän ajan ja heistä kolmen kanssa olen ollut kihloissakin. Mä ainakin oletan heidän olleen joskus jopa rakastuneen minuun. Valitettavasti se tunne ei vaan ollut tarpeeksi voimakas, heillä.
      Noita ns. vonkaajia mä en ala laskemaan; heillähän saattaa olla ollut tarkoituksena ainoastaan kaato! Ilman sen enempää, kuin hetken helpotus paineeseen.
      Päivänjatkoja... taidan lähteä koiran kanssa lenkille. Vaihdan paremmat sortsit jalkaan sekä juoksutossut-> ja menoksi, Faija saa ryhtyä lapsenpiiaksi, alle tunniksi.
      trollikka

• Anonyymi

Enemmän taitavat olla vihastuneita kuin ihastuneita. Eli miinus merkkinen taitaa olla omalla kohdalla. Mä oon mikä oon ja käyn vaikka missä, en oo koskaan, itämässä.

• Anonyymi

Eipä ole tainnut olla yhtään. Yksi saattoi olla, mutta en osannut tarttua tilaisuuteen joten yksin jäin.
      Minulla kun sattuneesta syystä jäi mm nuo sosiaaliset taidot oppimatta ja kehittymättä.
      Eli sekin asia meni just niinkuin minulle ennen syntymääni sanottiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      328
      7121
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4338
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3165
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2967
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      149
      1800
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      212
      1746
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1577
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1438
    Aihe