Soitttaa myös Juice Leskistä. Tämä on hyvä kanava.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Aika moni kanava on kaupallinen liikaa mut yle yksi ei ole kovin kaupallinen radiokanava, mutta suomirock kanavalla on se hyvä juttu että soitattaa vanhoja suomalaisia kovia musanimien musaa kuten juice leskinen. Juice leskinen rockn roll jee jee!
- Anonyymi
Suomirock on kyllä kieltämättä ainutlaatuisen hieno radio Suomessa. Suomirokkia 24/7 ja onhan siellä juontoakin. Suomirock on usein kuuntelussa meillä. Autossa Suomirock, City ja Nova kolminaisuus toimii parhaiten.
- Anonyymi00004
Paras radiokanava
- Anonyymi00005
Ja soittaa muutakin kuin samoja biisejä joka päivä, josta esim. POPfm on irvokas esimerkki.
- Anonyymi00006
Kuunnenkaa yle1 tai tv 1ja2 ei mainoksia jos haittaa ei ne kuulu ilman mainontaa kannattas ymmärtää tai panna radio kiinni.
- Anonyymi00007
juice leskinen onko number one Suomessa kautta aikain? Ehkä . Levykokonaisuudet vahvoja ja tasaisen vahva tuotanto. Pettymykseksi on todettu ainakin albumit lahtikaupungin rullaluistelijat(minusta se on maaginen esim luovuudessaan), minä (vallan mainio levy jossa juicen uran uudempi vaihe musiikillisesti &tyylillisesti johon vaikutti paljon uusi kokoonpano) ja siviilisaatio(aliarvostettu julkaisu).
Juice ansainnut radiosoiton suomirokilla kuten monet muut tekijänimet mut kaipaan silti semmosia nimiä jotka ei aina ole olleet niin tunnettuja ja liian paljon tälläkin kanavalla soitetaan puhkikuluneita hittejä.
Kai siinäkin pätee kysynnän laki että kuuntelijat lähttee poies jos soitettaisiin toisenlaisia biisei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3961501- 71798
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38737Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29684- 52652
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht385615- 63543
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474