Ohkohan täällä muita ihan yksin olevia?

Anonyymi-ap

Minä olen riitantunut ihan joka ikisen sukulaisen kanssa eli olen sisaruksista, kahdesta lapsesta ja heidän alakouluikäisistä lapsistaan huolimatta ihan ilman sukulaisia.
Olo on juureton, tuntuu kuin millään ei olisi mitään väliä. Minulla oli suunnitelmia ajalle, jolloin jään eläkkeelle, mutta nyt kaikki suunnitelmat on mennyt uusiksi. En edes tiedä, mitä tulen haluamaan. Todennäköisesti myym asuntoni ja muutan ulkomaille. Ja mitä aiellä sitten jos en edes tunne ketään.
Kyllä minussa täytyy olla iso valuvika jos olen onnistunut toimimaan näin. Ja, tiedänhän näin olevan, vaikkei minulla mitään diagnoosia olekaan ja olen säännöllisesti työssä käyvä hyvän tulotason omaava. Tunnen otseni tällä hetkellä niin huonoksi ja omaa typeryyttäni. Olen aina halunnut kaikille vain hyvää ja kuitenkin sotkenut nyt asiani niin, etten usko minkään palaavan enää ennalleen.

2

401

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sun sielun sukulaiset löytyvät muista kuin verisukulaisista?

Me olemme sieluja, ruumiillisessa muodossa. On olemassa ikuisia sieluryhmiä jotka ovat sielujen maailmassa aina sukulaisia keskenään. Nämä sieluryhmät tunnistavat toisensa jollakin intuitiivisella tavalla tässä elämässä jos ja kun he tapaavat toisensa. Sielusukulaisten on tarkoitus tavalla tai toisella tavata tässä elämässä ja suorittaa jokin juttu jonka tarkoitus on auttaa meidän sielullista evoluutiokehitystämme, jonka vuoksi me päätettiin tänne joskus syntyä.

Aina nämä sielun sukulaiset eivät löydy omasta suvusta.

• Anonyymi

Jotkut meidän sielun sukulaisista ovat toisella puolella rajaa, mutta toiset ovat reinkarnoituneet tänne fyysiseen aikajanaan meidän kanssa. Nämä ovat ennen syntymää sovittuja juttuja. Sielun sukulaisten on tarkoitus tavalla tai toisella tavata tässä elämässä. Joskus ne löytyvät omasta perheestä, mutta joskus ihan muualta. Pääasia on ymmärtää että kaikilla on tällainen suuri sukulaissieluryhmä olemassa sekä täällä fyysisessä maailmassa että toisella puolella rajaa.

Mutta vaikka vaikuttaisikin siltä ettei sellaisia sielun sukulasia tule missään vastaan on silti kiva ajatella ettei kukaan ole oikeasti koskaan yksin. Toisella puolella rajaa on monta sukulaissielua supoorteeraamassa sua.

https://www.youtube.com/watch?v=aRmb9h1jajo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe