Ohkohan täällä muita ihan yksin olevia?

Anonyymi-ap

Minä olen riitantunut ihan joka ikisen sukulaisen kanssa eli olen sisaruksista, kahdesta lapsesta ja heidän alakouluikäisistä lapsistaan huolimatta ihan ilman sukulaisia.
Olo on juureton, tuntuu kuin millään ei olisi mitään väliä. Minulla oli suunnitelmia ajalle, jolloin jään eläkkeelle, mutta nyt kaikki suunnitelmat on mennyt uusiksi. En edes tiedä, mitä tulen haluamaan. Todennäköisesti myym asuntoni ja muutan ulkomaille. Ja mitä aiellä sitten jos en edes tunne ketään.
Kyllä minussa täytyy olla iso valuvika jos olen onnistunut toimimaan näin. Ja, tiedänhän näin olevan, vaikkei minulla mitään diagnoosia olekaan ja olen säännöllisesti työssä käyvä hyvän tulotason omaava. Tunnen otseni tällä hetkellä niin huonoksi ja omaa typeryyttäni. Olen aina halunnut kaikille vain hyvää ja kuitenkin sotkenut nyt asiani niin, etten usko minkään palaavan enää ennalleen.

2

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sun sielun sukulaiset löytyvät muista kuin verisukulaisista?

Me olemme sieluja, ruumiillisessa muodossa. On olemassa ikuisia sieluryhmiä jotka ovat sielujen maailmassa aina sukulaisia keskenään. Nämä sieluryhmät tunnistavat toisensa jollakin intuitiivisella tavalla tässä elämässä jos ja kun he tapaavat toisensa. Sielusukulaisten on tarkoitus tavalla tai toisella tavata tässä elämässä ja suorittaa jokin juttu jonka tarkoitus on auttaa meidän sielullista evoluutiokehitystämme, jonka vuoksi me päätettiin tänne joskus syntyä.

Aina nämä sielun sukulaiset eivät löydy omasta suvusta.

• Anonyymi

Jotkut meidän sielun sukulaisista ovat toisella puolella rajaa, mutta toiset ovat reinkarnoituneet tänne fyysiseen aikajanaan meidän kanssa. Nämä ovat ennen syntymää sovittuja juttuja. Sielun sukulaisten on tarkoitus tavalla tai toisella tavata tässä elämässä. Joskus ne löytyvät omasta perheestä, mutta joskus ihan muualta. Pääasia on ymmärtää että kaikilla on tällainen suuri sukulaissieluryhmä olemassa sekä täällä fyysisessä maailmassa että toisella puolella rajaa.

Mutta vaikka vaikuttaisikin siltä ettei sellaisia sielun sukulasia tule missään vastaan on silti kiva ajatella ettei kukaan ole oikeasti koskaan yksin. Toisella puolella rajaa on monta sukulaissielua supoorteeraamassa sua.

https://www.youtube.com/watch?v=aRmb9h1jajo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      233
      3961
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      122
      2291
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1429
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      909
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      767
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      736
    Aihe